Komunikaty PR

Nails Art Express rozszerza współpracę z Galerią Zaspa

2019-04-25  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ada Wysocka
Beyond Public Relations

Aleje Jerozolimskie 136
02-305 Warszawa
a.wysocka|bepr.pl| |a.wysocka|bepr.pl
733 332 018
bepr.pl
Do pobrania 04 ( 0.35 MB )

Funkcjonujący na wyspie handlowej salon Nails Art Express zmienił swoją lokalizację. Najemca przeniósł się do regularnego lokalu o pow. 17 mkw., dzięki czemu może zaproponować swoim klientom znacznie szerszy zakres usług. Po przeprowadzce Nails Art Express oprócz pielęgnacji i stylizacji paznokci, oferuje także usługi kosmetyczne, takie jak zabiegi pielęgnacyjne na rzęsy, henna i regulacja brwi oraz wiele innych. Przez prawie 2 lata funkcjonowania w Galerii Zaspa salon zyskał liczne grono zadowolonych klientek, dzięki czemu jego właścicielki zdecydowały się na kontynuację i rozszerzenie współpracy z centrum.

 Dzięki powiększeniu powierzchni oraz przeniesieniu się do regularnego salonu, możemy przede wszystkim zaoferować naszym klientkom większy komfort oraz kameralną atmosferę, co przy wykonywaniu usług kosmetycznych jest szczególnie istotne. Wprowadziliśmy także do oferty kolejne nowości, tj. pedicure, czy henna brwi i rzęs, z czego mamy nadzieję będą zadowolone nasze stałe klientki, a także pozyskamy nowe – komentuje Magdalena Berowska, manager salonu Nails Art Express. – Galerię Zaspa cenimy za kameralną atmosferę, dobrą lokalizację oraz duży, bezpłatny parking, co umożliwia mieszkańcom okolicznych osiedli
i dzielnic komfortowe zakupy oraz możliwość załatwienia wielu codziennych spraw pod jednym dachem. Na decyzję o rozszerzeniu naszej współpracy z centrum wpłynęły sugestie naszych klientek, dotyczące poszerzenia oferty usług, których brakowało ze względu na ograniczoną przestrzeń na wyspie. Dodatkowym atutem jest także duża ilość wydarzeń organizowanych na terenie Galerii Zaspa, podczas których możemy współpracować
– dodaje.

Salon Nails Art Express to jeden z najważniejszych punktów oferty urodowo-kosmetycznej
w Galerii Zaspa. Obok niego segment ten współtworzą m.in. salon fryzjerski „Akcja Cięcie”, EM Nail Professional, drogeria Rossmann czy apteka DOZ.

To nie jedyne wzmocnienie oferty, jakie w ciągu kilku ostatnich miesięcy miało miejsce w Galerii Zaspa. Pod koniec 2018 r. do grona najemców dołączyła sieć marketów Żabka, a już w tym roku swoją działalność rozpoczął nowe punkt gastronomiczny - Lodolandia. Ponadto Cukiernia Sowa, która funkcjonuje w Galerii Zaspa już od kilku lat, otworzyła swój lokal ponownie, poszerzając asortyment o nowe, niedostępne wcześniej w tej lokalizacji produkty.

Galeria Zaspa to kameralne, osiedlowe centrum handlowe, zlokalizowane w centralnej części gdańskiej dzielnicy Zaspa. Od lat 90. Obiekt funkcjonował pod nazwą ETC Gdańsk, jednak nakładem wspólnych sił  Grupy Capital Park oraz Akron Group, w latach 2015 i 2016 r.  został gruntownie zmodernizowany, by dostosować się do najnowszych standardów oraz rosnących oczekiwań najemców i klientów. Zakres prac obejmował m.in. stworzenie nowej elewacji, zmianę układu komunikacyjnego, wzmocnienie konstrukcji budynku, przystosowanie go do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz rodzin z dziećmi. Wydobyte zostały także akcenty architektoniczne, nawiązujące do dawnego przeznaczenia budynku galerii – hangaru lotniczego. Centrum zyskało także nową nazwę – Galeria Zaspa – pod którą z sukcesem funkcjonuje do dziś. Tylko w ubiegłym roku obiekt odwiedziło ponad 2,2 mln klientów. Obecnie powierzchnię 8700 mkw. zajmuje 40 lokali, w których działają zarówno sieciowe marki, m.in.: supermarket Intermarche, drogeria Rossmann, salon Euro RTV ADG, restauracja Domino’s Pizza, dyskonty Textil Market, KiK oraz Pepco, cukiernia Sowa, salon prasowy Inmedio, klub fitness sieci Calypso, jak i lokalni najemcy: piekarnia Szydłowski, cukiernio-piekarnia Raszczyk, butiki modowe Exxelent oraz Natalia Strojna, sklep zoologiczny ZOO Karina czy sklep kolonialny Camellia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Otwarta Wilda zachwyca nowoczesnością Biuro prasowe
2019-07-22 | 13:00

Otwarta Wilda zachwyca nowoczesnością

BPI Real Estate Poland realizuje inwestycję Vilda Park w poznańskiej dzielnicy Wilda. Osiedle o nowoczesnym i otwartym charakterze dopasowane jest do warunków zabudowy w tej zmieniającej
Nieruchomości Pierwszy Motel One w Polsce wybudowany i przekazany przez STRABAG Real Estate
2019-07-22 | 12:00

Pierwszy Motel One w Polsce wybudowany i przekazany przez STRABAG Real Estate

Pierwszy Motel One w Polsce wybudowany i przekazany przez STRABAG Real Estate ·      10.580 m² całkowitej powierzchni w centrum
Nieruchomości Italinox-Polska nowym najemcą w parku MLP Czeladź
2019-07-22 | 11:10

Italinox-Polska nowym najemcą w parku MLP Czeladź

Dystrybutor materiałów ze stali odpornych na korozję wynajął ponad 3500 m2 nowoczesnej powierzchni magazynowej w parku logistycznym MLP Czeladź. Gotowy obiekt zostanie przekazany

Kalendarium

MSPO - Targi Obronne Zbrojeniowe 2019 - Kielce

Handel

Kolejny trudny sezon dla polskich sadowników. Ich problemy z pracownikami, pogodą i ukraińską konkurencją odczują kieszenie konsumentów

Rosyjskie embargo i brak możliwości eksportu na tamtejszy rynek, niedobór pracowników sezonowych, konkurencja ze strony producentów z Ukrainy i nierówne relacje z przemysłem przetwórczym to w tej chwili największe bolączki polskich sadowników – ocenia Mirosław Maliszewski, prezes Związku Sadowników RP. Jak podkreśla, bez właściwych rozwiązań nie będzie możliwe utrzymanie wskaźników produkcji i eksportu z poprzednich lat, a branża przegra z zagraniczną konkurencją. Zwłaszcza że polskich sadowników nie rozpieszcza ostatnio także pogoda: niekorzystne warunki spowodowały, że zbiory wszystkich gatunków owoców będą w tym roku 30 do nawet 50 proc. niższe. To z kolei odczują kieszenie konsumentów.

Konsument

TikTok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek. Młodzi ludzie stają się odporni na tradycyjne reklamy

Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do kampanii i ich wiarygodność. Łączeniu marek i influencerów służy projekt FOLLOVERS, który jest efektem współpracy mediowego giganta Viacom i grupy BrandBuddies, z którą współpracuje ponad 750 marek. Do promocji będzie wykorzystywał TikToka i Instagrama, które stają się coraz popularniejszymi platformami.

Patronaty Newserii

XXIX Forum Ekonomiczne - Krynica

Prawo

Za kilka lat inwestycje będą zamierać z powodu sytuacji na rynku pracy. Inwestorzy nie będą mieli wykonawców o odpowiednich kompetencjach

Na polskim rynku pracy już brakuje kilku milionów pracowników, inni z kolei narzekają na brak zatrudnienia. Wynika to z jednej strony z niedopasowania umiejętności pracowników i potrzeb pracodawców, z drugiej z sytuacji demograficznej oraz niskiej aktywności zawodowej Polaków. Zdaniem eksperta rynku pracy z Konfederacji Lewiatan potrzebna jest zachęcająca do podejmowania pracy polityka, dostosowanie programów kształcenia do wymagań rynku i odpowiedzialna polityka migracyjna.

IFA 2019 Berlin

Handel

Sklepy będą w stanie dostarczać produkty poniżej 24 h. Stanie się to możliwe dzięki technologii zdalnej identyfikacji przedmiotów

W Polsce co roku sprzedawanych jest ok. 30 mln chipów działających w technologii RFID. Globalny rynek jest wart ok. 11 mld dolarów i szybko rośnie, bo technologia zdalnej identyfikacji przedmiotów znajduje szereg zastosowań niemal w każdej branży – od logistyki, przemysłu farmaceutycznego, po sklepy detaliczne i e-commerce. Duży potencjał ma zwłaszcza w tej ostatniej, bo RFID pozwala skutecznie zarządzać zapasami produktów, trafiać z reklamami do konsumentów, ograniczyć kradzieże w sklepach, a także znacznie skrócić czas dostawy zamówionych towarów.

Złote Spinacze 2019