Komunikaty PR

ID Logistics utrzymuje wysokie tempo wzrostu w III kwartale 2019

2019-11-04  |  12:00
Biuro prasowe

Grupa ID Logistics, jeden z europejskich liderów logistyki kontraktowej, podsumowuje III kwartał i pierwsze 9 miesięcy 2019 roku.

Eric Hémar, prezes i dyrektor generalny Grupy ID Logistics, komentuje: „Po raz kolejny odnotowaliśmy dobry poziom przychodów, i to dokładnie w tych samych obszarach, co we wcześniejszych kwartałach. Obecnie siłą napędową naszej firmy jest międzynarodowa ekspansja, szczególnie w Holandii, Niemczech, Polsce, Rumunii i Rosji. Zgodnie z przyjętym modelem biznesowym, wyzwaniem będzie teraz dla nas kontrola kosztów licznych start-upów i szybkie doprowadzenie ich do rozwoju. Dzięki tym zmianom będziemy mogli stać się wiodącym dostawcą usług w każdym z tych krajów i dostarczymy naszym klientom rzeczywiście ogólnoeuropejskie rozwiązania logistyczne”.

DYNAMIKA WZROSTU UTRZYMANA W TRZECIM KWARTALE

W III kwartale rozwój organiczny ID Logistics utrzymał się na stałym poziomie. Firma odnotowała wzrost przychodów o 8 proc. (9,7 proc. w ujęciu like-for-like) do 384,2 mln EUR.

We Francji, rynku macierzystym, przychody ID Logistics zwiększyły się o 1,9 proc. i wyniosły 180 mln EUR. Na ten wynik największy wpływ miały nowe kontrakty, rozpoczęte w 2018 i na początku 2019 roku.

W bardzo szybkim tempie wzrosły natomiast przychody Grupy ID Logistics z działalności na rynkach międzynarodowych, o 13,9 proc. (17,7 proc. w ujęciu like-for-like) do poziomu 204,2 mln EUR. Udział nowych kontraktów, rozpoczętych w latach 2018/2019 i pozytywne efekty cenowe oraz wolumenowe zrównoważyły wpływ wahań kursów walut i zakończenia działalności w Republice Południowej Afryki (od września br.). Po raz kolejny, do osiągnięcia tak dobrych wyników przyczyniła się działalność Grupy ID Logistics w Europie.

W ciągu pierwszych 9 miesięcy br., przychody ID Logistics wzrosły o 8,9 proc. (10,5 proc. w ujęciu like-for-like) do poziomu 1,128 mld EUR.  

NOWE KONTRAKTY

W III kwartale Grupa ID Logistics utrzymała dobre tempo rozwoju działalności biznesowej i brała udział w różnych przetargach. Firma wygrała i podpisała wiele nowych kontraktów. We Francji Cora, pionier masowej sprzedaży detalicznej, wybrała ID Logistics do zarządzania z magazynu w Lurdes przepływami towarów konsumpcyjnych we wschodniej części kraju. Od 2020 roku ten magazyn o powierzchni 37 tys. mkw. będzie zatrudniał ok. 100 pracowników odpowiadających za obsługę dostaw do 44 hipermarketów. We Francji ID Logistics rozpoczął też współpracę z Mapa Spontex, wiodącym producentem rękawic i gąbek. W Paryżu zostanie otwarty magazyn o powierzchni 12 tys. mkw., dedykowany operacjom co-packingu, skąd realizowanych będzie rocznie ponad 2 mln zamówień B2B i B2C. W Brazylii ID Logistics podpisał kontrakt z Estée Lauder, amerykańskim gigantem kosmetycznym. Operator będzie odpowiadać za zarządzanie obsługą magazynową perfum oraz kosmetyków do makijażu i pielęgnacji włosów marek Estée Lauder, MAC, Jo Malone i Clinique. Nowe centrum dystrybucyjne w Serra (Espirito Santo) zostanie wyposażone w automatyczny przenośnik do przygotowywania zamówień indywidualnych. Rozpoczęcie działalności operacyjnej nastąpi w marcu 2020 roku.

ID LOGISTICS W POLSCE

„W Polsce utrzymaliśmy bardzo dobre tempo rozwoju. Koniec roku 2019 oraz początek 2020 będą dla nas okresem niezwykle aktywnym i pełnym wyzwań, jeśli chodzi o działania operacyjne. Już teraz przygotowujemy się do uruchomienia czterech centrów dystrybucyjnych. Łączna wartość nowej powierzchni magazynowej to ponad 100 tys. mkw., dodatkowo zatrudnimy ponad 1000 pracowników. Rozpoczynamy współpracę z nowym klientem.  I tym samym rozszerzamy naszą działalność w Polsce o branżę kosmetyczną, której specyfika wymaga rozwiniętej na szeroką skalę obsługi magazynowej typu e-commerce. W najbliższych miesiącach widzimy realne perspektywy pozyskania kolejnych kontraktów w nowych dla ID Logistics w Polsce sektorach” zapowiada Sylwia Dunn, business development director, ID Logistics Polska.

PERSPEKTYWY ROZWOJU BIZNESU

ID Logistics spodziewa się utrzymania stabilnego poziomu wzrostu organicznego, z ukierunkowaniem na międzynarodową ekspansję, realizację nowych kontraktów oraz utrzymanie wysokiej jakości oferty.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Agility podsumowuje III kwartał – wzrost zysku netto o ponad 8 proc. Biuro prasowe
2019-12-09 | 12:00

Agility podsumowuje III kwartał – wzrost zysku netto o ponad 8 proc.

Agility, czołowy globalny dostawca usług logistycznych i spedycyjnych, podsumował działalność w III kwartale. Zysk netto wyniósł 21,7 mln KWD* (71,4 mln USD) i wzrósł o
Transport BRAK ZDJĘCIA
2019-12-08 | 12:00

Kto może uratować życie na drodze?

W Polsce 2 325 358 osób posiada uprawnienia do prowadzenia pojazdu kat. C, natomiast 1 362 187 ma możliwość kierowania ciężarówką wraz z naczepą (kat. C+E).[1] Kierowcy zawodowi rocznie pokonują nawet 87 000
Transport Ewakuacja pasażerów z pociągu Kolei Dolnośląskich
2019-12-06 | 18:00

Ewakuacja pasażerów z pociągu Kolei Dolnośląskich

Pomoc rannym pasażerom, czy ewakuacja z płonącego pociągu to tylko niektóre scenariusze z jakimi zmierzyli się pracownicy Kolei Dolnośląskich podczas specjalnych ćwiczeń. Ich celem

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Obecny system gospodarowania odpadami jest kosztowny i nieefektywny. Bez jego reformy konsumenci muszą liczyć się z dalszym wzrostem cen

Koszty gospodarki odpadami będą rosły. – Wynika to m.in. z faktu, że w tej chwili są niedoszacowane, a cały system nieefektywny, co uderza po kieszeni zarówno samorządy, jak i wszystkich konsumentów – mówi Leszek Karski, ekspert prawa ochrony środowiska. Dodatkowym czynnikiem napędzającym podwyżki są też rosnące ceny energii czy paliw, które przekładają się na koszty transportu. Ekspert podkreśla, że w Polsce cały system gospodarki odpadami wymaga reformy, która powinna zacząć się już na etapie edukacji konsumentów. 

Prawo

Brytyjczycy wybierają nowy parlament. Od tego zależy m.in. scenariusz brexitu i status Szkocji

12 grudnia już drugi raz w ciągu trzech lat obywatele Zjednoczonego Królestwa wezmą udział w przedterminowych wyborach do niższej izby parlamentu. Według sondaży Partia Konserwatywna Borisa Johnsona powinna odzyskać utraconą dwa i pół roku temu większość i doprowadzić do brexitu. Według dra Grzegorza Mathei z Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie najważniejszym zadaniem nowego rządu będzie uchronienie brytyjskiego państwa przed rozpadem.

CES Las Vegas 2020

Problemy społeczne

Połowa pracowników w Polsce ma nieprawidłową wagę, a co piąty – podwyższony cholesterol. Do dbania o zdrowie chcą ich zmotywować pracodawcy

Choć według połowy Polaków sport ma największy wpływ na zdrowie, to blisko 60 proc. nie uprawia żadnej aktywności fizycznej. W efekcie co drugi pracownik biurowy ma nieprawidłowy wskaźnik BMI, czyli problemy z wagą, a co piąty – nieprawidłowy cholesterol – wynika z raportu Medicover Polska. Zauważają to pracodawcy, którzy często wśród pozapłacowych benefitów oferują pakiety sportowe. – Możemy zmniejszyć w ten sposób absencję pracowniczą i poprawić efektywność zakładu pracy – ocenia Artur Białkowski z Medicover Polska.

Handel

Współczesny konsument kupuje coś więcej niż sam produkt. Sprzedawcy kreują więc pozytywne emocje z nim związane

Blisko 2/3 klientów przed zakupem czerpie inspirację z mediów społecznościowych – wynika z badań PwC. Współczesny konsument kupuje już nie tylko sam produkt czy usługę, ale również wrażenia i emocje związane z jego zakupem. Dlatego kreowanie pozytywnych doświadczeń konsumenckich, niezależnie od kanału sprzedaży, jest obecnie jednym z największych wyzwań dla marketerów i fundamentem trendu experience economy.