Świąteczny Stream Charytatywny. Maraton dobrych uczynków i grania w gry
Bartłomiej Dwornik
Ogólnopolski Operator Oświaty
ul. Jana Gorczyczewskiego 2/7
60-554 Poznań
fundaraising|operator.edu.pl| |fundaraising|operator.edu.pl
+48 533 978 513
https://operator.edu.pl
Tuż przed świętami, w weekend 14 i 15 grudnia 2024 roku youtuber Kronos i fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty zapraszają na kolejną edycję gamingowego święta rozrywki i dzielenia się dobrem. Cel – jak zawsze charytatywny. Wsparcie dla psychologów dziecięcych ze szkół i przedszkoli.
To już czwarta edycja charytatywnego wydarzenia, na które graczy i widzów zapraszają Paweł Maliszewski z kanału gamingowego Kronos Gra i fundacji OOO. Maraton potrwa dwa dni, od 10 rano do 10 wieczorem.
– W sobotę 14 grudnia pogramy w grę Fishing Planet. Będziemy wspólnie z widzami łowić ryby, zorganizujemy turniej z nagrodami i będziemy opowiadać wędkarskie i morskie ciekawostki – wylicza Paweł „Kronos” Maliszewski. – Z kolei drugiego dnia, w niedzielę 15 grudnia, pojedziemy w trasę Euro Truck Simulator 2. Pozwiedzamy Europę, opowiemy świąteczne ciekawostki kosmiczne i zaprosimy na koncert życzeń karaoke.
Świąteczny Stream Charytatywny to nie tylko oglądanie, ale również możliwość aktywnego udziału. Każdy widz może dołączyć do rozgrywki, wziąć udział w konkursach na żywo, albo połączyć się na dedykowanym kanale Discorda. Żeby porozmawiać, opowiedzieć ciekawostkę, albo wspólnie pośpiewać kolędy.
Cel tegorocznego streamu świątecznego to zebranie pieniędzy na doposażenie gabinetów psychologicznych w ponad 60 przedszkolach i szkołach podstawowych w pomoce do pracy z emocjami. Ten obszar specjaliści wskazują, jako najpilniejszy do zaopiekowania.
Stream poprowadzą: Paweł „Kronos” Maliszewski i Bartłomiej Dwornik
- Transmisję oglądać można na kanale: https://www.youtube.com/@KronosGra/streams
- oraz na stronie fundacji: https://operator.edu.pl/pl/stream-charytatywny/
- Licytacje charytatywne i skarbonka: https://zrzutka.pl/z/giving-grudzien/
Partnerami streamu, fundatorami fantów na licytacje i nagród w konkursach dla widzów są TIM.pl, KRUK SA, Geis PL, Talkersi, Kolejkowo, GG Gadu Gadu, Decathlon i Reporterzy.info.
* * *
Szczegółowe informacje w materiale prasowym, zamieszczonym w sekcji DO POBRANIA
Ekologiczne święta Bożego Narodzenia – jak świętować w zgodzie z naturą?
ŚLAD PAPIEŻY W HISTORII I LOSACH ŚWIATA
Galeria Zaspa zaprasza do Słodkiej Krainy Świętego Mikołaja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Nowe obowiązki dla e-sklepów. Wchodzi w życie rozporządzenie o bezpieczeństwie produktów
13 grudnia br. w życie wchodzą zapisy unijnego rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa produktów. Wprowadza ono szereg obowiązków dla producentów, ale też importerów czy sprzedawców dotyczących m.in. informowania o właściwościach oferowanych produktów czy reagowania na ewentualne wypadki z ich udziałem. Nowy akt prawny dostosowuje przepisy do nowych wyzwań związanych m.in. z rosnącą sprzedażą online.
Ochrona środowiska
Powodzie, susze i zanieczyszczenie rzek to największe zagrożenia wodne dla Polski. Brakuje specjalistów w tej dziedzinie
Zagrożenia związane z wodą pojawiają się w Polsce coraz częściej wraz ze wzrastającą częstotliwością występowania hydrologicznych zjawisk ekstremalnych, jak susze i powodzie. Problemem jest również niska jakość wody w rzekach – tylko 1,8 proc. naszych rzek ma wodę pierwszej klasy czystości, zdatnej do picia. Polska Akademia Nauk powołała Komitet Nauk o Wodzie i Gospodarki Wodnej. Jego celem jest przede wszystkim wypracowanie programu badawczego ukierunkowanego na bezpieczeństwo wodne Polski, diagnoza zagrożeń i propozycje skutecznych rozwiązań.
Transport
15 proc. Polaków na co dzień korzysta z miejskich rowerów publicznych. To rosnący potencjał dla reklamodawców
Wypożyczalnie rowerów miejskich to już pełnoprawny element transportu publicznego w miastach. 15 proc. Polaków deklaruje, że korzysta z nich codziennie. Do dyspozycji mieszkańców jest prawie 30 tys. rowerów w 130 miastach – wskazuje Nextbike. Przedstawiciele firmy podkreślają, że rowery publiczne to także duży potencjał dla reklamodawców. Obrandowanie miejskich jednośladów czy stacji zdaniem użytkowników jest znacznie mniej inwazyjne niż bilbordy czy ulotki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.