Komunikaty PR

Kampania informacyjna – biletomaty bezgotówkowe w autobusach

2013-09-13  |  12:00
Biuro prasowe

Kampania promuje wśród pasażerów stołecznej komunikacji miejskiej korzystanie z biletomatów bezgotówkowych, a szczególnie zakup doładowania Warszawskiej Karty Miejskiej. Plakaty promujące biletomaty zostały umieszczone na wiatach przystankowych w 50 punktach Warszawy o największym natężeniu ruchu pasażerów, m.in. na Dworcu Centralnym, przy stacjach metra Centrum i Ratusz Arsenał. Teraz kampania zostaje uzupełniona o reklamy typu „fullback” (grafika na całym tyle autobusu, łącznie z szybą) na 60 autobusach miejskich. Kampania została przygotowana przez Mera Serwis, Miejski Zakład Autobusowy i Zakład  Transportu Miejskiego.
 „Mimo tego, że nasze biletomaty są obecne w warszawskich autobusach już od ponad roku, świadomość możliwości i korzyści związanych z zakupem doładowania WKM wśród Warszawiaków wciąż nie jest zbyt duża” – mówi Grzegorz Lange z Mera Serwis, firmy dostarczającej biletomaty bezgotówkowe dla MZA. Kampania ma celu poinformowanie pasażerów, że kartę łatwo doładują w automacie, który znajdą w autobusach oznaczonych przy wejściu naklejką „biletomat, płatność kartą”. „Nie wszyscy wiedzą, jak łatwo i szybko można naładować WKM w naszym biletomacie bezgotówkowym – zajmuje to kilkadziesiąt sekund. Dodatkowym plusem jest fakt, że można to zrobić podczas podróży autobusem – czyli nie tracąc dodatkowego czasu oraz możliwość zakupu doładowania przed upływem ważności biletu. Kolejne takie samo doładowanie na naszej karcie zostaje aktywowane automatycznie wraz z upływem terminu ważności poprzedniego” –  wyjaśnia Grzegorz Lange.
Biletomaty bezgotówkowe opracowane od podstaw przez firmę Mera Systemy rozpoczęły swoje funkcjonowanie w warszawskich autobusach w maju 2012 roku. Obecnie system obejmuje już 740 biletomatów, czyli ponad 50 proc. autobusów MZA. W najbliższych miesiącach ma być powiększony do 1.200 sztuk.
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Loconi Intermodal podsumowuje sytuację na rynku przewozów intermodalnych Biuro prasowe
2020-11-27 | 13:00

Loconi Intermodal podsumowuje sytuację na rynku przewozów intermodalnych

Loconi Intermodal, lider na polskim rynku operatorów intermodalnych, podsumowuje sytuację i wydarzenia w swojej branży.  Po trudnej wiośnie z powodu pandemii i lockdownu, lato i
Transport Nowe życie autobusowej tapicerki. Teraz ogrzeje bezdomne zwierzęta
2020-11-26 | 15:30

Nowe życie autobusowej tapicerki. Teraz ogrzeje bezdomne zwierzęta

Niezwykłą pasję posiada jedna z pracownic wrocławskiego MPK. Pani Justyna miłość do zwierząt połączyła z popularną ostatnio ideą „zero waste”, czyli niemarnowania
Transport CEVA Logistics wygrywa kontrakt na obsługę Pernod Ricard w Tajlandii
2020-11-26 | 15:00

CEVA Logistics wygrywa kontrakt na obsługę Pernod Ricard w Tajlandii

CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, wzmacnia pozycję na światowym rynku usług dla branży beverage. CEVA wygrała właśnie 5-letni kontrakt na obsługę Pernod Ricard,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Farmacja

W wyniku pandemii tysiące chorych na osteoporozę pozostają bez pomocy. Lekarze i pacjenci apelują o proste zmiany umożliwiające diagnostykę i leczenie [DEPESZA]

Na osteoporozę choruje w Polsce aż 2,1 mln osób, a liczba nowych przypadków rośnie. Nieleczona prowadzi do niepełnosprawności i trwałego kalectwa, a nawet śmierci. Tymczasem pandemia COVID-19 spowodowała kilkumiesięczny przestój w diagnostyce i terapii tej choroby. Dane NFZ pokazują, że liczba porad udzielonych w poradniach leczenia osteoporozy spadła w tym roku o ponad 20 proc., a wizyt w gabinetach reumatologów i ortopedów – o 1/3. Lekarze alarmują, że opóźnienia będą mieć nieodwracalne konsekwencje dla tysięcy pacjentów, i apelują do Ministerstwa Zdrowia o wdrożenie prostych rozwiązań, które odciążą system. 

 

Infrastruktura

Firmy budowlane nie odczuwają dużego spowolnienia. Osłabienie koniunktury w budownictwie spodziewane jest w przyszłym roku

Pandemia nie zatrzymała budowlanki. Jak pokazuje listopadowa ankieta PZPB, firmy budowlane mają zapełnione portfele zleceń pozyskanych jeszcze przed pandemią COVID-19, a większość z nich pracuje w tej chwili z 80–90-proc. wydajnością. Ostatnie miesiące przyniosły pewne odbicie zwłaszcza w sektorze mieszkaniowym. Branża budowlana musi jednak przygotować się na skutki kryzysu gospodarczego w następstwie pandemii, choć osłabienie koniunktury pojawi się z pewnym opóźnieniem.

Serwis specjalny

Wyprzedaże u dealerów mają pobudzić sprzedaż aut przed końcem grudnia. Mimo to w całym roku spadki przekroczą 20 proc.

Sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych przez pierwsze 10 miesięcy 2020 roku spadła o 26 proc. Po 20 dniach listopada widać większe zainteresowanie klientów – w osobówkach wzrost sięgnął 7 proc., w autach dostawczych – 26,5 proc. r/r. To może być efekt rozpoczętych wyprzedaży roczników 2020. Pod tym względem pandemiczny rok nie będzie znacząco różnił się od poprzednich. Tym bardziej że od 2021 roku wchodzi w życie nowa norma Euro 6d związana z emisją spalin. Przedstawiciele branży podkreślają, że każdy impuls popytowy byłby na wagę złota, np. programy dopłat połączone ze złomowaniem.

 
 

Infrastruktura

Mniejsze miasta dzięki pandemii mogą zahamować odpływ ludności. Nowych mieszkańców przyciągnęłyby inwestycje w czyste środowisko i oferta mieszkań na wynajem

Wyludnianie się małych i średnich miast i ucieczka młodych do większych aglomeracji to zjawisko obserwowane od dawna. Dzięki pandemii i pracy zdalnej okazało się, że nie trzeba mieszkać blisko miejsca pracy, co może okazać się szansą dla mniejszych ośrodków. Ich dużym plusem są też niższe koszty utrzymania. Jeśli lokalne społeczności zaproponują wykształconym ludziom warunki do wygodnego i przyjemnego życia, m.in. czyste środowisko i atrakcyjną ofertę mieszkaniową, będą mogły konkurować z większymi miastami o nowych mieszkańców. To może pomóc samorządom pozyskać wykwalifikowanych pracowników m.in. do pracy w urzędach, szpitalach czy szkołach.