Komunikaty PR

Ostatni kwartał to (nie) wyścig z czasem

2019-10-18  |  12:00
Biuro prasowe

290 (jest), 300 (wkrótce będzie), 9 (tylko w październiku) – te trzy liczby w przejrzysty sposób opisują aktualną sytuację KiK w Polsce. Oznacza to, że przed siecią „ostatnia prosta” do zrealizowania planu na 2019 rok, a patrząc na listę przyszłych lokalizacji, można być pewnym, że zostanie on wykonany z nawiązką.

 

Wraz z początkiem czwartego kwartału w wielu firmach rozpoczął się wyścig z czasem – wszystko po to, by zrealizować roczny plan. Sieć sklepów KiK deklaruje, że na ostatnie miesiące roku patrzy ze spokojem, choć będzie to niewątpliwie intensywny czas.

 

Nasz plan na ten rok zakładał osiągnięcie liczby 300 sklepów, co jest zgodne z przyjętym tempem rozwoju (ok. 50-60 sklepów rocznie). I choć prawdopodobnie cel ten zostanie zrealizowany w listopadzie, nie oznacza to zakończenia tegorocznych działań na tym etapie. Wręcz przeciwnie. Lista lokalizacji, które chcemy udostępnić naszym klientom jeszcze w 2019 roku jest długa, a dotyczy zarówno większych miast, jak i mniejszych miejscowości. Mogę zdradzić, że wśród nich znajduje się wiele miejsc, w których do tej pory nie było sklepów KiK. – komentuje Adam Puk, expansion manager sieci sklepów KiK i dodaje: – ostatni kwartał w roku to dla nas zawsze intensywny czas, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. W sporcie ostatnia prosta jest wymagająca, ale owocuje endorfinami na mecie. Podobnie w naszym przypadku – ponieważ każde otwarcie odczytujemy jako mały sukces, ich intensyfikacja tylko wzmacnia poczucie spełnienia.

KiK w październiku planuje otworzyć 9 nowych sklepów. Otwarcia obejmą: debiut w Gostyninie oraz Aleksandrowie Kujawskim (sklepy otwarte 10.10), Śremie, Złotowie, Ostródzie i Stojadłach, a także otwarcie czwartego sklepu w Bytomiu, drugiego sklepu w Siemianowicach Śląskich oraz szóstego sklepu w Łodzi. W tym miesiącu zostanie też przeprowadzone ponowne otwarcie sklepu w Goleniowie – w innym, większym lokalu Galerii Mini Park.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce inwestują w działania proekologiczne Biuro prasowe
2019-11-15 | 12:07

Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce inwestują w działania proekologiczne

W ciągu ostatnich trzech lat 70% firm z sektora MŚP zainwestowało w co najmniej jedno przedsięwzięcie proekologiczne – wynika z badania IBRiS, przeprowadzonego
Firma Jak zarządzać siecią partnerską, aby zwiększyć sprzedaż?
2019-11-14 | 12:00

Jak zarządzać siecią partnerską, aby zwiększyć sprzedaż?

O sukcesie sieci partnerskiej decyduje sprawna współpraca i komunikacja. Jednak większość stosowanych narzędzi do zarządzania partnerami, jak CRM-y i Excel, nie jest w stanie
Firma WAWEL kolejny raz z tytułem Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR 2019
2019-11-14 | 10:20

WAWEL kolejny raz z tytułem Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR 2019

Prestiżowa nagroda Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR 2019 trafiła po raz kolejny do firmy Wawel. Tym samym, pozostając wśród laureatów programu, marka umocniła miano

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Browary Kompanii Piwowarskiej przestawiają się na zieloną energię elektryczną. Ich produkcja w kraju będzie w 100 proc. zasilana przez odnawialne źródła

1/3 udziałów w polskim rynku piwa ma Kompania Piwowarska. Firma sukcesywnie zwiększa wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł. W 2021 roku jej browary będą już w 100 proc. zasilane zieloną energią elektryczną. Ma się do tego przyczynić zawarta właśnie umowa z innogy, na mocy której browary KP będą zaopatrywane w energię elektryczną z farm wiatrowych. Pozwoli to m.in. ograniczyć emisję dwutlenku węgla o 66 proc. i zabezpieczy firmę przed wzrostem cen energii. Dziesięcioletni kontrakt to jedna z niewielu dotąd na polskim rynku umów zawieranych bezpośrednio pomiędzy wytwórcą energii z OZE a jej odbiorcą końcowym.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Handel

Tempo wzrostu gospodarki hamuje. Kryzys w Niemczech jeszcze nie spowalnia eksportu, ale wstrzymuje inwestycje firm

W III kwartale 2019 roku PKB Polski zwiększyło się o 3,9 proc. w ujęciu rocznym. To wprawdzie najwolniejsze tempo od IV kwartału 2016 roku, ale i tak dobry wynik. Według Rafała Beneckiego, głównego ekonomisty ING Banku Śląskiego, istotne jest to, że problemy niemieckiego przemysłu przekładają się na polską gospodarkę wolniej i łagodniej niż zazwyczaj. Jednak mimo wzrostu dochodów konsumentów dynamika ich wydatków spada, a firmy coraz ostrożniej planują inwestycje.

Problemy społeczne

Firmy coraz częściej dbają o pozytywne doświadczenia kandydatów podczas rekrutacji. To przekłada się na lojalność wobec marki

Aby przyciągnąć pracowników, nie wystarczy tworzyć miejsc pracy, ale trzeba zadbać o doświadczenia kandydatów i traktować ich jak klientów – przekonuje Maja Gojtowska, autorka książki „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”. Budowa pozytywnego candidate experience może stanowić o przewadze konkurencyjnej firmy. Brak komunikacji z rekruterem czy niepodawanie istotnych dla kandydata informacji w ogłoszeniu o pracę może zniechęcić do marki. Tymczasem firma, która dba o pracowników podczas rekrutacji, sama tworzy ambasadorów marki.

Handel

Chiński rynek szansą dla polskich producentów drobiu. Rodzimi drobiarze za granicą wygrywają jakością i ceną

Wszystko wskazuje na to, że w tym roku eksport drobiu z Polski, który od kilkunastu lat nieprzerwanie rośnie, po raz pierwszy będzie większy niż dostawy mięsa drobiowego na rynek krajowy – mówi Jarosław Kowalewski z Superdrob. Zwiększony popyt globalny, głównie z powodu rosnącego spożycia w Chinach, tworzy dobrą koniunkturę na kilka kolejnych lat. Polscy producenci wygrywają konkurencję nie tylko ceną, lecz także jakością.