Komunikaty PR

RX500e kolorowa drukarka do etykiet RFID

2019-08-07  |  08:50
Biuro prasowe

Najnowsza drukarka firmy Primera RX500e, to w pełni kolorowa drukarka etykiet z wbudowanym, automatycznym systemem kodującym RFID. Wykorzystuje najnowszą technologię druku atramentowego o ultra wysokiej rozdzielczości, drukując etykiety z prędkością do 63,5 mm na sekundę i do 108mm szerokości.

Etykiety RFID oprócz nadrukowanej informacji identyfikacyjnej klasycznymi metodami, zawierają wbudowany chip radiowy umożliwiający bezprzewodowe odczytywanie informacji przez oddaloną antenę odbiornika.

Dzięki temu można w łatwy i skuteczny sposób identyfikować towary czy osoby. Technologia RFID wprowadza nowe możliwości przydatne przy tworzeniu kartotek, prowadzeniu ewidencji zapasów, produkcji etykiet na odzież, opasek na nadgarstki, identyfikatorów, czy oznaczaniu nośników z danymi komputerowymi, próbek laboratoryjnych, materiałów dowodowych, środków farmaceutycznych oraz wielu innych.

Zintegrowany czytnik/koder jest dostarczany przez lidera branży RFID, przez firmę Honeywell®. Urządzenie obsługuje zarówno EPC Global Class 1 Gen 2 oraz ISO 18000 -6B i -6C.

RX500e to kompaktowy model umożliwiający drukowanie, kodowanie, weryfikację i rozdzielanie etykiet. Za pomocą urządzenia można wykonać dokładnie taką ilość pełnokolorowych etykiet RFID, jaka jest potrzebna w danej chwili i w danym miejscu.

Działanie urządzenia RX500e:

Na powierzchni specjalnych samoprzylepnych etykiet RFID wykonywany jest kolorowy nadruk (np. zdjęcie i opis produktu, kod kreskowy lub 3D). Po zakończeniu nadruku etykiety, wbudowany układ kodujący RFID zapisuje także dane do miniaturowego układu elektronicznego, który znajduje się pod spodem każdej etykiety.

W efekcie otrzymujemy unikalne etykiety, które można zidentyfikować zarówno wizualnie, jak i przy pomocy klasycznych czytników kodów kreskowych i co najważniejsze także za pomocą bezprzewodowych anten systemu RFID.

Nowa Primera RX500e, to kompaktowe urządzenie, o niewielkiej wadze, które w powodzeniem zmieści się na biurku, drukuje etykiety w rozdzielczości 4800dpi i posiada wbudowany czytnik/koder UHF firmy Honeywell®.  W środku znajdziemy pojedynczy pojemnik z tuszem o dużej pojemności, by precyzyjnie odczytywać sygnały radiowe RX500e została wyposażona w zmienne wzmocnienie i antenę z regulowaną pozycją położenia. Drukarka jest kompatybilna z Windows 7/10+.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Commvault liderem w dziedzinie rozwiązań do ochrony danych Biuro prasowe
2019-09-23 | 16:20

Commvault liderem w dziedzinie rozwiązań do ochrony danych

Firma Commvault, będąca liderem rynku oprogramowania do zarządzania danymi w środowiskach chmurowych i lokalnych, została uznana przez firmę Forrester za lidera w raporcie The Forrester
IT i technologie Nowi dystrybutorzy materiałów eksploatacyjnych OKI Europe w Polsce
2019-09-23 | 01:10

Nowi dystrybutorzy materiałów eksploatacyjnych OKI Europe w Polsce

Polski odział OKI Europe rozszerzył możliwości dystrybucyjne swoich materiałów eksploatacyjnych podpisując nowe kontrakty z największym dystrybutorem IT w Polsce - firmą AB S.A.
IT i technologie Nazwa.pl wprowadziła zabezpieczenia SPF, DKIM i DMARC dla poczty e-mail
2019-09-19 | 16:30

Nazwa.pl wprowadziła zabezpieczenia SPF, DKIM i DMARC dla poczty e-mail

Nazwa.pl wprowadziła zaawansowane zabezpieczenia SPF, DKIM i DMARC, chroniące użytkowników poczty elektronicznej przed podszywaniem się przez osoby trzecie pod ich adresy e‑mail (ang.

Kalendarium

Transport

LOT chce przejąć przewozy towarowe od przewoźników z Niemiec i Holandii. Lotniczy rynek cargo będzie rósł w tempie 5 proc. rocznie

– Polski rynek cargo ma obecnie udział rzędu 8–9 proc. w całym rynku europejskim, a w nadchodzących latach będzie rósł w średnim tempie powyżej 5 proc. rocznie – ocenia Michał Grochowski, dyrektor Biura Cargo w LOT. W tym roku widać na nim oznaki stagnacji spowodowanej sytuacją gospodarczą w Niemczech, ale w kolejnych transport cargo będą napędzać inwestycje zagraniczne i rosnący eksport. LOT liczy zwłaszcza na rynek w Indiach i udział w wartym ponad 13 mld dol. segmencie przewozów farmaceutycznych.

Firma

Pracodawcy muszą walczyć o młodych pracowników. Coraz częściej nie stawiają się oni na umówione rozmowy rekrutacyjne

Bywają sytuacje, kiedy na 10 umówionych spotkań z kandydatami nie przychodzi nikt i dla dzisiejszego pokolenia millenialsów jest to niestety typowe zachowanie – mówi Anna Panek, dyrektor HR w Vivus Finance. Jak podkreśla, to pokolenie – choć ma wśród pracodawców opinię roszczeniowych i wymagających – wnosi jednak do firmy wiele korzyści i jest bardzo efektywne w działaniu. Dlatego menadżerowie powinni się uelastycznić i dopasować do ich potrzeb, a firma może wypracować balans pomiędzy oczekiwaniami a tym, co może zaoferować, łącząc przedstawicieli różnych generacji przy wspólnych projektach.

Transport

80 proc. klientów deklaruje gotowość do zakupu auta online. Wciąż jednak decydująca jest wizyta w salonie sprzedaży

Branżę motoryzacyjną napędzają nowe technologie, takie jak sztuczna inteligencja, algorytmy, automatyzacja czy elektromobilność. Zakup samochodu wciąż jednak pozostaje domeną tradycyjnego kanału sprzedaży. To wizyta w salonie samochodowym najczęściej decyduje o wyborze danego modelu, wyposażenia, ale też o byciu wiernym danej marce. Chociaż od przyszłego roku sprzedaż aut będzie możliwa całkowicie online, a 80 proc. klientów już dziś deklaruje, że mogłoby przez internet kupić samochód, to salony dealerskie pozostaną kluczowe w procesie sprzedaży. Dlatego koncerny, poza inwestycjami w cyfryzację, muszą także stawiać na jakość obsługi klienta.

Sport

Co trzeci Polak w ogóle nie jest aktywny fizycznie. Statystyki wyglądają najgorzej wśród seniorów i dzieci

Co piąty Polak nie pamięta, kiedy ostatni raz spacerował dłużej niż 10 minut. Co trzeci nie podejmuje żadnej aktywności fizycznej, a co drugi spędza ponad 5 godzin dziennie w pozycji siedzącej – pokazuje badanie MultiSport Index 2019. Statystyki wyglądają najgorzej wśród seniorów i dzieci – tylko co czwarte dziecko wypełnia zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia dotyczące minimalnej dawki ruchu dla swojego wieku. Przykład idzie z góry, bo raptem 8 proc. Polaków uprawia sport wspólnie z dzieckiem. Tymczasem aktywność fizyczna to jeden z najlepszych sposobów na pogłębianie rodzinnych relacji – wskazują eksperci.