Komunikaty PR

FlyMobile MVNO NW: nowy pomysł na wirtualną telefonię komórkową

2018-03-30  |  11:50
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.12 MB )

Fundacja Nasza Wizja uruchomiła nową usługę, zaprojektowaną z myślą o operatorach, którzy chcieliby szybko, wygodnie i w prosty sposób rozpocząć świadczenie usług jako wirtualny operator telefonii komórkowej. Projekt FlyMobile MVNO NW skierowany jest do podmiotów, które chcą zostać MVNO (operatorem wirtualnym), ale zależy im na maksymalnej przejrzystości oferty, wysokiej elastyczności w zakresie tworzenia usług dla klienta końcowego oraz jasnych zasadach rozliczeń.

Nasza Wizja jest fundacją, współpracującą z operatorami telekomunikacyjnymi o profilu MŚP i skupiająca się na popularyzowaniu nowoczesnych usług telekomunikacyjnych takich jak telefonia komórkowa w  tym segmencie oraz wspieraniu operatorów w codziennym funkcjonowaniu (np. poprzez zapewnienie im dostępu do aktualnej wiedzy z branży telekomunikacyjnej, nowoczesnych rozwiązań oraz oferowanie najwyższej jakości usług w konkurencyjnych cenach). Reprezentowanie wszystkich zrzeszonych w fundacji podmiotów w negocjacjach z Partnerami pozwala na uzyskiwanie stawek i warunków zarezerwowanych dla dużych graczy rynkowych.

 

FlyMobile MVNO NW to najnowsza usługa w portfolio Naszej Wizji – jej ideą jest zapewnienie operatorom możliwości uruchomienia usług telefonii mobilnej w swojej firmie pod własnym brandem lub z wykorzystaniem marki stworzonej przez Fundację z pełnym rozliczeniem hurtowym. Dzięki temu każda firma może w prosty sposób zostać operatorem telefonii komórkowej, bez konieczności budowania odpowiedniej infrastruktury i zaplecza technologicznego – bazując na infrastrukturze należącej do innego operatora (w tym przypadku partnerem technologicznym jest firma Polkomtel).

 

Oferta fundacji Nasza Wizja wyróżnia się kilkoma unikalnymi rozwiązaniami, które czynią ją szczególnie atrakcyjną dla firm planujących rozpoczęcie działalności jako operator wirtualny.

 

Owymi cechami są: 

  1. Wykluczenie umów trójstronnych (stronami umowy o świadczeniu usług telekomunikacyjnych są wyłącznie Operator oraz jego klienci).
  2. Możliwość uruchomienia własnego identyfikatora SPN (Service Provider Name) – dzięki temu na wyświetlaczu telefonu może pojawić się wyłącznie nazwa operatora wirtualnego (a nie tego, na którego infrastrukturze fizycznej bazuje usługa).
  3. Swoboda Operatora w zakresie ustalania cennika usług (co daje mu np. możliwość dowolnego łączenia usługi z innymi posiadanymi w ofercie).
  4. Pełna swoboda co do stopnia niezależności usługi – Operator może uruchomić:
    1. w pełni niezależną usługę, z własnym Biurem Obsługi Klienta, szatą graficzną i identyfikatorem SPN,
    2. usługę bazującą na ogólnym identyfikatorze FlyMobile, ale z własną oprawą graficzną,
    3. usługę w 100% przygotowaną przez FlyMobile (ze wspólnym BOK-iem, oprawą graficzną, stroną www oraz wspólnymi działaniami marketingowymi).
  5. Oddanie Operatorowi do dyspozycji platformy zawierającej w sobie połączenie z PLI CBD i służącej do aktywacji produktów GSM, monitorowania stanu wykorzystania usług przez abonentów, dokonywania zmian na istniejących produktach (np. gdy klient zadzwoni by uruchomić usługę, czy doładować konto pakietem Internetu).
  6. Udostępnienie Operatorom wzorów dokumentów niezbędnych do samodzielnej sprzedaży usługi, a także aktualizowanie tych dokumentów oraz pełne wsparcie na każdym etapie współpracy.

 

„Nasza oferta dość zasadniczo różni się od tego, co w segmencie usług MVNO do tej pory było dostępne na polskim rynku. Usługa skonstruowana jest tak, by każdy uczestnik projektu był samodzielnym, niezależnym operatorem MVNO – użytkownicy, których pozyska pozostają jego klientami, co upraszcza procedury np. w razie przyszłej sprzedaży sieci innemu podmiotowi. Operator rozliczany jest za globalny ruch całej puli swoich numerów na zasadzie interconnect, sam może wybrać które z oferowanych przez nas pakietów wdroży w swojej sieci i to on ustala wszystkie warunki i ceny. Decydując się na współpracę z fundacją staje się samodzielnym i niezależnym operatorem usług mobilnych i ma do dyspozycji własną pulę numerów” – wyjaśnia Krzysztof Czaja – Prezes Fundacji.  

 

„Projekt ten jest inicjatywą mającą na celu wsparcie lokalnego biznesu Operatora, bez kompromisu w postaci przekazywania najcenniejszego – danych i zachowań abonenta. Dzięki tej usłudze Operatorzy mogą świadczyć swoim klientom zintegrowany koszyk usług, nie tracąc na jakości. Globalny zasięg, od lokalnego dostawcy, który budował zaufanie swoich klientów przez wiele lat – naszym zdaniem taka oferta postrzegana będzie przez klientów jako niezwykle atrakcyjna” – dodaje Ola Najdychor – Menedżer Projektu.

 

Ideą projektu jest stworzenie ogólnopolskiej marki, z której każdy uczestnik projektu może korzystać, co daje możliwość konkurowania z największymi ogólnopolskimi operatorami telekomunikacyjnymi – i to konkurowania skutecznego, m.in. dzięki wsparciu fundacji Nasza Wizja, której eksperci służą operatorom wsparciem i pomocą na każdym etapie procesu zaczynając od aspektów prawnych, marketingowych, know-how na doradztwie sprzedażowym w oparciu o lokalny rynek kończąc. Co istotne, do skorzystania z usługi FlyMobile MVNO NW nie jest niezbędne zostanie członkiem fundacji Nasza Wizja.

Warto też odnotować, iż usługa została już doceniona przez branżowych ekspertów - decyzją Kapituły Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej w 2017 roku została uhonorowana nagrodą „Kike Innowator”.

 

„Przejrzystość i elastyczność – te cechy były dla nas najbardziej pożądane podczas poszukiwania podmiotu, który wsparłby nasze działania w czasie wdrażania usługi wirtualnego operatora GSM. Na tle rynku oferta FlyMobile MVNO NW wygląda znakomicie. Zapewnia nam ona wszystko, co niezbędne do sprawnego i profesjonalnego uruchomienia własnej wirtualnej sieci komórkowej, jednocześnie pozwalając na skomponowanie usług dokładnie wedle naszych założeń” – komentuje Arkadiusz Koćma, właściciel GIGAinternet ze Skały oraz Członek Komisji Rewizyjnej KIKE.

 

Więcej informacji o usłudze znaleźć można na stronach: http://flymobile.pl  oraz https://ispforum.pl/index.php?topic=19899.0  (dostęp dla zalogowanych użytkowników forum ISP).

 

Kontakt prasowy:

Ola Najdychor

ola.najdychor@flymobile.pl

tel.: + 536 606 222

 

O Fundacji Nasza Wizja

 

Nasza Wizja to Fundacja współpracująca z Operatorami telekomunikacyjnymi o profilu MŚP, którym zależy na rozwoju i stałym dostępie do wiedzy oraz nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Zapewniane przez nią rozwiązania (m.in. między innymi: NW CDN, NW EPG czy NW RAP) pozwalają operatorom na oferowanie przez nich najwyższej jakości usług telekomunikacyjnych, a także wspomagają funkcjonowanie przedsiębiorstwa telekomunikacyjnego.

Główną ideą powstania Fundacji była chęć wspólnego dążenia do określonych celów poprzez wykorzystanie efektu synergii. Kooperacja z innymi operatorami, zapewnia konkurencyjność, co pozwala na negocjacje atrakcyjniejszych warunków u nadawców. To z kolei przekłada się na możliwość prezentowania korzystniejszej oferty przez zrzeszonych operatorów dla odbiorców końcowych.

Więcej informacji: www.naszawizja.org

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Pobierz jedną z trzech aplikacji z Huawei AppGallery i odbierz atrakcyjne bonusy Biuro prasowe
2020-02-13 | 13:30

Pobierz jedną z trzech aplikacji z Huawei AppGallery i odbierz atrakcyjne bonusy

Huawei przygotował atrakcyjne promocje za pobranie jednej z trzech aplikacji z Huawei AppGallery. Każdy, kto zainstaluje na swoim urządzeniu aplikację Legimi, otrzyma kod na darmowego e-booka
Telekomunikacja Pobierz jedną z trzech aplikacji z Huawei AppGallery i odbierz atrakcyjne bonusy
2020-02-13 | 13:30

Pobierz jedną z trzech aplikacji z Huawei AppGallery i odbierz atrakcyjne bonusy

Huawei przygotował atrakcyjne promocje za pobranie jednej z trzech aplikacji z Huawei AppGallery. Każdy, kto zainstaluje na swoim urządzeniu aplikację Legimi, otrzyma kod na darmowego e-booka
Telekomunikacja BRAK ZDJĘCIA
2020-02-13 | 13:00

Podziel się opinią o aplikacji w Huawei AppGallery i wygraj bezprzewodowe słuch

Huawei zaprasza do udziału w konkursie „Skomentuj i wygraj”, w którym użytkownicy sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery mogą otrzymać Punkty Huawei, a także wygrać bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3. By

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Infrastruktura

Nad firmami z branży utrzymania czystości zbierają się czarne chmury. Rosną koszty działalności i brakuje rąk do pracy

Brak pracowników oraz dobrze przygotowanych do pracy zespołów – to najpoważniejsze wyzwania, które stoją przed branżą utrzymania czystości. Dziś zatrudnia ona ok. 700 tys. osób, również takich, które do tej pory z różnych względów nie pracowały. Rozwiązanie tych bolączek umożliwiłoby przyjmowanie większej liczby zleceń i dalszy dynamiczny rozwój sektora. Jednym z pomysłów jest włączenie do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji certyfikatu dla osób sprzątających.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Transport

Przewozy w regionach wracają na właściwe tory. W tym roku spółka Polregio zamierza rozpocząć unowocześnianie pociągów i przewieźć 91 mln pasażerów

Komisja Europejska wciąż prowadzi formalne postępowanie dotyczące pomocy publicznej dla spółki Przewozy Regionalne, która od miesiąca funkcjonuje pod nazwą Polregio. To oznacza, że przewoźnik wciąż nie może korzystać z unijnych grantów, ale realizuje plany inwestycyjne we własnym zakresie. W tym roku rozpocznie obliczony na kilka lat program modernizacji swojego taboru. Czteroletnia restrukturyzacja spółki zaowocowała też systematycznym przyrostem liczby pasażerów – na koniec tego roku Polregio chce ich mieć już ponad 91 mln.

Firma

15 tys. hoteli na świecie i 600 w Polsce. Następca Neckermann Polska startuje z ofertą wyjazdową

Na polskim rynku rozpoczyna działalność Nekera, nowy touroperator, który jest niejako następcą Neckermanna, bo tworzony przez ten sam zespół. –  Upadek polskiego oddziału nie miał nic wspólnego z jego kondycją ekonomiczną, był to efekt bankructwa całej grupy Thomas Cook – mówi założyciel nowego biura Maciej Nykiel. Nekera startuje z ofertą wyjazdową do 15 tys. hoteli na całym świecie, zarówno w najpopularniejszych kurortach, jak i egzotycznych krajach. Będzie też mocno rozwijać wycieczki z dojazdem własnym oraz turystykę krajową. W ofercie ma ponad 600 hoteli w Polsce.

 
 

Konsument

Branżę kosmetyczną czeka rewolucja opakowaniowa. Producenci będą odchodzić od plastiku

Producenci kosmetyków stopniowo zmieniają swoje podejście do opakowań. Coraz częściej zamieniają stosowany plastik na w pełni przetwarzalny lub na tekturę, drewno lub szkło. Starają się „odchudzać” opakowania, żeby były mniej kłopotliwe w transporcie. Takie działania to przede wszystkim efekt troski o środowisko, ale wymuszają je także unijne zmiany prawne oraz proekologiczne oczekiwania konsumentów. Zdecydowana większość z nich, kupując kosmetyki, zwraca uwagę na to, czy opakowanie jest przyjazne dla środowiska – wynika z raportu „Strategia Plastikowa i Kosmetyki” przygotowanego przez Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego i Deloitte Advisory.