Komunikaty PR

DUON rozpoczyna akcję uświadamiającą konsumentów

2014-10-31  |  14:30
Biuro prasowe

Nowa akcja „Wymień fakturę na przenośną ładowarkę Power Bank” Grupy DUON skierowana jest do  gospodarstw domowych. W ramach niej każdy konsument, który opłaca rachunki za energię i prześle za pomocą elektronicznego formularza DUON fakturę za prąd, otrzyma bezpłatną analizę dotyczącą możliwości oszczędzania na optymalizacji zużycia energii. Z dokumentu dowie się m.in., ile dokładnie zużywa energii, ile płaci za energię elektryczną, ile za usługi dystrybucyjne. Dodatkowo, uczestnik akcji zostanie poinformowany, jakie ewentualne korzyści wynikałyby dla niego ze zmiany grupy taryfowej, np. taką z tańszą energią w weekendy albo w godzinach wieczornych.

 

- Oprócz wyedukowania konsumentów - jak rozkładają się ich koszty za energię i jak je zoptymalizować, podczas akcji chcemy przypominać, że energia elektryczna jest produktem, tak samo jak chleb czy mleko i sami możemy wybrać sprzedawcę – informuje Krzysztof Noga,  prezes zarządu DUON Marketing and Trading S.A. Aby dodatkowo zachęcić konsumentów do wzięcia udziału w akcji DUON przewidział dla każdego uczestnika prezent w postaci przenośnej ładowarki Power Bank. Gadżet otrzyma każda osoba, która za pośrednictwem formularza prześle swoją fakturę do DUON. Co ważne, fakturę może wysłać tylko osoba, która jest stroną umowy ze sprzedawcą energii.

 

Wg ostatniego monitoringu przeprowadzonego w lipcu przez URE, w Polsce do tej pory z prawa do zmiany sprzedawcy energii skorzystało niewiele ponad 220 tys. gospodarstw domowych, z czego ponad 88 tys. dokonało tego w tym roku. Jednak pomimo tego, że tempo zmian idzie w dobrym kierunku, to liczba ta nadal jest niewielka. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest między innymi niska świadomość możliwości zmiany sprzedawcy wśród konsumentów.

 

 

DUON to wiodący niezależny sprzedawca gazu ziemnego i energii elektrycznej. Jedna z najszybciej rozwijających się spółek obrotu w Polsce. Początki firmy sięgają 2000 roku, zaś obecna forma – Grupa DUON S.A. – funkcjonuje od 2012 roku, z powodzeniem zdobywając rynek sprzedaży energii i gazu.

DUON posiada własną infrastrukturę służącą dostawom gazu, pozyskiwanego zarówno z Polski, jak i zagranicy. Do ponad 400 km gazociągów Grupy jest przyłączone niemal 4000 klientów. W ramach segmentu obrotu Grupa DUON sprzedaje gaz ziemny i energię elektryczną odbiorcom końcowym na zasadzie Third Party Access.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł AR Packaging w pełni zintegruje BSC Drukarnia Opakowań po sukcesie wezwania Biuro prasowe
2020-03-31 | 15:30

AR Packaging w pełni zintegruje BSC Drukarnia Opakowań po sukcesie wezwania

Spółki z grupy AR Packaging nabędą w ramach wezwania ponad 37% akcji BSC Drukarnia Opakowań. Z udziałem 98,17% w akcjonariacie polskiego producenta opakowań z tektury, AR
Przemysł STEICO przekazuje darowiznę na rzecz polskich szpitali
2020-03-30 | 14:35

STEICO przekazuje darowiznę na rzecz polskich szpitali

Trzysta tysięcy złotych przekazanych na wsparcie opieki zdrowotnej w regionie to wyraz wzajemnej solidarności w czasie pandemii. STEICO pokazuje znak solidarności w czasach COVID-19.
Przemysł Universal Robots wprowadza zestawy aplikacji UR+ ułatwiające robotyzację
2020-03-26 | 12:20

Universal Robots wprowadza zestawy aplikacji UR+ ułatwiające robotyzację

Dzięki UR+ Application Kits aktualny lider w dziedzinie robotyki współpracującej poszerzy swoją platformę UR+ z certyfikowanymi produktami partnerów o zestawy aplikacji,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Nauka

[DEPESZA] Coraz bardziej zaawansowane prace nad szczepionką na SARS-CoV-2. W wyścig z czasem włączyli się także Polacy

Nad szczepionką przeciwko SARS-CoV-2 pracuje wiele prywatnych firm farmaceutycznych i biotechnologicznych oraz ośrodków badawczych na świecie. W laboratoriach trwają testy co najmniej kilkunastu eksperymentalnych preparatów. Mimo przyspieszonego tempa prac szczepionka będzie dostępna za minimum kilkanaście miesięcy. Naukowcy podkreślają, że i tak jest to bezprecedensowa sytuacja, ponieważ w normalnych warunkach prace nad szczepionką przeciw koronawirusowi zajęłyby około 10 lat. W wyścig z czasem włączyła się także polska Agencja Badań Medycznych, która prowadzi prace w międzynarodowym konsorcjum.

 

Bankowość

Niższe koszty pożyczek i wydłużenie czasu spłaty kredytów. Tarcza antykryzysowa ma ułatwić życie zwykłym kredyto- i pożyczkobiorcom

– Zależy nam, żeby konsumenci, którzy ze względu na koronawirusa są w trudnej sytuacji, mogli przetrwać ten czas bez dodatkowych problemów i bez pułapki zadłużenia – podkreśla Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Podpisana przez prezydenta tarcza antykryzysowa umożliwia obniżenie rocznego limitu dla pożyczek udzielanych na więcej niż 30 dni z obecnych 55 proc. do 21 proc. Łączne maksymalne koszty kredytowania bez względu na czas trwania umowy mają zmaleć ze 100 do 45 proc.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

Wzrost rynku obuwniczego zahamowany przez koronawirusa. Sklepy stacjonarne odpowiadały za 70 proc. sprzedaży

Jeszcze w lutym firma CCC prognozowała wzrost rynku obuwniczego w tym roku na 3–4 proc. Dziś wiadomo, że trudno będzie utrzymać to tempo, ponieważ sklepy stacjonarne, które od ponad dwóch tygodni pozostają zamknięte, odpowiadały dotąd za 70 proc. sprzedaży. W tym czasie znacząco wzrósł jednak ruch w kanale online. Ten trend może się utrzymać także po opanowaniu pandemii i w znacznym stopniu może  wpłynąć na rynek. Podobnie jak zmiany pogodowe, ekologia oraz globalizacja trendów modowych.