Komunikaty PR

Nowe oblicze łóżek Śnimisie

2014-03-17  |  11:47
Biuro prasowe

Od początku swojego istnienia marka Śnimisie podbija serca miłośników designu. Składane „na wcisk” łóżka z linii będzie można już wkrótce zobaczyć na czterech wydarzeniach targowych związanych z designem. To, co wyróżni te imprezy, to premierowa prezentacja łóżka Prymus w kolorze białym.

Śnimisie to pierwsze w Polsce składane łóżka ze sklejki. Modele zostały zaprojektowane tak, aby idealnie oddawały ich poszczególne cechy i funkcje. Nie od dziś bowiem wiadomo, że łóżko służy nie tylko do spania. Dlatego projektanci stworzyli łóżka Telewidz, Prymus, Pracuś, Łasuch oraz najmłodszy model w rodzinie – Śpioch. Każdy z produktów Śnimisie powstaje w 100% w Polsce – od projektowania, po produkcję.

Flagowym modelem marki jest Prymus, dlatego to on zostanie przedstawiony podczas najbliższych wydarzeń związanych z designem. Ten model łóżka jest przeznaczony przede wszystkim dla osób, które lubią przed zaśnięciem przeczytać dobrą książkę lub ulubione czasopismo. To także opcja dla tych, którzy potrzebne rzeczy mają zawsze pod ręką – zagłówek jest jednocześnie szeroką półką, na której można trzymać wszelkie niezbędne drobiazgi czy książki. Podobnie jak inne łóżka marki, Prymus jest wykonany ze sklejki, która powstaje z połączenia krzyżujących się warstw drewna. Jedną z jej największych zalet jest duża wytrzymałość - można ją dowolnie modelować, dlatego idealnie nadaje się do produkcji mebli o nietypowych kształtach. Jest także bardzo wytrzymała, a produkty z niej wykonane służą przez długie lata. Dzięki zastosowaniu nowatorskiej metody łączenia „na wcisk” nie trzeba używać ani wkrętów, ani kleju. Złożenie łóżka trwa zaledwie kilka minut.

Wraz z uczestnictwem w zbliżających się targach, architekci postanowili wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy cenią minimalistyczne wykończenia i chcieliby urządzić swoją sypialnię w bieli. Dlatego też, na konferencji poświęconej tematyce designu Strefa: Polski design w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie, po raz pierwszy będzie można zobaczyć łóżko Prymus w białej sklejce. Nowe łóżko Śnimisie zostanie także zaprezentowane na Targach Rzeczy Ładnych, Targach młodych projektantów ART MARKET POLAND oraz na Targach Designu WZORY III. Wszystkie imprezy odbędą się w Warszawie. Ich główną misją jest promocja polskiego, młodego wzornictwa oraz chęć pokazania jaką istotną rolę odgrywa pojęcie „design” w codziennym życiu.

Nadchodzące wydarzenia, na których będzie można zobaczyć łóżko Prymus:

  • 20.03.2014 – Strefa: Polski design, Instytut Wzornictwa Polskiego, Warszawa

  • 5-6.04.2014 – Targi Rzeczy Ładnych, Dom Braci Jabłonowskich, Warszawa

  • 26-27.04.2014 – ART MARKET POLAND-Targi młodych projektantów, Dom Słowa Polskiego, Warszawa

  • 24.05.2014 – WZORY III Warszawskie Targi Designu, Praska Drukarnia, Warszawa

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Universal Robots wprowadza zestawy aplikacji UR+ ułatwiające robotyzację Biuro prasowe
2020-03-26 | 12:20

Universal Robots wprowadza zestawy aplikacji UR+ ułatwiające robotyzację

Dzięki UR+ Application Kits aktualny lider w dziedzinie robotyki współpracującej poszerzy swoją platformę UR+ z certyfikowanymi produktami partnerów o zestawy aplikacji,
Przemysł Wyższa cena w wezwaniu na akcje BSC Drukarnia Opakowań
2020-03-20 | 15:00

Wyższa cena w wezwaniu na akcje BSC Drukarnia Opakowań

Do 40,5 zł podwyższona została cena oferowana za każdą akcję BSC Drukarnia Opakowań w wezwaniu ogłoszonym przez A&R Carton i Colorpack, spółki należące do grupy AR Packaging.
Przemysł Universal Robots wzmacnia sieć partnerską i zespół w Polsce
2020-03-19 | 13:00

Universal Robots wzmacnia sieć partnerską i zespół w Polsce

Warszawa, 19 marca, 2020 - Universal Robots (UR), najbardziej zaufany i najpopularniejszy na świecie producent robotów współpracujących (cobotów), nawiązał

Więcej ważnych informacji

Firma

Tylko 30 proc. zmian wdrażanych przez firmy kończy się sukcesem. Najlepiej wypadają branża finansowa, szkolnictwo i przemysł

Modyfikacja struktury, strategii oraz kultury organizacyjnej – to najczęściej wskazywane cele wprowadzania zmian w firmach i organizacjach. Wyniki V Ogólnopolskiego Badania Zarządzania Zmianą pokazały, że proces ich wdrażania jest skuteczny tylko w co trzecim przypadku. Powody tak słabego wyniku to m.in. zbyt małe zaangażowanie zarządu w zmiany i niewystarczająca komunikacja z pracownikami. – Kolejnym istotnym czynnikiem sukcesu jest wykorzystanie odpowiedniej metodologii, czyli technik zwinnego zarządzania – przekonują twórcy badania.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Finanse

Technologie szansą na odbicie gospodarcze w czasie kryzysu. Tą drogą poszły też Chiny

W obszarze cyfryzacji Polska wciąż ma dużo do nadrobienia względem bardziej rozwiniętych zachodnich gospodarek. W ubiegłorocznym rankingu DESI zajęła dopiero 25. miejsce wśród 28 państw w Unii Europejskiej, a według raportu McKinsey gospodarka cyfrowa stanowi w niej tylko nieco ponad 6 proc. krajowego PKB. Prezes Fundacji Digital Poland podkreśla, że konieczne są wzrost wydatków w tym obszarze i większa adaptacja cyfrowych technologii w sektorze MŚP. W obliczu spodziewanego spowolnienia wywołanego pandemią koronawirusa to może być szansa na wzrost. Taki plan mają też Chiny.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

[DEPESZA] Sprzedaż bezpośrednia przechodzi w całości do internetu. Branża walczy też z nieuczciwymi sprzedawcami, którzy chcą zarobić na koronawirusie

Pandemia koronawirusa wymusiła na firmach zajmujących się sprzedażą bezpośrednią sporą zmianę trybu działania. W tej chwili wsparcie konsumenta odbywa się wyłącznie za pośrednictwem komunikatorów lub telefonicznie, a przedsiębiorstwa przyjmują zamówienia zdalnie i wysyłają je do paczkomatów. Pandemia i związane z nią ograniczenia tylko przyspieszają proces digitalizacji, który zachodzi w branży już od kilku lat, ale – jak podkreśla przewodniczący Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej – pojawiają się też nieuczciwe firmy, które chcą na niej zarobić, oferując klientom np. suplementy rzekomo pomocne w zwalczaniu COVID-19.