Komunikaty PR

Obuwie polskich marek Wojas i BARTEK w sieci DEICHMANN

2019-09-19  |  16:50

Warszawa, 19 września 2019 r. – DEICHMANN, który jest liderem handlu obuwniczego w Europie, kontynuuje strategię rozwoju na polskim rynku. Już we wrześniu br. w wybranych sklepach w Polsce oraz w sklepie internetowym firmy będzie dostępna dedykowana kolekcja obuwia znanych i cenionych polskich marek Wojas i BARTEK. Ponadto obuwie Wojas pojawi się w sklepach DEICHMANN w Rumunii, Bułgarii, Czechach, Słowacji oraz na Węgrzech, a marka BARTEK wzbogaci ofertę obuwniczą firmy w Rumunii, Bułgarii, Czechach i na Słowacji.

Kolekcja skórzanego obuwia marki Wojas wprowadzona do sieci sklepów DEICHMANN to znakomita wiadomość dla miłośników klasycznej elegancji, którzy cenią wysoką jakość, komfort i wygodę. Oferta marki Wojas stworzona specjalnie dla DEICHMANN obejmuje 30 modeli butów damskich oraz 20 modeli butów męskich. Z kolei marka BARTEK, która stawia zdrowie stóp dzieci na pierwszym miejscu i od lat cieszy się zaufaniem rodziców, stanowi idealne uzupełnienie oferty obuwia dziecięcego w DEICHMANN. W sklepach tej sieci klienci będą mogli wybierać spośród 40 modeli butów BARTEK.

„Wprowadzając kolekcje obuwia firm Wojas S. A. i BARTEK S. A. poszerzamy ofertę DEICHMANN w Polsce i za granicą. W ten sposób wzmacniamy potencjał rynkowy naszych firm i maksymalizujemy korzyści ze współpracy. Oferując wysokiej jakości obuwie renomowanych polskich marek, które odzwierciedlają aktualne trendy rynkowe, odpowiadamy również na potrzeby naszych klientów” – powiedział Johannes Obersteiner, prezes DEICHMANN Obuwie.

„Cieszymy się, że począwszy od sezonu jesień/zima 2019 specjalnie stworzona kolekcja obuwia marki Wojas będzie dostępna w sklepach DEICHMANN nie tylko w Polsce, ale także w Rumunii, Bułgarii, Czechach, Słowacji oraz na Węgrzech. Oznacza to dla nas poszerzenie kanału dystrybucji marki Wojas i dotarcie z ofertą naszego obuwia do szerokiego grona nowych klientów” – powiedział Wiesław Wojas, prezes firmy Wojas S.A.

„­Dla naszej firmy to bardzo ważne, że już tej jesieni dedykowana kolekcja obuwia dziecięcego BARTEK zostanie wprowadzona do wybranych sklepów DEICHMANN w pięciu krajach. Łącząc siły z europejskim liderem branży obuwniczej jakim jest DEICHMANN, mamy możliwość zaoferować nowym klientom w Polsce i za granicą dostęp do bardzo dobrej jakości obuwia dla dzieci” – powiedział Paweł Bartnicki, prezes firmy BARTEK S. A.

Konsekwentnie realizowana strategia rozwoju DEICHMANN w Polsce

DEICHMANN konsekwentnie realizuje strategię rozwoju na polskim rynku. Firma z sukcesem wprowadziła w Polsce nową markę sklepów obuwniczych MyShoes oraz wdrożyła w sklepach DEICHMANN nowy koncept aranżacyjny z asortymentem sportowym premium. Następnym krokiem w Polsce jest poszerzanie oferty sklepów o kolejne wysokojakościowe marki Wojas i BARTEK.

DEICHMANN jest obecny w Polsce od 22 lat, posiada 247 sklepów i zatrudnia 1970 pracowników. Oferta obuwia DEICHMANN dla całej rodziny jest też dostępna na www.deichmann.com. Wysoka dynamika rozwoju, nowoczesne rozwiązania i sukcesywne zapełnianie nisz rynkowych to rezultat pionierskich działań w branży, którymi lider handlu obuwniczego w Europie charakteryzuje się od lat.

Wojas S. A. jest jednym z największych i najbardziej cenionych polskich producentów obuwia, który produkuje kilkaset tysięcy par butów rocznie. Firma zatrudnia w całej Polsce blisko 1500 osób. Marka Wojas obecna jest na europejskim rynku nieprzerwanie od 1990 roku. Jej produkty dostępne są w blisko 170 sklepach firmowych na terenie Polski, Słowacji, Czech, Białorusi i Rosji oraz na www.wojas.pl. W ofercie firmy znajduje się eleganckie skórzane obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe.

BARTEK S. A. jest liderem w produkcji obuwia dla dzieci i młodzieży od niemal 30 lat. Misją firmy jest uśmiech, zdrowie i komfort małych klientów. Buty BARTEK tworzone są z naturalnych materiałów w oparciu o autorskie rozwiązania technologiczne, w zgodzie z budową anatomiczną stóp dzieci. Kolekcje projektowane są w ciekawej stylistyce i atrakcyjnych kolorach, zawsze zgodnie z aktualnymi trendami w modzie. Firma dostarcza obuwie do sklepów sieciowych, multibrandowych oraz  typu franczyzowego   na całym świecie. Więcej informacji znajduje się na bartek.com.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Sklep przyszłości czyli jaki? Klienci chcą kupować wygodnie jak w sieci Biuro prasowe
2019-11-21 | 12:11

Sklep przyszłości czyli jaki? Klienci chcą kupować wygodnie jak w sieci

Tradycyjny handel stoi w obliczu zmian, które mają pomóc mu zatrzymać klientów. W innym przypadku stacjonarne placówki handlowe staną się głównie
Handel Już są! Dekoracje świąteczne w Placu Unii
2019-11-21 | 11:00

Już są! Dekoracje świąteczne w Placu Unii

Na tegoroczne święta Plac Unii rozbłyśnie ponad 52 tys. punktów świetlnych! W okresie bożonarodzeniowym Centrum Handlowe będzie najjaśniejszym miejscem na całym Mokotowie. Ozdoby i
Handel Black Friday w Polsce i na świecie. Gdzie wydaje się najwięcej?
2019-11-20 | 01:00

Black Friday w Polsce i na świecie. Gdzie wydaje się najwięcej?

Black Friday, który wypada w tym roku 29 listopada, rozpoczyna sezon wyprzedażowy na świecie Aż 80 proc.[1] osób korzystających z czarnopiątkowych promocji zdecyduje się

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mocna konkurencja na rynku centrów handlowych. Chcą przyciągać klientów nowymi technologiami i ofertą rozrywkową

W Polsce zasoby powierzchni handlowej przekraczają już 15 mln mkw. W całym kraju jest ok. 450 centrów i galerii, a nasycenie powierzchnią handlową przekracza europejską średnią. Konkurencja na rynku jest duża, a centra handlowe mierzą się z wyzwaniami takimi jak rosnąca pozycja e-commerce, rozszerzenie zakazu handlu w niedziele w 2020 roku czy coraz większe oczekiwania klientów. Szansą na sprostanie tym wyzwaniom są nowe technologie, np. aplikacje, które zapewniają klientom szereg benefitów, np. zniżki, porady stylisty czy nawigację po galeriach.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Ochrona środowiska

Pozostało tylko 10 lat na powstrzymanie negatywnych zmian klimatu. Dotychczasowymi sposobami nie da się tego zrobić

Jeśli nie podejmiemy natychmiastowych działań na rzecz ochrony klimatu, temperatura na świecie przekroczy bezpieczny poziom 1,5° Celsjusza w 2040 roku – wskazują eksperci Międzyrządowego Panelu ds. Badań Zmian Klimatu. Te natychmiastowe działania muszą w ciągu kolejnej dekady doprowadzić do ograniczenia emisji dwutlenku węgla o 45 proc. Nie mogą się jednak opierać na dotychczasowych metodach i systemie energetycznym z XIX wieku – podkreśla prof. Zbigniew Karaczun z SGGW. Innowacyjne rozwiązania, np. elektromobilność czy niskoemisyjne systemy grzewcze,  są już dostępne, tylko trzeba je wdrożyć na szeroką skalę.

 

Handel

W kolejnych tygodniach możliwe cząstkowe porozumienie między USA a Chinami. Konflikt handlowy potrwa jednak jeszcze kilka lat

Ostatnie dane z Chin pokazują znaczący wpływ wzajemnej wojny celnej na chińską gospodarkę, ale cierpi na niej także amerykański rynek, bo firmy wstrzymują inwestycje. Stąd prezydent Donald Trump i chińskie władze będą dążyć do wycofania się z części obciążeń importowych, zwłaszcza że za rok kolejne wybory prezydenckie za oceanem. Zdaniem Rafała Beneckiego, głównego ekonomisty ING Banku Śląskiego, porozumienie dotyczące części produktów może nastąpić jeszcze nawet przed końcem roku, ale realne zakończenie konfliktu zajmie wiele lat.

Infrastruktura

Trudna sytuacja na rynku kolejowych przewozów towarowych. Spowolnienie gospodarcze będzie oznaczać dalsze spadki

Rynek towarowych przewozów kolejowych notuje spowolnienie. Łącznie w trzech kwartałach 2019 roku przewieziono nieco ponad 177 mln ton, czyli o ponad 9 mln mniej niż w tym samym okresie 2018 roku. W dużej mierze to efekt zmniejszenia przewozów kruszyw, węgla kamiennego, rud i wyrobów metalowych. W 2020 roku sytuacja raczej się nie poprawi. – Spowolnienie gospodarcze, które obserwujemy w całej Europie, z pewnością przełoży się na rynek przewozów w Polsce – ocenia Andrzej Pawłowski z CTL Logistics.