Komunikaty PR

Specjalna oferta Perfetti Van Melle na walentynki

2019-02-11  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Szczygieł
Synertime

Nowoursynowska 101E
02-797 Warszawa
m.szczygiel|synertime.pl| |m.szczygiel|synertime.pl
(+48) 664 904 604
www.synertime.pl
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Z okazji zbliżającego się święta zakochanych producent kultowych lizaków Chupa Chups oraz dystrybutor ekskluzywnych czekoladek The Belgian przygotował specjalną ofertę.

Święto Zakochanych to jedno z największych handlowych świąt w Polsce, które popularnością niewiele ustępuje Bożemu Narodzeniu i Wielkanocy. Ten boom zakupowy jest świetnie wykorzystywany przez producentów FMCG, którzy przygotowują na Walentynki specjalny asortyment.

Jednymi z najpopularniejszych słodkich upominków na 14 lutego są lizaki. W tym dniu konsumenci szukają na sklepowych półkach takich wariantów, które pomogą wyrazić uczucia.

Miłość wyrażona 10 razy

Perfetti Van Melle z myślą o zakochanych przygotowało limitowaną serię jednego z największych produktów marki lizaka Mini Mega.  Chupa Chups Kiss Kiss to 10 klasycznych lizaków (120 g) zamkniętych w kapsule w kształcie megalizaka i aż 10 okazji do sprawienia radości drugiej osobie. Wielkość produktu gwarantuje, że obdarowywana osoba z pewnością dostrzeże ogrom miłości towarzyszący upominkowi. Niezwykłe jest także jego opakowanie z brokatowymi buźkami, które z pewnością zaskoczy drugą połówkę. Mini Mega Kiss Kiss to idealny prezent, który łączy w sobie wszystko co kojarzy się z tym dniem – różowy kolor, symbol pocałunku oraz słodki smak.

Słodki smak miłości

Znakomitym prezentem na walentynki są też klasyczne truskawkowe lizaki Chupa Chups (12 g). Ten smak od zawsze kojarzy się z dobrymi uczuciami, a przez czerwoną barwę stanowi idealne dopełnienie Walentynek. Równie dobrym prezentem są  pralinki The Belgian. Czy można bowiem podarować ukochanej osobie coś więcej niż serce? Subtelny smak orzechowo-kremowego nadzienia Praliné zamknięty w mlecznych czekoladkach w kształcie serca The Belgian to wspaniała propozycja dla wszystkich poszukujących odpowiedniego prezentu dla bliskiej osoby. Charakterystyczne opakowanie z czerwoną kokardą podkreśla wyjątkowość czekoladek czyniąc je idealnym wyborem na podarunek.

- Walentynki to okazja, która na stałe wpisała się w kalendarz okazji słodyczowej branży, dlatego tak istotne jest posiadanie w swojej ofercie produktów dedykowanych temu szczególnemu dniu. Konsumenci chcą sprawić radość swoim drugim „połówkom” i obdarować je czymś nietuzinkowym i nieoczywistym. Nasza limitowana oferta lizaków z pewnością ucieszy każdego zakochanego i będzie efektowną „walentynką” - mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Pomysł na franczyzowy biznes z mrożonymi jogurtami i świeżo wyciskanymi sokami Biuro prasowe
2019-03-25 | 13:10

Pomysł na franczyzowy biznes z mrożonymi jogurtami i świeżo wyciskanymi sokami

Lokale z mrożonymi jogurtami i bary sokowe to doskonały pomysł na własny biznes. Produkty wytwarzane z owoców i warzyw, jak świeżo wyciskane soki, sałaki owocowe czy koktajle i musy
Przemysł spożywczy Ambasador marki Debic – Paweł Oszczyk
2019-03-19 | 11:00

Ambasador marki Debic – Paweł Oszczyk

Tworząc produkty przeznaczone dla profesjonalistów, nie sposób nie liczyć się z ich zdaniem i potrzebami. Firma FrieslandCampina, oferując specjalną gamę produktów pod
Przemysł spożywczy NOWOŚCI OD MARKI ŁOMŻA - ŁOMŻA CIEMNE
2019-03-15 | 11:12

NOWOŚCI OD MARKI ŁOMŻA - ŁOMŻA CIEMNE

Marka Łomża wprowadza nowość - Łomża Ciemne, czyli piwo dolnej fermentacji typu Schwarzbier o zawartości alkoholu 4,5%. Powstaje przy użyciu aż czterech szlachetnych słodów i

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Handel

Spada wskaźnik zadowolenia klientów z jakości obsługi. Powodem może być pogarszająca się sytuacja na rynku pracy

Wygląd placówki, zachowanie personelu czy atrakcyjność samej oferty – to niektóre czynniki, które decydują o poziomie satysfakcji klienta. Z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi wynika, że wskaźnik zadowolenia klientów nieznacznie się obniżył i wynosi 77 proc., a w kolejnych latach możemy obserwować dalszy spadek ze względu na coraz poważniejszy problem niedoboru pracowników. Dla firm to o tyle istotny wskaźnik, że najbardziej zadowoleni klienci są bardziej skłonni do ponownego zakupu i polecenia danej marki swoim znajomym.

Problemy społeczne

Na chorobę Parkinsona cierpi w Polsce ok. 100 tys. osób. Dotyka ona całe rodziny

Choroba Parkinsona postępuje powoli, latami. Chory staje się w tym czasie coraz mniej samodzielny – trudnością jest dla niego spożywanie posiłków, ubieranie się czy pokonywanie krótkich dystansów. Ciężar opieki przenosi się na barki rodziny i najbliższych, którzy nierzadko muszą całkiem zrezygnować z pracy zawodowej. Polskie Towarzystwo Neurologiczne podkreśla, że od strony medycznej sytuacja pacjentów chorych na chorobę Parkinsona jest dobra, jednak brakuje skoordynowania opieki – dlatego postuluje utworzenie specjalnych ośrodków, które zajęłyby się kompleksową terapią i rehabilitacją. 

Konsument

Połowa piętnastolatków zetknęła się z hejtem w sieci. Rusza kampania, która pomoże walczyć z tym zjawiskiem

Hejt w internecie urasta do rangi potężnego problemu społecznego. Dotyka nawet dzieci i nastolatków – więcej niż co trzeci zetknął się już w sieci z mową nienawiści. Hejterzy i trolle są jednak w mniejszości, stanowią zaledwie 5–6 proc. internautów. Fundacja Orange rusza z kampanią, która ma pokazać, że są oni w mniejszości i da się z nimi walczyć. W ramach akcji pokazuje, jak reagować na hejt w sieci i emocjonalnie sobie z nim radzić. Symbolem kampanii #jestnaswiecej jest pomarańczowa sznurówka.

Problemy społeczne

Nauczyciele WF-u zyskują sprzymierzeńca. Media społecznościowe pomagają propagować sport wśród najmłodszych

Internet to dla współczesnych dzieci naturalne środowisko, dlatego znani sportowcy i youtuberzy chcą to wykorzystać do promowania aktywności fizycznej. W ramach programu Drużyna Energii nagrywają treningi i publikują je w mediach społecznościowych, a uczniowie muszą je powtórzyć, wykazując się kreatywnością i nagrywając z tego film. Druga edycja programu cieszy się rekordową popularnością. Uczestniczy w niej 200 szkół i kilkadziesiąt tysięcy uczniów z całej Polski, rywalizując o główną nagrodę i wyposażenie sal gimnastycznych.