Komunikaty PR

Libet zaprezentował katalog na 2014 rok

2014-03-10  |  16:03
Biuro prasowe
Kontakt
Marcin Droba
InnerValue

ul. Wilcza 46
00-679 Warszawa
md|innervalue.pl| |md|innervalue.pl
502 258 385
innervalue.pl

Rekordowa liczba nowości znalazła się w nowym katalogu produktów, który przedstawił wiodący producent kostki brukowej w Polsce Libet S.A. Premierowa prezentacja połączona została z wernisażem prac studentów Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu, którzy współpracowali z firmą projektując dla niej nowe produkty.

W katalogu na ten rok znalazło się ponad 50 nowych pozycji, przede wszystkim z wysokomarżowego segmentu Premium. W ofercie po raz pierwszy pojawiły się nowe kategorie produktów, m.in. systemy ogrodzeniowe.

- Libet jeszcze nigdy nie wprowadził naraz tylu nowości. Chcemy dzięki nim jeszcze mocniej wyznaczać trendy i podnieść wyniki finansowe Spółki w rozpoczynającym się sezonie. To również kolejny krok mający zagwarantować zwiększenie udziału produktów Premium w ogólnej sprzedaży do 50 proc. na koniec 2015 roku – tłumaczy Thomas Lehmann, Prezes Zarządu Libet S.A.

Wydany właśnie katalog składa się z ponad 230 stron, przedstawiających aktualną ofertę w ramach siedmiu zróżnicowanych linii produktowych firmy, rekomendacje architektów i deweloperów oraz krótkie porady dla wykonawców.

Uroczystej premierze katalogu towarzyszył wernisaż prac studentów Wydziału Architektury Wnętrz i Wzornictwa Katedry Wzornictwa Przemysłowego wrocławskiej ASP, będący owocem współpracy Libetu z uczelnią w ramach projektu Dolnośląskiej Sieci Wzornictwa Przemysłowego. Część zaprezentowanych podczas spotkania projektów produktów ma szansę znaleźć się w ofercie Libetu na następny sezon.

- W aktualnej ofercie znajdują się świetne produkty będące wynikiem współpracy m.in. z uznanymi architektami oraz Akademią Sztuk Pięknych w Krakowie. Od kilku lat szukamy w ten sposób inspiracji oraz nowatorskich pomysłów, które moglibyśmy zrealizować poszerzając naszą ofertę – wyjaśnia Maciej Pańczyk, Kierownik Działu Badań i Rozwoju Spółki.

W wydarzeniu, które odbyło się 7 marca, udział wzięło ok. 150 osób, w tym przedstawiciele dolnośląskich władz samorządowych, architekci, deweloperzy i władze uczelni.

O SPÓŁCE

Libet S.A. to wiodący na polskim rynku producent kostki brukowej oraz niekwestionowany lider w segmencie kostki brukowej Premium. Spółka prowadzi obecnie produkcję w 14 zakładach produkcyjnych na 24 liniach produkcyjnych. Łączne moce produkcyjne wszystkich ww. zakładów wynoszą ok. 14 mln m2 w skali roku (w przeliczeniu na kostkę standardową). Zakłady produkcyjne Libet S.A. wyróżniają się wysokim poziomem automatyzacji procesów produkcyjnych. Grupa prowadzi produkcję w oparciu o nowoczesne technologie, wysokiej jakości surowce oraz przy zachowaniu wyjątkowej dbałości o aspekty bezpieczeństwa pracy. Libet posiada również stabilną i zdywersyfikowaną sieć dystrybucji opartą przede wszystkim o najbardziej rozpoznawalną wśród producentów kostki brukowej w Polsce sieć Autoryzowanych Punktów Sprzedaży (APS). Spółka prowadzi także sprzedaż bezpośrednią skierowaną do firm zajmujących się budownictwem drogowym oraz do hurtowni i firm ogólnobudowlanych. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Universal Robots wprowadza zestawy aplikacji UR+ ułatwiające robotyzację Biuro prasowe
2020-03-26 | 12:20

Universal Robots wprowadza zestawy aplikacji UR+ ułatwiające robotyzację

Dzięki UR+ Application Kits aktualny lider w dziedzinie robotyki współpracującej poszerzy swoją platformę UR+ z certyfikowanymi produktami partnerów o zestawy aplikacji,
Przemysł Wyższa cena w wezwaniu na akcje BSC Drukarnia Opakowań
2020-03-20 | 15:00

Wyższa cena w wezwaniu na akcje BSC Drukarnia Opakowań

Do 40,5 zł podwyższona została cena oferowana za każdą akcję BSC Drukarnia Opakowań w wezwaniu ogłoszonym przez A&R Carton i Colorpack, spółki należące do grupy AR Packaging.
Przemysł Universal Robots wzmacnia sieć partnerską i zespół w Polsce
2020-03-19 | 13:00

Universal Robots wzmacnia sieć partnerską i zespół w Polsce

Warszawa, 19 marca, 2020 - Universal Robots (UR), najbardziej zaufany i najpopularniejszy na świecie producent robotów współpracujących (cobotów), nawiązał

Więcej ważnych informacji

Firma

Tylko 30 proc. zmian wdrażanych przez firmy kończy się sukcesem. Najlepiej wypadają branża finansowa, szkolnictwo i przemysł

Modyfikacja struktury, strategii oraz kultury organizacyjnej – to najczęściej wskazywane cele wprowadzania zmian w firmach i organizacjach. Wyniki V Ogólnopolskiego Badania Zarządzania Zmianą pokazały, że proces ich wdrażania jest skuteczny tylko w co trzecim przypadku. Powody tak słabego wyniku to m.in. zbyt małe zaangażowanie zarządu w zmiany i niewystarczająca komunikacja z pracownikami. – Kolejnym istotnym czynnikiem sukcesu jest wykorzystanie odpowiedniej metodologii, czyli technik zwinnego zarządzania – przekonują twórcy badania.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Finanse

Technologie szansą na odbicie gospodarcze w czasie kryzysu. Tą drogą poszły też Chiny

W obszarze cyfryzacji Polska wciąż ma dużo do nadrobienia względem bardziej rozwiniętych zachodnich gospodarek. W ubiegłorocznym rankingu DESI zajęła dopiero 25. miejsce wśród 28 państw w Unii Europejskiej, a według raportu McKinsey gospodarka cyfrowa stanowi w niej tylko nieco ponad 6 proc. krajowego PKB. Prezes Fundacji Digital Poland podkreśla, że konieczne są wzrost wydatków w tym obszarze i większa adaptacja cyfrowych technologii w sektorze MŚP. W obliczu spodziewanego spowolnienia wywołanego pandemią koronawirusa to może być szansa na wzrost. Taki plan mają też Chiny.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

[DEPESZA] Sprzedaż bezpośrednia przechodzi w całości do internetu. Branża walczy też z nieuczciwymi sprzedawcami, którzy chcą zarobić na koronawirusie

Pandemia koronawirusa wymusiła na firmach zajmujących się sprzedażą bezpośrednią sporą zmianę trybu działania. W tej chwili wsparcie konsumenta odbywa się wyłącznie za pośrednictwem komunikatorów lub telefonicznie, a przedsiębiorstwa przyjmują zamówienia zdalnie i wysyłają je do paczkomatów. Pandemia i związane z nią ograniczenia tylko przyspieszają proces digitalizacji, który zachodzi w branży już od kilku lat, ale – jak podkreśla przewodniczący Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej – pojawiają się też nieuczciwe firmy, które chcą na niej zarobić, oferując klientom np. suplementy rzekomo pomocne w zwalczaniu COVID-19.