Komunikaty PR

PIWA ŁOMŻA DOCENIONE CERTYFIKATEM DOCEŃ POLSKIE

2019-02-14  |  11:44
Biuro prasowe

Piwa Łomża Jasne i Łomża Miodowe zostały nagrodzone prestiżowym certyfikatem jakości produktu „Doceń polskie”. Piwa zdobyły nie tylko certyfikat, ale też tytuł TOP PRODUKT, który jest przyznawany wyłącznie wyróżniającym się artykułom spożywczym.

Ubiegły rok okazał się bardzo pomyślny dla marki Łomża i zakończył zdobyciem wielu prestiżowych wyróżniać m.in. Superbrands Polska Marka, Przebój FMCG 2018, Konsumencki Lider Jakości, Hermes Poradnika Handlowca. Rok 2019 rozpoczyna się równie optymistycznie. Już w styczniu dwa produkty marki zostały docenione certyfikatem Doceń Polskie. Co ważne, produkty otrzymały także zaszczytny tytuł TOP PRODUKT. Miano to jest zarezerwowane dla artykułów z maksymalną liczbą punktów (samymi „10”) za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny.

Jury przyznało jednogłośnie najwyższe oceny dwóm zgłoszonym do konkursu produktom: Łomża Jasne oraz Łomża Miodowe. Łomża Jasne to flagowy produkt marki. Jest to piwo dolnej fermentacji, a jego receptura opiera się na użyciu trzech starannie dobranych składników: wody, słodu i chmielu. Natomiast Łomża Miodowe powstaje z połączenia regionalnego piwa z naturalnym miodem, czemu zawdzięcza delikatny, słodko-goryczkowy smak i nutę miodowego aromatu.

Piwa Łomża są propozycjami dla osób ceniących sobie najwyższej jakości produkty, które bardzo świadomie dokonują swoich wyborów. Żyją w zgodzie ze sobą
i kierują się swoją drogą. Dla marki to argument za tym by tworzyć doskonałe piwo bez żadnych kompromisów, które zaspokoi gusta nawet najbardziej wymagających klientów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Pomysł na franczyzowy biznes z mrożonymi jogurtami i świeżo wyciskanymi sokami Biuro prasowe
2019-03-25 | 13:10

Pomysł na franczyzowy biznes z mrożonymi jogurtami i świeżo wyciskanymi sokami

Lokale z mrożonymi jogurtami i bary sokowe to doskonały pomysł na własny biznes. Produkty wytwarzane z owoców i warzyw, jak świeżo wyciskane soki, sałaki owocowe czy koktajle i musy
Przemysł spożywczy Ambasador marki Debic – Paweł Oszczyk
2019-03-19 | 11:00

Ambasador marki Debic – Paweł Oszczyk

Tworząc produkty przeznaczone dla profesjonalistów, nie sposób nie liczyć się z ich zdaniem i potrzebami. Firma FrieslandCampina, oferując specjalną gamę produktów pod
Przemysł spożywczy NOWOŚCI OD MARKI ŁOMŻA - ŁOMŻA CIEMNE
2019-03-15 | 11:12

NOWOŚCI OD MARKI ŁOMŻA - ŁOMŻA CIEMNE

Marka Łomża wprowadza nowość - Łomża Ciemne, czyli piwo dolnej fermentacji typu Schwarzbier o zawartości alkoholu 4,5%. Powstaje przy użyciu aż czterech szlachetnych słodów i

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Handel

Spada wskaźnik zadowolenia klientów z jakości obsługi. Powodem może być pogarszająca się sytuacja na rynku pracy

Wygląd placówki, zachowanie personelu czy atrakcyjność samej oferty – to niektóre czynniki, które decydują o poziomie satysfakcji klienta. Z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi wynika, że wskaźnik zadowolenia klientów nieznacznie się obniżył i wynosi 77 proc., a w kolejnych latach możemy obserwować dalszy spadek ze względu na coraz poważniejszy problem niedoboru pracowników. Dla firm to o tyle istotny wskaźnik, że najbardziej zadowoleni klienci są bardziej skłonni do ponownego zakupu i polecenia danej marki swoim znajomym.

Problemy społeczne

Na chorobę Parkinsona cierpi w Polsce ok. 100 tys. osób. Dotyka ona całe rodziny

Choroba Parkinsona postępuje powoli, latami. Chory staje się w tym czasie coraz mniej samodzielny – trudnością jest dla niego spożywanie posiłków, ubieranie się czy pokonywanie krótkich dystansów. Ciężar opieki przenosi się na barki rodziny i najbliższych, którzy nierzadko muszą całkiem zrezygnować z pracy zawodowej. Polskie Towarzystwo Neurologiczne podkreśla, że od strony medycznej sytuacja pacjentów chorych na chorobę Parkinsona jest dobra, jednak brakuje skoordynowania opieki – dlatego postuluje utworzenie specjalnych ośrodków, które zajęłyby się kompleksową terapią i rehabilitacją. 

Konsument

Połowa piętnastolatków zetknęła się z hejtem w sieci. Rusza kampania, która pomoże walczyć z tym zjawiskiem

Hejt w internecie urasta do rangi potężnego problemu społecznego. Dotyka nawet dzieci i nastolatków – więcej niż co trzeci zetknął się już w sieci z mową nienawiści. Hejterzy i trolle są jednak w mniejszości, stanowią zaledwie 5–6 proc. internautów. Fundacja Orange rusza z kampanią, która ma pokazać, że są oni w mniejszości i da się z nimi walczyć. W ramach akcji pokazuje, jak reagować na hejt w sieci i emocjonalnie sobie z nim radzić. Symbolem kampanii #jestnaswiecej jest pomarańczowa sznurówka.

Problemy społeczne

Nauczyciele WF-u zyskują sprzymierzeńca. Media społecznościowe pomagają propagować sport wśród najmłodszych

Internet to dla współczesnych dzieci naturalne środowisko, dlatego znani sportowcy i youtuberzy chcą to wykorzystać do promowania aktywności fizycznej. W ramach programu Drużyna Energii nagrywają treningi i publikują je w mediach społecznościowych, a uczniowie muszą je powtórzyć, wykazując się kreatywnością i nagrywając z tego film. Druga edycja programu cieszy się rekordową popularnością. Uczestniczy w niej 200 szkół i kilkadziesiąt tysięcy uczniów z całej Polski, rywalizując o główną nagrodę i wyposażenie sal gimnastycznych.