Komunikaty PR

Goodyear ogłasza powrót do WEC

2019-06-12  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear

Migdałowa 4
02-796 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
506 051 987
https://news.goodyear.eu/
Do pobrania Goodyear ( 0.34 MB )

Goodyear opracowuje nową gamę opon dedykowaną do Długodystansowych Mistrzostwa Świata (WEC), w tym 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Tym samym marka powróci do europejskich i międzynarodowych wyścigów samochodów sportowych.

Mistrzostwa Świata w Wyścigach Długodystansowych FIA obejmują zmagania rozgrywane na czterech kontynentach. Sezon kończy walka na torze Le Mans, którą samochody wyposażone w opony Goodyear wygrały czternaście razy.

Wyścigi aut sportowych to pierwszy krok amerykańskiego producenta na drodze powrotnej do mistrzostw świata. Zmagania te stanowią solidną platformę do demonstrowania oponiarskich technologii na wielu różnych prototypach i samochodach GT. Ben Crawley, dyrektor ds. sportów motorowych, wyjaśnia: „Charakter wyścigów, trwających od czterech do dwudziestu czterech godzin, oznacza, że strategia oraz wybór opon są kluczowe i stanowią motywujące wyzwanie dla naszego technologicznego zespołu w europejskich centrach innowacji, przed zbadaniem innych możliwości wyścigowych dla marki”.

Od ponad roku Goodyear opracowuje nową gamę opon dla prototypów Le Mans w centrach innowacji w Hanau (Niemcy) i Colmar-Berg (Luksemburg). Ogumienie to zostanie przygotowane i wyprodukowane wraz z najnowszą linią produktów Goodyear Eagle F1 SuperSport do jazdy po drodze i na torze, co zapewni optymalizację transferu technologii i wiedzy między asortymentem drogowym a wyścigowym, tak aby zwiększyć osiągi obu rodzajów opon. Nowe produkty amerykańskiego koncernu zadebiutują na początku sezonu 2019/2020 WEC, podczas sierpniowego wyścigu na torze Silverstone.

Będzie to powrót słynnej marki do światowych wyścigów samochodów sportowych na jednym z najbardziej charakterystycznych torów. Gromadzący ponad 250.000 widzów wyścig Le Mans jest jedną z największych jednorazowych imprez sportowych na świecie. „Sport motorowy pozostaje jednym z najpopularniejszych na świecie. To dla nas idealna platforma do angażowania konsumentów wokół dziedzictwa, pasji, innowacji i technologii, które składają się na historię Goodyear w wyścigach” kontynuuje Crawley. „Na początku skupimy się na wyścigach samochodów sportowych, potem wykorzystamy pozyskaną wiedzę w innych kategoriach zmagań – na arenie wytrzymałościowej lub w innych seriach wyścigów.”

Goodyear ma bogatą historię w sportach motorowych. Oprócz czternastu zwycięstw w 24-godzinnym wyścigu Le Mans, opony marki przyczyniły się do zdobycia 368. Grand Prix Formuły 1 – rekordu, który pozostaje niepokonany. Producent ma również duże doświadczenie w wyścigach samochodów sportowych po dziesięcioleciach sukcesów w amerykańskich zawodach IMSA.

Goodyear

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie. Firma zatrudnia 64 000 osób i wytwarza swoje produkty w 47 zakładach zlokalizowanych w 21 krajach na świecie. Posiada dwa Centra Innowacji w Akron (Stany Zjednoczone) i Colmar-Berg (Luksemburg), które dostarczają najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie produktów i usług, będących wyznacznikiem standardów i technologii w przemyśle. Więcej informacji na temat Goodyeara i produktów firmy znajduje się na stronie www.goodyear.com/corporate.  Więcej zdjęć w internetowym newsroomie: http://news.goodyear.eu.  Sledź nas na Twitter @Goodyearpress i dołącz do grupy ThinkGoodMobility na LinkedIn.

W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A., która jest największym tego typu zakładem w Europie, zatrudniającym prawie 3 tys. osób.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Podczas Mistrzostw Świata FIBA, TCL promuje szaleństwo pod koszem Biuro prasowe
2019-09-04 | 09:25

Podczas Mistrzostw Świata FIBA, TCL promuje szaleństwo pod koszem

Shenzhen, 31 sierpnia 2019 – Firma TCL, jeden z wiodących graczy w globalnej branży produktów telewizyjnych i oficjalny sponsor Międzynarodowej Federacji Koszykówki („FIBA”) zainaugurowała w dniu dzisiejszym kampanię promocyjną towarzyszącą tegorocznym Mistrzostwom Świata w Koszykówce, które zostaną rozegrane pod egidą FIBA od 31 sierpnia do 15 września 2019 roku w Chinach. Kampania wpisuje się w podjęte niedawno przez firmę globalne działania promocji marki, które w zamierzeniu mają służyć dotarciu poprzez sport do młodzieży na całym świecie. By zapewnić sobie lepszą interakcję z sympatykami basketu z całego świata, TCL uruchomiła kabiny we wszystkich Domach Koszykówki, które FIBA zainstalowała w ośmiu chińskich miastach-organizatorach rozgrywek. Podczas wizyty w Domu Koszykówki fani będą mieli szansę rozegrać w wirtualnej rzeczywistości mecz koszykówki na wysokiej klasy ekranach TCL zapewniających fantastyczne wrażenia audiowizualne, a także śledzić na żywo rozgrywki mistrzostw FIBA w imersyjnym środowisku. Przybyli na mistrzostwa świata kibice będą także mieli mogli wyrazić swoje uwielbienie dla koszykówki w fancamach z logo TCL, wyświetlanych w przerwach każdego meczu, na gigantycznych stadionowych ekranach. Mogą również odwiedzić konta TCL na Facebooku i Twitterze, gdzie prezentowane będą najważniejsze aktualności turnieju, w tym moment wręczania nagrody TCL dla najlepszego zawodnika każdego meczu. „Niezwykle cieszy nas, że jesteśmy współgospodarzem dla fanów koszykówki z całego świata i że wraz z nimi możemy celebrować największy globalny festiwal basketu” – powiedział Yuki Wei, Wiceprezes TCL. „Sport wpisał się już w DNA naszej firmy. Naszym gorącym pragnieniem jest, by poprzez sport inspirować naszych globalnych klientów na całym świecie, szczególnie młodsze pokolenie i by w ten sposób nawiązywać z nimi kontakt”. W 18. edycji Mistrzostw Świata FIBA w Koszykówce po raz pierwszy zagrają 32 drużyny, w tym  koszykarska ekipa z Chin, 7 zespołów z regionu Azji i Pacyfiku, 5 drużyn afrykańskich, 7 amerykańskich i 12 europejskich. Polacy, którzy trafili do grupy A, rozpoczną już pierwszego dnia turnieju od meczu z Wenezuelą. Następnie 2 września zmierzą się z gospodarzami, a 4 września ich rywalem będzie drużyna z Wybrzeża Kości Słoniowej. W ostatnim czasie TCL został również globalnym partnerem Południowoamerykańskich Mistrzostw w Piłce Nożnej w 2019, organizowanych pod patronatem konfederacji CONMEBOL oraz rozegranych pod egidą FIBA w 2018 roku Mistrzostw Świata w Koszykówce Kobiet.
Sport BMC Roadmachine w nowej odsłonie
2019-08-23 | 20:40

BMC Roadmachine w nowej odsłonie

Szwajcarska marka BMC przedstawiła odnowione rowery szosowe Roadmachine. Jak tłumaczy producent, w modelach tej serii endurance udoskonalono wiele różnych elementów. Nowe rowery
Sport Polbruk SA jest Sponsorem Głównym Festiwalu Sportów Plażowych 2019 w Kielcach -
2019-08-23 | 13:30

Polbruk SA jest Sponsorem Głównym Festiwalu Sportów Plażowych 2019 w Kielcach -

  Firma Polbruk SA jest Sponsorem Głównym Festiwalu Sportów Plażowych, który odbywa się w dniach od 17 sierpnia do 1 września 2019r. w Kielcach. Jest to jedyne

Kalendarium

Ochrona środowiska

Biznes modowy walczy z plastikowymi odpadami. Do 2025 roku LPP wyeliminuje plastikowe opakowania niepodlegające recyklingowi lub kompostowaniu

Duży biznes w coraz większym stopniu włącza się w walkę z plastikiem. Dotyczy to również przemysłu odzieżowego. W sprzedaży są już ubrania wykonane z bardziej przyjaznych dla środowiska materiałów lub przetworzonych odpadów. W sklepach organizowane są także zbiórki używanej odzieży. Kolejna kwestia to zarządzanie plastikowymi odpadami. Firma LPP – jako pierwsza w Polsce – przystąpiła do inicjatywy New Plastics Economy Global Commitment. Zobowiązała się, że do 2025 roku będzie w 100 proc. korzystać wyłącznie z opakowań, które nadają się do ponownego użycia, recyklingu lub kompostowania.

Patronaty Newserii

European Business & Investment Summit 2019 Warsaw

Handel

Pierwsze oznaki spowolnienia w branży meblarskiej. Rosnące koszty i mniejszy eksport pogarszają płynność finansową polskich producentów

W branży meblarskiej widać pierwsze oznaki spowolnienia. Wpływają na to m.in. pogorszenie sytuacji gospodarczej w Niemczech, które są głównym odbiorcą polskich mebli, oraz problemy z dostępnością pracowników, które powodują presję płacową. W I połowie 2019 roku wzrost kosztów pracy w branży meblarskiej wyniósł 8 proc. – wynika z danych Euler Hermes. Na dodatek nakładają się na niego również rosnące ceny materiałów i energii, która jest jedną z głównych pozycji w kosztach firm produkcyjnych. Branżę czeka trudniejszy czas, którego część z działających w niej 27 tys. firm może nie przetrwać.

Polityka

E. Mączyńska (PTE): Zerowy deficyt oznacza, że nie zwiększamy długu publicznego. Jednak zadłużanie się na inwestycje prorozwojowe nie jest negatywnym zjawiskiem

Nie milkną komentarze po przyjęciu projektu przyszłorocznego budżetu, który zakłada zerowy deficyt, czyli dochody na poziomie wydatków. Zdaniem prezes Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego prof. Elżbiety Mączyńskiej jest on nie tylko realny, choć trudny do wykonania, ale też mniej zaskakujący, niż wskazywałyby powszechne reakcje. Jak podkreśla, zerowy deficyt oznacza, że nie powiększamy długu publicznego, jednak zadłużanie się na rzecz inwestycji prorozwojowych, np. na edukację czy ochronę zdrowia, nie jest złym zjawiskiem.

Zdrowie

Wcześnie wykryty czerniak może być uleczalny. Po lecie warto zbadać znamiona u dermatologa

Lato to trudny czas dla skóry – nadmierna ekspozycja na słońce powoduje większe ryzyko zachorowania na czerniaka. Dlatego po zakończeniu sezonu warto zbadać powierzchnię skóry, np. wideodermatoskopem, przy użyciu kamery i komputera w celu oceny znamion na ciele. Z kolei osoby, które planują jesienią wyjazd do ciepłych krajów, powinny na razie zrezygnować z niektórych zabiegów medycyny estetycznej, np. peelingów laserowych. Wysoka temperatura i ostre słońce powodują, że czas gojenia po zabiegu trwa znacznie dłużej.