Komunikaty PR

SMARTNEY dołącza do platformy Bancovo

2019-10-09  |  15:00
Biuro prasowe

 

Platforma kredytowa Bancovo, oferująca kredyty banków i firm pożyczkowych, uzupełnia swoją ofertę o partnera, który łączy tradycyjną bankowość z uproszczonym systemem ubiegania się o pożyczkę.

 

Bancovo jest liderem wśród platform pożyczkowych w Polsce. Szczyci się największą liczbą Partnerów (są wśród nich banki i firmy pożyczkowe), udzielających za pośrednictwem platformy kredytów on-line. Bancovo jednak wciąż się rozwija i poszerza swoją ofertę o innowacyjną firmę – SMARTNEY.

 

SMARTNEYto zaawansowana technologicznie marka, stawiająca na innowacje w zakresie nowych kategorii produktów niebankowych. Została powołana do życia przez francuską Grupę Oney Bank, która istnieje na rynku od ponad 35 lat, działa w 11 krajach, zatrudnia ponad 2500 pracowników i obsługuje 7,6 mln klientów. Produkt łączy najlepsze cechy kredytu bankowego i pożyczki pozabankowej. To kolejny Partner platformy Bancovo, która systematycznie podnosi atrakcyjność swojej oferty i ma ambicje docelowo stać się centrum finansowym Polaków.

 

- Platforma Bancovo agreguje w jednym miejscu oferty pożyczkowe banków i instytucji pozabankowych. Teraz dołącza do nas marka, która ma ambicje oferowania produktułączącego klasyczną bankowość z zaletami ofert pozabankowych. Takie rozwiązanie ma szansę zdobyć uznanie naszych Klientów. Smartney oferuje korzystne warunki, dba o innowacyjność i wygodę, jego rozwiązania są dopasowane do indywidualnych możliwości i preferencji Klienta przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. To cechy, których poszukujemy i które są bliskie naszemu modelowi działania. Jestem przekonana, że dzięki współpracy ze Smartney zwiększamy możliwości pożyczkowe i podnosimy atrakcyjność oferty dla naszych Klientów - mówi Monika Charamsa, prezes Bancovo.

 

- Za marką Smartney stoi międzynarodowy bank z doświadczeniem uzyskanym na wielu rynkach europejskich. Teraz chcemy naszą wiedzę spożytkować w Polsce, a Bancovo jest dla nas idealnym Partnerem. To, podobnie jak my, marka dysponująca zaawansowaną technologią, rozpoznawalna i z silnym zapleczem. Konsekwentnie rozszerzamy działalność o nowe kanały dystrybucji, a Bancovo jest dla nas ważnym krokiem na tej drodze– mówi Katarzyna Jóźwik, Managing Director w SMARTNEY.

 

SMARTNEY należy do Związku Przedsiębiorstw Finansowych (ZPF) i przestrzega Zasad Dobrych Praktyk, ustanowionych w ramach tej organizacji. Firma planuje docierać do Klientów w wieku 25-60 lat, którzy oczekują dobrej oferty, korzystają z nowoczesnych technologii i cenią swój czas. 

 

Dla Bancovo umowa ze Smartney to kolejny krok zmierzający do urozmaicenia oferty. Obecnie na platformie jest już 19 Partnerów, wkrótce dołączą kolejni, ale już dzisiaj Bancvo jest nawiększą platformą pożyczkową w Polsce. 

 

***
Bancovo.pl to pierwsza w Polsce platforma kredytowa, która skupia banki i firmy pożyczkowe. Dzięki takiej agregacji, klienci Bancovo.pl otrzymują spersonalizowane oferty różnych kredytów i pożyczek, w jednym miejscu i czasie. Platforma stosuje te same procedury bezpieczeństwa, które wykorzystują wiodące banki w Polsce, dlatego gwarantuje użytkownikom bezpieczeństwo. Ze względu na różnorodną ofertę Bancovo, platforma przeznaczona jest dla szerokiej grupy odbiorców, z różnym poziomem zdolności kredytowej oraz o zróżnicowanych oczekiwaniach wobec kredytodawców. W odróżnieniu od wyszukiwarek dostępnych na rynku, Bancovo prezentuje konkretną, indywidualną ofertę. Jest marką należącą do NewCommerce Services Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Dlaczego nie warto unikać windykatora (także tego działającego w terenie) Biuro prasowe
2019-10-17 | 07:30

Dlaczego nie warto unikać windykatora (także tego działającego w terenie)

Brak zapłaty pojedynczej raty kredytu czy zapomnienie o uiszczeniu rachunku np. za media, może zdarzyć się każdemu. Jeżeli jednak takie przypadki pojawiają się częściej lub, gdy nie
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2019-10-17 | 01:00

Pewna rata z gwarancją w przyszłości w PKO Leasing

PKO Leasing startuje z nowym Abonamentem Leasingowym opartym na stałej stopie procentowej. W ramach promocji spółka wprowadza dwa nowe produkty:  Abonament Leasing+ na samochody osobowe do 3,5 tony oraz Abonament Maszynowy. Kampanii
Finanse Getin Bank liderem rankingu kont oszczędnościowych według „Pulsu Biznesu
2019-10-16 | 12:22

Getin Bank liderem rankingu kont oszczędnościowych według „Pulsu Biznesu"

Konto „Bonus za aktywność” uplasowało się na czele cyklicznego rankingu najlepszych kont oszczędnościowych według redakcji „Pulsu Biznesu”. Oprócz

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Bezpłatne materiały wideo, audio, zdjęcia oraz artykuły

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Poczta Polska z tradycyjnego operatora pocztowego przestawia się na obsługę e-handlu. Za 5 lat usługi paczkowe i kurierskie mają stanowić dużą część jej przychodów

Polska to jeden z najszybciej rosnących rynków e-commerce, co pociąga za sobą równie dynamiczny wzrost rynku przesyłek. Według szacunków Poczty Polskiej w 2023 roku jego wartość wzrośnie prawie dwukrotnie do poziomu 12 mld zł, a operatorzy obsłużą już ok. 850 mln paczek. Spółka chce być beneficjentem tego wzrostu i z tradycyjnego operatora pocztowego przestawić się na obsługę e-commerce. Stąd zwiększone inwestycje, m.in. w rozwój sieci Odbiór w Punkcie, własną sieć samoobsługowych automatów paczkowych i budowę nowych hubów logistycznych.

Ochrona środowiska

PGE oddaje do użytku największą inwestycję przemysłową od 1989 roku. Nowe bloki Elektrowni Opole zaopatrzą w energię 4 mln polskich gospodarstw

To największa w Polsce inwestycja przemysłowa od 30 lat. Dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej jest to zarazem ostatnia inwestycja w źródła oparte na węglu kamiennym. W Elektrowni Opole oddano właśnie do użytkowania drugi nowy blok na węgiel – oba mają łącznie 1 800 MW mocy, a koszt ich budowy wyniósł blisko 11,6 mld zł brutto. Bloki zostały wybudowane w nowoczesnej technologii, dzięki czemu będą emitować o 20–30 proc. mniej dwutlenku węgla niż bloki starszej generacji i zaopatrzą w energię elektryczną około 4 mln gospodarstw domowych w Polsce.

Edukacja

Średnio co trzeci pacjent czuje się traktowany przedmiotowo. Lekarze już na studiach powinni się uczyć prawidłowej komunikacji z pacjentem

Średnio co trzeci pacjent uważa, że jego zdanie ani sytuacja życiowa nie zostały w szpitalu wzięte pod uwagę w decyzjach odnośnie do leczenia. Polscy pacjenci czują się traktowani dość przedmiotowo, ale z drugiej strony i tak kontakty z lekarzami i personelem medycznym oceniają jako jeden z największych pozytywów polskiej służby zdrowia – wynika z badań przeprowadzonych przez Siemens Healthineers. Eksperci oceniają, że dobra komunikacja pomiędzy lekarzem a pacjentem warunkuje cały późniejszy proces leczenia, dlatego nacisk na kompetencje miękkie powinno się kłaść już na etapie kształcenia personelu medycznego.

Handel

Międzynarodowy koncern produkujący środki czystości i kosmetyki da drugie życie plastikowym odpadom wyrzucanym na plażach. Będą powstawać z nich butelki szamponu

Według Komisji Europejskiej tworzywa sztuczne stanowią dziś blisko 80 proc. odpadów w morzach i oceanach. Każdego roku trafia do nich ok. 8 mln ton plastiku, co odpowiada ciężarówce śmieci wrzucanych do morza co minutę – podaje Fundacja Ellen MacArthur. W działania na rzecz ochrony mórz i oceanów przed zalewem plastiku w coraz większym stopniu angażuje się także globalny biznes. Koncern Procter & Gamble wprowadza właśnie do polskich sklepów szampon Head & Shoulders w butelkach, które składają się w 20 proc. z przetworzonych odpadów zebranych z plaż. Przy sprzedaży równej 1 mld produktów rocznie każda wprowadzona przez koncern zmiana ma wpływ na otoczenie.