Komunikaty PR

Virgin Mobile zdobywa brąz w konkursie Effie® Awards

2016-10-25  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania VM_Effie ( 0.13 MB )

„Daj się rozpieścić” to hasło długofalowej kampanii, która przyniosła Virgin Mobile brąz w konkursie Effie® Awards w kategorii „Telekomunikacja”. Przekazy łączone z wizerunkiem Gigababci złożyły się na spójną i konsekwentną komunikację marki, której celem jest „rozpieszczanie” klientów. 

Jednolita platforma „Daj się rozpieścić“ pozwoliła na zbudowanie świadomości marki Virgin Mobile. Podkreśla również wartości największego wirtualnego operatora w Polsce oraz wyróżniki jego oferty. Bohaterką kreacji jest przebojowa Gigababcia, która dba o swoje wnuki - tak, jak Virgin Mobile skupia się na rozpieszczaniu klientów.

- Indywidualne podejście i dbałość o klienta nie tylko tworzą naszą ofertę, ale charakteryzują całą markę Virgin Mobile. Rozpieszczanie to nasz sposób na komunikację do szerszej grupy odbiorców, którzy poszukują przejrzystej oferty i szczerych przekazów – opisuje Piotr Suchodolski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska. – Poprzez nasze działania marketingowe pokazujemy, że Virgin Mobile to operator, który jest blisko potrzeb klientów i pozostaje wobec nich uczciwy. Nie boimy się przy tym luzu i przymrużenia oka w komunikacji - dodaje.

Kampania „Daj się rozpieścić“ objęła działania w ATL, BTL, Digital, OOH i POSM. Za koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Lubię to - linked by Isobar (Maciej Kozina, Joanna Biernacka, Adam Brzuszkiewicz, Szymon Pruszyński, Katarzyna Jarzyna). Po stronie Virgin Mobile – Grażyna Piotrowska-Oliwa, Piotr Suchodolski, Agnieszka Flis i Karol Ruciński. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare (Anna Bieńkowska) oraz iProspect (Beata Nowalska i Karolina Gardzińska).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Pobierz jedną z trzech aplikacji z Huawei AppGallery i odbierz atrakcyjne bonusy Biuro prasowe
2020-02-13 | 13:30

Pobierz jedną z trzech aplikacji z Huawei AppGallery i odbierz atrakcyjne bonusy

Huawei przygotował atrakcyjne promocje za pobranie jednej z trzech aplikacji z Huawei AppGallery. Każdy, kto zainstaluje na swoim urządzeniu aplikację Legimi, otrzyma kod na darmowego e-booka
Telekomunikacja Pobierz jedną z trzech aplikacji z Huawei AppGallery i odbierz atrakcyjne bonusy
2020-02-13 | 13:30

Pobierz jedną z trzech aplikacji z Huawei AppGallery i odbierz atrakcyjne bonusy

Huawei przygotował atrakcyjne promocje za pobranie jednej z trzech aplikacji z Huawei AppGallery. Każdy, kto zainstaluje na swoim urządzeniu aplikację Legimi, otrzyma kod na darmowego e-booka
Telekomunikacja BRAK ZDJĘCIA
2020-02-13 | 13:00

Podziel się opinią o aplikacji w Huawei AppGallery i wygraj bezprzewodowe słuch

Huawei zaprasza do udziału w konkursie „Skomentuj i wygraj”, w którym użytkownicy sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery mogą otrzymać Punkty Huawei, a także wygrać bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3. By

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

CES 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Co czwarty nastolatek doświadcza przemocy w internecie. Świadomość zagrożeń wśród rodziców jest wciąż niewystarczająca

Średnio co piąty nastolatek był ośmieszany, a co czwarty – wyzywany w internecie. Tymczasem aż 84 proc. rodziców sądzi, że ich dzieci nigdy nie doświadczyły w sieci słownej przemocy – wynika z badań NASK. Oprócz hejtu młodzież coraz powszechniej styka się też z takimi zagrożeniami jak patostreaming, treści pornograficzne czy fake newsy, a ich lista stale się wydłuża. Kluczem do obrony przed nimi jest edukacja i świadomość po stronie rodziców i nauczycieli. W tym celu w lutym – w ramach obchodów 16. Dnia Bezpiecznego Internetu – odbywa się w całej Polsce blisko 4 tys. inicjatyw na rzecz bezpieczeństwa młodych internautów.

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

UOKiK wytypował kolejne potencjalne piramidy finansowe. W ostatnich trzech latach znalazł na rynku 19 takich podmiotów

W ciągu ostatnich trzech lat UOKiK wytypował – zgodnie z oficjalnymi komunikatami – 19 firm działających na zasadzie piramidy finansowej. W tym tygodniu postawił zarzuty nieuczciwych praktyk kolejnym trzem spółkom, których działalność opierała się na sprzedaży pakietów członkowskich i obiecywaniu korzyści w zamian za namawianie do zakupu kolejnych osób. UOKiK podkreśla, że inwestowanie w piramidy finansowe – których struktura przypomina domek z kart – każdorazowo wiąże się z dużym ryzykiem utraty środków, dlatego konsumenci powinni być wyczuleni na konkretne sygnały ostrzegawcze.

Problemy społeczne

Zagrożonych ubóstwem jest 7 mln Polaków. Do 2030 roku ich liczba może spaść do 1,5 mln

W skrajnym ubóstwie żyje 2 mln Polaków, a blisko 7 mln jest zagrożonych ubóstwem. Dzięki połączeniu środków krajowych i unijnych do 2030 roku liczba osób zagrożonych biedą może spaść do 1,5 mln. – Konieczne jest jednak, by polityka rządowa i wydatki ze środków unijnych wzajemnie się uzupełniały, a procedury rozliczania projektów były prostsze – ocenia dr hab. Ryszard Szarfenberg z Polskiego Komitetu Europejskiej Sieci Przeciw Ubóstwu.

 
 

Transport

PESA i Orlen coraz bardziej zaawansowane w budowie lokomotywy na wodór. Ma być gotowa w 2021 roku

W 2021 roku ma być gotowa lokomotywa wodorowa, nad którą wspólnie pracują bydgoska PESA i PKN Orlen. Pojazd ma być wyposażony w autonomiczne sterowanie, a obie spółki są już na zaawansowanym etapie przygotowywania pełnej specyfikacji, po której ruszy faza projektu i budowy. Docelowo nowa technologia ma zostać wdrożona komercyjnie na dużą skalę, również w pojazdach do przewozu osób.