Komunikaty PR

FlyMobile MVNO NW: nowy pomysł na wirtualną telefonię komórkową

2018-03-30  |  11:50
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.12 MB )

Fundacja Nasza Wizja uruchomiła nową usługę, zaprojektowaną z myślą o operatorach, którzy chcieliby szybko, wygodnie i w prosty sposób rozpocząć świadczenie usług jako wirtualny operator telefonii komórkowej. Projekt FlyMobile MVNO NW skierowany jest do podmiotów, które chcą zostać MVNO (operatorem wirtualnym), ale zależy im na maksymalnej przejrzystości oferty, wysokiej elastyczności w zakresie tworzenia usług dla klienta końcowego oraz jasnych zasadach rozliczeń.

Nasza Wizja jest fundacją, współpracującą z operatorami telekomunikacyjnymi o profilu MŚP i skupiająca się na popularyzowaniu nowoczesnych usług telekomunikacyjnych takich jak telefonia komórkowa w  tym segmencie oraz wspieraniu operatorów w codziennym funkcjonowaniu (np. poprzez zapewnienie im dostępu do aktualnej wiedzy z branży telekomunikacyjnej, nowoczesnych rozwiązań oraz oferowanie najwyższej jakości usług w konkurencyjnych cenach). Reprezentowanie wszystkich zrzeszonych w fundacji podmiotów w negocjacjach z Partnerami pozwala na uzyskiwanie stawek i warunków zarezerwowanych dla dużych graczy rynkowych.

 

FlyMobile MVNO NW to najnowsza usługa w portfolio Naszej Wizji – jej ideą jest zapewnienie operatorom możliwości uruchomienia usług telefonii mobilnej w swojej firmie pod własnym brandem lub z wykorzystaniem marki stworzonej przez Fundację z pełnym rozliczeniem hurtowym. Dzięki temu każda firma może w prosty sposób zostać operatorem telefonii komórkowej, bez konieczności budowania odpowiedniej infrastruktury i zaplecza technologicznego – bazując na infrastrukturze należącej do innego operatora (w tym przypadku partnerem technologicznym jest firma Polkomtel).

 

Oferta fundacji Nasza Wizja wyróżnia się kilkoma unikalnymi rozwiązaniami, które czynią ją szczególnie atrakcyjną dla firm planujących rozpoczęcie działalności jako operator wirtualny.

 

Owymi cechami są: 

  1. Wykluczenie umów trójstronnych (stronami umowy o świadczeniu usług telekomunikacyjnych są wyłącznie Operator oraz jego klienci).
  2. Możliwość uruchomienia własnego identyfikatora SPN (Service Provider Name) – dzięki temu na wyświetlaczu telefonu może pojawić się wyłącznie nazwa operatora wirtualnego (a nie tego, na którego infrastrukturze fizycznej bazuje usługa).
  3. Swoboda Operatora w zakresie ustalania cennika usług (co daje mu np. możliwość dowolnego łączenia usługi z innymi posiadanymi w ofercie).
  4. Pełna swoboda co do stopnia niezależności usługi – Operator może uruchomić:
    1. w pełni niezależną usługę, z własnym Biurem Obsługi Klienta, szatą graficzną i identyfikatorem SPN,
    2. usługę bazującą na ogólnym identyfikatorze FlyMobile, ale z własną oprawą graficzną,
    3. usługę w 100% przygotowaną przez FlyMobile (ze wspólnym BOK-iem, oprawą graficzną, stroną www oraz wspólnymi działaniami marketingowymi).
  5. Oddanie Operatorowi do dyspozycji platformy zawierającej w sobie połączenie z PLI CBD i służącej do aktywacji produktów GSM, monitorowania stanu wykorzystania usług przez abonentów, dokonywania zmian na istniejących produktach (np. gdy klient zadzwoni by uruchomić usługę, czy doładować konto pakietem Internetu).
  6. Udostępnienie Operatorom wzorów dokumentów niezbędnych do samodzielnej sprzedaży usługi, a także aktualizowanie tych dokumentów oraz pełne wsparcie na każdym etapie współpracy.

 

„Nasza oferta dość zasadniczo różni się od tego, co w segmencie usług MVNO do tej pory było dostępne na polskim rynku. Usługa skonstruowana jest tak, by każdy uczestnik projektu był samodzielnym, niezależnym operatorem MVNO – użytkownicy, których pozyska pozostają jego klientami, co upraszcza procedury np. w razie przyszłej sprzedaży sieci innemu podmiotowi. Operator rozliczany jest za globalny ruch całej puli swoich numerów na zasadzie interconnect, sam może wybrać które z oferowanych przez nas pakietów wdroży w swojej sieci i to on ustala wszystkie warunki i ceny. Decydując się na współpracę z fundacją staje się samodzielnym i niezależnym operatorem usług mobilnych i ma do dyspozycji własną pulę numerów” – wyjaśnia Krzysztof Czaja – Prezes Fundacji.  

 

„Projekt ten jest inicjatywą mającą na celu wsparcie lokalnego biznesu Operatora, bez kompromisu w postaci przekazywania najcenniejszego – danych i zachowań abonenta. Dzięki tej usłudze Operatorzy mogą świadczyć swoim klientom zintegrowany koszyk usług, nie tracąc na jakości. Globalny zasięg, od lokalnego dostawcy, który budował zaufanie swoich klientów przez wiele lat – naszym zdaniem taka oferta postrzegana będzie przez klientów jako niezwykle atrakcyjna” – dodaje Ola Najdychor – Menedżer Projektu.

 

Ideą projektu jest stworzenie ogólnopolskiej marki, z której każdy uczestnik projektu może korzystać, co daje możliwość konkurowania z największymi ogólnopolskimi operatorami telekomunikacyjnymi – i to konkurowania skutecznego, m.in. dzięki wsparciu fundacji Nasza Wizja, której eksperci służą operatorom wsparciem i pomocą na każdym etapie procesu zaczynając od aspektów prawnych, marketingowych, know-how na doradztwie sprzedażowym w oparciu o lokalny rynek kończąc. Co istotne, do skorzystania z usługi FlyMobile MVNO NW nie jest niezbędne zostanie członkiem fundacji Nasza Wizja.

Warto też odnotować, iż usługa została już doceniona przez branżowych ekspertów - decyzją Kapituły Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej w 2017 roku została uhonorowana nagrodą „Kike Innowator”.

 

„Przejrzystość i elastyczność – te cechy były dla nas najbardziej pożądane podczas poszukiwania podmiotu, który wsparłby nasze działania w czasie wdrażania usługi wirtualnego operatora GSM. Na tle rynku oferta FlyMobile MVNO NW wygląda znakomicie. Zapewnia nam ona wszystko, co niezbędne do sprawnego i profesjonalnego uruchomienia własnej wirtualnej sieci komórkowej, jednocześnie pozwalając na skomponowanie usług dokładnie wedle naszych założeń” – komentuje Arkadiusz Koćma, właściciel GIGAinternet ze Skały oraz Członek Komisji Rewizyjnej KIKE.

 

Więcej informacji o usłudze znaleźć można na stronach: http://flymobile.pl  oraz https://ispforum.pl/index.php?topic=19899.0  (dostęp dla zalogowanych użytkowników forum ISP).

 

Kontakt prasowy:

Ola Najdychor

ola.najdychor@flymobile.pl

tel.: + 536 606 222

 

O Fundacji Nasza Wizja

 

Nasza Wizja to Fundacja współpracująca z Operatorami telekomunikacyjnymi o profilu MŚP, którym zależy na rozwoju i stałym dostępie do wiedzy oraz nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Zapewniane przez nią rozwiązania (m.in. między innymi: NW CDN, NW EPG czy NW RAP) pozwalają operatorom na oferowanie przez nich najwyższej jakości usług telekomunikacyjnych, a także wspomagają funkcjonowanie przedsiębiorstwa telekomunikacyjnego.

Główną ideą powstania Fundacji była chęć wspólnego dążenia do określonych celów poprzez wykorzystanie efektu synergii. Kooperacja z innymi operatorami, zapewnia konkurencyjność, co pozwala na negocjacje atrakcyjniejszych warunków u nadawców. To z kolei przekłada się na możliwość prezentowania korzystniejszej oferty przez zrzeszonych operatorów dla odbiorców końcowych.

Więcej informacji: www.naszawizja.org

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja BRAK ZDJĘCIA
2020-03-24 | 11:15

Infobip pomaga operatorom w walce z SMS-owym spamem

Infobip, światowy lider w rozwiązaniach omnichannel, dzięki usłudze sGate SMS    Firewall zapewnia operatorom komórkowym szczegółową analizę przychodzących  wiadomości SMS oraz zapobiega dostarczaniu
Telekomunikacja WaveNet - Pracujemy dla Was.
2020-03-24 | 11:00

WaveNet - Pracujemy dla Was.

Pracujemy dla WAS, byście mogli cieszyć się połączeniami Telefonicznymi i Internetem - http://wavenet.pl #play_polska #orange_polska #polkomtelplus #tmobilepl #5g #4G #mobile #network
Telekomunikacja 70 mln RGU na rynku telekomunikacyjnym w Polsce w 2022 roku
2020-03-13 | 12:00

70 mln RGU na rynku telekomunikacyjnym w Polsce w 2022 roku

Z najnowszych szacunków PMR wynika, że na polskim rynku stale rośnie udział usług telekomunikacyjnych sprzedawanych w pakiecie w relacji do ogółu usług telekomunikacyjnych w

Więcej ważnych informacji

Firma

Tylko 30 proc. zmian wdrażanych przez firmy kończy się sukcesem. Najlepiej wypadają branża finansowa, szkolnictwo i przemysł

Modyfikacja struktury, strategii oraz kultury organizacyjnej – to najczęściej wskazywane cele wprowadzania zmian w firmach i organizacjach. Wyniki V Ogólnopolskiego Badania Zarządzania Zmianą pokazały, że proces ich wdrażania jest skuteczny tylko w co trzecim przypadku. Powody tak słabego wyniku to m.in. zbyt małe zaangażowanie zarządu w zmiany i niewystarczająca komunikacja z pracownikami. – Kolejnym istotnym czynnikiem sukcesu jest wykorzystanie odpowiedniej metodologii, czyli technik zwinnego zarządzania – przekonują twórcy badania.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Finanse

Technologie szansą na odbicie gospodarcze w czasie kryzysu. Tą drogą poszły też Chiny

W obszarze cyfryzacji Polska wciąż ma dużo do nadrobienia względem bardziej rozwiniętych zachodnich gospodarek. W ubiegłorocznym rankingu DESI zajęła dopiero 25. miejsce wśród 28 państw w Unii Europejskiej, a według raportu McKinsey gospodarka cyfrowa stanowi w niej tylko nieco ponad 6 proc. krajowego PKB. Prezes Fundacji Digital Poland podkreśla, że konieczne są wzrost wydatków w tym obszarze i większa adaptacja cyfrowych technologii w sektorze MŚP. W obliczu spodziewanego spowolnienia wywołanego pandemią koronawirusa to może być szansa na wzrost. Taki plan mają też Chiny.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

[DEPESZA] Sprzedaż bezpośrednia przechodzi w całości do internetu. Branża walczy też z nieuczciwymi sprzedawcami, którzy chcą zarobić na koronawirusie

Pandemia koronawirusa wymusiła na firmach zajmujących się sprzedażą bezpośrednią sporą zmianę trybu działania. W tej chwili wsparcie konsumenta odbywa się wyłącznie za pośrednictwem komunikatorów lub telefonicznie, a przedsiębiorstwa przyjmują zamówienia zdalnie i wysyłają je do paczkomatów. Pandemia i związane z nią ograniczenia tylko przyspieszają proces digitalizacji, który zachodzi w branży już od kilku lat, ale – jak podkreśla przewodniczący Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej – pojawiają się też nieuczciwe firmy, które chcą na niej zarobić, oferując klientom np. suplementy rzekomo pomocne w zwalczaniu COVID-19.