DOMOTEKA rośnie w siłę
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Centrum Designu DOMOTEKA zamyka ostatnie półrocze z sukcesami, które uczyniły to miejsce nie tylko źródłem inspiracji wnętrzarskich, ale także przestrzenią, gdzie spotykają się najnowsze trendy i twórcze idee. Właśnie tu klienci mogą odkrywać szeroką ofertę wyposażenia, od nowoczesnych sof i funkcjonalnych kuchni po unikatowe dzieła sztuki, tworząc wnętrza idealnie dopasowane do swojego stylu życia. DOMOTEKA to jednak coś więcej niż wyjątkowa oferta – to także miejsce, gdzie najemcy lokali otrzymują pełne wsparcie w rozwoju swoich marek. Dzięki kompleksowej pomocy w promocji i wydarzeniom specjalnym, DOMOTEKA staje się solidnym fundamentem sukcesu dla najemców i poszczególnych marek, pozostając źródłem użytkowych rozwiązań dla klientów. Za komercjalizację obiektu z portfela funduszu Pradera odpowiadają ekspertki z agencji doradczej Cushman & Wakefield.
DOMOTEKA tworzy doskonałe warunki dla marek pragnących wyróżnić się na rynku oraz odwiedzających to miejsce klientów i architektów. Ostatnie miesiące przyniosły wiele nowych otwarć i zmian, które podkreślają dynamiczny rozwój centrum oraz jego wiodącą pozycję w stołecznej branży wnętrzarskiej. „Fakt, że większość marek obecnych w DOMOTECE reprezentują główni producenci oraz dystrybutorzy tych brandów w Polsce, świadczy o naszej renomie i silnej pozycji na rynku wyposażenia wnętrz” – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE Pradera.
Rozwój w stylu premium
Do grona najemców DOMOTEKI dołączyły w ostatnim półroczu nowe marki, a znane brandy zdecydowały się na powiększenie lokali lub nową odsłonę swoich showroomów. M&P Furniture otworzyło nowy salon na pierwszym piętrze, oferując eleganckie meble na wymiar wraz z nowoczesnymi rozwiązaniami kuchennymi. Polska marka Bizzarto zdecydowała się na zwiększenie przestrzeni lokalu, teraz wynoszącego 425 m² powierzchni, co stanowi dowód na to, że DOMOTEKA jest idealną przestrzenią do rozwoju biznesu. Rodzinna marka Novelle Home Couture zaprezentowała w ostatnich dniach nową aranżację na powierzchni 151 m², a na pierwszym piętrze świętowano otwarcie showroomu Malwiny Konopackiej z unikatową, znaną na całym świecie ceramiką. Na tym samym piętrze otworzył się nowy salon Art Gallery by Iza Kosecka, wzbogacając ofertę DOMOTEKI o kolejne warte uwagi obiekty artystyczne.
„Jesteśmy również dumni z tego, że uznane marki wnętrzarskie, takie jak Aris Concept, Meble Mościccy, Natuzzi czy Dla Spania, przedłużyły z nami swoje umowy najmu. Łącznie nowe otwarcia i przedłużenia umów obejmują tylko w tym półroczu blisko 3000 m² powierzchni – co świadczy o dynamicznym rozwoju i sile naszej lokalizacji. DOMOTEKA stała się miejscem popularnym i docenianym przez czołowe marki w branży. Mogę też nadmienić, że w kolejnym roku pojawią się kolejne, na które już z niecierpliwością czekamy.” – dodaje Agata Brzezińska.
„Nasza wieloletnia współpraca z właścicielem Centrum Designu DOMOTEKA to przykład konsekwentnie realizowanej, wspólnej strategii i wizji. Razem stworzyliśmy unikalne miejsce na mapie Polski, które inspiruje i wyznacza nowe standardy w branży wnętrzarskiej. DOMOTEKA to prawdziwy raj dla miłośników designu – skupia najlepszych międzynarodowych i polskich producentów oraz dystrybutorów, oferując rozwiązania łączące estetykę z funkcjonalnością. Nieustannie rozwijamy to wyjątkowe miejsce, poszukując innowacyjnych rozwiązań i przyciągając nietuzinkowe marki. W 2025 roku oferta wzbogaci się o kolejne inspirujące propozycje” – mówi Ada Budynek, Leasing Team Manager w międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, która odpowiada za komercjalizację DOMOTEKI.
Dla miłośników designu i nie tylko
DOMOTEKA to nie tylko przestrzeń zakupów, która inspiruje bogatą ofertą, ale także miejsce spotkań z polskim designem, sztuką i kulturą. Cyklicznie odbywają się tutaj wydarzenia, które przyciągają uwagę klientów, środowisk artystycznych oraz biur projektowych. Wśród specjalnych gości DOMOTEKI znalazły się postacie takie jak Pani Jurek – projektantka znana z innowacyjnych rozwiązań oświetleniowych, projektantka biżuterii Anna Orska oraz reżyserka Ewa Ewart, autorka wielu poruszających filmów dokumentalnych. Swoją obecnością zaszczyciły DOMOTEKĘ również architektki z WZ Studio, a także fotografowie Marek Biegalski i Marcin Giba, współpracujący z marką LEO.
Program Ambasadorski
DOMOTEKA jako centrum designu i mebli, łączy piękno z funkcjonalnością, ale także z ludźmi – ekspertami, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem kształtują tę przestrzeń. Ambasadorzy DOMOTEKI to wybitne pracownie wnętrzarskie, ale przede wszystkim ludzie z pasją. Dzięki nim DOMOTEKA staje się miejscem spotkań i wymiany pomysłów. Wśród Ambasadorów znajdują się osobistości takie jak: Marta Iglewska i Radosław Wócik – Interiorsy, Agnieszka Balicka - Balicka Design, Łukasz Siwiec, Anna Federowicz – Tremend, Kamila Jakubowska-Szmyd, Martyna Banaszczuk, Alina Badora oraz Agnieszka Lesiuk – Art. Design Studio. To ludzie, którzy inspirują, edukują i pomagają klientom odnaleźć odpowiedzi na pytania związane z designem.
„Nasze wydarzenia to nie tylko okazja do spotkania inspirujących osobowości i wymiany wiedzy o trendach w projektowaniu, ale także przestrzeń, która łączy handel z odkrywaniem piękna i innowacji we wnętrzach. Dbamy o to, aby każdy, kto odwiedza DOMOTEKĘ doświadczył najwyższej jakości obsługi – od profesjonalnego doradztwa i szerokiej oferty produktowej, po wyjątkową atmosferę zakupów.” – zaznacza Agata Brzezińska.
Więcej informacji: domoteka.pl
***Centrum Designu DOMOTEKA to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany designowi. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci DOMOTEKI, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem DOMOTEKI oraz parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie.
Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 4.3 miliarda euro zawiera ponad 59 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,900 sklepów. (www.pradera.com).
Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland.
Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.
Aranżacja wnętrz, która wspiera dobrostan
Jak bezpiecznie korzystać z płyty gazowej bez płomieni?
Jak zimą otulić dom i mieszkanie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
PZU chce mocniej inwestować w sektor zdrowia i transformację energetyki. W strategii do 2027 roku zapowiada duże zmiany w strukturze grupy
Zgodnie z nową strategią Grupa PZU chce w ciągu kolejnych trzech lat skupić się na swoim głównym biznesie, czyli ubezpieczeniach, i jego cyfrowym ekosystemie, m.in. platformie mojePZU. Wśród priorytetów inwestycyjnych wymienia sektor zdrowotny, na który do 2027 roku przeznaczy 1 mld zł. Grupa zapowiada także większe zaangażowanie w transformację energetyczną kraju. Wszystko to w nowej, uproszczonej strukturze organizacyjnej.
Ochrona środowiska
Do lutego 2025 roku państwa ONZ muszą przedstawić swoje nowe zobowiązania klimatyczne. Na razie emisje gazów cieplarnianych wciąż rosną
Do lutego 2025 roku państwa ONZ powinny przedstawić swoje nowe deklaracje działań klimatycznych na okres po 2030 roku. Eksperci podkreślają, że powinny one zakładać ambitne cele, w tym również w zakresie redukcji emisji, żeby sprostać założeniom porozumienia paryskiego. Problem w tym, że nawet dotychczasowe zobowiązania na kolejnych kilka lat są wdrażane w zbyt wolnym tempie, o czym najlepiej świadczy fakt, że globalne emisje CO2 wciąż rosną.
Transport
W Europie segment elektrycznych małych aut miejskich zapóźniony o trzy–cztery lata. Hyundai chce to zmienić
Niewielki, ale pojemny dwubryłowy samochód z segmentu małych aut miejskich – Hyundai Inster – to najnowsza propozycja koreańskiego producenta. Samochód przedstawiany jest jako najtańszy elektryk w ofercie Hyundaia, który ma przekonać do elektromobilności kolejną grupę kierowców. Tym bardziej że dotąd na rynku brakowało aut elektrycznych z segmentu A. W nowym modelu producent zastosował zaawansowane technologie, m.in. system pompy ciepła, która ogrzewa akumulator, by zminimalizować utratę energii.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.