Komunikaty PR

Kiedy zaczyna się kampania wyborcza?

2018-08-14  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marcin Januszkiewicz
Miejskiemedia sp. z o.o.

Hoża 86/410
00-682 Warszawa
marcin.januszkiewicz|miejskiemedia.com.pl| |marcin.januszkiewicz|miejskiemedia.com.pl
882925566
-
Do pobrania teskt ( 0.17 MB )

Premier Mateusz Morawiecki ogłosił dziś datę wyborów samorządowych, jednak kampania samorządowa trwała na dobre już wcześniej. Najwięcej emocji budzi kampania na Prezydenta Warszawy. W końcu, kto bierze Warszawę, ten bierze wszystko. Dlatego większość kandydatów już ogłosiła swój start. I choć kampania oficjalnie się jeszcze nie rozpoczęła, to aktywność głównych kandydatów jest bardzo widoczna. Jako pierwszy już w listopadzie 2017 r. "wystrzelił" Rafał Trzaskowski. Jego start wymusił włączenie się w kampanię innych kandydatów. I zaczęło się... Spotkania z mieszkańcami Warszawy w salach i w plenerze, na ławeczkach, konferencje prasowe, nadaktywność w mediach społecznościowych. Praktycznie znani są już kandydaci wszystkich ugrupowań partyjnych i poza partyjnych. Choć w ostatnich dniach w stolicy pojawiły się tajemnicze billboardy z hasłami: „Dobry Gospodarz”, „Przygotowany By Służyć Warszawie”, „Godny Twojego Zaufania”. Uwagę zwraca stylizowana na logotyp litera G w każdym z haseł. Póki co nikt nie przyznał się do tej akcji, choć zapewne niejeden kandydat z chęcią podpisałby się pod tymi hasłami. Zapewne nie należy wiązać tych tablic z żadnym z już ujawnionych kandydatów, bowiem wówczas najpewniej przyznaliby się do autorstwa. Pewnym tropem jest zagadkowa litera G.

I faktycznie wśród już ogłoszonych kandydatów nie ma radnego Piotra Guziała, który przebojem osiągnął w wyborach 4 lata temu trzecie miejsce z wynikiem 8,5 proc. I faktycznie jego wypowiedzi w mediach z ostatnich tygodni mogą wskazywać, że wkrótce dołączy do stawki kandydatów. -Zważywszy, że byłem dobrze ocenianym przez mieszkańców gospodarzem Ursynowa, zajmuję się samorządem od 20 lat i pięciokrotnie byłem wybierany radnym, co stanowi niewątpliwy dowód zaufania, to hasła z billboardów pasują jak ulał, ale dziś nie ma przecież jeszcze oficjalnej kampanii, więc oficjalnie nie mam w tej sprawie nic do powiedzenia – komentuje radny Guział, nie rozwiewając podejrzeń o jego autorstwo.

Należy więc się zastanowić czy politycy nie zachowują się podobnie do celebrytów. Oczywiście ciężar gatunkowy jest inny, ale efekt pozostaje ten sam. Z jednej strony mamy bilborady, z drugiej książkę o kulisach władzy w warszawskim ratuszu, czy pomysł na budowę „10 linii” metra. Wybieramy, więc bardziej oczami. Politycy to wiedzą już zbierają „lajki”

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Polityka Powstanie PZS. Polskiego Związku Solaryjnego odpowiedzią na ataki na branżę Biuro prasowe
2020-10-12 | 01:00

Powstanie PZS. Polskiego Związku Solaryjnego odpowiedzią na ataki na branżę

Na początku lipca br. w Warszawie przedstawiciele polskiej branży solaryjnej ostatecznie przypieczętowali założenie organizacji pracodawców branży solaryjnej o nazwie PZS. Polski
Polityka BRAK ZDJĘCIA
2020-08-20 | 12:32

Kto przejmie resort zdrowia? Bukmacherzy typują nowego ministra.

Jak wynika z analizy londyńskiej firmy Unibet faworytami do objęcia stanowiska Ministra Zdrowia są Waldemar Kraska oraz prof. Grzegorz Gielerak. Ich szanse na zastąpienie Łukasza Szumowskiego określane są na 49%.   Waldemar
Polityka Prezydent Andrzej Duda na pikniku Lato z esportem
2020-07-09 | 11:00

Prezydent Andrzej Duda na pikniku Lato z esportem

W Ogrodzie Belwederskim marka LOTTO przygotowała piknik esportowy, który swoją obecnością uświetnił Prezydent Andrzej Duda.   W Ogrodzie przy Belwederze odbył się piknik

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Bankowość

Polacy nie mają zaufania do rynku kapitałowego. Szansą na jego zbudowanie może być wzmocnienie nadzoru

Według szacunków Polskiego Funduszu Rozwoju utracone korzyści Polaków wynikające z niechęci do aktywnego inwestowania na rynku kapitałowym to około 10 mld zł rocznie. W efekcie oszczędności są zamrażane w gotówce lub na lokatach bankowych, zamiast „pracować” na większe zyski. – Potrzebne jest wzmocnienie nadzoru nad instytucjami finansowymi, aby odbudować zaufanie Polaków do rynku kapitałowego – mówi dr Konrad Hennig, współautor raportu „Save & Invest: Prawo chroniące pieniądze Polaków”.

Farmacja

Dzieci z cukrzycą w trudnej sytuacji z powodu pandemii. Pomóc im mogą systemy ciągłego monitorowania cukru

W Polsce jest około 20 tys. dzieci z cukrzycą typu I, która może prowadzić do ciężkich powikłań. – Sytuacja zrobiła się trudna, kiedy zaczął obowiązywać lockdown. Dzieci zostały w domu, a część rodziców nadal chodziła do pracy. Kłopot polega na tym, że dziecko chorujące na cukrzycę nie jest w stanie samo sobie z tą chorobą poradzić – wskazuje prezes Fundacji dla Dzieci z Cukrzycą, Dagmara Staniszewska. W tej chwili problemem jest też brak pielęgniarek w szkołach, przez co młodzi pacjenci diabetologiczni zostali bez profesjonalnej opieki. W kryzysowych warunkach alternatywą dla rodziców są systemy ciągłego monitorowania cukru, które pozwalają na bieżąco kontrolować stan zdrowia dziecka.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Bankowość

60 proc. studentów uważa naukę zdalną za mniej efektywną. Ich zaangażowanie może poprawić grywalizacja

W związku z rekordowym przyrostem zakażeń SARS-CoV-2 rząd rozważa wprowadzenie nauki zdalnej we wszystkich szkołach ponadpodstawowych, jak i młodszych klasach podstawówek. Już od początku października w tryb zdalnej nauki przeszła zdecydowana większość uczelni wyższych. Z badania zrealizowanego na zlecenie BIK wynika, że zdania studentów dotyczące tej formy kształcenia są podzielone, a ponad 60 proc. ocenia ją jako mniej motywującą i mniej efektywną od stacjonarnego modelu nauczania. Brak zajęć praktycznych i warsztatowych wymaga wprowadzenia do zdalnego nauczania nowych narzędzi, które to zrekompensują i zwiększą zaangażowanie. Przykładem jest grywalizacja, często wykorzystywana w korporacjach jako narzędzie motywacyjne jeszcze przed pandemią COVID-19.

 

Media i PR

Pandemia zmieniła rynek usług PR. W odpowiedzi na wyzwania branży powołano nowe stowarzyszenie oraz centrum badawcze

Przez pandemię COVID-19 wiele agencji PR odnotowało spadek przychodów i liczby klientów, co zmusiło je do obniżek wynagrodzeń albo redukcji zatrudnienia. Z drugiej strony firmy przekonały się, jak ważny jest PR i komunikacja w czasie kryzysu. Nowo powołana przez 20 agencji PR organizacja ma szeroko reprezentować interesy branży. Jedną z jej pierwszych inicjatyw jest utworzenie pierwszego w Polsce think-tanku, który dostarczy informacji o trendach, prognozach i wiedzy badawczo-analitycznej dotyczącej rynku usług PR.