Komunikaty PR

Mobilny Viking w subskrypcji

2019-04-15  |  11:45
Biuro prasowe

Wprowadzenie oferty Chill ON opartej na subskrypcji to kolejny krok w ewolucji wirtualnego operatora komórkowego Mobile Vikings Polska.

Pierwszym krokiem, jaki podjęliśmy, było gruntowne przebudowanie aplikacji mobilnej Viking App. W efekcie klienci otrzymali do dyspozycji wygodne narzędzie do kontroli stanu rachunku i zarządzania kontem – mówi Frank Bekkers, CEO Mobile Vikings Polska.

Oferta „Chill ON” jest dostępna w formie miesięcznej subskrypcji za 25 zł. W jej ramach klienci mają do dyspozycji nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz pakiet 20 GB danych. Użytkownicy otrzymują również na start bonus w wysokości 10 zł do wykorzystania na dodatkowe usługi takie jak: roaming, połączenia międzynarodowe czy SMSy premium. Korzystanie z nich ułatwi inteligentny portfel – pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku wyposażone w opcję automatycznego uzupełnienia środków.

Już trzy lata temu jako pierwszy gracz na rynku udostępniliśmy klientom rozwiązanie nazwane przez nas „autodoładowaniem”, które do realizacji comiesięcznych  doładowań bez wysiłku użytkownika  wykorzystuje jego kartę płatniczą. Dziś korzysta z niego aktywnie blisko 50 proc. Vikingów. Inteligenty portfel jest kolejnym krokiem ułatwiającym doładowanie konta i stanowi integralny element oferty Chill ON. Jest to ważny wyróżnik naszej oferty, który będziemy sukcesywnie rozbudowywać, dodając do niego nowe usługi – wyjaśnia Frank Bekkers.

Pracując nad parametrami Chill ON kierowaliśmy się faktycznym użyciem usług przez naszych klientów. 97 proc. Vikingów zużywa mniej niż 20 GB miesięcznie - dodaje Frank Bekkers.

Wierzymy, że stworzyliśmy ofertę, którą polubią obecni Vikingowie i którą będą chcieli polecić swoim znajomym, korzystając przy tym z benefitów naszego programu member get member - podsumowuje.

Mobile Vikings zadebiutował na polskim rynku pod koniec 2013 r. Firma systematycznie umacnia swoją pozycję w segmencie MVNO wdrażając innowacyjne usługi i rozwiązania nieobecne do tej pory na rynku. Znakiem rozpoznawczym Mobile Vikings są proste zasady i wysoka jakość usług, które pozwoliły firmie zbudować społeczność blisko 50 tys. lojalnych użytkowników i osiągnąć jedną z najniższych wartości wskaźnika odejść z ofert prepaid na polskim rynku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Grape Up planuje rozwój dzięki cyfrowej transformacji w telekomunikacji Biuro prasowe
2019-05-21 | 10:05

Grape Up planuje rozwój dzięki cyfrowej transformacji w telekomunikacji

Wdrażanie sieci 5G, automatyzacja oraz tworzenie nowych usług w oparciu o chmurę, internet rzeczy (IoT), Big Data i sztuczną inteligencję – to wyzwania, które w największym
Telekomunikacja Motorola Solutions zmodernizuje system komunikacji radiowej dla Służby Więzienne
2019-03-27 | 12:40

Motorola Solutions zmodernizuje system komunikacji radiowej dla Służby Więzienne

Projekt obejmuje nową technologię MOTOTRBOTM Digital Mobile Radio (DMR) oraz oprogramowanie i usługi wspomagające. Lokalni partnerzy Motorola Solutions, firmy Aksel i Siltec, zostali
Telekomunikacja Maxis i Huawei podpisali porozumienie na rzecz przyspieszenia wdrożenia 5G
2019-03-01 | 11:00

Maxis i Huawei podpisali porozumienie na rzecz przyspieszenia wdrożenia 5G

Przedmiotem porozumienia jest współpraca w zakresie kompleksowych testów technologii 5G obejmujących systemy i usługi end-to-end. W imieniu Maxis porozumienie podpisali Gokhan

Farmacja

Polscy i amerykańscy lekarze badają możliwość wykorzystania krwi pępowinowej w leczeniu autyzmu. Wstępne wyniki są obiecujące

Krew pępowinową – cenne źródło komórek macierzystych – coraz częściej pobiera się w celu zamrożenia i późniejszego wykorzystania w leczeniu. Dotąd była stosowana głównie w hematoonkologii, ale polscy i amerykańcy naukowcy prowadzą badania nad jej wykorzystaniem w takich schorzeniach jak autyzm czy mózgowe porażenie dziecięce. – Wstępne wyniki są obiecujące, ale potwierdzenie skuteczności terapii wymaga prowadzenia dalszych prac – mówi prof. Joanne Kurtzberg, uważana na świecie za pionierkę przeszczepień komórek macierzystych z krwi pępowinowej.

Bankowość

Branża bankowa tnie zatrudnienie. Tradycyjne placówki tracą na znaczeniu

Rozwiązania proponowane przez start-upy i młode firmy są szansą na zwiększenie innowacyjności w energetyce. Bardziej elastyczne i nowatorskie podejście do problemu niż w przypadku wielu koncernów energetycznych pomaga im szybciej i precyzyjniej odpowiadać na największe wyzwania w branży, czyli m.in. potrzebę magazynowania energii z odnawialnych źródeł czy poprawy jakości powietrza. Coraz więcej dużych firm decyduje się wspierać start-upy i współpracować z nimi nad nowymi rozwiązaniami. W przypadku InnoEnergy jednym ze sposobów poszukiwania obiecujących technologii jest międzynarodowy konkurs PowerUp!.

Przemysł

Polscy producenci cementu walczą z emisją dwutlenku węgla. Są pod tym względem w światowej czołówce

Polityka klimatyczna i przydział darmowych alokacji dwutlenku węgla do produkcji cementu to dla branży historyczne wyzwanie, które może zagrozić konkurencyjności polskich producentów. Zwłaszcza że na polskim rynku rośnie import spoza Unii Europejskiej, a polskie cementownie nie są w stanie konkurować cenowo z cementem przywożonym z Białorusi czy Ukrainy, które nie są obciążone polityką klimatyczną. Branża wszelkimi dostępnymi sposobami stara się jednak redukować emisję i już w tej chwili polscy producenci należą do światowej czołówki pod względem ograniczania szkodliwego wpływu na środowisko.

Handel

Ziemniaki w sklepach muszą być znakowane symbolem flagi kraju pochodzenia. Weszły w życie nowe przepisy

Według rozporządzenia ministra rolnictwa przy sklepowych stoiskach z ziemniakami konsumenci powinni zobaczyć informację i flagę kraju, z którego pochodzą warzywa. Na razie dotyczy to tylko ziemniaków luzem, dla pakowanych regulacja zacznie obowiązywać od 2020 roku. Nowe przepisy mają wspierać konsumencki patriotyzm. Obowiązek znakowania i poinformowania klientów o kraju pochodzenia ziemniaków spoczywa głównie na sprzedawcach, ale na kolejne regulacje w zakresie znakowania żywności od 2020 roku muszą się przygotować też producenci.