Komunikaty PR

Duże ukosowarki nakręcają sprzedaż Promotechu

2019-09-30  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania ukos ( 0.01 MB )

Ukosowarki – SBM-500 i ABM-50 – stały się hitem rynkowym Promotechu. Obie maszyny istotnie wpływają na tegoroczne wyniki sprzedażowe firmy. A to dopiero początek.

- Dynamiczny rozwój oferty ukosowarek do blach i rur to kontynuacja naszej sprawdzonej już strategii polegającej na opracowywaniu i produkowaniu coraz większej ilości niszowych urządzeń dla branży metalowej – mówi Bohdan Zaleski, wiceprezes Promotechu ds. sprzedaży. -  Ukosowarki pasują do tej strategii wyśmienicie. Posiadamy już wieloletnią wiedzę, jak je konstruować, jak je produkować i - co równie ważne - jak je sprzedawać.

W przypadku ABM-50 klienci doceniają łatwość i precyzję ustawiania parametrów pracy oraz szeroką gamę materiałów, które może ukosować maszyna - począwszy od miękkich stali i aluminium, a skończywszy na stalach nierdzewnych i specjalnych. Główne zastosowania ABM-50 to długie blachy o znacznej grubości, często wymagające ukosowania zarówno od góry, jak i od dołu.

SBM-500 natomiast dedykowana jest do masowej produkcji, gdzie klient ukosuje setki lub tysiące takich samych krótkich, bądź wąskich odcinków blach.

- SBM500 powstała po analizie potrzeb rynku polskiego, ale od początku wiedzieliśmy, że będzie potrzebna u wszystkich naszych większych zagranicznych partnerów – mówi Bohdan Zaleski. -  ABM50 natomiast, powstała po rozmowach z firmą Steelmax. Na początku wydawało się, że będzie ona doceniana głównie przez firmy produkujące wieże wiatrowe i podobne ciężkie konstrukcje. Tymczasem okazało się, że rynek na tę maszynę jest dużo większy, niż zakładaliśmy.

Widząc potencjał rynkowy obu maszyn w roku 2019 firma podjęła intensywne działania promocyjne.

- Główny nacisk został położony na szkolenie dystrybutorów firmy nie tylko z krajów europejskich, ale także z Afryki (RPA, Algieria, Maroko), Bliskiego Wschodu i Azji (m. in. Indie, Singapur, Indonezja, Japonia). Maszyny zaprezentowano też na licznych imprezach targowych - w Niemczech, USA, Hiszpanii, Chinach, Algierii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Indiach, w Rosji, na Białorusi, w Polsce, we Włoszech, w Portugalii i w Wielkiej Brytanii -mówi Zbigniew Kopciewski, dyrektor sprzedaży firmy.

Efekty, jakie udało się Promotechowi osiągnąć do końca sierpnia br., przerosły plany zakładane na rok 2019 – w przypadku ABM-50 to już prawie 100 proc. założeń, w przypadku SBM-500 natomiast plan został przekroczony o 20 proc.

- A to dopiero początek - mamy podstawy, by spodziewać się w przyszłym roku podobnych wzrostów, bo maszyny te cieszą się dużym uznaniem, a światowe zapotrzebowanie na wszelkiego rodzaju ukosowarki rośnie z roku na rok – konkluduje Bohdan Zaleski. - Wynika to z tego, że stale rosną wymagania, co do jakości spawanych konstrukcji. Im droższa stal, tym mądrzej ją trzeba obrabiać i spawać. A - aby ją dobrze zespawać - trzeba najpierw bardzo dobrze ją zukosować. Już na początku października mamy kolejne warsztaty z naszymi najważniejszymi dealerami. Będziemy rozmawiać między innymi o tym, jak ma wyglądać nasza oferta nowych ukosowarek za kilka lat.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł OnRobot prezentuje nowy chwytak Gecko Single-Pad dla mniejszych aplikacji Biuro prasowe
2020-02-20 | 12:00

OnRobot prezentuje nowy chwytak Gecko Single-Pad dla mniejszych aplikacji

Gecko SP automatyzuje przenoszenie płaskich, śliskich i perforowanych elementów bez zostawiania śladów; nie wymaga zewnętrznego zasilania ani dopływu powietrza Warszawa, 20
Przemysł Przedsiębiorcy planują inwestować w robotyzację – wyniki badania polskich MŚP
2020-02-19 | 12:00

Przedsiębiorcy planują inwestować w robotyzację – wyniki badania polskich MŚP

1/3 małych i średnich przedsiębiorstw produkcyjnych planuje w ciągu najbliższych 3 lat robotyzację Blisko 40% z ww. firm planuje wdrożenie robotów
Przemysł Shell Tellus S4 VE – nowy olej hydrauliczny do maszyn budowlanych
2020-02-19 | 01:00

Shell Tellus S4 VE – nowy olej hydrauliczny do maszyn budowlanych

Shell Lubricants wprowadził na rynek syntetyczny olej hydrauliczny Shell Tellus S4 VE. Produkt został opracowany w celu zmniejszenia hałasu generowanego przez mobilne układy hydrauliczne oraz

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

CES 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Co czwarty nastolatek doświadcza przemocy w internecie. Świadomość zagrożeń wśród rodziców jest wciąż niewystarczająca

Średnio co piąty nastolatek był ośmieszany, a co czwarty – wyzywany w internecie. Tymczasem aż 84 proc. rodziców sądzi, że ich dzieci nigdy nie doświadczyły w sieci słownej przemocy – wynika z badań NASK. Oprócz hejtu młodzież coraz powszechniej styka się też z takimi zagrożeniami jak patostreaming, treści pornograficzne czy fake newsy, a ich lista stale się wydłuża. Kluczem do obrony przed nimi jest edukacja i świadomość po stronie rodziców i nauczycieli. W tym celu w lutym – w ramach obchodów 16. Dnia Bezpiecznego Internetu – odbywa się w całej Polsce blisko 4 tys. inicjatyw na rzecz bezpieczeństwa młodych internautów.

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

UOKiK wytypował kolejne potencjalne piramidy finansowe. W ostatnich trzech latach znalazł na rynku 19 takich podmiotów

W ciągu ostatnich trzech lat UOKiK wytypował – zgodnie z oficjalnymi komunikatami – 19 firm działających na zasadzie piramidy finansowej. W tym tygodniu postawił zarzuty nieuczciwych praktyk kolejnym trzem spółkom, których działalność opierała się na sprzedaży pakietów członkowskich i obiecywaniu korzyści w zamian za namawianie do zakupu kolejnych osób. UOKiK podkreśla, że inwestowanie w piramidy finansowe – których struktura przypomina domek z kart – każdorazowo wiąże się z dużym ryzykiem utraty środków, dlatego konsumenci powinni być wyczuleni na konkretne sygnały ostrzegawcze.

Problemy społeczne

Zagrożonych ubóstwem jest 7 mln Polaków. Do 2030 roku ich liczba może spaść do 1,5 mln

W skrajnym ubóstwie żyje 2 mln Polaków, a blisko 7 mln jest zagrożonych ubóstwem. Dzięki połączeniu środków krajowych i unijnych do 2030 roku liczba osób zagrożonych biedą może spaść do 1,5 mln. – Konieczne jest jednak, by polityka rządowa i wydatki ze środków unijnych wzajemnie się uzupełniały, a procedury rozliczania projektów były prostsze – ocenia dr hab. Ryszard Szarfenberg z Polskiego Komitetu Europejskiej Sieci Przeciw Ubóstwu.

 
 

Transport

PESA i Orlen coraz bardziej zaawansowane w budowie lokomotywy na wodór. Ma być gotowa w 2021 roku

W 2021 roku ma być gotowa lokomotywa wodorowa, nad którą wspólnie pracują bydgoska PESA i PKN Orlen. Pojazd ma być wyposażony w autonomiczne sterowanie, a obie spółki są już na zaawansowanym etapie przygotowywania pełnej specyfikacji, po której ruszy faza projektu i budowy. Docelowo nowa technologia ma zostać wdrożona komercyjnie na dużą skalę, również w pojazdach do przewozu osób.