Komunikaty PR

Libet zaprezentował katalog na 2014 rok

2014-03-10  |  16:03
Biuro prasowe
Kontakt
Marcin Droba
InnerValue

ul. Wilcza 46
00-679 Warszawa
md|innervalue.pl| |md|innervalue.pl
502 258 385
innervalue.pl

Rekordowa liczba nowości znalazła się w nowym katalogu produktów, który przedstawił wiodący producent kostki brukowej w Polsce Libet S.A. Premierowa prezentacja połączona została z wernisażem prac studentów Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu, którzy współpracowali z firmą projektując dla niej nowe produkty.

W katalogu na ten rok znalazło się ponad 50 nowych pozycji, przede wszystkim z wysokomarżowego segmentu Premium. W ofercie po raz pierwszy pojawiły się nowe kategorie produktów, m.in. systemy ogrodzeniowe.

- Libet jeszcze nigdy nie wprowadził naraz tylu nowości. Chcemy dzięki nim jeszcze mocniej wyznaczać trendy i podnieść wyniki finansowe Spółki w rozpoczynającym się sezonie. To również kolejny krok mający zagwarantować zwiększenie udziału produktów Premium w ogólnej sprzedaży do 50 proc. na koniec 2015 roku – tłumaczy Thomas Lehmann, Prezes Zarządu Libet S.A.

Wydany właśnie katalog składa się z ponad 230 stron, przedstawiających aktualną ofertę w ramach siedmiu zróżnicowanych linii produktowych firmy, rekomendacje architektów i deweloperów oraz krótkie porady dla wykonawców.

Uroczystej premierze katalogu towarzyszył wernisaż prac studentów Wydziału Architektury Wnętrz i Wzornictwa Katedry Wzornictwa Przemysłowego wrocławskiej ASP, będący owocem współpracy Libetu z uczelnią w ramach projektu Dolnośląskiej Sieci Wzornictwa Przemysłowego. Część zaprezentowanych podczas spotkania projektów produktów ma szansę znaleźć się w ofercie Libetu na następny sezon.

- W aktualnej ofercie znajdują się świetne produkty będące wynikiem współpracy m.in. z uznanymi architektami oraz Akademią Sztuk Pięknych w Krakowie. Od kilku lat szukamy w ten sposób inspiracji oraz nowatorskich pomysłów, które moglibyśmy zrealizować poszerzając naszą ofertę – wyjaśnia Maciej Pańczyk, Kierownik Działu Badań i Rozwoju Spółki.

W wydarzeniu, które odbyło się 7 marca, udział wzięło ok. 150 osób, w tym przedstawiciele dolnośląskich władz samorządowych, architekci, deweloperzy i władze uczelni.

O SPÓŁCE

Libet S.A. to wiodący na polskim rynku producent kostki brukowej oraz niekwestionowany lider w segmencie kostki brukowej Premium. Spółka prowadzi obecnie produkcję w 14 zakładach produkcyjnych na 24 liniach produkcyjnych. Łączne moce produkcyjne wszystkich ww. zakładów wynoszą ok. 14 mln m2 w skali roku (w przeliczeniu na kostkę standardową). Zakłady produkcyjne Libet S.A. wyróżniają się wysokim poziomem automatyzacji procesów produkcyjnych. Grupa prowadzi produkcję w oparciu o nowoczesne technologie, wysokiej jakości surowce oraz przy zachowaniu wyjątkowej dbałości o aspekty bezpieczeństwa pracy. Libet posiada również stabilną i zdywersyfikowaną sieć dystrybucji opartą przede wszystkim o najbardziej rozpoznawalną wśród producentów kostki brukowej w Polsce sieć Autoryzowanych Punktów Sprzedaży (APS). Spółka prowadzi także sprzedaż bezpośrednią skierowaną do firm zajmujących się budownictwem drogowym oraz do hurtowni i firm ogólnobudowlanych. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Shell Tellus S4 VE – nowy olej do wtryskarek tworzyw sztucznych Biuro prasowe
2020-02-26 | 01:00

Shell Tellus S4 VE – nowy olej do wtryskarek tworzyw sztucznych

Shell Lubricants wprowadził na rynek syntetyczny olej hydrauliczny Shell Tellus S4 VE. Nowy produkt, wykorzystujący rewolucyjną technologię GTL (gas-to-liquids), został opracowany z myślą o
Przemysł OnRobot prezentuje nowy chwytak Gecko Single-Pad dla mniejszych aplikacji
2020-02-20 | 12:00

OnRobot prezentuje nowy chwytak Gecko Single-Pad dla mniejszych aplikacji

Gecko SP automatyzuje przenoszenie płaskich, śliskich i perforowanych elementów bez zostawiania śladów; nie wymaga zewnętrznego zasilania ani dopływu powietrza Warszawa, 20
Przemysł Przedsiębiorcy planują inwestować w robotyzację – wyniki badania polskich MŚP
2020-02-19 | 12:00

Przedsiębiorcy planują inwestować w robotyzację – wyniki badania polskich MŚP

1/3 małych i średnich przedsiębiorstw produkcyjnych planuje w ciągu najbliższych 3 lat robotyzację Blisko 40% z ww. firm planuje wdrożenie robotów

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Infrastruktura

Nad firmami z branży utrzymania czystości zbierają się czarne chmury. Rosną koszty działalności i brakuje rąk do pracy

Brak pracowników oraz dobrze przygotowanych do pracy zespołów – to najpoważniejsze wyzwania, które stoją przed branżą utrzymania czystości. Dziś zatrudnia ona ok. 700 tys. osób, również takich, które do tej pory z różnych względów nie pracowały. Rozwiązanie tych bolączek umożliwiłoby przyjmowanie większej liczby zleceń i dalszy dynamiczny rozwój sektora. Jednym z pomysłów jest włączenie do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji certyfikatu dla osób sprzątających.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Transport

Przewozy w regionach wracają na właściwe tory. W tym roku spółka Polregio zamierza rozpocząć unowocześnianie pociągów i przewieźć 91 mln pasażerów

Komisja Europejska wciąż prowadzi formalne postępowanie dotyczące pomocy publicznej dla spółki Przewozy Regionalne, która od miesiąca funkcjonuje pod nazwą Polregio. To oznacza, że przewoźnik wciąż nie może korzystać z unijnych grantów, ale realizuje plany inwestycyjne we własnym zakresie. W tym roku rozpocznie obliczony na kilka lat program modernizacji swojego taboru. Czteroletnia restrukturyzacja spółki zaowocowała też systematycznym przyrostem liczby pasażerów – na koniec tego roku Polregio chce ich mieć już ponad 91 mln.

Firma

15 tys. hoteli na świecie i 600 w Polsce. Następca Neckermann Polska startuje z ofertą wyjazdową

Na polskim rynku rozpoczyna działalność Nekera, nowy touroperator, który jest niejako następcą Neckermanna, bo tworzony przez ten sam zespół. –  Upadek polskiego oddziału nie miał nic wspólnego z jego kondycją ekonomiczną, był to efekt bankructwa całej grupy Thomas Cook – mówi założyciel nowego biura Maciej Nykiel. Nekera startuje z ofertą wyjazdową do 15 tys. hoteli na całym świecie, zarówno w najpopularniejszych kurortach, jak i egzotycznych krajach. Będzie też mocno rozwijać wycieczki z dojazdem własnym oraz turystykę krajową. W ofercie ma ponad 600 hoteli w Polsce.

 
 

Konsument

Branżę kosmetyczną czeka rewolucja opakowaniowa. Producenci będą odchodzić od plastiku

Producenci kosmetyków stopniowo zmieniają swoje podejście do opakowań. Coraz częściej zamieniają stosowany plastik na w pełni przetwarzalny lub na tekturę, drewno lub szkło. Starają się „odchudzać” opakowania, żeby były mniej kłopotliwe w transporcie. Takie działania to przede wszystkim efekt troski o środowisko, ale wymuszają je także unijne zmiany prawne oraz proekologiczne oczekiwania konsumentów. Zdecydowana większość z nich, kupując kosmetyki, zwraca uwagę na to, czy opakowanie jest przyjazne dla środowiska – wynika z raportu „Strategia Plastikowa i Kosmetyki” przygotowanego przez Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego i Deloitte Advisory.