Komunikaty PR

Südzucker Polska S.A. otworzył drzwi swoich cukrowni. Akcja przyciągnęła tłumy!

2018-12-13  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Tomasz Banaś
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
tomek|openmedia.pl| |tomek|openmedia.pl
606501415
openmedia.pl
Do pobrania info pras ( 0.27 MB )

W ramach kampanii „Najlepsze jest blisko” Südzucker Polska S.A. zorganizował w swoich zakładach produkcyjnych Dni Otwartych Drzwi. Cukrownie zlokalizowane w Strzelinie, Świdnicy, Polskiej Cerekwi, Ropczycach oraz Strzyżowie odwiedziło blisko 1 000 osób, ale chętnych było zdecydowanie więcej. Osoby, którym udało się z bliska obejrzeć proces produkcji cukru, od transportu buraków aż po magazyn gotowego produktu były pod ogromnym wrażeniem. Firma zapowiedziała już kolejną edycję akcji w 2019 roku.

Początek jesieni to wyjątkowy czas dla wszystkich cukrowni w Polsce. To właśnie w tym okresie startuje kampania cukrownicza, która trwa przez blisko sześć kolejnych miesięcy, podczas których zakłady produkcyjne pracują na pełnych obrotach, 24 godziny na dobę. Firma Südzucker Polska S.A. postanowiła wykorzystać szczyt sezonu w cukrowniach, aby pokazać zwiedzającym pracę swoich zakładów produkcyjnych od środka.

Podczas wydarzenia odwiedzający mogli zapoznać się z długą tradycją cukrownictwa w Polsce oraz z historią zakładów produkcyjnych znajdujących się w ich miejscowościach. Niektóre z nich mają już ponad 150 lat i są integralną częścią lokalnych społeczności. Następnie, po zapoznaniu się z teoretyczną stroną produkcji cukru, goście zobaczyli z bliska jaką drogę musi przebyć nasionko buraka, aby zamienić się w Cukier Królewski. Zwiedzającym towarzyszyli doświadczeni przewodnicy, na co dzień pracujący w zakładach produkcyjnych firmy. Starali się oni zaspokoić ciekawość odwiedzających, cierpliwie odpowiadając na wszystkie pytania, nawet te najtrudniejsze i niespodziewanie zadawane przez najmłodszych uczestników wycieczki.

- Dni Otwartych Drzwi w naszych cukrowniach cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. W każdej z lokalizacji dostępne miejsca zapełniły się niezwykle szybko, niemal natychmiast po ogłoszeniu zapisów. Odwiedziło nas bardzo dużo rodzin, dzieci, ale także osób starszych. Osoby te często pracowały wcześniej w cukrowniach, a teraz cieszyły się z możliwości zobaczenia, jakie zmiany zaszły w naszych fabrykach - były pod dużym wrażeniem wprowadzonych modernizacji  - mówi Magdalena Budzyńska, Corporate Communication Manager w Südzucker Polska SA. - Goście zgodnie twierdzili, że możliwość oglądania tak dużego zakładu od wewnątrz to świetny pomysł – dodaje Magdalena Budzyńska.

Po zakończeniu zwiedzania najmłodsi mieli okazję wzięcia udziału w dodatkowych atrakcjach przygotowanych przez organizatorów. Czekały na nich efektowne pokazy doświadczeń naukowych z użyciem m.in. ciekłego azotu czy suchego lodu. Dzieci wzięły również udział w warsztatach, podczas których mogły samodzielnie przygotować cukierki o dowolnych kształtach.

Najlepsze jest blisko

W czasie trwania kampanii „Najlepsze jest blisko” Polacy odkrywają sekrety produkcji Cukru Królewskiego. Za pośrednictwem kanałów społecznościowych marki poznają ludzi odpowiedzialnych za każdy etap produkcji, począwszy od kulis uprawy buraków cukrowych. To właśnie pracownicy firmy jako jej Ambasadorzy starają się przybliżyć konsumentom swoją pracę, opowiadając o codziennych obowiązkach. Symbolem kampanii stał się specjalny logotyp z hasłem „Z polskich buraków, od lokalnych rolników”, który można znaleźć na opakowaniach Cukru Królewskiego wraz ze zdjęciami Ambasadorów oraz ciekawostkami i historiami związanymi z produkcją Cukru Królewskiego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Debic Culinaire Original – śmietanka idealna Biuro prasowe
2019-03-26 | 16:00

Debic Culinaire Original – śmietanka idealna

Doskonały sos śmietanowy zaczyna się od pierwszorzędnej bazy. Dlatego profesjonaliści coraz częściej wybierają Culinaire Original 20%, stworzoną przez markę Debic. Sosy i zupy to
Przemysł spożywczy Prezes SEKO o sytuacji surowcowej w branży rybnej
2019-03-26 | 12:13

Prezes SEKO o sytuacji surowcowej w branży rybnej

– Trendy żywieniowe jednoznacznie wskazują, że klienci oczekują wysokiej jakości produktów. Jako producenci również się do tego przyzwyczailiśmy, dostarczając bardzo
Przemysł spożywczy Pomysł na franczyzowy biznes z mrożonymi jogurtami i świeżo wyciskanymi sokami
2019-03-25 | 13:10

Pomysł na franczyzowy biznes z mrożonymi jogurtami i świeżo wyciskanymi sokami

Lokale z mrożonymi jogurtami i bary sokowe to doskonały pomysł na własny biznes. Produkty wytwarzane z owoców i warzyw, jak świeżo wyciskane soki, sałaki owocowe czy koktajle i musy

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Handel

Prezes Allegro zapowiada duże zmiany w najbliższych miesiącach. Wśród nich odroczone płatności, wyszukiwanie wizualne i bilety na wydarzenia kulturalne

Blisko 60 proc. polskich internautów regularnie odwiedza Allegro i coraz częściej robi tam zakupy. Platforma chce zachęcić do kupowania online kolejne osoby, planuje więc na ten rok wiele zmian i usprawnień. Wśród najważniejszych jest włączenie do oferty biletów na wydarzenia kulturalne i wprowadzenie odroczonych płatności. Allegro cały czas pracuje także nad przyspieszeniem dostaw. Umożliwi klientom śledzenie przesyłki na smartfonie. Sprzedawcom zaoferuje za to możliwość analizy sprzedaży na tle konkurencji oraz nowe usługi finansowe, np. leasing.

Farmacja

Ostatnie lata przyniosły ogromny postęp w leczeniu nowotworów. Na świecie pojawiają się nowe leki, ale w Polsce jest problem z ich refundacją

Raka piersi co roku diagnozuje się u około 18 tys. Polek, z których 85 proc. udaje się wyleczyć. Dzięki nowoczesnym terapiom – obecnie nawet rak piersi z przerzutami może stać się chorobą przewlekłą. Podobnie jest w przypadku wielu innych typów nowotworów – choć liczba zachorowań rośnie, pojawiają się innowacyjne leki, które znacząco wydłużają życie chorych i poprawiają jego jakość. Przykładowo, w leczeniu szpiczaka zarejestrowano w ostatnich latach aż sześć nowych cząsteczek. W Polsce problematyczna jest jednak refundacja nowych terapii, przez co lekarze i pacjenci nie mają do nich dostępu. 

Prawo

Nadchodzą trudne czasy dla towarzystw funduszy inwestycyjnych. Połowa z nich może zniknąć z polskiego rynku

Wyniki niektórych funduszy inwestycyjnych i związany z nimi kryzys zaufania oraz wejście w życie dyrektywy MiFID II spowodowały trudności na rynku TFI. Pogłębiają je również spowolnienie koniunktury w Europie i wojna handlowa między USA a Chinami. Duża część towarzystw funduszy inwestycyjnych, zwłaszcza tych mniejszych, nie przetrwa – przewiduje szef jednego z największych holdingów na świecie zarządzających funduszami inwestycyjnymi Franklin Templeton Investments w Polsce. Jego zdaniem w ciągu najbliższych 2–5 lat z rynku zniknie nawet połowa z 60 TFI.

Edukacja

6 maja licealiści rozpoczną zmagania maturalne. Rodzice mogą wesprzeć młodzież w przygotowaniach do egzaminu dojrzałości

Okres przygotowań do testów i egzaminów to czas, kiedy rodzice powinni zacząć budować relację z dzieckiem na temat poczucia jego własnej wartości, wiedzy, umiejętności, kompetencji – mówi Magdalena Szul-Fryda, wykładowca z Wyższej Szkole Bankowej w Opolu. Wsparcie jest szczególnie ważne podczas matury, czyli w symbolicznym momencie przechodzenia w dorosłość. Warto wspólnie przygotować plan B na wypadek niezdanych egzaminów, co według danych z ubiegłego roku zdarzyło się co piątemu uczniowi. Tymczasem wielu rodziców przenosi na dzieci swoje oczekiwania, nie potrafi z nimi rozmawiać, co dodatkowo stresuje maturzystów i ich demotywuje.