Komunikaty PR

Südzucker Polska S.A. otworzył drzwi swoich cukrowni. Akcja przyciągnęła tłumy!

2018-12-13  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Tomasz Banaś
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
tomek|openmedia.pl| |tomek|openmedia.pl
606501415
openmedia.pl
Do pobrania info pras ( 0.27 MB )

W ramach kampanii „Najlepsze jest blisko” Südzucker Polska S.A. zorganizował w swoich zakładach produkcyjnych Dni Otwartych Drzwi. Cukrownie zlokalizowane w Strzelinie, Świdnicy, Polskiej Cerekwi, Ropczycach oraz Strzyżowie odwiedziło blisko 1 000 osób, ale chętnych było zdecydowanie więcej. Osoby, którym udało się z bliska obejrzeć proces produkcji cukru, od transportu buraków aż po magazyn gotowego produktu były pod ogromnym wrażeniem. Firma zapowiedziała już kolejną edycję akcji w 2019 roku.

Początek jesieni to wyjątkowy czas dla wszystkich cukrowni w Polsce. To właśnie w tym okresie startuje kampania cukrownicza, która trwa przez blisko sześć kolejnych miesięcy, podczas których zakłady produkcyjne pracują na pełnych obrotach, 24 godziny na dobę. Firma Südzucker Polska S.A. postanowiła wykorzystać szczyt sezonu w cukrowniach, aby pokazać zwiedzającym pracę swoich zakładów produkcyjnych od środka.

Podczas wydarzenia odwiedzający mogli zapoznać się z długą tradycją cukrownictwa w Polsce oraz z historią zakładów produkcyjnych znajdujących się w ich miejscowościach. Niektóre z nich mają już ponad 150 lat i są integralną częścią lokalnych społeczności. Następnie, po zapoznaniu się z teoretyczną stroną produkcji cukru, goście zobaczyli z bliska jaką drogę musi przebyć nasionko buraka, aby zamienić się w Cukier Królewski. Zwiedzającym towarzyszyli doświadczeni przewodnicy, na co dzień pracujący w zakładach produkcyjnych firmy. Starali się oni zaspokoić ciekawość odwiedzających, cierpliwie odpowiadając na wszystkie pytania, nawet te najtrudniejsze i niespodziewanie zadawane przez najmłodszych uczestników wycieczki.

- Dni Otwartych Drzwi w naszych cukrowniach cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. W każdej z lokalizacji dostępne miejsca zapełniły się niezwykle szybko, niemal natychmiast po ogłoszeniu zapisów. Odwiedziło nas bardzo dużo rodzin, dzieci, ale także osób starszych. Osoby te często pracowały wcześniej w cukrowniach, a teraz cieszyły się z możliwości zobaczenia, jakie zmiany zaszły w naszych fabrykach - były pod dużym wrażeniem wprowadzonych modernizacji  - mówi Magdalena Budzyńska, Corporate Communication Manager w Südzucker Polska SA. - Goście zgodnie twierdzili, że możliwość oglądania tak dużego zakładu od wewnątrz to świetny pomysł – dodaje Magdalena Budzyńska.

Po zakończeniu zwiedzania najmłodsi mieli okazję wzięcia udziału w dodatkowych atrakcjach przygotowanych przez organizatorów. Czekały na nich efektowne pokazy doświadczeń naukowych z użyciem m.in. ciekłego azotu czy suchego lodu. Dzieci wzięły również udział w warsztatach, podczas których mogły samodzielnie przygotować cukierki o dowolnych kształtach.

Najlepsze jest blisko

W czasie trwania kampanii „Najlepsze jest blisko” Polacy odkrywają sekrety produkcji Cukru Królewskiego. Za pośrednictwem kanałów społecznościowych marki poznają ludzi odpowiedzialnych za każdy etap produkcji, począwszy od kulis uprawy buraków cukrowych. To właśnie pracownicy firmy jako jej Ambasadorzy starają się przybliżyć konsumentom swoją pracę, opowiadając o codziennych obowiązkach. Symbolem kampanii stał się specjalny logotyp z hasłem „Z polskich buraków, od lokalnych rolników”, który można znaleźć na opakowaniach Cukru Królewskiego wraz ze zdjęciami Ambasadorów oraz ciekawostkami i historiami związanymi z produkcją Cukru Królewskiego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy SEKO: świadomość konsumencka w zakresie zdrowego odżywiania wzrasta Biuro prasowe
2019-01-18 | 09:30

SEKO: świadomość konsumencka w zakresie zdrowego odżywiania wzrasta

Zakaz handlu w niedzielę, rozwój marek własnych sieci handlowych i coraz większa świadomość konsumencka w zakresie zdrowego odżywiania – to najważniejsze czynniki,
Przemysł spożywczy Prezes Sokołowa: Rok 2018 pokazał naszą siłę
2019-01-17 | 17:00

Prezes Sokołowa: Rok 2018 pokazał naszą siłę

Sukcesy pomimo przeciwności                 Głównymi problemami były niestabilna sytuacja na rynku
Przemysł spożywczy Sokołów Solidnym Pracodawcą Roku
2019-01-17 | 17:00

Sokołów Solidnym Pracodawcą Roku

Do otrzymania tytułu Solidnego Pracodawcy Roku niezbędne jest spełnienie szeregu wystandaryzowanych kryteriów. Do podstawowych, niezbędnych wymogów należą warunki socjalne,

CES 2019

Infrastruktura

Budownictwu dokucza wzrost kosztów pracy i materiałów. Nie ma jednak dużego zagrożenia dla realizacji projektów infrastrukturalnych

Aspekty formalno-prawne związane z urzędniczą biurokracją i zmianami w przepisach pozostają jedną z największych bolączek przy realizacji projektów drogowych. Kolejną są problemy typowe dla tzw. górki inwestycyjnej, czyli wzrost cen materiałów i kosztów pracy. Jednak przyjęcie formuły waloryzacji przyszłych kontraktów – na co od dawna naciskała branża budowlana – pozwoli firmom ofertować i budować bez obaw o wzrost kosztów – ocenia Jarosław Wielopolski, prezes Multiconsult Polska. Budownictwo jest jedną z branż, które najdotkliwiej odczuwają brak siły roboczej – brakuje zarówno inżynierów, jak i robotników.

Przemysł

Słabnąca koniunktura w Europie odbije się w 2019 roku także na polskiej gospodarce. Na 5-proc. wzrost PKB nie ma co liczyć

Wojna handlowa między Stanami Zjednoczonymi a Chinami wywiera negatywny wpływ na globalne gospodarki. Spadają zamówienia w przemyśle, przez co pogarszają się nastroje zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Zdaniem Rafała Sadocha z DM mBanku także polska gospodarka, która zanotowała szybki rozwój w 2018 roku, odczuje skutki tego procesu. Jak duże, zależeć będzie od wyniku negocjacji między dwoma mocarstwami.

Handel

Lotniska i dworce coraz mocniej stawiają na działalność niezwiązaną z transportem. To już ponad połowa ich przychodów

Maksymalne wykorzystanie komercyjnej przestrzeni to dla portów lotniczych i dworców ważna część modelu finansowania. W przypadku lotnisk dochody z najmu powierzchni, wyniki sprzedażowe z reklam czy stref wolnocłowych odpowiadają nawet za 40–60 proc. całości przychodów. Tą drogą podążają też koleje, planując modernizację dworców. Komercjalizacja takich obiektów i odpowiednia oferta handlowo-usługowa pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby podróżnych. Nowo budowane obiekty są też coraz częściej bezpośrednio połączone z dużymi galeriami handlowymi, stanowiąc jeden z centralnych punktów miasta. 

Transport

W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń. Sklepy i dostawcy inwestują na potęgę

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje, że działające w tej branży podmioty muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów – inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę, która przekłada się na szybkość dostaw i końcową satysfakcję konsumentów. W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie średnim podmiotom.