Komunikaty PR

Specjalna oferta Perfetti Van Melle na walentynki

2019-02-11  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Szczygieł
Synertime

Nowoursynowska 101E
02-797 Warszawa
m.szczygiel|synertime.pl| |m.szczygiel|synertime.pl
(+48) 664 904 604
www.synertime.pl
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Z okazji zbliżającego się święta zakochanych producent kultowych lizaków Chupa Chups oraz dystrybutor ekskluzywnych czekoladek The Belgian przygotował specjalną ofertę.

Święto Zakochanych to jedno z największych handlowych świąt w Polsce, które popularnością niewiele ustępuje Bożemu Narodzeniu i Wielkanocy. Ten boom zakupowy jest świetnie wykorzystywany przez producentów FMCG, którzy przygotowują na Walentynki specjalny asortyment.

Jednymi z najpopularniejszych słodkich upominków na 14 lutego są lizaki. W tym dniu konsumenci szukają na sklepowych półkach takich wariantów, które pomogą wyrazić uczucia.

Miłość wyrażona 10 razy

Perfetti Van Melle z myślą o zakochanych przygotowało limitowaną serię jednego z największych produktów marki lizaka Mini Mega.  Chupa Chups Kiss Kiss to 10 klasycznych lizaków (120 g) zamkniętych w kapsule w kształcie megalizaka i aż 10 okazji do sprawienia radości drugiej osobie. Wielkość produktu gwarantuje, że obdarowywana osoba z pewnością dostrzeże ogrom miłości towarzyszący upominkowi. Niezwykłe jest także jego opakowanie z brokatowymi buźkami, które z pewnością zaskoczy drugą połówkę. Mini Mega Kiss Kiss to idealny prezent, który łączy w sobie wszystko co kojarzy się z tym dniem – różowy kolor, symbol pocałunku oraz słodki smak.

Słodki smak miłości

Znakomitym prezentem na walentynki są też klasyczne truskawkowe lizaki Chupa Chups (12 g). Ten smak od zawsze kojarzy się z dobrymi uczuciami, a przez czerwoną barwę stanowi idealne dopełnienie Walentynek. Równie dobrym prezentem są  pralinki The Belgian. Czy można bowiem podarować ukochanej osobie coś więcej niż serce? Subtelny smak orzechowo-kremowego nadzienia Praliné zamknięty w mlecznych czekoladkach w kształcie serca The Belgian to wspaniała propozycja dla wszystkich poszukujących odpowiedniego prezentu dla bliskiej osoby. Charakterystyczne opakowanie z czerwoną kokardą podkreśla wyjątkowość czekoladek czyniąc je idealnym wyborem na podarunek.

- Walentynki to okazja, która na stałe wpisała się w kalendarz okazji słodyczowej branży, dlatego tak istotne jest posiadanie w swojej ofercie produktów dedykowanych temu szczególnemu dniu. Konsumenci chcą sprawić radość swoim drugim „połówkom” i obdarować je czymś nietuzinkowym i nieoczywistym. Nasza limitowana oferta lizaków z pewnością ucieszy każdego zakochanego i będzie efektowną „walentynką” - mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy PIWA ŁOMŻA DOCENIONE CERTYFIKATEM DOCEŃ POLSKIE Biuro prasowe
2019-02-14 | 11:44

PIWA ŁOMŻA DOCENIONE CERTYFIKATEM DOCEŃ POLSKIE

Piwa Łomża Jasne i Łomża Miodowe zostały nagrodzone prestiżowym certyfikatem jakości produktu „Doceń polskie”. Piwa zdobyły nie tylko certyfikat, ale też tytuł TOP PRODUKT,
Przemysł spożywczy Mówimy jak jest. Ruszyła zimowa kampania reklamowa FRoSTY
2019-02-13 | 11:00

Mówimy jak jest. Ruszyła zimowa kampania reklamowa FRoSTY

FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i
Przemysł spożywczy Technologia wizyjna pozwala lepiej kontrolować jakość opakowań
2019-02-13 | 10:00

Technologia wizyjna pozwala lepiej kontrolować jakość opakowań

Dzięki technologii wizyjnej duńskiej firmy TriVision przemysł spożywczy odnosi wymierne korzyści - oszczędzając na kosztownym wycofywaniu produktów, znacznie poprawiając ich

Kalendarium

CES 2019

Konsument

Dziś startuje usługa Twój e-PIT. Urząd skarbowy wypełni deklaracje za podatników

15 lutego startuje usługa Twój e-PIT, w ramach której urząd skarbowy wypełni deklaracje PIT-37 i PIT-38 zamiast podatników. Może skorzystać z niej nawet 20 mln osób. W tym celu należy się zalogować w systemie i sprawdzić, czy dane w automatycznie wygenerowanym formularzu są poprawne. Jeśli nie, można je uaktualnić, uzupełniając deklarację m.in. o ulgi i odliczenia. Jeśli podatnik nie wprowadzi zmian, zeznanie roczne w zaproponowanej formie zostanie złożone do 30 kwietnia. W przyszłym roku podobna intuicyjna usługa zostanie uruchomiona również dla przedsiębiorców – zapowiada minister finansów Teresa Czerwińska.

Transport

Procedowane w UE zmiany mogą oznaczać koniec dominacji polskiej branży transportowej. Zagrożonych jest wiele miejsc pracy

Proponowane przez Unię Europejską nowe przepisy o zabezpieczeniu społecznym, w połączeniu z Pakietem mobilności czy zmianami w zakresie dostępu do zawodu i rynku mogą oznaczać katastrofę dla polskich firm przewozowych. Ich sytuację może pogorszyć także twardy brexit. W konsekwencji kilkadziesiąt tysięcy firm ograniczy swoją działalność lub upadnie, a to oznacza likwidację wielu miejsc pracy – ostrzega Maciej Wroński, prezes Związku Pracodawców „Transport i Logistyka Polska”.

Przemysł

W ciągu pięciu lat światowa sprzedaż robotów dla przemysłu wzrośnie dziesięciokrotnie. W Polsce ich wykorzystanie wciąż niewielkie

Popyt na roboty współpracujące, zaprojektowane do pracy z ludźmi, zwiększy się przynajmniej dziesięciokrotnie w ciągu nadchodzących pięciu lat. W Polsce ten wzrost będzie jeszcze większy, bo pod względem wykorzystania robotów w przemyśle na razie odstajemy od sąsiadów – prognozuje Enrico Krog Iversen, dyrektor generalny OnRobot. Dla polskich firm wykorzystanie robotów może być odpowiedzią na niedobory kadr i rosnące płace, a dodatkowo pozwoli zwiększyć wydajność i obniżyć koszty. Zakres możliwości robotów stale się poszerza, więc mogą być wykorzystywane w coraz większej liczbie gałęzi przemysłu.

Media i PR

Najgorsze w historii wyniki dla szukających pracy w branży PR. W 2018 roku pojawiło się dla nich jedynie 1,1 tys. ogłoszeń

Tylko nieco ponad 1,1 tys. ofert pracy dla PR-owców pojawiło się w 2018 roku. To najgorszy wynik od kiedy prowadzone są badania, czyli od 2008 roku – wynika z danych PRoto.pl. Z analizy ubiegłorocznych ogłoszeń wynika, że w agencjach PR zmienia się profil stanowisk, na które poszukiwano pracowników. Choć na najwięcej ofert pracy mogą liczyć konsultanci i asystenci, do których skierowane jest mniej więcej co trzecie ogłoszenie, coraz częściej poszukiwani są też specjaliści. Na pracę mogą liczyć osoby, które mają już kilkuletnie doświadczenie. Najwięcej ofert pracy w firmach dotyczyło branż IT i nowych technologii.