Komunikaty PR

MLP Pruszków I wyróżnione przez najemców

2018-12-06  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

5 grudnia w Hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie rozstrzygnięty został, prestiżowy w branży nieruchomości komercyjnych, konkurs Eurobuild Awards 2018. W kategorii „Warehouse of the Year”, czyli budynek magazynowy roku, pierwsze miejsce zdobył park logistyczny MLP Pruszków I należący do MLP Group. Został wybrany spośród łącznie 20 obiektów zgłoszonych przez deweloperów działających na polskim rynku. Najemcy ocenili kluczowe aspekty dotyczące magazynów obejmujące m.in. stawki czynszu, lokalizację i usługi zarządzania obiektem. Badanie najemców zostało przeprowadzone w okresie sierpień-wrzesień-październik 2018 roku w formie wywiadu bezpośredniego, telefonicznego lub drogą elektroniczną. Nad przebiegiem głosowania czuwała firma Millward Brown.

„Przyznana nagroda potwierdza, że MLP Pruszków I jest najlepszym parkiem magazynowo- produkcyjnym w okolicach Warszawy. Wyróżnienie przyznane przez najemców jest dla nas szczególnie ważne. Naszym strategicznym celem jest spełnianie indywidualnych potrzeb i wymagań klientów oraz utrzymanie partnerskich relacji” – powiedziała Agnieszka Góźdź, Dyrektor Działu Sprzedaży w MLP Group S.A.

Nagrody Eurobuild Awards przyznawane są firmom działającym na rynku budownictwa komercyjnego i nieruchomości w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Celem konkursu Eurobuild Awards było wyłonienie najlepszych firm w 2018 roku oraz najlepszych projektów otwartych w tym roku. Eurobuild Awards to jedno z najważniejszych wydarzeń w roku na rynku. Wskazuje liderów rynku, jednocześnie podkreślając dominujące trendy i mocne strony rynku.

MLP Pruszków I to pierwszy park stworzony przez MLP Group. Na terenie 43 hektarów gdzie powstało łącznie 170 695 m² powierzchni magazynowo-produkcyjnej. W ciągu kilkunastu lat funkcjonowania park ten stał się małym miasteczkiem z własną infrastrukturą wewnętrzną. Centrum posiada około 50 klientów. Kompleks znajduje się na ogrodzonym i chronionym przez 24h na dobę terenie, obsługiwany jest przez niezależną bocznicę kolejową. Obiekt posiada spore zasilanie energetyczne, duże możliwości przyszłego rozwoju dla klientów oraz proporcjonalnie duży procent miejsc parkingowych. MLP posiada rozwinięte połączenia komunikacyjne zarówno z centrum Warszawy, jak i głównymi arteriami łączącymi Warszawę z innymi ośrodkami miejskimi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Brökelmann Polska z nowym zakładem w Opolu Biuro prasowe
2019-05-20 | 14:00

Brökelmann Polska z nowym zakładem w Opolu

Firma Brökelmann Polska zajmuje się specjalistyczną obróbką profili aluminiowych i przetwórstwem stali. Jej głównymi klientami są wiodące marki producentów
Nieruchomości Murapol Nowa Toskania z filtrami antysmogowymi oraz opcją smart home
2019-05-20 | 10:15

Murapol Nowa Toskania z filtrami antysmogowymi oraz opcją smart home

Murapol rozpoczął sprzedaż lokali mieszkalnych w ramach pierwszego etapu nowej wrocławskiej inwestycji - Murapol Zielona Toskania zlokalizowanej na Wojszycach. W ofercie znajduje się 160
Nieruchomości Jakie rozwiązania ekologiczne znajdziemy w nowych osiedlach
2019-05-17 | 01:00

Jakie rozwiązania ekologiczne znajdziemy w nowych osiedlach

W których osiedlach? Czy w segmencie mieszkaniowym planowana jest realizacja budynków z zielonymi certyfikatami? Sondę prezentuje serwis nieruchomości dompress.pl Mirosław

Kalendarium

Telekomunikacja

Ponad 80 proc. młodych firm jest zainteresowanych współpracą z korporacjami. To dla nich szansa na dostęp do nowych technologii i działań marketingowych

Wsparcie mentoringowe i pomoc w komercjalizacji nowych rozwiązań to główne potrzeby młodych przedsiębiorstw. Rozwój może umożliwić im współpraca z korporacjami i dużym biznesem, a – jak wynika z badań Fundacji StartUp Poland – ponad 80 proc. start-upów jest otwartych na takie rozwiązanie. Naprzeciw potrzebom w tym zakresie wychodzi zainicjowany przez UPC Polska program THINK BIG, który wspiera młode firmy rozwijające swój biznes w oparciu o nowe technologie. W tegorocznej, już szóstej edycji zostaną wyłonione najlepsze rozwiązania, które wspierają cyfrową transformację.

Ochrona środowiska

Europejska gospodarka traci na smogu setki miliardów euro rocznie. Innowacje w energetyce pomogłyby zaoszczędzić 180 mld w ciągu 7 lat

Smog – zgodnie z szacunkami Komisji Europejskiej – odpowiada za ok. 10 proc. przedwczesnych zgonów na świecie i kosztuje unijną gospodarkę nawet 475 mld euro rocznie. Wdrożenie innowacyjnych technologii w energetyce może przynieść nawet 183 mld euro oszczędności w ciągu nadchodzących 7 lat. Są wśród nich niskoemisyjne systemy grzewcze, tzw. generacja rozproszona, elektromobilność i niskoemisyjny transport czy wykorzystanie odpadów jako surowca do produkcji energii. – To na nich będzie się opierała ewolucja systemu energetycznego, która pozwoli nam zrealizować cele w obszarze jakości powietrza – podkreśla Marcin Lewenstein, dyrektor ds. innowacji w InnoEnergy.

Finanse

Polski rynek ubezpieczeń nadrabia zaległości wobec bardziej rozwiniętych krajów. Pomaga w tym proces łączenia się firm w duże grupy

Polska to rynek z dużym potencjałem, ale również z dużym niedoubezpieczeniem – ocenia Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes Gothaer TU S.A. Z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że pod względem wartości składki przypisanej brutto Polska plasuje się dopiero na 14. pozycji w Europie i wciąż ma do nadgonienia duży dystans względem Wielkiej Brytanii czy Niemiec. Rodzimy rynek ubezpieczeniowy jest też w fazie dynamicznych zmian, a wiodącymi trendami są wszechobecna cyfryzacja i konsolidacja. W trakcie tego procesu jest też TU Gothaer, które lada moment pojawi się na rynku pod nowym brandem – Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń SA Vienna Insurance Group.

Finanse

80 proc. dużych firm angażuje się społecznie. Dla wielu staje się to ważnym elementem strategii

Duże firmy angażują się w działania społecznej odpowiedzialności biznesu. Robi to już 80 proc. z nich. CSR zwiększa zaufanie do przedsiębiorstwa – 83 proc. przedstawicieli pokolenia Y uznaje, że sukces firmy powinien wykraczać poza wyniki finansowe. Zdecydowana większość uważa, że największe firmy mają odpowiedni potencjał, by rozwiązywać problemy gospodarcze i społeczne. Przykładem takiego przedsiębiorstwa, jest Benefit Systems. Firma jako pierwsza spółka publiczna z regionu Europy Środkowo-Wschodniej otrzymała tytuł B Corporation przyznawany organizacjom, które w strategie działalności trwale wpisują zasady społecznej odpowiedzialności biznesu.