Komunikaty PR

Virgin Mobile zdobywa brąz w konkursie Effie® Awards

2016-10-25  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania VM_Effie ( 0.13 MB )

„Daj się rozpieścić” to hasło długofalowej kampanii, która przyniosła Virgin Mobile brąz w konkursie Effie® Awards w kategorii „Telekomunikacja”. Przekazy łączone z wizerunkiem Gigababci złożyły się na spójną i konsekwentną komunikację marki, której celem jest „rozpieszczanie” klientów. 

Jednolita platforma „Daj się rozpieścić“ pozwoliła na zbudowanie świadomości marki Virgin Mobile. Podkreśla również wartości największego wirtualnego operatora w Polsce oraz wyróżniki jego oferty. Bohaterką kreacji jest przebojowa Gigababcia, która dba o swoje wnuki - tak, jak Virgin Mobile skupia się na rozpieszczaniu klientów.

- Indywidualne podejście i dbałość o klienta nie tylko tworzą naszą ofertę, ale charakteryzują całą markę Virgin Mobile. Rozpieszczanie to nasz sposób na komunikację do szerszej grupy odbiorców, którzy poszukują przejrzystej oferty i szczerych przekazów – opisuje Piotr Suchodolski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska. – Poprzez nasze działania marketingowe pokazujemy, że Virgin Mobile to operator, który jest blisko potrzeb klientów i pozostaje wobec nich uczciwy. Nie boimy się przy tym luzu i przymrużenia oka w komunikacji - dodaje.

Kampania „Daj się rozpieścić“ objęła działania w ATL, BTL, Digital, OOH i POSM. Za koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Lubię to - linked by Isobar (Maciej Kozina, Joanna Biernacka, Adam Brzuszkiewicz, Szymon Pruszyński, Katarzyna Jarzyna). Po stronie Virgin Mobile – Grażyna Piotrowska-Oliwa, Piotr Suchodolski, Agnieszka Flis i Karol Ruciński. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare (Anna Bieńkowska) oraz iProspect (Beata Nowalska i Karolina Gardzińska).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja GIAP przyciąga nowe technologie do Polski Biuro prasowe
2020-09-10 | 10:00

GIAP przyciąga nowe technologie do Polski

Wzrasta zapotrzebowanie na cyfrowe mapowanie dróg. Technologia ta będzie już niedługo wykorzystywana powszechnie przez administrację publiczną oraz GDDKiA. Pilotażowy projekt
Telekomunikacja BRAK ZDJĘCIA
2020-08-20 | 11:00

Infobip zaufanym partnerem GSMA

Reprezentujacą interesy operatorów komórkowych GSMA przyznała firmie Infobip, specjalizującej się w globalnej komunikacji w chmurze, status zaufanego partnera w programie Identity Revenue Acceleration Initiative. Wspiera to
Telekomunikacja BRAK ZDJĘCIA
2020-08-18 | 12:30

One Equity Partners zainwestował w Infobip – światowego lidera CPaaS

Fundusz private equity One Equity Partners zainwestował w Infobip, globalną platformę komunikacyjną w chmurze pozwalającą na płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ich klientami, a także ułatwiająca integrację

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Rząd zmienia ustawę o cyberbezpieczeństwie. Zdaniem ekspertów może to negatywnie wpłynąć na wdrażanie w Polsce sieci 5G

Projekt zmian w ustawie o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa wprowadza duże zmiany w sektorze telekomunikacyjnym i będzie mieć istotny wpływ na wdrażanie w Polsce sieci 5G. Zawarte w nich przepisy budzą wątpliwości rynkowych graczy, którzy wskazują na luki i niezgodność z innymi aktami prawnymi. Kontrowersyjny jest także tryb procedowania projektu. Trafił on do publicznych konsultacji 8 września, a na przesyłanie opinii resort cyfryzacji dał stowarzyszeniom branżowym, przedsiębiorcom i instytutom naukowym tylko 14 dni. Termin ekspresowych konsultacji upływa na początku przyszłego tygodnia. Eksperci zauważają, że termin powinien być przynajmniej dwukrotnie dłuższy.

Handel

Handel przyspiesza z cyfryzacją. Pierwsze centra handlowe w pełni zautomatyzowały swoje programy lojalnościowe

Blisko 2/3 Polaków należy do przynajmniej jednego programu lojalnościowego, a 72 proc. korzysta z niego w aplikacji mobilnej. Galerie stawiają mocny akcent na ich wygodę i rozbudowę o kolejne funkcjonalności. Dlatego warszawskie centra: Galeria Mokotów i Westfield Arkadia oraz wrocławska Wroclavia całkiem zdigitalizowały swój program lojalnościowy, poszerzając go o cashback, czyli zwrot części pieniędzy za zakupy. – Cyfryzacja centrów handlowych jest naturalnym procesem i będziemy dalej wychodzić naprzeciw potrzebom klientów w tym zakresie – zapowiada Kamila Mąsior, digital manager w Unibail-Rodamco-Westfield.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Prawo

Nowe prawo budowlane wchodzi w życie 19 września. Uprości przygotowania do budowy domu i przyspieszy inwestycję

Nowe prawo budowlane wprowadza zmiany mające ułatwić i przyspieszyć proces inwestycyjny. Jedną z nich jest podział projektu budowlanego na trzy odrębne części. Prostsze ma być uzyskanie pozwolenia na budowę oraz przeniesienie decyzji o pozwoleniu na budowę, a dodatkowo zwiększy się lista inwestycji, które nie będą wymagały pozwoleń. Nowe prawo ułatwi też legalizację części samowoli budowlanych. – Usystematyzowanie przepisów sprawi, że łatwiej będzie zwykłemu Kowalskiemu – ocenia Konrad Młynkiewicz z Kancelarii Sadkowski i Wspólnicy.

Motoryzacja

Śląsk wspiera innowacyjne firmy technologiczne. Doinwestuje m.in. budowę pierwszej w pełni polskiej baterii dla samochodów elektrycznych

Ponad 260 zgłoszonych projektów i 20 mln zł na dokapitalizowanie małych i średnich firm, które inwestują w nowe technologie – to efekt działalności Śląskiego Funduszu Rozwoju. Projekt jest elementem Śląskiego Pakietu dla Gospodarki realizowanego przez samorząd województwa w ramach uzupełnienia rządowej tarczy antykryzysowej. – Inwestycje, w które się angażujemy, wpisują się w globalne trendy, takie jak elektromobilność, zielona energia czy automatyka i robotyka. To pierwszy krok do transformacji gospodarczej regionu śląskiego – mówi Marcin Wilk, prezes zarządu Śląskiego Funduszu Rozwoju.