Komunikaty PR

Duże ukosowarki nakręcają sprzedaż Promotechu

2019-09-30  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania ukos ( 0.01 MB )

Ukosowarki – SBM-500 i ABM-50 – stały się hitem rynkowym Promotechu. Obie maszyny istotnie wpływają na tegoroczne wyniki sprzedażowe firmy. A to dopiero początek.

- Dynamiczny rozwój oferty ukosowarek do blach i rur to kontynuacja naszej sprawdzonej już strategii polegającej na opracowywaniu i produkowaniu coraz większej ilości niszowych urządzeń dla branży metalowej – mówi Bohdan Zaleski, wiceprezes Promotechu ds. sprzedaży. -  Ukosowarki pasują do tej strategii wyśmienicie. Posiadamy już wieloletnią wiedzę, jak je konstruować, jak je produkować i - co równie ważne - jak je sprzedawać.

W przypadku ABM-50 klienci doceniają łatwość i precyzję ustawiania parametrów pracy oraz szeroką gamę materiałów, które może ukosować maszyna - począwszy od miękkich stali i aluminium, a skończywszy na stalach nierdzewnych i specjalnych. Główne zastosowania ABM-50 to długie blachy o znacznej grubości, często wymagające ukosowania zarówno od góry, jak i od dołu.

SBM-500 natomiast dedykowana jest do masowej produkcji, gdzie klient ukosuje setki lub tysiące takich samych krótkich, bądź wąskich odcinków blach.

- SBM500 powstała po analizie potrzeb rynku polskiego, ale od początku wiedzieliśmy, że będzie potrzebna u wszystkich naszych większych zagranicznych partnerów – mówi Bohdan Zaleski. -  ABM50 natomiast, powstała po rozmowach z firmą Steelmax. Na początku wydawało się, że będzie ona doceniana głównie przez firmy produkujące wieże wiatrowe i podobne ciężkie konstrukcje. Tymczasem okazało się, że rynek na tę maszynę jest dużo większy, niż zakładaliśmy.

Widząc potencjał rynkowy obu maszyn w roku 2019 firma podjęła intensywne działania promocyjne.

- Główny nacisk został położony na szkolenie dystrybutorów firmy nie tylko z krajów europejskich, ale także z Afryki (RPA, Algieria, Maroko), Bliskiego Wschodu i Azji (m. in. Indie, Singapur, Indonezja, Japonia). Maszyny zaprezentowano też na licznych imprezach targowych - w Niemczech, USA, Hiszpanii, Chinach, Algierii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Indiach, w Rosji, na Białorusi, w Polsce, we Włoszech, w Portugalii i w Wielkiej Brytanii -mówi Zbigniew Kopciewski, dyrektor sprzedaży firmy.

Efekty, jakie udało się Promotechowi osiągnąć do końca sierpnia br., przerosły plany zakładane na rok 2019 – w przypadku ABM-50 to już prawie 100 proc. założeń, w przypadku SBM-500 natomiast plan został przekroczony o 20 proc.

- A to dopiero początek - mamy podstawy, by spodziewać się w przyszłym roku podobnych wzrostów, bo maszyny te cieszą się dużym uznaniem, a światowe zapotrzebowanie na wszelkiego rodzaju ukosowarki rośnie z roku na rok – konkluduje Bohdan Zaleski. - Wynika to z tego, że stale rosną wymagania, co do jakości spawanych konstrukcji. Im droższa stal, tym mądrzej ją trzeba obrabiać i spawać. A - aby ją dobrze zespawać - trzeba najpierw bardzo dobrze ją zukosować. Już na początku października mamy kolejne warsztaty z naszymi najważniejszymi dealerami. Będziemy rozmawiać między innymi o tym, jak ma wyglądać nasza oferta nowych ukosowarek za kilka lat.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Na prefabrykacji zyskują projektanci, wykonawcy i użytkownicy budynków Biuro prasowe
2020-10-16 | 10:45

Na prefabrykacji zyskują projektanci, wykonawcy i użytkownicy budynków

W zakładzie prefabrykacji STEICO w Czarnkowie działają już III linie produkcyjne. Powstające na nich elementy w postaci gotowych modułów upraszczają prace na placu budowy i
Przemysł APA Group otrzymała tytuł Lidera technologii w Konkursie Diamenty Top Industry
2020-10-16 | 01:00

APA Group otrzymała tytuł "Lidera technologii" w Konkursie Diamenty Top Industry

APA Group otrzymała tytuł "Lidera technologii" w Konkursie Diamenty Top Industry.  Top Industry Summit to konferencja, która zyskała status jednego z najbardziej
Przemysł Aplikacja etykiet z weryfikacją poprawności danych i obsługą złego znakowania
2020-10-15 | 09:00

Aplikacja etykiet z weryfikacją poprawności danych i obsługą złego znakowania

Jakie kroki należy podjąć, aby skutecznie zautomatyzować znakowanie produktów z jednoczesną weryfikacją poprawności tego procesu? To pytanie zadaje sobie wielu kierowników

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Ochrona środowiska

Grupa PGE rezygnuje z węgla. Do 2030 roku zainwestuje 75 mld zł w odnawialne źródła energii

PGE to gigant polskiej energetyki, którego portfel w tej chwili w 80 proc. jest oparty na węglu kamiennym i brunatnym. Grupa właśnie ogłosiła, że zamierza sukcesywnie z niego rezygnować na rzecz odnawialnych źródeł energii. Do 2030 roku udział OZE w jej portfelu ma już wynieść 50 proc., głównie dzięki inwestycjom w farmy wiatrowe na Bałtyku i fotowoltaikę. Równolegle zainwestuje też w stopniową dekarbonizację ciepłownictwa i rozwój magazynów energii. W efekcie Grupa Kapitałowa PGE osiągnie neutralność klimatyczną w 2050 roku, czyli nie będzie emitować już ani grama CO2 – wynika z nowej strategii PGE.

Firma

Pracownicy objęci prywatną opieką medyczną o połowę krócej przebywają na zwolnieniu lekarskim. Dla pracodawcy to wymierne korzyści finansowe

1005 zł na jednego pracownika w skali roku – tyle oszczędności może przynieść finansowanie dobrej opieki zdrowotnej przez pracodawcę – wynika z raportu Medicover „Praca. Zdrowie. Ekonomia. Perspektywa 2020”. Zatrudnieni, którzy mają szybszy i łatwiejszy dostęp do specjalistów, rzadziej korzystają ze zwolnień lekarskich i wykazują się większą efektywnością w pracy. – Nasz raport pokazuje, że inwestycja w zdrowie pracowników opłaca się obu stronom, zarówno zatrudnionym, jak i pracodawcom – mówi Artur Białkowski, dyrektor zarządzający ds. usług biznesowych, członek zarządu Medicover Polska. Najczęstsze problemy zdrowotne, z którymi borykają się osoby czynne zawodowo, to nadciśnienie, wysoki poziom cholesterolu, bóle pleców i otyłość.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Pandemia zmienia modele biznesowe na rynku nieruchomości komercyjnych. Ekologiczne inwestycje zdominują rynek

Mimo pandemii w pierwszej połowie tego roku rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce notował bardzo dobre wyniki. Kryzys i niepewność gospodarcza wpłyną jednak na całoroczny wynik i mniejszy wolumen transakcji inwestycyjnych. Koronawirus zmienił sposób, w jaki projektowane, budowane i wyposażane są budynki biurowe, handlowe i magazynowe. Głównym trendem na rynku pozostaje ekologia – wynika z raportu innogy Polska. Zielone certyfikaty stają się powoli standardem, którego oczekują najemcy nieruchomości.

 

Handel

W Polsce spada jakość obsługi klientów. Najwięcej uwag konsumentów dotyczy kompetencji pracowników i długich kolejek

Po dekadzie wzrostów od trzech lat jakość obsługi klientów na polskim rynku sukcesywnie spada – wynika z cyklicznych badań przeprowadzanych przez Polski Program Jakości Obsługi. W ocenie 1/5 klientów jej jakość jest niezadowalająca. Najczęściej narzekamy m.in. na długi czas obsługi, kolejki i niskie kompetencje pracowników. Złe oceny wynikają też z faktu, że część firm nie nadąża za stale rosnącymi oczekiwaniami konsumentów. W tym roku wpłynęła na nie także pandemia COVID-19, która sprawiła, że zaczęli oni przykładać większą wagę do higieny i bezpieczeństwa.