Komunikaty PR

Obuwie polskich marek Wojas i BARTEK w sieci DEICHMANN

2019-09-19  |  16:50

Warszawa, 19 września 2019 r. – DEICHMANN, który jest liderem handlu obuwniczego w Europie, kontynuuje strategię rozwoju na polskim rynku. Już we wrześniu br. w wybranych sklepach w Polsce oraz w sklepie internetowym firmy będzie dostępna dedykowana kolekcja obuwia znanych i cenionych polskich marek Wojas i BARTEK. Ponadto obuwie Wojas pojawi się w sklepach DEICHMANN w Rumunii, Bułgarii, Czechach, Słowacji oraz na Węgrzech, a marka BARTEK wzbogaci ofertę obuwniczą firmy w Rumunii, Bułgarii, Czechach i na Słowacji.

Kolekcja skórzanego obuwia marki Wojas wprowadzona do sieci sklepów DEICHMANN to znakomita wiadomość dla miłośników klasycznej elegancji, którzy cenią wysoką jakość, komfort i wygodę. Oferta marki Wojas stworzona specjalnie dla DEICHMANN obejmuje 30 modeli butów damskich oraz 20 modeli butów męskich. Z kolei marka BARTEK, która stawia zdrowie stóp dzieci na pierwszym miejscu i od lat cieszy się zaufaniem rodziców, stanowi idealne uzupełnienie oferty obuwia dziecięcego w DEICHMANN. W sklepach tej sieci klienci będą mogli wybierać spośród 40 modeli butów BARTEK.

„Wprowadzając kolekcje obuwia firm Wojas S. A. i BARTEK S. A. poszerzamy ofertę DEICHMANN w Polsce i za granicą. W ten sposób wzmacniamy potencjał rynkowy naszych firm i maksymalizujemy korzyści ze współpracy. Oferując wysokiej jakości obuwie renomowanych polskich marek, które odzwierciedlają aktualne trendy rynkowe, odpowiadamy również na potrzeby naszych klientów” – powiedział Johannes Obersteiner, prezes DEICHMANN Obuwie.

„Cieszymy się, że począwszy od sezonu jesień/zima 2019 specjalnie stworzona kolekcja obuwia marki Wojas będzie dostępna w sklepach DEICHMANN nie tylko w Polsce, ale także w Rumunii, Bułgarii, Czechach, Słowacji oraz na Węgrzech. Oznacza to dla nas poszerzenie kanału dystrybucji marki Wojas i dotarcie z ofertą naszego obuwia do szerokiego grona nowych klientów” – powiedział Wiesław Wojas, prezes firmy Wojas S.A.

„­Dla naszej firmy to bardzo ważne, że już tej jesieni dedykowana kolekcja obuwia dziecięcego BARTEK zostanie wprowadzona do wybranych sklepów DEICHMANN w pięciu krajach. Łącząc siły z europejskim liderem branży obuwniczej jakim jest DEICHMANN, mamy możliwość zaoferować nowym klientom w Polsce i za granicą dostęp do bardzo dobrej jakości obuwia dla dzieci” – powiedział Paweł Bartnicki, prezes firmy BARTEK S. A.

Konsekwentnie realizowana strategia rozwoju DEICHMANN w Polsce

DEICHMANN konsekwentnie realizuje strategię rozwoju na polskim rynku. Firma z sukcesem wprowadziła w Polsce nową markę sklepów obuwniczych MyShoes oraz wdrożyła w sklepach DEICHMANN nowy koncept aranżacyjny z asortymentem sportowym premium. Następnym krokiem w Polsce jest poszerzanie oferty sklepów o kolejne wysokojakościowe marki Wojas i BARTEK.

DEICHMANN jest obecny w Polsce od 22 lat, posiada 247 sklepów i zatrudnia 1970 pracowników. Oferta obuwia DEICHMANN dla całej rodziny jest też dostępna na www.deichmann.com. Wysoka dynamika rozwoju, nowoczesne rozwiązania i sukcesywne zapełnianie nisz rynkowych to rezultat pionierskich działań w branży, którymi lider handlu obuwniczego w Europie charakteryzuje się od lat.

Wojas S. A. jest jednym z największych i najbardziej cenionych polskich producentów obuwia, który produkuje kilkaset tysięcy par butów rocznie. Firma zatrudnia w całej Polsce blisko 1500 osób. Marka Wojas obecna jest na europejskim rynku nieprzerwanie od 1990 roku. Jej produkty dostępne są w blisko 170 sklepach firmowych na terenie Polski, Słowacji, Czech, Białorusi i Rosji oraz na www.wojas.pl. W ofercie firmy znajduje się eleganckie skórzane obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe.

BARTEK S. A. jest liderem w produkcji obuwia dla dzieci i młodzieży od niemal 30 lat. Misją firmy jest uśmiech, zdrowie i komfort małych klientów. Buty BARTEK tworzone są z naturalnych materiałów w oparciu o autorskie rozwiązania technologiczne, w zgodzie z budową anatomiczną stóp dzieci. Kolekcje projektowane są w ciekawej stylistyce i atrakcyjnych kolorach, zawsze zgodnie z aktualnymi trendami w modzie. Firma dostarcza obuwie do sklepów sieciowych, multibrandowych oraz  typu franczyzowego   na całym świecie. Więcej informacji znajduje się na bartek.com.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa POLOmarket poszerza zdrową półkę Biuro prasowe
2019-10-18 | 13:00

Grupa POLOmarket poszerza zdrową półkę

Największa polska sieć supermarketów wchodząca w skład Grupy POLOmarket poszerza ofertę produktów BIO, bez glutenu, bez cukru oraz bez laktozy i GMO. Sieć w ostatnich
Handel Stena Recycling po raz trzeci nagrodzi „Lidera Gospodarki Obiegu Zamkniętego”.
2019-10-17 | 09:30

Stena Recycling po raz trzeci nagrodzi „Lidera Gospodarki Obiegu Zamkniętego”.

Stena Recycling po raz trzeci nagrodzi „Lidera Gospodarki Obiegu Zamkniętego”. Wzrost liczby miejsc pracy i konkurencyjności firm oraz redukcja emisji gazów cieplarnianych
Handel Modelowy Sklep - serce Targów RetailShow
2019-10-14 | 14:30

Modelowy Sklep - serce Targów RetailShow

Modelowy Sklep to przestrzeń, która inspiruje i pozwala porównać konkurencyjne oferty w jednym miejscu. Jubileuszowe, 10 Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Bezpłatne materiały wideo, audio, zdjęcia oraz artykuły

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Obniżka podatku PIT nie obciąża budżetu państwa tak bardzo jak program Rodzina 500 plus. Może być jednak kłopotem dla dużych miast

Obniżony od października o punkt procentowy podatek od osób fizycznych objął osoby pracujące na etatach, umowach-zleceniach, umowach o dzieło, prowadzących działalność gospodarczą oraz emerytów i rencistów. Zdaniem ekspertów, o ile państwo ma możliwości zrekompensowania ubytku poprzez emisję długu czy nowelizację budżetu, o tyle duże miasta odczują mniejsze wpływy z podatków bardziej dotkliwie. Choć w przypadku nisko zarabiających różnice będą symboliczne, to w skali kraju obniżka będzie napędzać konsumpcję.

Problemy społeczne

Ponad połowa Polaków uważa, że sztuczna inteligencja wpływa na ich życie codzienne. Wielu obawia się, że odbierze im prywatność i miejsca pracy

Prawie 90 proc. Polaków zna pojęcie sztucznej inteligencji, jednak nie zawsze wiedzą, co naprawdę oznacza. Wprawdzie dostrzegają korzyści związane np. z poprawą komfortu życia czy bezpieczeństwa w miejscu pracy, ale też mają wiele obaw, np. o to, że technologia odbierze im miejsca pracy. Tylko co szósta osoba skorzystałaby z pomocy urządzenia opartego na SI zamiast lekarza – wynika z raportu NASK „Sztuczna Inteligencja w społeczeństwie i gospodarce”. Tymczasem to właśnie odpowiednie nastawienie społeczeństwa jest niezbędne, by polska gospodarka mogła faktycznie rozwijać działania oparte o tę technologię.

Infrastruktura

Budowa farm wiatrowych na Bałtyku może pobudzić przemysł stoczniowy i całą gospodarkę. Przy wielomiliardowych inwestycjach kluczowe jest stabilne otoczenie prawne

PGE Baltica, PKN Orlen i Polenergia są obecnie na najbardziej zaawansowanym etapie projektów budowy farm wiatrowych na Bałtyku. – To właśnie te trzy podmioty ukształtują rynek morskiej energetyki wiatrowej w Polsce do 2030 roku – ocenia Mariusz Witoński, prezes Polskiego Towarzystwa Morskiej Energetyki Wiatrowej. W nadchodzących latach na Bałtyku ma nastąpić boom inwestycyjny, który może dać impuls do rozwoju portów, pobudzić przemysł stoczniowy i całą gospodarkę. Dla inwestorów kluczowe są jednak stabilne warunki legislacyjne do budowy farm wiatrowych na Bałtyku, ponieważ są to projekty liczone w miliardach złotych. Sektor morskiej energetyki wiatrowej chce, żeby zostały one zagwarantowane specjalną ustawą.

Finanse

6 proc. PKB na służbę zdrowia to minimum. Starzenie się społeczeństwa i coraz droższe świadczenia wymuszą dalszy wzrost nakładów

Polska zajmuje jedno z ostatnich miejsc w Unii Europejskiej pod względem nakładów na ochronę zdrowia. Te zgodnie z przyjętą w ubiegłym roku ustawą mają stopniowo wzrosnąć do poziomu 6 proc. PKB do 2025 roku. Eksperci oceniają, że to minimum, które powinno być stopniowo podnoszone. Wzrost wydatków wymusza m.in. niekorzystna demografia i nowe, droższe technologie, które pojawiają się w ochronie zdrowia. – Najważniejszym kierunkiem jest wzrost efektywności, żebyśmy z zasobów, z których w tej chwili korzystamy, byli w stanie wycisnąć jak najwięcej – podkreśla były wiceminister zdrowia Marcin Czech.