Komunikaty PR

Jan Niezbędny ponownie na górskim szlaku!

2017-10-30  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Robak
Kuźnia PR Sp. z o.o.

ul. Skwer Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 5, lok.4
01-015 Warszawa
agnieszka.robak|kuzniagroup.pl| |agnieszka.robak|kuzniagroup.pl
792866720
www.kuzniagroup.pl/
Do pobrania jpg ( 0 MB )

Akcja zorganizowana pod patronatem prezydenta Miasta Bielska-Białej Jacka Krywulta przy współpracy Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej przyciągnęła rzeszę wolontariuszy, którym Jan Niezbędny dostarczył rękawiczki jednorazowe oraz niezawodne worki Eko Natura. Dzięki specjalnemu dodatkowi, produkty te ulegają biodegradacji już po kilku latach od wyrzucenia. Dla porównania rozpad zwykłych worków na śmieci trwa około 400 lat! Ponadto na wysypisku śmieci worki Eko Natura uwalniają swoją zawartość, pozwalając na kompostację odpadków organicznych.

 

To nie pierwszy raz, kiedy Jan Niezbędny pomaga w sprzątaniu polskich gór. Marka od kilku lat uczestniczy w wydarzeniu „Czyste Tatry”, najpopularniejszej i największej akcji proekologicznej w górach, podczas której do worków Jana Niezbędnego trafiają tony śmieci z tatrzańskich szlaków.

 

- Marka Jan Niezbędny stawia na innowacyjne rozwiązania na rzecz ekologii i na wiele sposobów angażuje się w działania ekoedukacyjne. Staramy się, aby nasze produkty były nie tylko przyjazne środowisku, ale również wspierały bliskie naszej misji akcje, takie jak „Czyste Beskidy” czy „Czyste Tatry”. Wierzymy, że wspólnie z osobami, którym leży na sercu dobro polskiej przyrody, możemy zachować naturalne piękno najcenniejszych zakątków naszego kraju dla przyszłych pokoleń – mówi Bartłomiej Szakiewicz, marketing manager household, Sarantis Polska S.A.

 

Sobotnia akcja zakończyła się dużym sukcesem. Prawie 600 osób, które wyszło w góry, osiągnęło cel, zostawiając po sobie czysty masyw Szyndzielni. A ponieważ miłośnicy przyrody potrafią łączyć przyjemne z pożytecznym, nie mogło obyć się bez dodatkowych atrakcji. Uczestnicy wydarzenia wzięli udział w pokazie filmów górskich oraz konkursie z nagrodami. Całodzienne sprzątanie gór zakończyło się prawdziwą góralską biesiadą, podczas której Jan Niezbędny zadbał o wyposażenie stołu zapewniając sztućce, kubki i talerzyki. Zasłużonemu odpoczynkowi towarzyszyły grillowe smaki oraz muzyka beskidzkiej kapeli.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Śmieci – palący problem XXI wieku. Jak racjonalnie gospodarować odpadami? Biuro prasowe
2020-03-26 | 12:27

Śmieci – palący problem XXI wieku. Jak racjonalnie gospodarować odpadami?

Odpowiedzialne i efektywne gospodarowanie odpadami to jeden z największych problemów dzisiejszego świata. Rosnąca z roku na rok ilość produkowanych śmieci wymaga od władz centralnych
Ochrona środowiska Firma Davines z odnowionym certyfikatem B Corporation
2020-03-24 | 11:00

Firma Davines z odnowionym certyfikatem B Corporation

W 2020 roku Davines, włoski producent kosmetyków do włosów, podnosi poprzeczkę zrównoważonego rozwoju, odnawiając certyfikat B Corporation. Tym samym firma potwierdziła
Ochrona środowiska Eko zamiast ego. Projektowanie w symbiozie z naturą
2020-03-11 | 12:00

Eko zamiast ego. Projektowanie w symbiozie z naturą

Temat ekologii jest obecny wszędzie - nie stronią od niego również architekci. W jaki sposób pogodzić ideologię zero waste i oszczędność surowców z oczekiwaniami

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Nauka

[DEPESZA] Coraz bardziej zaawansowane prace nad szczepionką na SARS-CoV-2. W wyścig z czasem włączyli się także Polacy

Nad szczepionką przeciwko SARS-CoV-2 pracuje wiele prywatnych firm farmaceutycznych i biotechnologicznych oraz ośrodków badawczych na świecie. W laboratoriach trwają testy co najmniej kilkunastu eksperymentalnych preparatów. Mimo przyspieszonego tempa prac szczepionka będzie dostępna za minimum kilkanaście miesięcy. Naukowcy podkreślają, że i tak jest to bezprecedensowa sytuacja, ponieważ w normalnych warunkach prace nad szczepionką przeciw koronawirusowi zajęłyby około 10 lat. W wyścig z czasem włączyła się także polska Agencja Badań Medycznych, która prowadzi prace w międzynarodowym konsorcjum.

 

Bankowość

Niższe koszty pożyczek i wydłużenie czasu spłaty kredytów. Tarcza antykryzysowa ma ułatwić życie zwykłym kredyto- i pożyczkobiorcom

– Zależy nam, żeby konsumenci, którzy ze względu na koronawirusa są w trudnej sytuacji, mogli przetrwać ten czas bez dodatkowych problemów i bez pułapki zadłużenia – podkreśla Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Podpisana przez prezydenta tarcza antykryzysowa umożliwia obniżenie rocznego limitu dla pożyczek udzielanych na więcej niż 30 dni z obecnych 55 proc. do 21 proc. Łączne maksymalne koszty kredytowania bez względu na czas trwania umowy mają zmaleć ze 100 do 45 proc.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

Wzrost rynku obuwniczego zahamowany przez koronawirusa. Sklepy stacjonarne odpowiadały za 70 proc. sprzedaży

Jeszcze w lutym firma CCC prognozowała wzrost rynku obuwniczego w tym roku na 3–4 proc. Dziś wiadomo, że trudno będzie utrzymać to tempo, ponieważ sklepy stacjonarne, które od ponad dwóch tygodni pozostają zamknięte, odpowiadały dotąd za 70 proc. sprzedaży. W tym czasie znacząco wzrósł jednak ruch w kanale online. Ten trend może się utrzymać także po opanowaniu pandemii i w znacznym stopniu może  wpłynąć na rynek. Podobnie jak zmiany pogodowe, ekologia oraz globalizacja trendów modowych.