Komunikaty PR

Nowoczesny design i magia lokalnych legend: ibis Styles Lublin Stare Miasto

2019-12-06  |  14:40

Marka ibis Styles jest znana z unikalnego i oryginalnego designu. Hotele te wyróżniają się starannie dobranymi detalami, które łączą kreatywność i wyjątkowy storytelling. Obiekt w Lublinie zaprasza gości do zapoznania się z najsłynniejszymi lubelskimi legendami, które stały się motywem przewodnim nowego hotelu.

Lublin, nazywany stolicą wschodniej Polski, to jedno z najprężniej rozwijających się miast regionu. To nie tylko centrum akademickie i biznesowe, ale również miejsce przyciągające turystów. Najbardziej reprezentacyjną częścią Lublina jest Stare Miasto i właśnie w tej okolicy powstał otwarty niedawno hotel ibis Styles Lublin Stare Miasto, ściśle nawiązujący do lokalnych przekazów.

Projekt z efektem WOW!

-Goście hoteli szukają obecnie nie tylko miejsca noclegu, zależy im przede wszystkim na doświadczeniach. Przekraczając próg hotelu, są ciekawi, co ich spotka. Chcą, aby miejsce, w którym się zatrzymają czymś się wyróżniało, oczekują efektu WOW! Warto wprowadzić jakiś element zaskoczenia - wyjść poza schematy i znaleźć sposób, by zaintrygować odwiedzających. W przypadku ibis Styles w Lublinie zabieramy gości w podróż śladami miejskich legend, wprowadzając elementy customizowane i detale nawiązujące do poszczególnych opowieści - wyjaśnia architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes Tremend.

W świecie legend

Storytelling, który jest wizytówką hoteli ibis Styles i pracowni Tremend, jest obecny w każdym projekcie. Tym razem, motywem przewodnim były miejskie legendy związane z Lublinem, jego tradycją i historią. Przestrzeń została podzielona na strefy, a każda z nich przedstawia inną opowieść. Goście, przemieszczając się po hotelu, odkrywają sekrety skrywane przez miasto. Jednym z elementów wystroju są liny, zainspirowane legendą o linie, opowieści nawiązującej do genezy nazwy miasta. Pojawiają się także detale odnoszące się do historii o tajemniczym skarbie czy córce złotnika.

Smaki miasta

Ważnym punktem tego miejsca jest restauracja Legendy Miasta serwująca lokalne potrawy w nowoczesnej odsłonie. Kieruje ona swoją ofertę nie tylko do gości hotelu, ale również do wszystkich miłośników dobrej kuchni, co umożliwia budowanie relacji z mieszkańcami Lublina. Menu zmienia się wraz z porami roku, jest dostępne również w wersji wegetariańskiej i bezglutenowej.

Więcej na: http://tremend.pl/ oraz https://www.facebook.com/tremendarchitects/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Mikropartament – czy to opłacalna i bezpieczna inwestycja? Biuro prasowe
2020-01-22 | 15:00

Mikropartament – czy to opłacalna i bezpieczna inwestycja?

Lokal w aparthotelu to rentowna inwestycja. Na wynajmie można zarobić od kilku do kilkunastu procent rocznie. Szansę na wysoki zysk zwiększają lokalizacja i dynamiczny rozwój rynku.
Nieruchomości Pierwsi mieszkańcy odbierają klucze na Nowych Ogrodach
2020-01-21 | 12:00

Pierwsi mieszkańcy odbierają klucze na Nowych Ogrodach

Nowe Ogrody dedykowane są wszystkim, którzy chcą zamieszkać na wygodnym, nowocześnie zaprojektowanym osiedlu. W ramach IV etapu przygotowane zostały 104 mieszkania o powierzchni od 30
Nieruchomości Metropolitan Investment otwiera kolejne lokale handlowe w Warszawie i Krakowie
2020-01-21 | 12:00

Metropolitan Investment otwiera kolejne lokale handlowe w Warszawie i Krakowie

Firma Metropolitan Investment powiększa portfolio Metro Retail o kolejne skomercjalizowane lokale handlowe, zlokalizowane w Warszawie i Krakowie. Wśród najemców m.in. Biedronka,

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

CES 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Do 2050 roku domy jednorodzinne w Polsce z zakazem emisji dwutlenku węgla. Osiągnięcie celu wymaga zwiększenia skali termomodernizacji i wdrożenia skutecznych przepisów

Wszystkie budynki w Unii Europejskiej do 2050 roku mają zostać zdekarbonizowane. To cel znowelizowanej unijnej dyrektywy dotyczącej charakterystyki energetycznej budynków (EPBD), którą Polska powinna wprowadzić w życie do 10 marca 2020 roku. Tymczasem w naszym kraju tylko 1 proc. budynków jednorodzinnych jest energooszczędnych, a niemal 70 proc. jest ogrzewanych przy użyciu węgla i wymaga modernizacji. Eksperci przekonują, że aby osiągnąć ten cel, konieczne jest zwiększenie skali termomodernizacji do minimum 3 proc. A do tego potrzebne są skuteczne wdrożenie przepisów i wzrost świadomości społecznej.

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Inwestycje

Najem drożeje, choć nie tak szybko jak mieszkania. Stawki w największych miastach są podobne do zachodnioeuropejskich

Koszty najmu w grudniu były o 6 proc. wyższe niż rok wcześniej. Przy 13-proc. tempie wzrostu cen mieszkań może się to wydawać niewiele, ale i tak stawki najmu w największych miastach są porównywalne z tymi w miastach Europy Zachodniej. – Przy obecnych cenach stopa zwrotu wynosi średnio 7 proc., ale jak ktoś kupił mieszkanie taniej dwa–trzy lata temu, to może zarobić ok. 10–12 proc. – mówi Jarosław Sadowski z Expandera. Na opłacalność tych inwestycji wpływ będzie mieć skala ewentualnego spowolnienia gospodarczego.

Farmacja

Koncerny farmaceutyczne nie nadążają z produkcją szczepionek. Niedługo może zabraknąć też preparatów stosowanych w medycynie podróży

W aptekach i hurtowniach brakuje szczepionek m.in. przeciwko ospie, śwince i HPV, ponieważ koncerny farmaceutyczne nie nadążają z ich produkcją. Problemy ciągną się od listopada, ale niektórych preparatów nie ma już od wielu miesięcy. W trudnej sytuacji znaleźli się zarówno pacjenci, którzy nie mogą kontynuować cyklu szczepień, jak i część samorządów. Z kolei lekarze spodziewają się, że niedługo zabraknie również szczepionek stosowanych w medycynie podróży, ponieważ w okresie ferii wielu Polaków wyjeżdża na egzotyczne wakacje za granicą.

Handel

Kolejne proekologiczne zmiany w McDonald’s. Od dziś znikają plastikowe słomki

Każdego roku ok. 8 mln ton odpadów z tworzyw sztucznych trafia do mórz i oceanów. W walce ze skażeniem dużą rolę ma do odegrania globalny biznes. Ze względu na skalę oddziaływania wprowadzane przez niego zmiany przyczyniają się do ograniczenia zanieczyszczeń i wpływają na nawyki klientów. Sieć restauracji McDonald’s walkę z plastikiem rozpoczęła od wymiany sztućców na 100-proc. recyklingowane. Teraz przyszedł czas na plastikowe słomki, kubeczki do lodów McFlurry i patyczki do balonów, które zostaną wymienione na papierowe odpowiedniki. Takich zmian będzie więcej. Sieć pracuje nad nowymi rozwiązaniami i podkreśla, że nie będą one zauważalne dla klientów, ale odczuwalne dla środowiska.