Uprzejmie informujemy, że zmianie uległy kategorie w serwisie Newseria Innowacje. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani otrzymywaniem powiadomień z tych kategorii, prosimy o dokonanie zmian po zalogowaniu się do swoich profili. 

Komunikaty PR

Pramerica Życie zmienia się w Unum Życie

2018-12-11  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.31 MB )

Pramerica Życie zmienia się w Unum Życie

 

Pramerica Życie TUiR SA ma nowego właściciela Grupę Unum - lidera w zapewnianiu ochrony finansowej w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. W związku z tym, Pramerica zmienia nazwę na Unum Życie TUiR S.A.

Zmiana właścicielska spółki oraz zmiana nazwy nie ma wpływu na zawarte już
z klientami umowy ubezpieczenia, które będą kontynuowane, a ich warunki pozostaną bez zmian. Z czasem oferta firmy będzie rozwijana, by móc jeszcze lepiej spełniać zmieniające się potrzeby finansowe klientów indywidualnych i firm.

Nasza firma przez 20 lat istnienia na polskim rynku zyskała zaufanie ponad 190 000 klientów oferując sprawdzone i rzetelne produkty w oparciu o najlepsze standardy sprzedażowe. Dla nas kluczowe jest spełnienie danych klientom obietnic. Dlatego cieszymy się, że nasz nowy właściciel podziela nasze przywiązanie do jakości i bezkompromisowej etyki. A dodatkowo dzięki jego doświadczeniu i wiedzy będziemy mogli rozwijać nasze portfolio oraz oferować klientom cenne doświadczenia z naszą nową marką” – powiedziała Aneta Podyma-Milczarek, prezes zarządu Unum Życie TUiR S.A.

Nowe możliwości

Unum, po dokładnym przeanalizowaniu możliwości i potrzeb rynkowych, nada nowy wymiar strategii aktualnie realizowanej, inwestując m.in. w segment ubezpieczeń indywidualnych
i grupowych. Jest również zainteresowane wdrożeniem nowych rozwiązań cyfrowych usprawniających procesy obsługi klienta oraz rozwiązań produktowych. 

 „Chcemy wraz z naszą nową spółką w Polsce realizować strategię objęcia profesjonalną ochroną finansową coraz większej liczby klientów i tym samym być realnym oparciem w ich trudnych sytuacjach życiowych. Jestem przekonany, że dzięki zaangażowaniu pracowników
i współpracowników w Polsce, dojrzałości zarządu spółki, a także naszej ścisłej współpracy, będziemy mogli z powodzeniem zaspokajać potrzeby finansowe różnych grup klientów
” – powiedział Peter O’Donnell, członek zarządu Grupy Unum oraz prezes i dyrektor generalny Unum UK.

Nowa marka – ta sama misja 

Pramerica zmienia nazwę na Unum Życie TUiR S.A. Będzie to czwarta z kolei spółka Unum Group, obok Unum US, Unum UK i Colonial Life.

Nazwa „Unum” pochodzi z łaciny i oznacza „jeden”. To symbol jednej wspólnej pracy w wielu spółkach Grupy Unum na rzecz klientów i ich bezpieczeństwa finansowego.

„Jako Unum nadal będziemy zapewniać klientom spokój ducha dziś, chroniąc jutro tych, których kochają. Ta misja jest niezwykle ważna dla nas i naszego nowego właściciela” – dodaje Aneta Podyma-Milczarek.

Misję tę oddaje również logo Unum. Trzy kropki umieszczone nad nazwą symbolizują ludzi. Patrząc uważniej, zobaczymy w logo trzy różne osoby — to symbol różnorodności, którą Unum wspiera zarówno wśród klientów, jak i jako pracodawca zatrudniający ponad 10 000 profesjonalistów
z różnych kultur.

 

 

Dodatkowe informacje:

Małgorzata Morańska
Rzecznik prasowy
malgorzata.moranska|pramerica.pl| |malgorzata.moranska|pramerica.pl
Tel. (+48) 660 755 238



Unum Życie TUiR S.A. (www.unum.pl) jest częścią Grupy Unum. W Polsce oferuje grupowe i indywidualne ubezpieczenia na życie o jednym z najszerszych na rynku zakresów ochrony, opierając się na wyjątkowej trosce o klienta. . W 2017 roku spółka wypłaciła klientom w najtrudniejszych chwilach ich życia w sumie 85,5 mln PLN.

Unum Życie tworzy przyjazne, oparte na szacunku środowisko pracy, w którym każdy może odnieść sukces rozwijając się i realizując swój potencjał. Tak wysokie standardy zarządzania zyskały uznanie niezależnych instytucji, które przyznały spółce tytuły Najlepszy Pracodawca 2005, 2006, 2009, 2010, 2012, 2018, HR Najwyższej Jakości 2017, 2018 i Inspiratorzy Biznesu – Najlepszy Pracodawca w 2018.

Spółka prezentuje najwyższe standardy współpracy na rynku finansowym, uhonorowane wielokrotnie nagrodą Etyczna Firma ,
a w 2017 roku tytułem Firma Przyjazna Klientowi oraz Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa, a także wyróżnieniem Fair Play w 2013, 2014 i 2015

Grupa Unum (www.unum.com) to jeden z liderów w zakresie ochrony finansowej w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Tworzą ją spółki Unum US, Colonial Life, Unum UK oraz Unum Życie. Portfolio Unum obejmuje grupowe oraz indywidualne ubezpieczenia ochronne zapewniające dochód w wypadku niezdolności do pracy, ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia wypadkowe i zdrowotne. W 2017 r. grupa odnotowała przychody w wysokości 11,3 miliardów USD i wypłaciła klientom prawie
7 miliardów USD świadczeń..

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Poland Business Run 2019. Dla kogo pobiegnie polski biznes? Biuro prasowe
2019-07-23 | 13:00

Poland Business Run 2019. Dla kogo pobiegnie polski biznes?

Poland Business Run 2019. Dla kogo pobiegnie polski biznes? Pomaganie przez bieganie to już tradycja. 8 września rusza ósma edycja charytatywnej sztafety biznesowej Poland
Bateria Franke Vital – źródło krystalicznej wody w domu
2019-07-16 | 16:00

Bateria Franke Vital – źródło krystalicznej wody w domu

Bateria Franke Vital – źródło krystalicznej wody w domu   Bateria Franke Vital pozwala wygodnie korzystać ze znakomitej jakości wody dzięki niskiemu jej kosztowi.
Trzecia edycja Małych Ratowników marki Volkswagen
2019-07-01 | 12:00

Trzecia edycja Małych Ratowników marki Volkswagen

Program „Mali Ratownicy” już po raz trzeci zagości nad polskim morzem   W strefach przygotowanych przez markę Volkswagen, które powstaną na plażach w 8

Kalendarium

Transport

W Polsce przybywa wielbicieli zabytkowych aut. Mercedes w czołówce

Motoryzacyjne klasyki mogą być nie tylko hobby, lecz także bardzo zyskowną lokatą kapitału. Wzrost wartości rynkowej takiego pojazdu idzie w parze z mniejszą wrażliwością takiej inwestycji na wahania koniunktury, przez co jest ona relatywnie bezpieczna. Zakup zabytkowego auta o charakterze kolekcjonerskim to niemały wydatek, zaczynający się od 80–100 tys., ale mimo to w Polsce z roku na rok przybywa pasjonatów zabytkowych samochodów. Właściciele starych mercedesów spotkali się w ubiegły weekend na targach MotoClassic Wrocław.  

Patronaty Newserii

XXIX Forum Ekonomiczne - Krynica
MSPO - Targi Obronne Zbrojeniowe 2019 - Kielce

Handel

Sadownicy chcą wieloletnich umów z zakładami przetwórstwa i gwarancji ceny skupu owoców. Obecne często nie rekompensują nawet kosztów produkcji

Producenci owoców, planując inwestycje, nie mają gwarancji, że ich działalność będzie rentowna. To przez dominującą pozycję zakładów przetwórczych, które narzucają ceny w skupie. Dlatego branża postuluje wprowadzenie wieloletnich umów kontraktacyjnych, które z góry określałyby ilość, jakość i cenę dostarczanego surowca. Prezes Związku Sadowników RP podkreśla, że to rozwiązanie byłoby korzystne nie tylko dla plantatorów, lecz także dla przemysłu przetwórczego i samych konsumentów, bo spowodowałoby stabilizację rynku i cen owoców.

IFA 2019 Berlin

Prawo

Prowadzenie biznesu w Polsce wciąż skomplikowane. Pod względem uciążliwości procedur jesteśmy na 10. miejscu w Europie i 21. na świecie

Polska wciąż uważana jest przez przedsiębiorców za trudne miejsce do prowadzenia biznesu. Pod względem zawiłości procedur i kosztów zajmujemy 21. miejsce wśród 76 państw świata – wynika z raportu TMF Group. W Europie trafiliśmy na 10. pozycję w rankingu 30 państw. Trudniej prowadzić biznes jest m.in. w Niemczech, Grecji, we Francji czy na Słowacji, za to łatwiejsze życie przedsiębiorcy mają m.in. w Holandii, Danii, Rosji, Bułgarii czy na Węgrzech.

Złote Spinacze 2019

Problemy społeczne

Tylko niewielka grupa Głuchych jest aktywna zawodowo. To nie tylko kwestia bariery komunikacyjnej, lecz także obaw pracodawców

Nawet 80 proc. Głuchych i słabosłyszących w Polsce nie ma pracy. Z jednej strony to problemy komunikacyjne sprawiają, że trudno im uczestniczyć w rekrutacjach. Z drugiej strony wciąż widoczny jest lęk pracodawców przed zatrudnianiem osób z niepełnosprawnościami. Pomóc może program Dostępność Plus, który ma likwidować wszelkie bariery. Docelowo może doprowadzić do integracji całego społeczeństwa, bez względu na czasowe lub trwałe niepełnosprawności.