Komunikaty PR

Südzucker Polska S.A. otworzył drzwi swoich cukrowni. Akcja przyciągnęła tłumy!

2018-12-13  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Banaś
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
tomek|openmedia.pl| |tomek|openmedia.pl
606501415
openmedia.pl
Do pobrania info pras ( 0.27 MB )

W ramach kampanii „Najlepsze jest blisko” Südzucker Polska S.A. zorganizował w swoich zakładach produkcyjnych Dni Otwartych Drzwi. Cukrownie zlokalizowane w Strzelinie, Świdnicy, Polskiej Cerekwi, Ropczycach oraz Strzyżowie odwiedziło blisko 1 000 osób, ale chętnych było zdecydowanie więcej. Osoby, którym udało się z bliska obejrzeć proces produkcji cukru, od transportu buraków aż po magazyn gotowego produktu były pod ogromnym wrażeniem. Firma zapowiedziała już kolejną edycję akcji w 2019 roku.

Początek jesieni to wyjątkowy czas dla wszystkich cukrowni w Polsce. To właśnie w tym okresie startuje kampania cukrownicza, która trwa przez blisko sześć kolejnych miesięcy, podczas których zakłady produkcyjne pracują na pełnych obrotach, 24 godziny na dobę. Firma Südzucker Polska S.A. postanowiła wykorzystać szczyt sezonu w cukrowniach, aby pokazać zwiedzającym pracę swoich zakładów produkcyjnych od środka.

Podczas wydarzenia odwiedzający mogli zapoznać się z długą tradycją cukrownictwa w Polsce oraz z historią zakładów produkcyjnych znajdujących się w ich miejscowościach. Niektóre z nich mają już ponad 150 lat i są integralną częścią lokalnych społeczności. Następnie, po zapoznaniu się z teoretyczną stroną produkcji cukru, goście zobaczyli z bliska jaką drogę musi przebyć nasionko buraka, aby zamienić się w Cukier Królewski. Zwiedzającym towarzyszyli doświadczeni przewodnicy, na co dzień pracujący w zakładach produkcyjnych firmy. Starali się oni zaspokoić ciekawość odwiedzających, cierpliwie odpowiadając na wszystkie pytania, nawet te najtrudniejsze i niespodziewanie zadawane przez najmłodszych uczestników wycieczki.

- Dni Otwartych Drzwi w naszych cukrowniach cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. W każdej z lokalizacji dostępne miejsca zapełniły się niezwykle szybko, niemal natychmiast po ogłoszeniu zapisów. Odwiedziło nas bardzo dużo rodzin, dzieci, ale także osób starszych. Osoby te często pracowały wcześniej w cukrowniach, a teraz cieszyły się z możliwości zobaczenia, jakie zmiany zaszły w naszych fabrykach - były pod dużym wrażeniem wprowadzonych modernizacji  - mówi Magdalena Budzyńska, Corporate Communication Manager w Südzucker Polska SA. - Goście zgodnie twierdzili, że możliwość oglądania tak dużego zakładu od wewnątrz to świetny pomysł – dodaje Magdalena Budzyńska.

Po zakończeniu zwiedzania najmłodsi mieli okazję wzięcia udziału w dodatkowych atrakcjach przygotowanych przez organizatorów. Czekały na nich efektowne pokazy doświadczeń naukowych z użyciem m.in. ciekłego azotu czy suchego lodu. Dzieci wzięły również udział w warsztatach, podczas których mogły samodzielnie przygotować cukierki o dowolnych kształtach.

Najlepsze jest blisko

W czasie trwania kampanii „Najlepsze jest blisko” Polacy odkrywają sekrety produkcji Cukru Królewskiego. Za pośrednictwem kanałów społecznościowych marki poznają ludzi odpowiedzialnych za każdy etap produkcji, począwszy od kulis uprawy buraków cukrowych. To właśnie pracownicy firmy jako jej Ambasadorzy starają się przybliżyć konsumentom swoją pracę, opowiadając o codziennych obowiązkach. Symbolem kampanii stał się specjalny logotyp z hasłem „Z polskich buraków, od lokalnych rolników”, który można znaleźć na opakowaniach Cukru Królewskiego wraz ze zdjęciami Ambasadorów oraz ciekawostkami i historiami związanymi z produkcją Cukru Królewskiego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Fanex: Imponująca sprzedaż majonezu latem Biuro prasowe
2019-07-15 | 13:00

Fanex: Imponująca sprzedaż majonezu latem

Fanex - lider w produkcji sosów dla rynku Horeca, zauważa systematyczny wzrost sprzedaży majonezu i sosów majonezowych na poziomie ok. 9% rok do roku. Majonez używany jest bardzo
Przemysł spożywczy Jedyne takie na rynku - zapiekane makrele od SEKO
2019-07-09 | 12:45

Jedyne takie na rynku - zapiekane makrele od SEKO

Wersja po azjatycku jest pikantniejsza w porównaniu do wersji hawajskiej. Produkty są w opakowaniach 200 g. – Na rynku nie było jeszcze opiekanej makreli w sosie warzywnym, więc
Przemysł spożywczy Dan Cake wynajął ponad 4,4 tys. m2 w Śląskim Centrum Logistycznym
2019-07-02 | 12:00

Dan Cake wynajął ponad 4,4 tys. m2 w Śląskim Centrum Logistycznym

Dan Cake Polonia, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce, podpisał umowę najmu z Biurem Inwestycji Kapitałowych. Firma będzie wynajmowała ponad 4,4

Kalendarium

MSPO - Targi Obronne Zbrojeniowe 2019 - Kielce

Przemysł spożywczy

Europejska polityka rolna do poprawki. W Polsce trzy czwarte dopłat z UE trafia do 20 proc. największych gospodarstw

Polskie rolnictwo wytwarza około 2,4 proc. PKB, podczas gdy średnia w UE to niecałe 1,5 proc. Zatrudnia też więcej pracowników niż w UE, dlatego ciągle odgrywa bardzo ważną rolę w polskiej gospodarce. Od momentu wstąpienia do Unii liczba środków kierowanych do obszarów wiejskich wzrosła 15-krotnie, ale rolnictwo nadal boryka się z istotnymi problemami o charakterze środowiskowym i społecznym. Wynikają one m.in. z faktu, że w Polsce 3/4 dopłat bezpośrednich trafia raptem do 20 proc. największych gospodarstw. Wspólna Polityka Rolna w tym zakresie wymaga reformy – podkreślają eksperci.

Prawo

Resort przedsiębiorczości chce decentralizacji. 31 urzędów może czekać wyprowadzka z Warszawy

Po 30 latach funkcjonowania samorządu terytorialnego w Polsce zaufaniem darzy go 2/3 Polaków, a ponad 70 proc. jest zadowolonych z działań lokalnych władz. Jeszcze większy odsetek deklaruje zainteresowanie sprawami lokalnymi – pokazują badania CBOS. – Tak wysoki poziom zaufania i zadowolenia Polaków z samorządu to inspiracja dla sektora przedsiębiorstw, jak prowadzić efektywny dialog i budować kapitał społeczny – podkreślają eksperci Krajowej Izby Gospodarczej.

Patronaty Newserii

XXIX Forum Ekonomiczne - Krynica

Prawo

Prezes GPW: Pracownicze plany kapitałowe dadzą impuls do rozwoju warszawskiej giełdzie. Skorzystają przede wszystkim małe i średnie spółki

Napływ kapitału w wysokości od 2 do nawet 6 mld zł w dalszej perspektywie, zwiększone inwestycje i nowy impuls do rozwoju – takie przełożenie na Giełdę Papierów Wartościowych będzie mieć wdrożenie programu pracowniczych planów kapitałowych – ocenia jej prezes dr Marka Dietl. Jak ocenia, dzięki PPK skorzystają przede wszystkim mniejsze spółki notowane na warszawskim parkiecie, które zyskają łatwiejszy dostęp do długoterminowego pieniądza. – Ten dostęp jest kluczowy na ich drodze do podboju światowych rynków – mówi Dietl.

IFA 2019 Berlin

Przemysł

Segment farb i lakierów jednym z najszybciej rosnących na rynku chemii budowlanej. Konsumenci coraz częściej wybierają produkty premium i eko

Kilkuprocentowy wzrost rynku farb dekoracyjnych w ujęciu wartościowym i wzrost ilościowy rzędu 1–1,5 proc. – takie są przewidywania Śnieżki na 2019 rok. Prezes grupy Piotr Mikrut ocenia, że w branży farb i lakierów coraz silnej zaznacza się trend ekologii, a konsumenci migrują w kierunku grup produktów premium i bardziej przyjaznych środowisku. Ta branża nie ucieknie też od cyfryzacji, zwłaszcza w obszarze kanałów sprzedaży. Plany Śnieżki na nadchodzące lata zakładają umacnianie pozycji grupy na rynku polskim, ale też rozwój za granicą.

Złote Spinacze 2019