Komunikaty PR

Ostatni kwartał to (nie) wyścig z czasem

2019-10-18  |  12:00
Biuro prasowe

290 (jest), 300 (wkrótce będzie), 9 (tylko w październiku) – te trzy liczby w przejrzysty sposób opisują aktualną sytuację KiK w Polsce. Oznacza to, że przed siecią „ostatnia prosta” do zrealizowania planu na 2019 rok, a patrząc na listę przyszłych lokalizacji, można być pewnym, że zostanie on wykonany z nawiązką.

 

Wraz z początkiem czwartego kwartału w wielu firmach rozpoczął się wyścig z czasem – wszystko po to, by zrealizować roczny plan. Sieć sklepów KiK deklaruje, że na ostatnie miesiące roku patrzy ze spokojem, choć będzie to niewątpliwie intensywny czas.

 

Nasz plan na ten rok zakładał osiągnięcie liczby 300 sklepów, co jest zgodne z przyjętym tempem rozwoju (ok. 50-60 sklepów rocznie). I choć prawdopodobnie cel ten zostanie zrealizowany w listopadzie, nie oznacza to zakończenia tegorocznych działań na tym etapie. Wręcz przeciwnie. Lista lokalizacji, które chcemy udostępnić naszym klientom jeszcze w 2019 roku jest długa, a dotyczy zarówno większych miast, jak i mniejszych miejscowości. Mogę zdradzić, że wśród nich znajduje się wiele miejsc, w których do tej pory nie było sklepów KiK. – komentuje Adam Puk, expansion manager sieci sklepów KiK i dodaje: – ostatni kwartał w roku to dla nas zawsze intensywny czas, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. W sporcie ostatnia prosta jest wymagająca, ale owocuje endorfinami na mecie. Podobnie w naszym przypadku – ponieważ każde otwarcie odczytujemy jako mały sukces, ich intensyfikacja tylko wzmacnia poczucie spełnienia.

KiK w październiku planuje otworzyć 9 nowych sklepów. Otwarcia obejmą: debiut w Gostyninie oraz Aleksandrowie Kujawskim (sklepy otwarte 10.10), Śremie, Złotowie, Ostródzie i Stojadłach, a także otwarcie czwartego sklepu w Bytomiu, drugiego sklepu w Siemianowicach Śląskich oraz szóstego sklepu w Łodzi. W tym miesiącu zostanie też przeprowadzone ponowne otwarcie sklepu w Goleniowie – w innym, większym lokalu Galerii Mini Park.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Marketing w koronie – jak dostrzec plusy w pandemii? Biuro prasowe
2020-06-04 | 13:00

Marketing w koronie – jak dostrzec plusy w pandemii?

Koszty w firmie trzeba liczyć zawsze, ale w czasach kryzysu (takich jak obecnie), jest to szczególnie ważne. Zamiast jednak w panice i na oślep ciąć budżet marketingowy,
Firma Niedoceniony kapitał intelektualny jako element przewagi konkurencyjnej
2020-06-03 | 12:00

Niedoceniony kapitał intelektualny jako element przewagi konkurencyjnej

W obecnej chwili nie jest to łatwe zadanie ponieważ przewaga konkurencyjna nie ogranicza się jedynie do usług czy produktów oferowanych przez dane przedsiębiorstwo czy odpowiednią
Firma BRAK ZDJĘCIA
2020-06-03 | 05:00

Weryfikator wsparcia z Tarczy antykryzysowej

Aby ułatwić przedsiębiorcom wdrożenie rozwiązań Tarczy Antykryzysowej, zespół Arena Advisory przygotował specjalne narzędzie online, służące do błyskawicznej weryfikacji jakie formy wsparcia i w jakiej wysokości, są

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sytuacja epidemiologiczna w Polsce stopniowo się poprawia. Mimo to medycy i szpitale apelują o utrzymanie dotychczasowego wsparcia

Od wykrycia w Polsce pierwszego przypadku zachorowania na COVID-19 minęły trzy miesiące. Ponad 2,1 tys. osób wciąż jest hospitalizowanych. Mimo że sytuacja powoli się stabilizuje, zapotrzebowanie na środki ochrony osobistej, do dezynfekcji oraz środki czystości wciąż jest ogromne, znacznie większe niż jeszcze w styczniu czy lutym. Dlatego też szpitale i medycy apelują do darczyńców o utrzymanie dotychczasowego wsparcia, bez którego trudno im będzie walczyć z pandemią. Chodzi nie tylko o pomoc materialną, lecz również o pokazanie pracownikom medycznym, jak ważna jest ich praca.

Firma

Coraz więcej pracowników wraca z pracy zdalnej do biur. Pandemia zmieni model pracy i rynek najmu powierzchni biurowej

Po tygodniach pracy zdalnej biura przygotowują się na powrót pracowników. Kluczowe jest zapewnienie bezpieczeństwa osób w biurze, czyli m.in. odpowiedniego dystansu i dezynfekcji miejsc wspólnych. Zarządców biur może też wspomóc technologia, np. aplikacje, które pozwalają na bezdotykowe otwieranie drzwi czy sprawdzające liczbę osób w danym pomieszczeniu. Wraz z powrotem pracowników do biur wraca też zainteresowanie wynajmem powierzchni biurowej. – Dzisiaj jest dobra okazja, żeby podpisywać kontrakty ze względu na lepsze warunki niż jeszcze kilka miesięcy temu – ocenia Sebastian Świstak z Cavatina Holding.

 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

W sobotę teatry wznawiają działalność. Spektakle będą grane tylko dla połowy widowni

Od 6 czerwca teatry – podobnie jak kina, opery i filharmonie – mogą wznowić działalność w nowym reżimie sanitarnym. Spektakle przy udziale publiczności będą mogły odbywać się tylko przy maksymalnie połowie zajętych miejsc na widowni. Widzowie będą też zobowiązani do noszenia maseczek i podawania swoich danych osobowych. Część teatrów liczy się z tym, że widzowie nie będą szturmować spektakli ze względu na obawę przed zakażeniem. Obecny sezon spisują na straty, skupiając się na zintensyfikowaniu prób i z nadzieją na pełne otwarcie sezonu we wrześniu. Większość podkreśla też, że pandemia oraz związane z nią obostrzenia i wydatki powoduje spustoszenie w budżetach instytucji teatralnych.

Problemy społeczne

Polacy podczas pandemii docenili więzy rodzinne i kontakt z ludźmi. Brakowało im przestrzeni i dostępu do rozrywki

Pandemia i przymusowa izolacja sprawiły, że bardziej doceniamy wartość rodzinnych i przyjacielskich więzów – wynika z Barometru Providenta. Po zniesieniu obostrzeń większość z nas chce wrócić do dawnych przyzwyczajeń. Blisko połowa osób deklaruje, że w ciągu trzech najbliższych miesięcy zamierza spotykać się ze znajomymi częściej i regularniej. Inni już planują wakacyjne wyjazdy i zaległe badania lekarskie.