Komunikaty PR

Nails Art Express rozszerza współpracę z Galerią Zaspa

2019-04-25  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ada Wysocka
Beyond Public Relations

Aleje Jerozolimskie 136
02-305 Warszawa
a.wysocka|bepr.pl| |a.wysocka|bepr.pl
733 332 018
bepr.pl
Do pobrania 04 ( 0.35 MB )

Funkcjonujący na wyspie handlowej salon Nails Art Express zmienił swoją lokalizację. Najemca przeniósł się do regularnego lokalu o pow. 17 mkw., dzięki czemu może zaproponować swoim klientom znacznie szerszy zakres usług. Po przeprowadzce Nails Art Express oprócz pielęgnacji i stylizacji paznokci, oferuje także usługi kosmetyczne, takie jak zabiegi pielęgnacyjne na rzęsy, henna i regulacja brwi oraz wiele innych. Przez prawie 2 lata funkcjonowania w Galerii Zaspa salon zyskał liczne grono zadowolonych klientek, dzięki czemu jego właścicielki zdecydowały się na kontynuację i rozszerzenie współpracy z centrum.

 Dzięki powiększeniu powierzchni oraz przeniesieniu się do regularnego salonu, możemy przede wszystkim zaoferować naszym klientkom większy komfort oraz kameralną atmosferę, co przy wykonywaniu usług kosmetycznych jest szczególnie istotne. Wprowadziliśmy także do oferty kolejne nowości, tj. pedicure, czy henna brwi i rzęs, z czego mamy nadzieję będą zadowolone nasze stałe klientki, a także pozyskamy nowe – komentuje Magdalena Berowska, manager salonu Nails Art Express. – Galerię Zaspa cenimy za kameralną atmosferę, dobrą lokalizację oraz duży, bezpłatny parking, co umożliwia mieszkańcom okolicznych osiedli
i dzielnic komfortowe zakupy oraz możliwość załatwienia wielu codziennych spraw pod jednym dachem. Na decyzję o rozszerzeniu naszej współpracy z centrum wpłynęły sugestie naszych klientek, dotyczące poszerzenia oferty usług, których brakowało ze względu na ograniczoną przestrzeń na wyspie. Dodatkowym atutem jest także duża ilość wydarzeń organizowanych na terenie Galerii Zaspa, podczas których możemy współpracować
– dodaje.

Salon Nails Art Express to jeden z najważniejszych punktów oferty urodowo-kosmetycznej
w Galerii Zaspa. Obok niego segment ten współtworzą m.in. salon fryzjerski „Akcja Cięcie”, EM Nail Professional, drogeria Rossmann czy apteka DOZ.

To nie jedyne wzmocnienie oferty, jakie w ciągu kilku ostatnich miesięcy miało miejsce w Galerii Zaspa. Pod koniec 2018 r. do grona najemców dołączyła sieć marketów Żabka, a już w tym roku swoją działalność rozpoczął nowe punkt gastronomiczny - Lodolandia. Ponadto Cukiernia Sowa, która funkcjonuje w Galerii Zaspa już od kilku lat, otworzyła swój lokal ponownie, poszerzając asortyment o nowe, niedostępne wcześniej w tej lokalizacji produkty.

Galeria Zaspa to kameralne, osiedlowe centrum handlowe, zlokalizowane w centralnej części gdańskiej dzielnicy Zaspa. Od lat 90. Obiekt funkcjonował pod nazwą ETC Gdańsk, jednak nakładem wspólnych sił  Grupy Capital Park oraz Akron Group, w latach 2015 i 2016 r.  został gruntownie zmodernizowany, by dostosować się do najnowszych standardów oraz rosnących oczekiwań najemców i klientów. Zakres prac obejmował m.in. stworzenie nowej elewacji, zmianę układu komunikacyjnego, wzmocnienie konstrukcji budynku, przystosowanie go do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz rodzin z dziećmi. Wydobyte zostały także akcenty architektoniczne, nawiązujące do dawnego przeznaczenia budynku galerii – hangaru lotniczego. Centrum zyskało także nową nazwę – Galeria Zaspa – pod którą z sukcesem funkcjonuje do dziś. Tylko w ubiegłym roku obiekt odwiedziło ponad 2,2 mln klientów. Obecnie powierzchnię 8700 mkw. zajmuje 40 lokali, w których działają zarówno sieciowe marki, m.in.: supermarket Intermarche, drogeria Rossmann, salon Euro RTV ADG, restauracja Domino’s Pizza, dyskonty Textil Market, KiK oraz Pepco, cukiernia Sowa, salon prasowy Inmedio, klub fitness sieci Calypso, jak i lokalni najemcy: piekarnia Szydłowski, cukiernio-piekarnia Raszczyk, butiki modowe Exxelent oraz Natalia Strojna, sklep zoologiczny ZOO Karina czy sklep kolonialny Camellia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Brökelmann Polska z nowym zakładem w Opolu Biuro prasowe
2019-05-20 | 14:00

Brökelmann Polska z nowym zakładem w Opolu

Firma Brökelmann Polska zajmuje się specjalistyczną obróbką profili aluminiowych i przetwórstwem stali. Jej głównymi klientami są wiodące marki producentów
Nieruchomości Murapol Nowa Toskania z filtrami antysmogowymi oraz opcją smart home
2019-05-20 | 10:15

Murapol Nowa Toskania z filtrami antysmogowymi oraz opcją smart home

Murapol rozpoczął sprzedaż lokali mieszkalnych w ramach pierwszego etapu nowej wrocławskiej inwestycji - Murapol Zielona Toskania zlokalizowanej na Wojszycach. W ofercie znajduje się 160
Nieruchomości Jakie rozwiązania ekologiczne znajdziemy w nowych osiedlach
2019-05-17 | 01:00

Jakie rozwiązania ekologiczne znajdziemy w nowych osiedlach

W których osiedlach? Czy w segmencie mieszkaniowym planowana jest realizacja budynków z zielonymi certyfikatami? Sondę prezentuje serwis nieruchomości dompress.pl Mirosław

Kalendarium

Telekomunikacja

Ponad 80 proc. młodych firm jest zainteresowanych współpracą z korporacjami. To dla nich szansa na dostęp do nowych technologii i działań marketingowych

Wsparcie mentoringowe i pomoc w komercjalizacji nowych rozwiązań to główne potrzeby młodych przedsiębiorstw. Rozwój może umożliwić im współpraca z korporacjami i dużym biznesem, a – jak wynika z badań Fundacji StartUp Poland – ponad 80 proc. start-upów jest otwartych na takie rozwiązanie. Naprzeciw potrzebom w tym zakresie wychodzi zainicjowany przez UPC Polska program THINK BIG, który wspiera młode firmy rozwijające swój biznes w oparciu o nowe technologie. W tegorocznej, już szóstej edycji zostaną wyłonione najlepsze rozwiązania, które wspierają cyfrową transformację.

Ochrona środowiska

Europejska gospodarka traci na smogu setki miliardów euro rocznie. Innowacje w energetyce pomogłyby zaoszczędzić 180 mld w ciągu 7 lat

Smog – zgodnie z szacunkami Komisji Europejskiej – odpowiada za ok. 10 proc. przedwczesnych zgonów na świecie i kosztuje unijną gospodarkę nawet 475 mld euro rocznie. Wdrożenie innowacyjnych technologii w energetyce może przynieść nawet 183 mld euro oszczędności w ciągu nadchodzących 7 lat. Są wśród nich niskoemisyjne systemy grzewcze, tzw. generacja rozproszona, elektromobilność i niskoemisyjny transport czy wykorzystanie odpadów jako surowca do produkcji energii. – To na nich będzie się opierała ewolucja systemu energetycznego, która pozwoli nam zrealizować cele w obszarze jakości powietrza – podkreśla Marcin Lewenstein, dyrektor ds. innowacji w InnoEnergy.

Finanse

Polski rynek ubezpieczeń nadrabia zaległości wobec bardziej rozwiniętych krajów. Pomaga w tym proces łączenia się firm w duże grupy

Polska to rynek z dużym potencjałem, ale również z dużym niedoubezpieczeniem – ocenia Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes Gothaer TU S.A. Z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że pod względem wartości składki przypisanej brutto Polska plasuje się dopiero na 14. pozycji w Europie i wciąż ma do nadgonienia duży dystans względem Wielkiej Brytanii czy Niemiec. Rodzimy rynek ubezpieczeniowy jest też w fazie dynamicznych zmian, a wiodącymi trendami są wszechobecna cyfryzacja i konsolidacja. W trakcie tego procesu jest też TU Gothaer, które lada moment pojawi się na rynku pod nowym brandem – Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń SA Vienna Insurance Group.

Finanse

80 proc. dużych firm angażuje się społecznie. Dla wielu staje się to ważnym elementem strategii

Duże firmy angażują się w działania społecznej odpowiedzialności biznesu. Robi to już 80 proc. z nich. CSR zwiększa zaufanie do przedsiębiorstwa – 83 proc. przedstawicieli pokolenia Y uznaje, że sukces firmy powinien wykraczać poza wyniki finansowe. Zdecydowana większość uważa, że największe firmy mają odpowiedni potencjał, by rozwiązywać problemy gospodarcze i społeczne. Przykładem takiego przedsiębiorstwa, jest Benefit Systems. Firma jako pierwsza spółka publiczna z regionu Europy Środkowo-Wschodniej otrzymała tytuł B Corporation przyznawany organizacjom, które w strategie działalności trwale wpisują zasady społecznej odpowiedzialności biznesu.