Komunikaty PR

Goodyear ogłasza powrót do WEC

2019-06-12  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear

Migdałowa 4
02-796 Warszawa
[email protected]
506 051 987
https://news.goodyear.eu/
Do pobrania Goodyear ( 0.34 MB )

Goodyear opracowuje nową gamę opon dedykowaną do Długodystansowych Mistrzostwa Świata (WEC), w tym 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Tym samym marka powróci do europejskich i międzynarodowych wyścigów samochodów sportowych.

Mistrzostwa Świata w Wyścigach Długodystansowych FIA obejmują zmagania rozgrywane na czterech kontynentach. Sezon kończy walka na torze Le Mans, którą samochody wyposażone w opony Goodyear wygrały czternaście razy.

Wyścigi aut sportowych to pierwszy krok amerykańskiego producenta na drodze powrotnej do mistrzostw świata. Zmagania te stanowią solidną platformę do demonstrowania oponiarskich technologii na wielu różnych prototypach i samochodach GT. Ben Crawley, dyrektor ds. sportów motorowych, wyjaśnia: „Charakter wyścigów, trwających od czterech do dwudziestu czterech godzin, oznacza, że strategia oraz wybór opon są kluczowe i stanowią motywujące wyzwanie dla naszego technologicznego zespołu w europejskich centrach innowacji, przed zbadaniem innych możliwości wyścigowych dla marki”.

Od ponad roku Goodyear opracowuje nową gamę opon dla prototypów Le Mans w centrach innowacji w Hanau (Niemcy) i Colmar-Berg (Luksemburg). Ogumienie to zostanie przygotowane i wyprodukowane wraz z najnowszą linią produktów Goodyear Eagle F1 SuperSport do jazdy po drodze i na torze, co zapewni optymalizację transferu technologii i wiedzy między asortymentem drogowym a wyścigowym, tak aby zwiększyć osiągi obu rodzajów opon. Nowe produkty amerykańskiego koncernu zadebiutują na początku sezonu 2019/2020 WEC, podczas sierpniowego wyścigu na torze Silverstone.

Będzie to powrót słynnej marki do światowych wyścigów samochodów sportowych na jednym z najbardziej charakterystycznych torów. Gromadzący ponad 250.000 widzów wyścig Le Mans jest jedną z największych jednorazowych imprez sportowych na świecie. „Sport motorowy pozostaje jednym z najpopularniejszych na świecie. To dla nas idealna platforma do angażowania konsumentów wokół dziedzictwa, pasji, innowacji i technologii, które składają się na historię Goodyear w wyścigach” kontynuuje Crawley. „Na początku skupimy się na wyścigach samochodów sportowych, potem wykorzystamy pozyskaną wiedzę w innych kategoriach zmagań – na arenie wytrzymałościowej lub w innych seriach wyścigów.”

Goodyear ma bogatą historię w sportach motorowych. Oprócz czternastu zwycięstw w 24-godzinnym wyścigu Le Mans, opony marki przyczyniły się do zdobycia 368. Grand Prix Formuły 1 – rekordu, który pozostaje niepokonany. Producent ma również duże doświadczenie w wyścigach samochodów sportowych po dziesięcioleciach sukcesów w amerykańskich zawodach IMSA.

Goodyear

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie. Firma zatrudnia 64 000 osób i wytwarza swoje produkty w 47 zakładach zlokalizowanych w 21 krajach na świecie. Posiada dwa Centra Innowacji w Akron (Stany Zjednoczone) i Colmar-Berg (Luksemburg), które dostarczają najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie produktów i usług, będących wyznacznikiem standardów i technologii w przemyśle. Więcej informacji na temat Goodyeara i produktów firmy znajduje się na stronie www.goodyear.com/corporate.  Więcej zdjęć w internetowym newsroomie: http://news.goodyear.eu.  Sledź nas na Twitter @Goodyearpress i dołącz do grupy ThinkGoodMobility na LinkedIn.

W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A., która jest największym tego typu zakładem w Europie, zatrudniającym prawie 3 tys. osób.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Martin Lewandowski zapowiedział powstanie Stowarzyszenia MMA POLSKA Biuro prasowe
2019-06-18 | 14:20

Martin Lewandowski zapowiedział powstanie Stowarzyszenia MMA POLSKA

W Warszawie powstało Stowarzyszenie MMA Polska. Organizacja powołana do reprezentowania środowiska Mieszanych Sztuk Walki w debacie publicznej oraz w mediach. Głównym celem
Sport Dunlop gotowy do intensywnej walki w 24-godzinnym wyścigu Le Mans
2019-06-13 | 11:45

Dunlop gotowy do intensywnej walki w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

•           Dunlop walczy o 9. zwycięstwo z rzędu w 24-godzinnym wyścigu Le
Sport BRAK ZDJĘCIA
2019-06-12 | 16:00

OK System rozpoczyna współpracę z Calypso Fitness – jedną z największych sieci

Od czerwca 2019 roku dostawca pakietów sportowych OK System nawiązał współpracę z Calypso Fitness – jedną z największych sieci klubów fitness w Polsce. W efekcie użytkownicy systemu benefitów

Zdrowie

Polskie mamy chcą obowiązkowych i bezpłatnych szczepień przeciwko rotawirusom. Domaga się tego 77 proc. kobiet

Rośnie świadomość Polek na temat konieczności wykonywania szczepień przeciwko rotawirusom. Mamy mają dużą wiedzę na temat ewentualnych powikłań wywołanych przez te wirusy, szczepią więc dzieci zarówno z obawy przed zachorowaniem, jak i w celu uniknięcia hospitalizacji malucha. Te mamy, które rezygnują ze szczepień przeciw rotawirusom, robią to głównie ze względu na sytuację finansową. 77 proc. matek zgadza się ze stwierdzeniem, że szczepienia przeciwrotawirusowe powinny być obowiązkowe, dzięki czemu byłyby one bezpłatne dla rodziców.

Konsument

Ataki terrorystyczne poważnym problemem dla turystyki. Branża potrzebuje średnio ponad roku na odrobienie strat

Tunezja, Egipt czy Turcja zyskują w zestawieniu najchętniej wybieranych przez Polaków kierunków na wakacje. Jednak odbudowanie pozycji tych krajów po serii zamachów terrorystycznych jest trudnym i długim procesem. Każde takie zdarzenie to ogromny cios dla turystyki, odczuwalny zwłaszcza w takich krajach, które opierają na niej całą gospodarkę. Zdaniem ekspertów branża potrzebuje co najmniej kilkunastu miesięcy, aby odrobić starty. Przed zagranicznym urlopem warto sprawdzić ostrzeżenia MSZ i zalecenia, do których należy się stosować podczas pobytu za granicą.

Konsument

Polacy spędzają rocznie średnio miesiąc w internecie. Korzystanie bez umiaru z cyfrowych technologii utrudnia wypoczynek

Przeciętny Polak spędza w ciągu roku w internecie ponad 760 godzin, czyli cały miesiąc – wynika z badań Gemiusa. Zdecydowana większość pozostaje online nawet w trakcie letnich wakacji. Niehigieniczne korzystanie z technologii cyfrowych połączone z przebodźcowaniem i nadmiarem informacji powoduje, że mózg nie jest w stanie efektywnie odpoczywać. Można to jednak zmienić, wprowadzając kilka prostych zasad, które zmienią złe nawyki – podkreśla Ula Dąbrowska, współautorka książki „Spa dla umysłu”.

Ochrona środowiska

Małe i średnie firmy będą mogły wytwarzać prąd w mikroinstalacjach. To pomoże im obniżyć koszty energii

Jak pokazują dane Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, w ubiegłym roku w Polsce powstało 28,36 tys. mikroinstalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 173 MW. Ich liczba ma radykalnie wzrosnąć po uruchomieniu programu Energia Plus, dzięki któremu przedsiębiorcy będą mogli produkować energię na własne potrzeby, a nadwyżki rozliczać w korzystnym systemie upustów. Projekt nowelizacji ustawy o OZE, który rozszerza status prosumenta o małe i średnie firmy, zyskał wczoraj akceptację rządu. Teraz zajmie się nim Sejm.