Komunikaty PR

Pierwszy europejski Royal Tulip powstanie w Warszawie

2019-05-16  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

W ramach zawartej umowy franczyzy do naszego kraju wchodzi luksusowa marka Royal Tulip. Pod tą marką funkcjonować będzie obiekt powstający w ramach kompleksu Unique Tower, zlokalizowany w centrum Warszawy. Royal Tulip Warsaw Apartments zapewni gościom luksusowe i funkcjonalne udogodniania, wysoce spersonalizowane usługi oraz wyjątkowy poziom komfortu.

Luksusowa marka Royal Tulip wchodzi do Warszawy. Będzie to pierwszy w całej Europie obiekt działający pod tą prestiżową marką. Royal Tulip Warsaw Apartments będzie funkcjonować w ramach kompleksu Unique Tower powstającego na warszawskiej bliskiej Woli, przy ulicy Grzybowskiej 51. Inwestycja realizowana jest przez wiodącego dewelopera Marvipol Development.

Umowa franczyzy została podpisana z Louvre Hotels Group, właścicielem marki Royal Tulip. Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, z portfolio, które obejmuje obecnie ponad 2600 hoteli w 54 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, z historycznymi markami Louvre Hotels Group (Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip), 5 markami sieci Sarovar w Indiach, francuską grupą Hôtels & Préférence oraz chińską marką Metropolo. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., piątej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

„Dzięki zawartej umowie franczyzy, w Warszawie zostanie uruchomiony pierwszy w Europie obiekt pod luksusową marką Royal Tulip w standardzie 5-gwiazdkowym. Jesteśmy przekonani, że uznana i rozpoznawalna marka przyciągnie turystów i biznesmenów szukających komfortowych lokali przeznaczonych na pobyty krótko- oraz długoterminowe. Inwestycja jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku na obiekty o najwyższym standardzie” - komentuje Mariusz Poławski, Wiceprezes Marvipol Development S.A.

„Marka Royal Tulip oferuje najwyższy poziom komfortu. Dlatego również w ramach ekspansji współpracujemy jedynie z podmiotami charakteryzującymi się najwyższą kulturą korporacyjną. Marvipol jest firmą godną zaufania i został naszym partnerem, z pomocą którego wprowadzamy naszą markę do Europy” - podkreśla Adam Konieczny Development Director Europe w Louvre Hotels Group.

Royal Tulip Warsaw Apartments spełni najwyższe standardy sieci. Zapewni gościom luksusowe i ultranowoczesne udogodniania, wysoce spersonalizowane usługi oraz wyjątkowy poziom komfortu. „To odpowiednie miejsce dla ludzi, którzy chcą poczuć miasto. Wnętrza obiektu inspirowane będą klimatem Warszawy. Oddamy jej ducha oraz jej historię. Goście poczują Warszawę wszystkimi zmysłami. Wystrój wzbogacą m.in. zdjęcia zdolnych, młodych fotografów. Wyjątkową ofertę przygotuje restauracja, której menu inspirowane będzie smakami stolicy. Potężną dawkę dobrej energii dostarczy wyjątkowe centrum SPA” - podkreśla Mariusz Poławski.

Zgodnie z modelem biznesowym nabywcy mieszkań przekażą operatorowi zakupione i w pełni wyposażone apartamenty w zarządzanie na okres co najmniej 10 lat przy zdefiniowanym stałym czynszu na poziomie około 7%*.

Royal Tulip Warsaw Apartments zaoferuje 448 jednostek apartamentowych o powierzchni od 28 do 67 m2. Wszystkie z nich będą posiadały aneks kuchenny, co jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów długoterminowych. Większość apartamentów wyposażona zostanie w loggię, balkon lub ogród zimowy. Całość stworzy wielkomiejski kompleks z ekskluzywnymi częściami wspólnymi oraz unikalnym programem odpowiadającym potrzebom wynajmujących gości. W ramach kompleksu będą mogli oni korzystać z pełnej infrastruktury obiektu: recepcji, najwyższej klasy restauracji, strefy SPA i fitness oraz centrum biznesowego. Za projekt architektoniczny odpowiada uznane studio SUD Polska, a projekt wnętrz opracowuje równie nagradzana pracownia Tremend.

W ramach całego przedsięwzięcia, oprócz apartamentów na wynajem powstanie również wyodrębniona część mieszkalna Unique Tower. Lokale o standardzie premium dla stałych mieszkańców znajdować się będą od 17 piętra w górę. Tym samym będzie to jeden z najwyższych w stolicy budynków mieszkalnych ze wspaniałym widokiem na całą panoramę Warszawy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Otwarta Wilda zachwyca nowoczesnością Biuro prasowe
2019-07-22 | 13:00

Otwarta Wilda zachwyca nowoczesnością

BPI Real Estate Poland realizuje inwestycję Vilda Park w poznańskiej dzielnicy Wilda. Osiedle o nowoczesnym i otwartym charakterze dopasowane jest do warunków zabudowy w tej zmieniającej
Nieruchomości Pierwszy Motel One w Polsce wybudowany i przekazany przez STRABAG Real Estate
2019-07-22 | 12:00

Pierwszy Motel One w Polsce wybudowany i przekazany przez STRABAG Real Estate

Pierwszy Motel One w Polsce wybudowany i przekazany przez STRABAG Real Estate ·      10.580 m² całkowitej powierzchni w centrum
Nieruchomości Italinox-Polska nowym najemcą w parku MLP Czeladź
2019-07-22 | 11:10

Italinox-Polska nowym najemcą w parku MLP Czeladź

Dystrybutor materiałów ze stali odpornych na korozję wynajął ponad 3500 m2 nowoczesnej powierzchni magazynowej w parku logistycznym MLP Czeladź. Gotowy obiekt zostanie przekazany

Kalendarium

MSPO - Targi Obronne Zbrojeniowe 2019 - Kielce

Handel

Kolejny trudny sezon dla polskich sadowników. Ich problemy z pracownikami, pogodą i ukraińską konkurencją odczują kieszenie konsumentów

Rosyjskie embargo i brak możliwości eksportu na tamtejszy rynek, niedobór pracowników sezonowych, konkurencja ze strony producentów z Ukrainy i nierówne relacje z przemysłem przetwórczym to w tej chwili największe bolączki polskich sadowników – ocenia Mirosław Maliszewski, prezes Związku Sadowników RP. Jak podkreśla, bez właściwych rozwiązań nie będzie możliwe utrzymanie wskaźników produkcji i eksportu z poprzednich lat, a branża przegra z zagraniczną konkurencją. Zwłaszcza że polskich sadowników nie rozpieszcza ostatnio także pogoda: niekorzystne warunki spowodowały, że zbiory wszystkich gatunków owoców będą w tym roku 30 do nawet 50 proc. niższe. To z kolei odczują kieszenie konsumentów.

Konsument

TikTok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek. Młodzi ludzie stają się odporni na tradycyjne reklamy

Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do kampanii i ich wiarygodność. Łączeniu marek i influencerów służy projekt FOLLOVERS, który jest efektem współpracy mediowego giganta Viacom i grupy BrandBuddies, z którą współpracuje ponad 750 marek. Do promocji będzie wykorzystywał TikToka i Instagrama, które stają się coraz popularniejszymi platformami.

Patronaty Newserii

XXIX Forum Ekonomiczne - Krynica

Prawo

Za kilka lat inwestycje będą zamierać z powodu sytuacji na rynku pracy. Inwestorzy nie będą mieli wykonawców o odpowiednich kompetencjach

Na polskim rynku pracy już brakuje kilku milionów pracowników, inni z kolei narzekają na brak zatrudnienia. Wynika to z jednej strony z niedopasowania umiejętności pracowników i potrzeb pracodawców, z drugiej z sytuacji demograficznej oraz niskiej aktywności zawodowej Polaków. Zdaniem eksperta rynku pracy z Konfederacji Lewiatan potrzebna jest zachęcająca do podejmowania pracy polityka, dostosowanie programów kształcenia do wymagań rynku i odpowiedzialna polityka migracyjna.

IFA 2019 Berlin

Handel

Sklepy będą w stanie dostarczać produkty poniżej 24 h. Stanie się to możliwe dzięki technologii zdalnej identyfikacji przedmiotów

W Polsce co roku sprzedawanych jest ok. 30 mln chipów działających w technologii RFID. Globalny rynek jest wart ok. 11 mld dolarów i szybko rośnie, bo technologia zdalnej identyfikacji przedmiotów znajduje szereg zastosowań niemal w każdej branży – od logistyki, przemysłu farmaceutycznego, po sklepy detaliczne i e-commerce. Duży potencjał ma zwłaszcza w tej ostatniej, bo RFID pozwala skutecznie zarządzać zapasami produktów, trafiać z reklamami do konsumentów, ograniczyć kradzieże w sklepach, a także znacznie skrócić czas dostawy zamówionych towarów.

Złote Spinacze 2019