Komunikaty PR

Pierwszy europejski Royal Tulip powstanie w Warszawie

2019-05-16  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

W ramach zawartej umowy franczyzy do naszego kraju wchodzi luksusowa marka Royal Tulip. Pod tą marką funkcjonować będzie obiekt powstający w ramach kompleksu Unique Tower, zlokalizowany w centrum Warszawy. Royal Tulip Warsaw Apartments zapewni gościom luksusowe i funkcjonalne udogodniania, wysoce spersonalizowane usługi oraz wyjątkowy poziom komfortu.

Luksusowa marka Royal Tulip wchodzi do Warszawy. Będzie to pierwszy w całej Europie obiekt działający pod tą prestiżową marką. Royal Tulip Warsaw Apartments będzie funkcjonować w ramach kompleksu Unique Tower powstającego na warszawskiej bliskiej Woli, przy ulicy Grzybowskiej 51. Inwestycja realizowana jest przez wiodącego dewelopera Marvipol Development.

Umowa franczyzy została podpisana z Louvre Hotels Group, właścicielem marki Royal Tulip. Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, z portfolio, które obejmuje obecnie ponad 2600 hoteli w 54 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, z historycznymi markami Louvre Hotels Group (Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip), 5 markami sieci Sarovar w Indiach, francuską grupą Hôtels & Préférence oraz chińską marką Metropolo. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., piątej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

„Dzięki zawartej umowie franczyzy, w Warszawie zostanie uruchomiony pierwszy w Europie obiekt pod luksusową marką Royal Tulip w standardzie 5-gwiazdkowym. Jesteśmy przekonani, że uznana i rozpoznawalna marka przyciągnie turystów i biznesmenów szukających komfortowych lokali przeznaczonych na pobyty krótko- oraz długoterminowe. Inwestycja jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku na obiekty o najwyższym standardzie” - komentuje Mariusz Poławski, Wiceprezes Marvipol Development S.A.

„Marka Royal Tulip oferuje najwyższy poziom komfortu. Dlatego również w ramach ekspansji współpracujemy jedynie z podmiotami charakteryzującymi się najwyższą kulturą korporacyjną. Marvipol jest firmą godną zaufania i został naszym partnerem, z pomocą którego wprowadzamy naszą markę do Europy” - podkreśla Adam Konieczny Development Director Europe w Louvre Hotels Group.

Royal Tulip Warsaw Apartments spełni najwyższe standardy sieci. Zapewni gościom luksusowe i ultranowoczesne udogodniania, wysoce spersonalizowane usługi oraz wyjątkowy poziom komfortu. „To odpowiednie miejsce dla ludzi, którzy chcą poczuć miasto. Wnętrza obiektu inspirowane będą klimatem Warszawy. Oddamy jej ducha oraz jej historię. Goście poczują Warszawę wszystkimi zmysłami. Wystrój wzbogacą m.in. zdjęcia zdolnych, młodych fotografów. Wyjątkową ofertę przygotuje restauracja, której menu inspirowane będzie smakami stolicy. Potężną dawkę dobrej energii dostarczy wyjątkowe centrum SPA” - podkreśla Mariusz Poławski.

Zgodnie z modelem biznesowym nabywcy mieszkań przekażą operatorowi zakupione i w pełni wyposażone apartamenty w zarządzanie na okres co najmniej 10 lat przy zdefiniowanym stałym czynszu na poziomie około 7%*.

Royal Tulip Warsaw Apartments zaoferuje 448 jednostek apartamentowych o powierzchni od 28 do 67 m2. Wszystkie z nich będą posiadały aneks kuchenny, co jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów długoterminowych. Większość apartamentów wyposażona zostanie w loggię, balkon lub ogród zimowy. Całość stworzy wielkomiejski kompleks z ekskluzywnymi częściami wspólnymi oraz unikalnym programem odpowiadającym potrzebom wynajmujących gości. W ramach kompleksu będą mogli oni korzystać z pełnej infrastruktury obiektu: recepcji, najwyższej klasy restauracji, strefy SPA i fitness oraz centrum biznesowego. Za projekt architektoniczny odpowiada uznane studio SUD Polska, a projekt wnętrz opracowuje równie nagradzana pracownia Tremend.

W ramach całego przedsięwzięcia, oprócz apartamentów na wynajem powstanie również wyodrębniona część mieszkalna Unique Tower. Lokale o standardzie premium dla stałych mieszkańców znajdować się będą od 17 piętra w górę. Tym samym będzie to jeden z najwyższych w stolicy budynków mieszkalnych ze wspaniałym widokiem na całą panoramę Warszawy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Murapol Nowa Toskania z filtrami antysmogowymi oraz opcją smart home Biuro prasowe
2019-05-20 | 10:15

Murapol Nowa Toskania z filtrami antysmogowymi oraz opcją smart home

Murapol rozpoczął sprzedaż lokali mieszkalnych w ramach pierwszego etapu nowej wrocławskiej inwestycji - Murapol Zielona Toskania zlokalizowanej na Wojszycach. W ofercie znajduje się 160
Nieruchomości Jakie rozwiązania ekologiczne znajdziemy w nowych osiedlach
2019-05-17 | 01:00

Jakie rozwiązania ekologiczne znajdziemy w nowych osiedlach

W których osiedlach? Czy w segmencie mieszkaniowym planowana jest realizacja budynków z zielonymi certyfikatami? Sondę prezentuje serwis nieruchomości dompress.pl Mirosław
Nieruchomości Fadesa Polnord rozpoczęła sprzedaż mieszkań w inwestycji Innova Concept
2019-05-17 | 01:00

Fadesa Polnord rozpoczęła sprzedaż mieszkań w inwestycji Innova Concept

Ruszyła budowa i sprzedaż mieszkań w Innova Concept, kolejnym projekcie grupy FPP realizowanym we wrocławskich Krzykach Innova Concept to czwarta inwestycja, której budowę FPP

Kalendarium

Telekomunikacja

Ponad 80 proc. młodych firm jest zainteresowanych współpracą z korporacjami. To dla nich szansa na dostęp do nowych technologii i działań marketingowych

Wsparcie mentoringowe i pomoc w komercjalizacji nowych rozwiązań to główne potrzeby młodych przedsiębiorstw. Rozwój może umożliwić im współpraca z korporacjami i dużym biznesem, a – jak wynika z badań Fundacji StartUp Poland – ponad 80 proc. start-upów jest otwartych na takie rozwiązanie. Naprzeciw potrzebom w tym zakresie wychodzi zainicjowany przez UPC Polska program THINK BIG, który wspiera młode firmy rozwijające swój biznes w oparciu o nowe technologie. W tegorocznej, już szóstej edycji zostaną wyłonione najlepsze rozwiązania, które wspierają cyfrową transformację.

Ochrona środowiska

Europejska gospodarka traci na smogu setki miliardów euro rocznie. Innowacje w energetyce pomogłyby zaoszczędzić 180 mld w ciągu 7 lat

Smog – zgodnie z szacunkami Komisji Europejskiej – odpowiada za ok. 10 proc. przedwczesnych zgonów na świecie i kosztuje unijną gospodarkę nawet 475 mld euro rocznie. Wdrożenie innowacyjnych technologii w energetyce może przynieść nawet 183 mld euro oszczędności w ciągu nadchodzących 7 lat. Są wśród nich niskoemisyjne systemy grzewcze, tzw. generacja rozproszona, elektromobilność i niskoemisyjny transport czy wykorzystanie odpadów jako surowca do produkcji energii. – To na nich będzie się opierała ewolucja systemu energetycznego, która pozwoli nam zrealizować cele w obszarze jakości powietrza – podkreśla Marcin Lewenstein, dyrektor ds. innowacji w InnoEnergy.

Finanse

Polski rynek ubezpieczeń nadrabia zaległości wobec bardziej rozwiniętych krajów. Pomaga w tym proces łączenia się firm w duże grupy

Polska to rynek z dużym potencjałem, ale również z dużym niedoubezpieczeniem – ocenia Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes Gothaer TU S.A. Z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że pod względem wartości składki przypisanej brutto Polska plasuje się dopiero na 14. pozycji w Europie i wciąż ma do nadgonienia duży dystans względem Wielkiej Brytanii czy Niemiec. Rodzimy rynek ubezpieczeniowy jest też w fazie dynamicznych zmian, a wiodącymi trendami są wszechobecna cyfryzacja i konsolidacja. W trakcie tego procesu jest też TU Gothaer, które lada moment pojawi się na rynku pod nowym brandem – Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń SA Vienna Insurance Group.

Finanse

80 proc. dużych firm angażuje się społecznie. Dla wielu staje się to ważnym elementem strategii

Duże firmy angażują się w działania społecznej odpowiedzialności biznesu. Robi to już 80 proc. z nich. CSR zwiększa zaufanie do przedsiębiorstwa – 83 proc. przedstawicieli pokolenia Y uznaje, że sukces firmy powinien wykraczać poza wyniki finansowe. Zdecydowana większość uważa, że największe firmy mają odpowiedni potencjał, by rozwiązywać problemy gospodarcze i społeczne. Przykładem takiego przedsiębiorstwa, jest Benefit Systems. Firma jako pierwsza spółka publiczna z regionu Europy Środkowo-Wschodniej otrzymała tytuł B Corporation przyznawany organizacjom, które w strategie działalności trwale wpisują zasady społecznej odpowiedzialności biznesu.