Komunikaty PR

Pramerica Życie zmienia się w Unum Życie

2018-12-11  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.31 MB )

Pramerica Życie zmienia się w Unum Życie

 

Pramerica Życie TUiR SA ma nowego właściciela Grupę Unum - lidera w zapewnianiu ochrony finansowej w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. W związku z tym, Pramerica zmienia nazwę na Unum Życie TUiR S.A.

Zmiana właścicielska spółki oraz zmiana nazwy nie ma wpływu na zawarte już
z klientami umowy ubezpieczenia, które będą kontynuowane, a ich warunki pozostaną bez zmian. Z czasem oferta firmy będzie rozwijana, by móc jeszcze lepiej spełniać zmieniające się potrzeby finansowe klientów indywidualnych i firm.

Nasza firma przez 20 lat istnienia na polskim rynku zyskała zaufanie ponad 190 000 klientów oferując sprawdzone i rzetelne produkty w oparciu o najlepsze standardy sprzedażowe. Dla nas kluczowe jest spełnienie danych klientom obietnic. Dlatego cieszymy się, że nasz nowy właściciel podziela nasze przywiązanie do jakości i bezkompromisowej etyki. A dodatkowo dzięki jego doświadczeniu i wiedzy będziemy mogli rozwijać nasze portfolio oraz oferować klientom cenne doświadczenia z naszą nową marką” – powiedziała Aneta Podyma-Milczarek, prezes zarządu Unum Życie TUiR S.A.

Nowe możliwości

Unum, po dokładnym przeanalizowaniu możliwości i potrzeb rynkowych, nada nowy wymiar strategii aktualnie realizowanej, inwestując m.in. w segment ubezpieczeń indywidualnych
i grupowych. Jest również zainteresowane wdrożeniem nowych rozwiązań cyfrowych usprawniających procesy obsługi klienta oraz rozwiązań produktowych. 

 „Chcemy wraz z naszą nową spółką w Polsce realizować strategię objęcia profesjonalną ochroną finansową coraz większej liczby klientów i tym samym być realnym oparciem w ich trudnych sytuacjach życiowych. Jestem przekonany, że dzięki zaangażowaniu pracowników
i współpracowników w Polsce, dojrzałości zarządu spółki, a także naszej ścisłej współpracy, będziemy mogli z powodzeniem zaspokajać potrzeby finansowe różnych grup klientów
” – powiedział Peter O’Donnell, członek zarządu Grupy Unum oraz prezes i dyrektor generalny Unum UK.

Nowa marka – ta sama misja 

Pramerica zmienia nazwę na Unum Życie TUiR S.A. Będzie to czwarta z kolei spółka Unum Group, obok Unum US, Unum UK i Colonial Life.

Nazwa „Unum” pochodzi z łaciny i oznacza „jeden”. To symbol jednej wspólnej pracy w wielu spółkach Grupy Unum na rzecz klientów i ich bezpieczeństwa finansowego.

„Jako Unum nadal będziemy zapewniać klientom spokój ducha dziś, chroniąc jutro tych, których kochają. Ta misja jest niezwykle ważna dla nas i naszego nowego właściciela” – dodaje Aneta Podyma-Milczarek.

Misję tę oddaje również logo Unum. Trzy kropki umieszczone nad nazwą symbolizują ludzi. Patrząc uważniej, zobaczymy w logo trzy różne osoby — to symbol różnorodności, którą Unum wspiera zarówno wśród klientów, jak i jako pracodawca zatrudniający ponad 10 000 profesjonalistów
z różnych kultur.

 

 

Dodatkowe informacje:

Małgorzata Morańska
Rzecznik prasowy
malgorzata.moranska|pramerica.pl| |malgorzata.moranska|pramerica.pl
Tel. (+48) 660 755 238



Unum Życie TUiR S.A. (www.unum.pl) jest częścią Grupy Unum. W Polsce oferuje grupowe i indywidualne ubezpieczenia na życie o jednym z najszerszych na rynku zakresów ochrony, opierając się na wyjątkowej trosce o klienta. . W 2017 roku spółka wypłaciła klientom w najtrudniejszych chwilach ich życia w sumie 85,5 mln PLN.

Unum Życie tworzy przyjazne, oparte na szacunku środowisko pracy, w którym każdy może odnieść sukces rozwijając się i realizując swój potencjał. Tak wysokie standardy zarządzania zyskały uznanie niezależnych instytucji, które przyznały spółce tytuły Najlepszy Pracodawca 2005, 2006, 2009, 2010, 2012, 2018, HR Najwyższej Jakości 2017, 2018 i Inspiratorzy Biznesu – Najlepszy Pracodawca w 2018.

Spółka prezentuje najwyższe standardy współpracy na rynku finansowym, uhonorowane wielokrotnie nagrodą Etyczna Firma ,
a w 2017 roku tytułem Firma Przyjazna Klientowi oraz Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa, a także wyróżnieniem Fair Play w 2013, 2014 i 2015

Grupa Unum (www.unum.com) to jeden z liderów w zakresie ochrony finansowej w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Tworzą ją spółki Unum US, Colonial Life, Unum UK oraz Unum Życie. Portfolio Unum obejmuje grupowe oraz indywidualne ubezpieczenia ochronne zapewniające dochód w wypadku niezdolności do pracy, ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia wypadkowe i zdrowotne. W 2017 r. grupa odnotowała przychody w wysokości 11,3 miliardów USD i wypłaciła klientom prawie
7 miliardów USD świadczeń..

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Goodyear rzuca wyzwanie Marcinowi Prokopowi Biuro prasowe
2019-04-23 | 22:00

Goodyear rzuca wyzwanie Marcinowi Prokopowi

Marcina Prokopa trudno zmieścić w utartym schemacie. I nie chodzi tylko o duży wzrost. Od lat z powodzeniem próbuje swoich sił w wielu obszarach – na
FLYO Boards reprezentantem Polski w Wielkim Finale PowerUp! podczas Impact’19
2019-04-17 | 11:00

FLYO Boards reprezentantem Polski w Wielkim Finale PowerUp! podczas Impact’19

FLYO Boards reprezentantem Polski w Wielkim Finale konkursu PowerUp! podczas Impact’19   To właśnie w FLYO Boards jury polskiego finału konkursu PowerUp! 2019
Opera przedstawia Reborn 3: pierwszą przeglądarkę na komputery gotową na Web 3.0
2019-04-09 | 09:00

Opera przedstawia Reborn 3: pierwszą przeglądarkę na komputery gotową na Web 3.0

Opera przedstawia Reborn 3: pierwszą przeglądarkę na komputery gotową na Web 3.0 - Internet jutra. Najnowsza przeglądarka Opera na Maca, Windowsa i Linuxa ma wbudowany portfel

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Firma

Na rynku pracy są już cztery różne pokolenia. To ogromne wyzwanie dla pracodawców

Obecnie na polskim rynku pracy są cztery pokolenia: najstarsi baby boomersi, pokolenie X, pokolenie Y oraz najmłodsze – pokolenie Z. Każde z nich ma odmienne oczekiwania i podejście do pracy. Charakterystyka poszczególnych pokoleń to dla firm narzędzie, które umożliwia im wprowadzanie odpowiednich instrumentów i konstruowanie skutecznych systemów motywacyjnych. Budowanie zaangażowania i lojalności wśród pracowników – zwłaszcza w generacji Z – to obecnie największe wyzwanie dla pracodawców.

Infrastruktura

Nowe prawo budowlane ma uprościć i przyspieszyć proces inwestycji. Urzędnicy będą sojusznikami inwestorów

Prostsze i szybsze procedury, większa pewność wydawanych decyzji oraz większe bezpieczeństwo pożarowe – to najważniejsze założenia nowego prawa budowlanego proponowanego przez resort inwestycji i rozwoju. Nowe przepisy mają ułatwić i przyspieszyć uzyskiwanie pozwolenia na budowę. Do wniosku inwestor będzie musiał składać znacznie mniej dokumentów projektowych niż do tej pory. Pojawią się też terminy, w jakich urzędy muszą wydać określone zgody i decyzje, oraz sankcje za ich przekroczenie. Chcemy, żeby inwestor wiedział, że ma w urzędnikach sojuszników – podkreśla Artur Soboń, wiceminister inwestycji i rozwoju.

 

Zdrowie

Polacy najbardziej boją się chorób układu sercowo-naczyniowego. 8 na 10 stara się przed nimi zabezpieczyć

80 proc. Polaków obawia się najbardziej schorzeń układu krążenia, w tym zawałów serca, udarów mózgu czy miażdżycy, a 60 proc. – nowotworów – wynika z raportu Pharmeny pt. „Kondycja zdrowotna Polaków”. Większość badanych wie, jak można przeciwdziałać tym chorobom, ale z wdrażaniem tego w życie idzie już znacznie gorzej. Eksperci podkreślają, że ważny jest ruch i odpowiednie odżywianie. Produkty z diety japońskiej – uważanej za jedną z najzdrowszych na świecie – cieszą się znikomą popularnością, chociaż to one są źródłem cennej cząsteczki 1-MNA, wspierającej układ sercowo-naczyniowy.

Prawo

S. Kluza: jest coraz więcej obszarów, w których państwo powinno być aktywne. Potrzebne wsparcie przy aktywizacji zawodowej młodych

Trend ingerencji państwa w  gospodarkę jest w Polsce coraz wyraźniejszy, ale wciąż jesteśmy bardziej liberalni niż np. Niemcy. Z badań CBOS wynika, że w Polsce ponad połowa osób opowiada się za aktywną rolą państwa w gospodarce, przede wszystkim w zakresie wspierania przedsiębiorczości. Poprzez program 500+ państwo wspiera redystrybucję, a zwolnienie z podatku osób przed 26 rokiem życia motywuje do wcześniejszej aktywności zawodowej – ocenia Stanisław Kluza, były minister finansów.