Komunikaty PR

PAYBACK poszerza swoją ofertę dla podróżujących

2019-04-30  |  11:25
Biuro prasowe

Do PAYBACK dołączyła platforma www.esky.pl, na której można znaleźć atrakcyjne oferty biletów lotniczych, noclegów oraz dodatkowych usług ułatwiających eksplorowanie świata. Popularna wyszukiwarka świetnie wpisuje się w ofertę Programu dla miłośników podróży, która obejmuje takie marki jak LOT, Fly.pl, Booking.com, Hotels.com czy TUI.

PAYBACK otwiera nowe horyzonty

Firmy oferujące usługi dla podróżujących są bardzo ważną częścią PAYBACK od samego początku obecności Programu w Polsce i cieszą się dużą popularnością wśród naszych użytkowników. LOT oraz Fly.pl są z nami od 2009 roku, kiedy stawialiśmy pierwsze kroki na tym rynku. Obecnie współpracujemy już z kilkunastoma markami związanymi z branżą turystyczną i bardzo cieszymy się, że do ich grona dołączył także eSky – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska. – W PAYBACK chcemy towarzyszyć konsumentom nie tylko podczas codziennych zakupów, ale także w wyjątkowych dla nich momentach, takich jak przygotowania do wymarzonej podróży. Wierzymy, że możliwości zbierania punktów daje im jeszcze więcej radości, ponieważ niesie za sobą realne korzyści, jakich poszukują smart travelerzy – dodaje Marcin Pilarski.

– Współpraca eSky i PAYBACK pozwoli obu firmom jeszcze szybciej rozwijać się w obszarze turystyki. Klienci, poza naturalną radością z kupowania biletów i usług turystycznych w eSky, otrzymają teraz możliwość zbierania punktów w PAYBACK, które następnie będą mogli wykorzystać na realizację kolejnych marzeń – nie tylko tych podróżniczych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozpoczęcia wspólnych działań z PAYBACK i jestem pewien, że przyniosą one wymierne korzyści przede wszystkim dla klientów obu firm – mówi Hubert Choroszewski, Media & Partership Manager w Grupie eSky.

Coraz więcej możliwości – coraz więcej punktów

Według standardowego przelicznika, za każde 2 zł wydane na zakup biletów lotniczych na www.esky.pl na konto uczestników Programu PAYBACK trafia 1 punkt. Warunkiem jest zalogowanie się do platformy przez stronę PAYBACK.pl przed dokonaniem transakcji. Dodatkowe punkty można otrzymać w ramach akcji specjalnych oraz korzystając z eKuponów. Obecnie, przy zakupie biletów za minimum 399 zł, zyskujemy 500 punktów promocyjnych. W najbliższym czasie planowana jest kampania „Podróżuj z PAYBACK”, podczas której konsumenci będą dodatkowo nagradzani za skorzystanie z wybranych ofert partnerów z kategorii „Turystyka”, w tym eSky.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka EKUZ znowu idzie po rekord Biuro prasowe
2019-09-12 | 10:30

EKUZ znowu idzie po rekord

EKUZ znowu idzie po rekord   Do końca sierpnia 2019 roku NFZ wydał rekordowe 3,1 mln kart EKUZ, niemal o 200 tys. więcej w porównaniu z tym samym okresem zeszłego
Turystyka Intensywny sierpień w Porcie Lotniczym Wrocław
2019-09-05 | 15:00

Intensywny sierpień w Porcie Lotniczym Wrocław

W sierpniu wrocławskie lotnisko obsłużyło ponad 380 tys. pasażerów. W samolotach tanich linii na trasach międzynarodowych zajętych było średnio 92,5% miejsc. Znakomite wyniki
Turystyka Gdzie na letnie wakacje z Wrocławia? TOP 7
2019-09-02 | 15:00

Gdzie na letnie wakacje z Wrocławia? TOP 7

Ponad  123 tysiące podróżnych poleciało w te wakacje z wrocławskiego lotniska do Grecji. To bezapelacyjnie najlepszy wynik tego lata. Drugim najchętniej wybieranym kierunkiem jest

Kalendarium

Transport

LOT chce przejąć przewozy towarowe od przewoźników z Niemiec i Holandii. Lotniczy rynek cargo będzie rósł w tempie 5 proc. rocznie

– Polski rynek cargo ma obecnie udział rzędu 8–9 proc. w całym rynku europejskim, a w nadchodzących latach będzie rósł w średnim tempie powyżej 5 proc. rocznie – ocenia Michał Grochowski, dyrektor Biura Cargo w LOT. W tym roku widać na nim oznaki stagnacji spowodowanej sytuacją gospodarczą w Niemczech, ale w kolejnych transport cargo będą napędzać inwestycje zagraniczne i rosnący eksport. LOT liczy zwłaszcza na rynek w Indiach i udział w wartym ponad 13 mld dol. segmencie przewozów farmaceutycznych.

Firma

Pracodawcy muszą walczyć o młodych pracowników. Coraz częściej nie stawiają się oni na umówione rozmowy rekrutacyjne

Bywają sytuacje, kiedy na 10 umówionych spotkań z kandydatami nie przychodzi nikt i dla dzisiejszego pokolenia millenialsów jest to niestety typowe zachowanie – mówi Anna Panek, dyrektor HR w Vivus Finance. Jak podkreśla, to pokolenie – choć ma wśród pracodawców opinię roszczeniowych i wymagających – wnosi jednak do firmy wiele korzyści i jest bardzo efektywne w działaniu. Dlatego menadżerowie powinni się uelastycznić i dopasować do ich potrzeb, a firma może wypracować balans pomiędzy oczekiwaniami a tym, co może zaoferować, łącząc przedstawicieli różnych generacji przy wspólnych projektach.

Transport

80 proc. klientów deklaruje gotowość do zakupu auta online. Wciąż jednak decydująca jest wizyta w salonie sprzedaży

Branżę motoryzacyjną napędzają nowe technologie, takie jak sztuczna inteligencja, algorytmy, automatyzacja czy elektromobilność. Zakup samochodu wciąż jednak pozostaje domeną tradycyjnego kanału sprzedaży. To wizyta w salonie samochodowym najczęściej decyduje o wyborze danego modelu, wyposażenia, ale też o byciu wiernym danej marce. Chociaż od przyszłego roku sprzedaż aut będzie możliwa całkowicie online, a 80 proc. klientów już dziś deklaruje, że mogłoby przez internet kupić samochód, to salony dealerskie pozostaną kluczowe w procesie sprzedaży. Dlatego koncerny, poza inwestycjami w cyfryzację, muszą także stawiać na jakość obsługi klienta.

Sport

Co trzeci Polak w ogóle nie jest aktywny fizycznie. Statystyki wyglądają najgorzej wśród seniorów i dzieci

Co piąty Polak nie pamięta, kiedy ostatni raz spacerował dłużej niż 10 minut. Co trzeci nie podejmuje żadnej aktywności fizycznej, a co drugi spędza ponad 5 godzin dziennie w pozycji siedzącej – pokazuje badanie MultiSport Index 2019. Statystyki wyglądają najgorzej wśród seniorów i dzieci – tylko co czwarte dziecko wypełnia zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia dotyczące minimalnej dawki ruchu dla swojego wieku. Przykład idzie z góry, bo raptem 8 proc. Polaków uprawia sport wspólnie z dzieckiem. Tymczasem aktywność fizyczna to jeden z najlepszych sposobów na pogłębianie rodzinnych relacji – wskazują eksperci.