Komunikaty PR

Mera Systemy na targach TRANSEXPO

2013-09-18  |  12:00
Biuro prasowe


Na TRANSEXPO spotykają się firmy transportowe, specjalizujące się w produkcji części i urządzeń autobusowych oraz przedstawiciele samorządów. Dla firmy Mera Systemy, która opracowała i wyprodukowała systemy biletomatów bezgotówkowych m.in. do warszawskich i wrocławskich autobusów miejskich, to dobre miejsce do zaprezentowania swoich urządzeń. „Systemy i produkty dla transportu publicznego to duża cześć naszej działalności, dlatego na TRANSEXPO prezentujemy nasze biletomaty już po raz piąty” – mówi Grzegorz Lange z Mera Systemy. „To nie tylko świetna okazja do pochwalenia się naszymi nowymi osiągnięciami i produktami, ale również miejsce do nawiązania nowych kontaktów. Mamy nadzieję, że kolejne polskie miasta po Wrocławiu i Warszawie zdecydują się na zastosowanie najnowocześniejszych rozwiązań dla transportu publicznego” – dodaje Grzegorz Lange.
Firma Mera Systemy na swoim stoisku prezentuje swoje najnowsze automaty biletowe mobilne – zainstalowane w autobusach w Warszawie i Wrocławiu, oraz biletomaty stacjonarne, które znajdują się przy przystankach i dworcach Warszawskiej Kolei Dojazdowej (WKD), Kolei Śląskich, oraz w Lublinie. Stoisko Mera Systemy ma nr 15 i znajduje się w hali C.

Biletomaty bezgotówkowe w warszawskich autobusach
Jednym z największych sukcesów firmy Mera Systemy jest system biletomatów w warszawskich autobusach. Biletomaty bezgotówkowe zostały opracowane od podstaw i rozpoczęły swoje funkcjonowanie w warszawskich autobusach w maju 2012 roku. Obecnie system obejmuje już 740 biletomatów, czyli ponad 50 proc. autobusów MZA. W najbliższych miesiącach ma być powiększony do 1.200 sztuk.
TRANSEXPO 2013
W tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów Transportu Zbiorowego bierze udział ok. 120 wystawców z Polski i zagranicy. To największa tego typu impreza branżowa w Europie Środkowo – Wschodniej. Goście targów oprócz zwiedzania stoisk wystawców, będą mogli podziwiać wystawę starych autobusów oraz rywalizację podczas Mistrzostw Polski Kierowców Autobusów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Nowy kodeks drogowy. Pieszy z pierwszeństwem, ale nie przed tramwajem Biuro prasowe
2021-05-31 | 15:00

Nowy kodeks drogowy. Pieszy z pierwszeństwem, ale nie przed tramwajem

Zmieniają się przepisy ruchu drogowego. Od 1 czerwca wchodzący na pasy pieszy ma pierwszeństwo przed pojazdami. Ale nie dotyczy to tramwajów! Im przechodnie wciąż będą musieli
Transport Polski eksport maszyn i urządzeń wymaga silnego zaplecza logistycznego
2021-05-31 | 12:00

Polski eksport maszyn i urządzeń wymaga silnego zaplecza logistycznego

Fracht FWO, operator logistyczny dla przemysłu, poszerza kierunki dostaw dla ładunków ciężkich i ponadnormatywnych, w tym wielkogabarytowych maszyn i kompletnych linii technologicznych.
Transport Podsumowanie spotkania branży TSL o zabezpieczeniach w łańcuchu dostaw
2021-05-27 | 13:30

Podsumowanie spotkania branży TSL o zabezpieczeniach w łańcuchu dostaw

Podsumowanie spotkania ekspertów z branży TSL o zabezpieczeniach w łańcuchu dostaw 13 maja odbyło się branżowe spotkanie online pt. „Bezpieczeństwo ładunku i

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł

Min. Aktywów Państwowych: fuzja Orlenu, Lotosu i PGNiG zwiększy możliwości inwestowania w morskie farmy wiatrowe. Nowy podmiot ma pomóc sprawnie przeprowadzić transformację energetyczną kraju

– Inwestycje w obszarze morskiej energetyki wiatrowej są szacowane na 130 mld zł. Nawet największe z polskich firm, jak Lotos czy PGNiG, nie byłyby w stanie udźwignąć tego typu projektu samodzielnie – wskazuje wiceminister aktywów państwowych Zbigniew Gryglas. Połączenie PKN Orlen, Grupy Lotos i PGNiG ma stworzyć wielki multienergetyczny koncern, którego możliwości inwestycyjne będą dużo większe. To zaś pozwoli rozwijać nie tylko w offshore, lecz także nowe perspektywiczne obszary, jak np. technologie wodorowe. – Fuzja stworzy koncern, który będzie zdolny do przeprowadzenia w skali całego kraju prawdziwej transformacji energetycznej – podkreśla Zbigniew Gryglas.

Farmacja

Około 30 proc. pacjentów z alergią na jad owadów przez pandemię utraciło możliwość odczulania. Sytuację może poprawić refundacja immunoterapii jadami i leczenie ambulatoryjne

Użądlenie osy, szerszenia czy pszczoły zwykle oznacza miejscowy ból i obrzęk, ale dla niektórych osób może skończyć się wstrząsem anafilaktycznym, który zagraża życiu. Jedyną metodą przyczynowego leczenia alergii na jad owadów i uniknięcia ciężkiej reakcji alergicznej jest immunoterapia alergenowa jadami, która jest lekiem ratującym życie. Dziś odczulanie wykonywane jest wyłącznie w warunkach szpitalnych, ale trwają starania, aby móc je prowadzić w warunkach ambulatoryjnych. To poprawiłoby dostęp do terapii polskich pacjentów i znacznie zmniejszyłoby koszty procedur leczenia szpitalnego. – W wyniku przekształcenia szpitali w jednoimienne liczba odczulanych pacjentów zmniejszyła się przynajmniej o 30–40 proc. – alarmuje Grzegorz Baczewski, wiceprezes Fundacji Centrum Walki z Alergią. Aby możliwe było odczulanie pacjentów w warunkach ambulatoryjnych, potrzebna jest jednak refundacja immunoterapii alergenowej jadami typu depot, czyli o przedłużonym uwalnianiu alergenu.

Przemysł

Na Śląsku ruszyło Centrum Testowania Technologii Przemysłu 4.0. To szansa dla małych i średnich firm na sprawdzenie nowych rozwiązań zanim w nie zainwestują

– W całej Europie zmienił się łańcuch dostaw, co jest dla małych i średnich firm olbrzymią szansą. Mogą ją wykorzystać dzięki technologii, jednak żeby chciały pójść tą drogą, musimy im pokazać, że to jest efektywne, przystępne cenowo i opłacalne – podkreśla Artur Pollak, prezes APA Group. Gliwicka spółka uruchomiła właśnie Centrum Testowania Technologii Przemysłu 4.0. Pozwoli ono w praktyce sprawdzić, jak wygląda proces produkcji opartej o nowe technologie, jak np. IoT, big data czy machine learningu, na których opiera się koncepcja przemysłu 4.0.

Polityka

Temat Chin może zdominować środowe rozmowy rosyjsko-amerykańskie. Eksperci nie widzą większych szans na reset w dwustronnych relacjach

– USA z pewnością będą poszukiwały pól do współpracy z Rosjanami, natomiast nie sądzę, żeby spotkanie Bidena z Putinem doprowadziło do resetu. Chyba że Putin wyjdzie i powie: „Joe, idziemy razem na Chiny!” – mówi Jerzy Marek Nowakowski, prezes Stowarzyszenia Euro-Atlantyckiego. Jak ocenia, rozmowy przywódców USA i Rosji będą głównie dotyczyć Chin, ponieważ cała wizyta amerykańskiego przywódcy upływa pod znakiem przeciągania Europy do wspólnego obozu w rywalizacji z Państwem Środka. W tym kontekście tematy Ukrainy i Białorusi, które z pewnością się pojawią, mogą stać się elementem targów.