Komunikaty PR

Huawei i Bouygues Telecom przeprowadzą we Francji testy sieci 5G

2018-03-07  |  12:00

Huawei i Bouygues Telecom ogłosiły podczas tegorocznych targów Mobile World Congress w Barcelonie współpracę na rzecz rozwoju sieci 5G. W ramach porozumienia, w Bordeaux we Francji, przeprowadzone zostaną pierwsze testy 5G w terenie, w których sygnał zostanie wysłany z jednego nadajnika do wielu odbiorników.

Wraz z wprowadzeniem na rynek przez Huawei pierwszych w branży rozwiązań sieciowych sieci E2E (end-to-end) 5G opartych na standardzie  3GPP. Huawei i Bouygues przeprowadzą w Bordeaux we Francji testy 5G w terenie. Jeśli ich wynik będzie pozytywny, Bouygues Telecom będzie mógł w niedalekiej przyszłości zapewnić swoim klientom ultra wysoką przepustowość w usługach transmisji danych, znacznie poprawiając jakośc usług.

– Bouygues Telecom ma na celu zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta. Naszą aktualną misją jest więc szybka i sprawna ocena technologii 5G. Dzisiejsza umowa z Huawei jest w dużej mierze oparta na naszym wspólnym sukcesie z przeszłości. Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować to partnerstwo w zakresie rozwijania sieci 5G – powiedział Jean-Paul Arzel, dyrektor ds. sieci w Bouygues Telecom.

Test 5G w Bordeaux jest kamieniem milowym w rozwoju tej sieci we Francji. Jego wyniki będą ogromnym wsparciem w rozwoju oraz otwarciu nowych możliwości biznesowych – podkreślił Yang Chaobin, dyrektor Huawei 5G Product Line.

Umowa pomiędzy Bouygues Telecom i Huawei to rozszerzenie współpracy z 2012 roku, mającej na celu rozpoczęcie prac nad uruchomieniem sieci 4G. Dzięki temu, już w 2014 r. obie firmy przeprowadziły testy pierwszej komercyjnej sieci 4G o przepustowości 1,1 Gb/s w Europie Zachodniej, w której wykorzystano 4 technologie agregacji danych Carrier Aggregation.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Wpływ koronawirusa na jakość i sprzedaż usług telefonii komórkowej Biuro prasowe
2020-07-01 | 12:00

Wpływ koronawirusa na jakość i sprzedaż usług telefonii komórkowej

Zalecenia dotyczące utrzymania dystansu społecznego spowodowały, że ludzie w dużej mierze przenieśli swoje kontakty interpersonalne do internetu i na łącza telefonii komórkowej. Jak
Telekomunikacja BRAK ZDJĘCIA
2020-06-25 | 14:30

Infobip globalnym liderem w kategorii SMS A2P

Infobip, światowy lider w rozwiązaniach omnichannel, kolejny rok z rzędu został uznany w raporcie ROCCO za najlepszego dostawcę SMS dla operatorów komórkowych oraz przedsiębiorstw. W ankiecie na podstawie której
Telekomunikacja BRAK ZDJĘCIA
2020-06-17 | 01:00

Koronawirus testuje wytrzymałość sektora TELCO

Żyjemy w czasach, w których jesteśmy nieustannie testowani. Nie inaczej dzieje się w sektorze TELCO. Główne wyzwania sektora to poważne rozbieżności między konfiguracją sieci, a nowymi wzorcami ruchu, ponadto fizyczne ataki

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Powoli wracamy do planowych zabiegów i wizyt u lekarzy. Telemedycyna może pomóc w walce z rosnącymi kolejkami

Pandemia przyczyniła się do skokowego wzrostu popularności telemedycyny. Już na początku większość szpitali, przychodni i placówek medycznych wprowadziła zdalne konsultacje online i przez telefon, co umożliwiło zasięgnięcie porady lekarza, a także  wystawienie zwolnienia, skierowania czy recepty bez konieczności osobistego kontaktu. Do tej formy przekonali się zarówno lekarze, jak i pacjenci. Aż 74 proc. pacjentów chce korzystać z telemedycyny nawet po zakończeniu pandemii – wynika z badań Grupy LUX MED. Obecnie firma dostarcza prawie 20 tys. usług telemedycznych dziennie.

Praca

Branża sprzedaży bezpośredniej od początku pandemii notuje rekordowe wzrosty obrotów. Szybko rośnie też zapotrzebowanie na sprzedawców

Sprzedaż bezpośrednia w czasie lockdownu i stopniowego odmrażania handlu notuje rekordowe wzrosty obrotów. Od początku marca do końca maja branża sprzedaje średnio o 30 proc. więcej niż rok temu. W przypadku części firm wzrosty sięgają nawet 85 proc. Zwiększa się także zapotrzebowanie na nowych sprzedawców – poziom rekrutacji jest czterokrotnie wyższy niż przed rokiem. – Wirus nas nie zaskoczył. Już od kilku lat stopniowo przechodziliśmy na nowe technologie i inne sposoby komunikacji ze sprzedawcami i klientami – tłumaczy Mirosław Luboń, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Co czwarty internauta woli robić zakupy w sieci niż w tradycyjnych sklepach. Rozszerzona rzeczywistość może zmniejszyć liczbę zwrotów

Migracja konsumentów z trybu offline do online trwa już od dawna, ale pandemia SARS-CoV-2 okazała się katalizatorem, który przyspieszył ten proces. W sieci kupuje już 72 proc. Polaków, a więcej niż co czwarty częściej wybiera obecnie ten kanał zakupowy m.in. ze względu na wygodę, szybkość i większe bezpieczeństwo. Zyskały kategorie, które w e-commerce dobrze radziły sobie już wcześniej, jak moda i uroda czy elektronika, ale Polacy przekonali się również do kupowania w internecie produktów spożywczych. Rosnącą rolę w e-zakupach odgrywają technologie, jak np. rozszerzona rzeczywistość, które pozwalają lepiej dopasować produkt i zminimalizować ryzyko zwrotów.

Problemy społeczne

Przez koronawirusa Polki obawiają się o swoją zawodową przyszłość. Co trzecia rozważa wyjazd do pracy za granicę

Pandemia koronawirusa ma wpływ na życie zawodowe niemal 70 proc. Polek, głównie młodych. Dla wielu z nich jest to wpływ negatywny – pracę już straciło 15 proc., a 18 proc. pracuje w mniejszym wymiarze czasu – wynika z badania IQS na zlecenie Promedica24. W związku z tym coraz więcej kobiet szuka pracy za granicą. Co trzecia przyznaje, że rozważa emigrację zarobkową, przede wszystkim do Niemiec. Ponad 20 proc. z nich chciałoby podjąć pracę przy opiece nad seniorami.