Komunikaty PR

Nowe logo marki Gerber

2019-08-22  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewelina Poźniak
Nestle Nutrition

ul. Domaniewska 32
02-672 Warszawa
Ewelina.Pozniak|pl.nestle.com| |Ewelina.Pozniak|pl.nestle.com
+48 660 630 290
https://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/
Do pobrania Gerber ( 0.23 MB )

Gerber wczoraj i dziś

Historia marki Gerber zaczęła się w Stanach Zjednoczonych w 1927 roku w domu Dorothy Gerber. Pediatra zalecił, by pięciomiesięcznej wtedy córce podawała przetarte warzywa i owoce. Po kilku miesiącach codziennego obierania, gotowania na parze, krojenia i przecierania składników Pani Gerber postanowiła znaleźć łatwiejszy sposób przygotowywania jedzenia dla dzieci. W ten sposób w 1928 roku w rodzinnej fabryce Fremont Canning Company przygotowano pierwsze pięć rodzajów posiłków dla dzieci o nazwie "Gerber’s". Poprzedzone zostało to licznymi badaniami oraz konsultacjami specjalistów ds. żywienia i przedstawicieli środowiska medycznego.

Gerber to najpopularniejsza marka dań dla najmłodszych w Polsce. Polscy rodzice mogą wybierać spośród 117 produktów Gerber przeznaczonych dla niemowląt na kolejnych etapach rozwoju oraz małych dzieci. Są wśród nich zupki, obiadki, deserki, soki, przekąski i kaszki powstające ze składników pochodzących zarówno z gospodarstw konwencjonalnych, jak i ekologicznych. Od lat w ich tworzeniu specjalizuje się ta sama, rzeszowska fabryka.

W daniach Gerber wykorzystywane jest 18 rodzajów warzyw, 14 rodzajów owoców, 5 rodzajów zbóż, 5 rodzajów mięs i 2 rodzaje dzikich ryb morskich. Wszystkie składniki spełniają normy żywności dla niemowląt i małych dzieci, które są nawet 500 razy bardziej restrykcyjne niż normy dla dorosłych. By to potwierdzić, zarówno surowce wykorzystywane do produkcji, jak i gotowe dania, przechodzą liczne testy jakości. Łącznie może być ich nawet 1600 – to m.in. analizy na zawartość azotanów, poziom metali ciężkich, pozostałości pestycydów i herbicydów.

 

Logo Gerber

W 1928 roku firma Gerber ogłosiła konkurs, którego celem było znalezienie dziecka do reklamy swoich produktów. Dorothy Hope Smith przesłała wtedy, naszkicowany jeszcze w 1927 roku, portret kilkumiesięcznej Anny Turner Cook, z której rodziną artystka się przyjaźniła. Wizerunek tak bardzo się spodobał, że już w 1931 roku stał się znakiem towarowym marki.

Dziś „dziecko Gerbera” ma już ponad 90 lat, ale wizerunek Anny Turner Cook jest wciąż obecny na produktach marki. Przyszedł jednak czas na odświeżenie logo. Proces wprowadzania nowej wersji wizerunku słodkiej dziewczynki przeprowadzany jest stopniowo. Na wybranych etykietach po raz pierwszy pojawił się on już pod koniec 2017 roku. W roku 2018 nowy wizerunek wykorzystany został także w komunikacji linii ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci Gerber Organic. Teraz nowe logo widoczne jest już również w komunikacji standardowych produktów Gerber.

 

Szczegółowych informacji udziela

Ewelina Poźniak

Specjalista ds. Żywienia i Komunikacji

Nestlé Nutrition

tel. +48 660 630 290

e-mail: [email protected]

 

O Nestlé Polska S.A.

Nestlé Polska S.A. to, należący do grona liderów, producent m.in. produktów dla niemowląt i  małych dzieci. W  portfolio firmy znajdują się m.in. mleka modyfikowane, kleiki, kaszki, soki i  nektary, dania w  słoiczkach, deserki i  herbatniczki dostępne od wielu lat pod markami NAN OPTIPRO® 2, Gerber, Nestlé i  BOBO FRUT. Naszym celem jest nie tylko wspomagać rodziców w  trosce o  żywienie i  zdrowie ich dzieci, ale także edukować ich w  zakresie znaczenia diety dla prawidłowego rozwoju i  wzrostu maluchów oraz zasad jej właściwego bilansowania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Familijne jesienne wieczory na słodko! Biuro prasowe
2019-09-19 | 12:00

Familijne jesienne wieczory na słodko!

Wrzesień zapowiada koniec wakacji i jesienną aurę, która często zniechęca do aktywności w plenerze. Deszcz, wiatr i zimno powodują, że zdecydowanie przyjemniej brzmi
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2019-09-19 | 12:00

Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym nowego napoju energetyzującego

Wspaniały smak i wyróżniający się skład Coca-Cola Energy to napój stworzony z myślą o osobach prowadzących intensywny tryb życia, dla których liczy się pozytywna energia do działania. Wyróżnia się
Przemysł spożywczy Czekoladowe serce Poznania bije dla dzieci!
2019-09-18 | 12:00

Czekoladowe serce Poznania bije dla dzieci!

Do udziału w czekoladowej przygodzie Goplana zaprasza zorganizowane grupy ze szkół i sześciolatki z przedszkoli codziennie, od poniedziałku do piątku, na godzinę 9.00 lub

Kalendarium

Transport

LOT chce przejąć przewozy towarowe od przewoźników z Niemiec i Holandii. Lotniczy rynek cargo będzie rósł w tempie 5 proc. rocznie

– Polski rynek cargo ma obecnie udział rzędu 8–9 proc. w całym rynku europejskim, a w nadchodzących latach będzie rósł w średnim tempie powyżej 5 proc. rocznie – ocenia Michał Grochowski, dyrektor Biura Cargo w LOT. W tym roku widać na nim oznaki stagnacji spowodowanej sytuacją gospodarczą w Niemczech, ale w kolejnych transport cargo będą napędzać inwestycje zagraniczne i rosnący eksport. LOT liczy zwłaszcza na rynek w Indiach i udział w wartym ponad 13 mld dol. segmencie przewozów farmaceutycznych.

Firma

Pracodawcy muszą walczyć o młodych pracowników. Coraz częściej nie stawiają się oni na umówione rozmowy rekrutacyjne

Bywają sytuacje, kiedy na 10 umówionych spotkań z kandydatami nie przychodzi nikt i dla dzisiejszego pokolenia millenialsów jest to niestety typowe zachowanie – mówi Anna Panek, dyrektor HR w Vivus Finance. Jak podkreśla, to pokolenie – choć ma wśród pracodawców opinię roszczeniowych i wymagających – wnosi jednak do firmy wiele korzyści i jest bardzo efektywne w działaniu. Dlatego menadżerowie powinni się uelastycznić i dopasować do ich potrzeb, a firma może wypracować balans pomiędzy oczekiwaniami a tym, co może zaoferować, łącząc przedstawicieli różnych generacji przy wspólnych projektach.

Transport

80 proc. klientów deklaruje gotowość do zakupu auta online. Wciąż jednak decydująca jest wizyta w salonie sprzedaży

Branżę motoryzacyjną napędzają nowe technologie, takie jak sztuczna inteligencja, algorytmy, automatyzacja czy elektromobilność. Zakup samochodu wciąż jednak pozostaje domeną tradycyjnego kanału sprzedaży. To wizyta w salonie samochodowym najczęściej decyduje o wyborze danego modelu, wyposażenia, ale też o byciu wiernym danej marce. Chociaż od przyszłego roku sprzedaż aut będzie możliwa całkowicie online, a 80 proc. klientów już dziś deklaruje, że mogłoby przez internet kupić samochód, to salony dealerskie pozostaną kluczowe w procesie sprzedaży. Dlatego koncerny, poza inwestycjami w cyfryzację, muszą także stawiać na jakość obsługi klienta.

Sport

Co trzeci Polak w ogóle nie jest aktywny fizycznie. Statystyki wyglądają najgorzej wśród seniorów i dzieci

Co piąty Polak nie pamięta, kiedy ostatni raz spacerował dłużej niż 10 minut. Co trzeci nie podejmuje żadnej aktywności fizycznej, a co drugi spędza ponad 5 godzin dziennie w pozycji siedzącej – pokazuje badanie MultiSport Index 2019. Statystyki wyglądają najgorzej wśród seniorów i dzieci – tylko co czwarte dziecko wypełnia zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia dotyczące minimalnej dawki ruchu dla swojego wieku. Przykład idzie z góry, bo raptem 8 proc. Polaków uprawia sport wspólnie z dzieckiem. Tymczasem aktywność fizyczna to jeden z najlepszych sposobów na pogłębianie rodzinnych relacji – wskazują eksperci.