Komunikaty PR

BMC Polska rusza z projektem BMC Labs

2019-11-08  |  19:50
Biuro prasowe

BMC Polska rusza z nowym projektem – BMC Labs. W ramach tej inicjatywy oferowany jest cały szereg różnych usług dostosowanych do potrzeb kolarskiej społeczności, w tym m.in. bikefitting, doradztwo i treningi. Pierwszym oficjalnie otwartym salonem jest krakowski Profidea BMC Lab. Jak zapowiada BMC Polska, w 2020 r. w niektórych dużych miastach pojawią się kolejne salony sieci BMC Labs.

Projekt BMC Labs łączy w sobie szereg zróżnicowanych usług skierowanych do fanów kolarstwa ze sportowym zacięciem. BMC Polska wskazuje, że podstawowym założeniem programu BMC Labs jest połączenie rowerów marki BMC Switzerland z usługami najlepszych w Polsce bikefitterów. W efekcie zainteresowane osoby mają zdecydowanie łatwiejszy dostęp do doradców posiadających ekspercką wiedzę i doświadczenie dotyczące wyboru i odpowiedniego dopasowania roweru.

W BMC Labs wcielamy w życie wartości stojące za marką BMC. Przywiązanie do jakości i nawet najmniejszych szczegółów przekłada się tutaj na kompleksowe podejście do klienta. Formuła projektu nie jest sztywno ograniczona. Lista oferowanych usług to nie tylko mający coraz większe znaczenie dla pasjonatów kolarstwa profesjonalny bikefitting, ale też inne formy wsparcia. Chodzi m.in. o testy rowerów BMC, konsultacje z fizjoterapeutami i trenerami, a także wspólne treningi” – mówi Krzysztof Spławski, menedżer ds. sprzedaży i produktów w BMC Polska.

Profidea BMC Lab w Krakowie

Pierwszym oficjalnie otwartym w ramach projektu BMC Labs salonem jest – zlokalizowany w Krakowie – Profidea BMC Lab, którego działalność zainaugurowano 25 października 2019 r.

Profidea BMC Lab powstał z myślą o tych wszystkich klientach, którzy cenią sobie profesjonalizm i możliwość spokojnej rozmowy. Stworzyliśmy taką nową przestrzeń spotkań kolarskich, aby nawet najbardziej wymagający klienci czuli się komfortowo, opowiadając przy kawie o swoim wymarzonym rowerze” – mówi Tamara Górecka-Werońska, pierwsza w Polsce bikefitterka i założycielka inicjatywy Profidea dla Kobiet.

Jak wyjaśnia założyciel Profidea Bike Lab, Paweł Weroński, w krakowskim salonie można liczyć na całkowicie indywidualne i zarazem kompleksowe podejście.

Dlaczego BMC? To marka, do której jesteśmy sami w 100 proc. przekonani. BMC to szwajcarska precyzja, dokładność i styl. To jedna z najlepszych marek na rynku” – wskazuje Paweł Weroński.

Z zapowiedzi BMC Polska wynika, że projekt BMC Labs będzie rozszerzany w przyszłości także na inne regiony Polski. Wstępne plany zakładają otwarcie w 2020 r. kolejnych salonów w dużych miastach.

Oficjalny dystrybutor rowerów marki BMC w Polsce:

https://bmc-switzerland.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport BRAK ZDJĘCIA
2019-10-09 | 12:45

Wygraj bilety na mecz Polska-Słowenia od Alior Banku

Ruszył konkurs promujący korzystanie z aplikacji mobilnej Alior Banku. Nowi użytkownicy mają możliwość udziału w konkursie, w którym do wygrania jest sto biletów na mecz kwalifikacji do mistrzostw Europy 2020 w piłce
Sport Kosmiczna technologia w służbie fitness
2019-10-03 | 01:00

Kosmiczna technologia w służbie fitness

Nietuzinkowy, wielofunkcyjny, oparty na technologii wykorzystywanej w narzędziach treningowych dla astronautów, a przy tym prosty i możliwy do wykorzystywania w domu i na siłowni –
Sport BRAK ZDJĘCIA
2019-10-01 | 14:25

„Biegnij Warszawo” – Odbierz pakiet startowy w Placu Unii

Od 1 do 5 października w specjalnie przygotowanym lokalu w Placu Unii odebrać będzie można pakiety startowe „Biegnij Warszawo”. To coroczny warszawski bieg uliczny. W tym roku odbędzie się 6 października. Ideą wydarzenia jest

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Bezpłatne materiały wideo, audio, zdjęcia oraz artykuły

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Ochrona środowiska

Przemysł chemiczny walczy ze zmianami klimatycznymi. Przyszłość to m.in. innowacyjne wykorzystanie dwutlenku węgla czy chemiczny recykling

Branża chemiczna może pomóc w walce z negatywnymi zmianami klimatycznymi. Inwestuje w rozwiązania, które pozwalają ograniczyć emisję dwutlenku węgla w procesie produkcji czy zanieczyszczenie plastikiem. Przykładem jest opracowany przez BASF biodegradowalny i kompostowalny materiał do produkcji folii rolniczej, wyprodukowany w 85 proc. z naturalnych surowców, który może być też wykorzystana do produkcji worków na śmieci, czy specjalna odmiana nasion soi, która pozwala uzyskiwać wyższe plony. Koncern zatrudnia na całym świecie ponad 11 tys. inżynierów i naukowców w działach badań i rozwoju. Tylko w ubiegłym roku firma zgłosiła ponad 900 patentów.

Media i PR

Hostessing w Polsce pełen nadużyć ze strony klientów i pracodawców. Pierwszy raport dotyczący tej branży wskazuje patologie rynku

Relatywnie dobre zarobki w stosunku do czasu pracy i duża elastyczność, a z drugiej strony – niestabilne umowy, przypadki molestowania seksualnego, upokarzanie i wykorzystywanie – to realia pracy hostess, zatrudnianych na eventach do promocji marek i produktów. Takie usługi świadczy w Polsce około 100 agencji, a zawód hostessy jest silnie sfeminizowany: na 50 kobiet, w większości przed 30. rokiem życia, przypada średnio tylko 1 mężczyzna. Na problemy tego rynku zwraca uwagę pierwszy w Polsce raport dotyczący branży hostessingu.

Konsument

E-mail marketing coraz precyzyjniej dociera z reklamą do konsumentów. Wykorzystanie sztucznej inteligencji zwiększa jego efektywność o 100 proc.

E-mail marketing to jeden z najtańszych sposobów dotarcia z reklamą do odbiorców. Nie wymaga specjalnych narzędzi, przygotowań ani dużego budżetu, dzięki czemu jest opłacalny zarówno dla dużych, jak i małych firm. Ta forma przekazu staje się coraz bardziej precyzyjna. W mailingu wykorzystywane są nowe technologie, jak uczenie maszynowe czy sztuczna inteligencja, dzięki czemu efektywność kampanii może być większa o blisko 100 proc. Dynamiczny rozwój odnotowują również kampanie kierowane do użytkowników tabletów i smartfonów.

Problemy społeczne

Pornografię codziennie oglądają dziesiątki tysięcy dzieci. Problemem jest brak zabezpieczeń i zbyt mała świadomość rodziców

Niemal 20 proc. nastolatków w wieku 11–18 lat co najmniej raz w tygodniu ma kontakt z pornografią. Kilkadziesiąt tysięcy dzieci ogląda ją codziennie. Ponad 80 proc. tych treści zawiera elementy przemocy fizycznej. Tymczasem pornografia oglądana w tak młodym wieku buduje nieprawdziwy obraz ludzkiej seksualności, negatywnie wpływa na zdolność do budowania związków – podkreśla Stowarzyszenie Twoja Sprawa inicjator kampanii społecznej "Pornografia uzależnia dzieci". Choć dorośli widzą potrzebę skuteczniejszej ochrony dzieci przed tymi treściami, nie zawsze wiedzą jak to zrobić.