Komunikaty PR

WROCŁAWSKI STARTUP WJEŻDŻA NA RYNEK PRACY

2019-05-15  |  14:00
Biuro prasowe

Fajna i dobrze płatna praca dodatkowa to obiekt pożądania większości młodych ludzi, szczególnie studentów. Niestety obecnie rynek pracy nie oferuje w tym zakresie zbyt wiele. Zmienić to może innowacyjna usługa Drippple, stworzona przez wrocławski startup.

Idea Drippple jest oparta na sprawdzonym już pomyśle car sharing i modelu biznesowym, podobnym do tego, który jest stosowany przez firmy Uber i Bolt (Taxify). Jej sercem jest inteligentny, mobilny serwis, w którym użytkownik zarządza swoją pracą. To kompleksowe podejście do  modelu pracy jako usługi - bez szefa czy zbędnych formalności. Drippple zapewniania każdemu użytkownikowi komfortowe zaplecze pracy i możliwość wygodnego zarabiania pieniędzy w wybranym przez użytkownika czasie.

Za pomysłem i jego realizacją stoi Hubert Wochyński, znany wrocławski przedsiębiorca i inwestor. Punktem wyjścia była zaś uważna obserwacja lokalnego rynku pracy i wnioski z niej płynące. Z przeprowadzonych badań i analiz jasno wynikało, że na rynku istnieje bardzo interesująca i obiecująca biznesowo nisza oraz grupa docelowa. Dotarcie właśnie do niej i umiejętne wypełnienie rynkowej niszy oraz zaoferowanie odpowiednio sformatowanego rozwiązania to główny cel całego przedsięwzięcia. Ważnym elementem strategii firmy jest promowanie idei wygodnej oraz atrakcyjnej pracy dodatkowej na własny rachunek, bez zbędnych formalności i w przyjaznym środowisku.

Projekt wsparła firma Prometeia Capital Sp. z o.o., tworząc fundusz typu venture capital, obejmujący 20% udziałów kapitału zakładowego, czego owocem jest właśnie Drippple. Dotychczas zainwestowano w projekt ok. 1 mln zł i zapowiedziano dalsze finansowanie.

Jak działa Drippple?

Drippple to usługa skierowana do młodych osób posiadających prawo jazdy, które chcą podjąć się elastycznej pracy dodatkowej i dobrze na tym zarobić. Elastyczność usługi pozwala na doskonałe pogodzenie pracy z nauką i innymi ważnymi życiowymi priorytetami. Ważne jest, by ekosystem Drippple był na wyciągnięcie ręki, w wybranym przez użytkownika czasie. Dzięki temu, może się on skupić wyłącznie na zarabianiu pieniędzy, zamiast tracić czas i zapał na czasochłonne formalności i stresujące wybory.

Prostota i dostępność

Warunki wstępne są banalnie proste - podczas rejestracji online od kierowców wymagane jest: ukończone 20 lat, prawo jazdy od minimum roku, zaświadczenie o niekaralności oraz dowód osobisty. Drippple działa całkowicie legalnie i w pełnej zgodzie z ostatnią nowelizacją „Ustawy o transporcie drogowym” Ministerstwa Infrastruktury. Jako firma świadcząca usługi transportu osób, posiada wszelkie niezbędne licencje, pozwolenia, a także ubezpieczenia wymagane w branży, które są fundamentem legalnej działalności na terenie całego kraju.

Start we Wrocławiu

Drippple ma siedzibę we Wrocławiu i w tym mieście startuje z realizacją usługi – jest już dostępna flota 18 nowych samochodów, a jej liczebność będzie stopniowo zwiększana. Jeszcze w tym roku firma planuje rozszerzyć działalność o inne duże miasta w Polsce: Warszawę, Trójmiasto, Katowice, Poznań, Łódź i Kraków. Dalszym krokiem w rozwoju i biznesowym horyzontem ma być ekspansja usługi na rynki zagraniczne.

Strategia rozwoju

O perspektywach i filozofii firmy tak opowiada sam Hubert Wochyński: Wystarczy mieć prawo jazdy, chcieć pracować i lubić jazdę samochodem, by zacząć z nami współpracę. To proste i czytelne wymogi, a zamian oferujemy atrakcyjne zarobki i ciekawą, zgodną z polskim prawem pracę. Celem strategicznym Drippple jest aktywizacja osób bezrobotnych lub posiadających już zajęcie, ale chcących dodatkowo zarobić. Oferujemy młodym osobom szansę na niezależność finansową jeszcze w trakcie nauki i na progu dorosłego życia. Tak właśnie sformatowaliśmy naszą ofertę – współpraca z Drippple jest najkorzystniejsze dla studentów do 26 roku życia. Oczywiście w przyszłości chcielibyśmy też otworzyć się inne grupy wiekowe, bo brak pracy i perspektyw to niestety nie tylko problem młodzieży.

Mobilność i dynamika

Wybór aktualnej grupy docelowej ma swoje precyzyjne odzwierciedlenie w podstawowym narzędziu pracy – wbrew pozorom nie jest to samochód. Sercem usługi jest mobilny serwis online drippple.co, za pomocą którego można nawiązać współpracę, zarezerwować samochód oraz rozliczyć się z wykonanej pracy. Jest w nim również dostęp do wszelkiego rodzaju pomocnych statystyk oraz systemu wsparcia firmy. Ten sposób zarządzania usługą gwarantuje jej przyjazną strukturę oraz wysoką dynamikę, tak aby użytkownik mógł szybko i skutecznie z niej korzystać.

WWW: https://drippple.co

FB: https://www.facebook.com/drippple.co

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Więcej pociągów Kolei Dolnośląskich od czerwca Biuro prasowe
2020-05-27 | 16:30

Więcej pociągów Kolei Dolnośląskich od czerwca

Koleje Dolnośląskie zdecydowały o przywróceniu od poniedziałku, 1 czerwca, kolejnych połączeń. Do siatki wrócą, bądź zostaną wydłużone 52 pociągi. To trzeci etap
Transport Hillebrand o wyzwaniach logistyki branży beverage wobec Covid-19
2020-05-27 | 14:00

Hillebrand o wyzwaniach logistyki branży beverage wobec Covid-19

Po restrykcjach, które miały zapobiegać rozprzestrzenianiu się koronawirusa Covid-19, gospodarki światowe wchodzą w kolejne etapy „odmrażania”. Jak obecnie wygląda
Transport DPD Polska Firmą Roku 2020
2020-05-25 | 09:45

DPD Polska Firmą Roku 2020

DPD Polska została nagrodzona tytułem „Firma Roku 2020” przyznawanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej. Godło otrzymują przedsiębiorstwa, które

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne - Śląskie

Medyczne innowacje przyspieszają walkę z SARS-CoV-2. Na Śląsku ruszyła budowa unikalnego w skali europejskiej centrum medycznego za 100 mln zł

Telemedycyna, dzięki zdalnemu kontaktowi między personelem medycznym a pacjentem, pomaga ograniczać ryzyko rozprzestrzeniania się takich epidemii jak SARS-CoV-2. Obok sztucznej inteligencji czy analizy danych stanowi jeden z wiodących trendów technologicznych w ochronie zdrowia. Również na tych obszarach swoją działalność skupiać będzie Śląskie Centrum Inżynierskiego Wspomagania Medycyny i Sportu, którego budowa ruszyła właśnie w Zabrzu. Jest to wspólna inwestycja obchodzącego 10. rocznicę działalności Wydziału Inżynierii Biomedycznej Politechniki Śląskiej oraz firmy Philips. Dzięki połączeniu potencjału intelektualnego oraz doświadczenia obu stron realizowany projekt przyczyni się do rozwoju innowacyjnych technologii w zakresie telemedycyny, e-zdrowia oraz zdalnej diagnostyki.

Handel

Wirtualne kasy fiskalne. Rozmowy w Ministerstwie Finansów na ostatniej prostej

W odpowiedzi na apel wystosowany przez ekspertów Ministerstwo Finansów organizuje spotkanie, podczas którego analizowane będą zagrożenia płynące z rozszerzenia pilotażu wirtualnych kas fiskalnych na branże wrażliwe podatkowo, jak gastronomiczna czy hotelarska. Zmiany mogą odbić się na wpływach do budżetu. Wątpliwości budzą także kwestie bezpieczeństwa takich kas.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Przedsiębiorcy negatywnie oceniają kondycję gospodarki i swojego biznesu. Programy pomocowe są dla nich zbyt skomplikowane

Nastroje przedsiębiorców są nieco lepsze niż w połowie kwietnia – wynika z badania Pracodawców RP. Wciąż jednak dominuje pesymizm. Firmy gorzej oceniają przy tym perspektywy gospodarki niż własne położenie. Swoją przyszłość czarno widzą szczególnie najmniejsze przedsiębiorstwa: prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą oraz mikrofirmy zatrudniające do dziewięciu pracowników. Przedsiębiorcy mają też zastrzeżenia do sposobu działania programów pomocowych.

Handel

Sprzedaż zabawek przeniosła się do internetu. Tradycyjne sklepy coraz częściej korzystają z nowych form sprzedaży w sieci

Eksperci mówią już o trwałej zmianie nawyków konsumenckich. Mimo otwarcia sklepów i galerii handlowych sprzedaż przez internet wciąż notuje dynamiczne wzrosty. Jedną z kategorii, w których konsumenci chętniej kupują online, są artykuły dla dzieci, również zabawki. – Ten rok przyniósł branży transformację cyfrową – mówi Bartosz Ulman z Orbico. Do sieci przeniosła się nie tylko sprzedaż, lecz również reklama i prezentacja zabawek.