Komunikaty PR

Huawei wprowadza na rynek dedykowane rozwiązania dla przemysłu

2018-06-25  |  13:40
Biuro prasowe

Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei uruchomił  dedykowane rozwiązanie dla przemysłu – Intent-Driven Network (IDN). Inteligentne, uproszczone, ultra-szerokopasmowe, otwarte i bezpieczne sieci umożliwiają i przyspieszają transformację cyfrową oraz maksymalizują wartość biznesową dla przedsiębiorstw w branżach takich jak finanse, dostawy usług internetowych, handel detaliczny.

Transformacja cyfrowa w różnych gałęziach przemysłu otworzyła ogromną gospodarczą przestrzeń i stała się siłą napędową światowego wzrostu ekonomicznego. Według Globalnego Wskaźnika Łączności (GCI) Huawei z 2018 r. światowa gospodarka cyfrowa osiągnęła w 2017 r. wartość 12,9 bln USD, co stanowi 17,1% światowego PKB. Do 2025 r., dzięki Intelligent Connectivity, osiągnie ona 23 biliony USD, co otworzy nowe możliwości w zakresie innowacji i gospodarki.

– Integracja Internetu z przemysłem przyniosła pierwszą falę dywidendy cyfrowej i nadal wpływa na światowe rynki przemysłowe. Wprowadzenie sztucznej inteligencji rozpocznie kolejną turę wzrostu gospodarki cyfrowej. Huawei ma nadzieję, że dzięki rozwiązaniu IDN przyczyni się do dogłębnej integracji infrastruktury teleinformatycznej, sztucznej inteligencji oraz systemów produkcyjnych specyficznych dla danej branży, przyspieszając w ten sposób cyfrową transformację w różnych obszarach gospodarki i przyczyniając się do sukcesu biznesowego klientów – powiedział Kevin Hu, prezes linii produktów sieciowych Huawei.

Rozwiązanie Huawei pomaga na przykład organizacjom świadczącym usługi finansowe budować ultra duże sieci centrów danych w chmurze. Automatyzuje ono również projektowanie sieci. Ponadto pojedynczy system klastrów sieciowych w centrum danych można elastycznie skalować do obsługi nawet 100 000 serwerów. Dodatkowo analiza Big Data i samouczenie się maszyn jest tutaj wykorzystywane do budowania modeli zachowania sieci, co zapewnia widoczność aplikacji, sieci i zasobów IT. Funkcje te pomagają klientom lokalizować i usuwać usterki w ciągu kilku minut oraz zapewniają niezawodne i nieprzerwane świadczenie usług finansowych przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

W dziedzinie innowacyjnych oraz wysokowydajnych obliczeń AI, wobec sieci wymaga się bardzo małych opóźnień. Niestety do tej pory istniejące łącza nie były w stanie dostarczyć odpowiedniej jakości usług. Odpowiedzią na potrzeby klientów jest tutaj rozwiązanie IDN firmy Huawei, która wprowadza na rynek ultraszybką bezstratną Ethernet AI Fabric wykorzystującą unikalny system rozwiązywania zatorów komunikacyjnych, a  także skracający reakcję nawet o 40% i obniżający całkowity koszt utrzymania sieci (TCO) nawet o 53%. Pomaga to dostawcom usług internetowych i przedsiębiorstwom w szybkim i efektywnym kosztowo wprowadzaniu innowacji w usługach wykorzystujących AI.

Dla rządowych i korporacyjnych sieci łączących sieci lokalne w jedną całość, rozwiązanie IDN zapewnia zarządzanie w chmurze w pełnym cyklu życia produktów oraz otwartą platformę. Umożliwia to planowanie online, szybkie wdrażanie, elastyczne skalowanie i dostarczanie usług na żądanie, a jednocześnie znacznie poprawia dostęp do Internetu dla użytkowników w całej sieci, dzięki wykorzystaniu analizy dużych zbiorów danych i AI. Ponadto tradycyjny system O&M odpowiadający za urządzenia został zastąpiony przez proaktywny system O&M, skoncentrowany na wygodzie użytkownika i zapewniający wysoką jakość oraz bezpieczeństwo korzystania z sieci przez użytkowników. Co więcej, dzięki połączeniu technologii Wi-Fi i IoT rozwiązanie to umożliwia przedsiębiorstwom detalicznym zapewnienie klientom wygodniejszych zakupów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Wpływ koronawirusa na jakość i sprzedaż usług telefonii komórkowej Biuro prasowe
2020-07-01 | 12:00

Wpływ koronawirusa na jakość i sprzedaż usług telefonii komórkowej

Zalecenia dotyczące utrzymania dystansu społecznego spowodowały, że ludzie w dużej mierze przenieśli swoje kontakty interpersonalne do internetu i na łącza telefonii komórkowej. Jak
Telekomunikacja BRAK ZDJĘCIA
2020-06-25 | 14:30

Infobip globalnym liderem w kategorii SMS A2P

Infobip, światowy lider w rozwiązaniach omnichannel, kolejny rok z rzędu został uznany w raporcie ROCCO za najlepszego dostawcę SMS dla operatorów komórkowych oraz przedsiębiorstw. W ankiecie na podstawie której
Telekomunikacja BRAK ZDJĘCIA
2020-06-17 | 01:00

Koronawirus testuje wytrzymałość sektora TELCO

Żyjemy w czasach, w których jesteśmy nieustannie testowani. Nie inaczej dzieje się w sektorze TELCO. Główne wyzwania sektora to poważne rozbieżności między konfiguracją sieci, a nowymi wzorcami ruchu, ponadto fizyczne ataki

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Powoli wracamy do planowych zabiegów i wizyt u lekarzy. Telemedycyna może pomóc w walce z rosnącymi kolejkami

Pandemia przyczyniła się do skokowego wzrostu popularności telemedycyny. Już na początku większość szpitali, przychodni i placówek medycznych wprowadziła zdalne konsultacje online i przez telefon, co umożliwiło zasięgnięcie porady lekarza, a także  wystawienie zwolnienia, skierowania czy recepty bez konieczności osobistego kontaktu. Do tej formy przekonali się zarówno lekarze, jak i pacjenci. Aż 74 proc. pacjentów chce korzystać z telemedycyny nawet po zakończeniu pandemii – wynika z badań Grupy LUX MED. Obecnie firma dostarcza prawie 20 tys. usług telemedycznych dziennie.

Praca

Branża sprzedaży bezpośredniej od początku pandemii notuje rekordowe wzrosty obrotów. Szybko rośnie też zapotrzebowanie na sprzedawców

Sprzedaż bezpośrednia w czasie lockdownu i stopniowego odmrażania handlu notuje rekordowe wzrosty obrotów. Od początku marca do końca maja branża sprzedaje średnio o 30 proc. więcej niż rok temu. W przypadku części firm wzrosty sięgają nawet 85 proc. Zwiększa się także zapotrzebowanie na nowych sprzedawców – poziom rekrutacji jest czterokrotnie wyższy niż przed rokiem. – Wirus nas nie zaskoczył. Już od kilku lat stopniowo przechodziliśmy na nowe technologie i inne sposoby komunikacji ze sprzedawcami i klientami – tłumaczy Mirosław Luboń, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Co czwarty internauta woli robić zakupy w sieci niż w tradycyjnych sklepach. Rozszerzona rzeczywistość może zmniejszyć liczbę zwrotów

Migracja konsumentów z trybu offline do online trwa już od dawna, ale pandemia SARS-CoV-2 okazała się katalizatorem, który przyspieszył ten proces. W sieci kupuje już 72 proc. Polaków, a więcej niż co czwarty częściej wybiera obecnie ten kanał zakupowy m.in. ze względu na wygodę, szybkość i większe bezpieczeństwo. Zyskały kategorie, które w e-commerce dobrze radziły sobie już wcześniej, jak moda i uroda czy elektronika, ale Polacy przekonali się również do kupowania w internecie produktów spożywczych. Rosnącą rolę w e-zakupach odgrywają technologie, jak np. rozszerzona rzeczywistość, które pozwalają lepiej dopasować produkt i zminimalizować ryzyko zwrotów.

Problemy społeczne

Przez koronawirusa Polki obawiają się o swoją zawodową przyszłość. Co trzecia rozważa wyjazd do pracy za granicę

Pandemia koronawirusa ma wpływ na życie zawodowe niemal 70 proc. Polek, głównie młodych. Dla wielu z nich jest to wpływ negatywny – pracę już straciło 15 proc., a 18 proc. pracuje w mniejszym wymiarze czasu – wynika z badania IQS na zlecenie Promedica24. W związku z tym coraz więcej kobiet szuka pracy za granicą. Co trzecia przyznaje, że rozważa emigrację zarobkową, przede wszystkim do Niemiec. Ponad 20 proc. z nich chciałoby podjąć pracę przy opiece nad seniorami.