Komunikaty PR

WROCŁAWSKI STARTUP WJEŻDŻA NA RYNEK PRACY

2019-05-15  |  14:00
Biuro prasowe

Fajna i dobrze płatna praca dodatkowa to obiekt pożądania większości młodych ludzi, szczególnie studentów. Niestety obecnie rynek pracy nie oferuje w tym zakresie zbyt wiele. Zmienić to może innowacyjna usługa Drippple, stworzona przez wrocławski startup.

Idea Drippple jest oparta na sprawdzonym już pomyśle car sharing i modelu biznesowym, podobnym do tego, który jest stosowany przez firmy Uber i Bolt (Taxify). Jej sercem jest inteligentny, mobilny serwis, w którym użytkownik zarządza swoją pracą. To kompleksowe podejście do  modelu pracy jako usługi - bez szefa czy zbędnych formalności. Drippple zapewniania każdemu użytkownikowi komfortowe zaplecze pracy i możliwość wygodnego zarabiania pieniędzy w wybranym przez użytkownika czasie.

Za pomysłem i jego realizacją stoi Hubert Wochyński, znany wrocławski przedsiębiorca i inwestor. Punktem wyjścia była zaś uważna obserwacja lokalnego rynku pracy i wnioski z niej płynące. Z przeprowadzonych badań i analiz jasno wynikało, że na rynku istnieje bardzo interesująca i obiecująca biznesowo nisza oraz grupa docelowa. Dotarcie właśnie do niej i umiejętne wypełnienie rynkowej niszy oraz zaoferowanie odpowiednio sformatowanego rozwiązania to główny cel całego przedsięwzięcia. Ważnym elementem strategii firmy jest promowanie idei wygodnej oraz atrakcyjnej pracy dodatkowej na własny rachunek, bez zbędnych formalności i w przyjaznym środowisku.

Projekt wsparła firma Prometeia Capital Sp. z o.o., tworząc fundusz typu venture capital, obejmujący 20% udziałów kapitału zakładowego, czego owocem jest właśnie Drippple. Dotychczas zainwestowano w projekt ok. 1 mln zł i zapowiedziano dalsze finansowanie.

Jak działa Drippple?

Drippple to usługa skierowana do młodych osób posiadających prawo jazdy, które chcą podjąć się elastycznej pracy dodatkowej i dobrze na tym zarobić. Elastyczność usługi pozwala na doskonałe pogodzenie pracy z nauką i innymi ważnymi życiowymi priorytetami. Ważne jest, by ekosystem Drippple był na wyciągnięcie ręki, w wybranym przez użytkownika czasie. Dzięki temu, może się on skupić wyłącznie na zarabianiu pieniędzy, zamiast tracić czas i zapał na czasochłonne formalności i stresujące wybory.

Prostota i dostępność

Warunki wstępne są banalnie proste - podczas rejestracji online od kierowców wymagane jest: ukończone 20 lat, prawo jazdy od minimum roku, zaświadczenie o niekaralności oraz dowód osobisty. Drippple działa całkowicie legalnie i w pełnej zgodzie z ostatnią nowelizacją „Ustawy o transporcie drogowym” Ministerstwa Infrastruktury. Jako firma świadcząca usługi transportu osób, posiada wszelkie niezbędne licencje, pozwolenia, a także ubezpieczenia wymagane w branży, które są fundamentem legalnej działalności na terenie całego kraju.

Start we Wrocławiu

Drippple ma siedzibę we Wrocławiu i w tym mieście startuje z realizacją usługi – jest już dostępna flota 18 nowych samochodów, a jej liczebność będzie stopniowo zwiększana. Jeszcze w tym roku firma planuje rozszerzyć działalność o inne duże miasta w Polsce: Warszawę, Trójmiasto, Katowice, Poznań, Łódź i Kraków. Dalszym krokiem w rozwoju i biznesowym horyzontem ma być ekspansja usługi na rynki zagraniczne.

Strategia rozwoju

O perspektywach i filozofii firmy tak opowiada sam Hubert Wochyński: Wystarczy mieć prawo jazdy, chcieć pracować i lubić jazdę samochodem, by zacząć z nami współpracę. To proste i czytelne wymogi, a zamian oferujemy atrakcyjne zarobki i ciekawą, zgodną z polskim prawem pracę. Celem strategicznym Drippple jest aktywizacja osób bezrobotnych lub posiadających już zajęcie, ale chcących dodatkowo zarobić. Oferujemy młodym osobom szansę na niezależność finansową jeszcze w trakcie nauki i na progu dorosłego życia. Tak właśnie sformatowaliśmy naszą ofertę – współpraca z Drippple jest najkorzystniejsze dla studentów do 26 roku życia. Oczywiście w przyszłości chcielibyśmy też otworzyć się inne grupy wiekowe, bo brak pracy i perspektyw to niestety nie tylko problem młodzieży.

Mobilność i dynamika

Wybór aktualnej grupy docelowej ma swoje precyzyjne odzwierciedlenie w podstawowym narzędziu pracy – wbrew pozorom nie jest to samochód. Sercem usługi jest mobilny serwis online drippple.co, za pomocą którego można nawiązać współpracę, zarezerwować samochód oraz rozliczyć się z wykonanej pracy. Jest w nim również dostęp do wszelkiego rodzaju pomocnych statystyk oraz systemu wsparcia firmy. Ten sposób zarządzania usługą gwarantuje jej przyjazną strukturę oraz wysoką dynamikę, tak aby użytkownik mógł szybko i skutecznie z niej korzystać.

WWW: https://drippple.co

FB: https://www.facebook.com/drippple.co

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport RYANAIR URUCHAMIA PROGRAM SZKOLENIA PILOTÓW W EUROPIE ŚRODKOWEJ Biuro prasowe
2019-07-19 | 13:00

RYANAIR URUCHAMIA PROGRAM SZKOLENIA PILOTÓW W EUROPIE ŚRODKOWEJ

Dzięki współpracy irlandzki przewoźnik lotniczy powiększy swoją kadrę o wykwalifikowanych pilotów zawodowych, którzy będą wspierać jego dalszy rozwój w całej
Transport BRAK ZDJĘCIA
2019-07-19 | 12:30

Dachser Polska rozwija biznes i oddziały

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, zwiększył powierzchnię krajowych oddziałów o blisko 40% w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Firma, która w Polsce specjalizuje się w obsłudze eksportu, rozbudowała
Transport Grupa ID Logistics stawia na certyfikaty jakości
2019-07-18 | 15:30

Grupa ID Logistics stawia na certyfikaty jakości

ID Logistics, jeden z europejskich liderów dedykowanej logistyki kontraktowej, przykłada dużą wagę do wdrażania certyfikatów wspierających procesy zarządzania operacyjnego w

Kalendarium

MSPO - Targi Obronne Zbrojeniowe 2019 - Kielce

Handel

Kolejny trudny sezon dla polskich sadowników. Ich problemy z pracownikami, pogodą i ukraińską konkurencją odczują kieszenie konsumentów

Rosyjskie embargo i brak możliwości eksportu na tamtejszy rynek, niedobór pracowników sezonowych, konkurencja ze strony producentów z Ukrainy i nierówne relacje z przemysłem przetwórczym to w tej chwili największe bolączki polskich sadowników – ocenia Mirosław Maliszewski, prezes Związku Sadowników RP. Jak podkreśla, bez właściwych rozwiązań nie będzie możliwe utrzymanie wskaźników produkcji i eksportu z poprzednich lat, a branża przegra z zagraniczną konkurencją. Zwłaszcza że polskich sadowników nie rozpieszcza ostatnio także pogoda: niekorzystne warunki spowodowały, że zbiory wszystkich gatunków owoców będą w tym roku 30 do nawet 50 proc. niższe. To z kolei odczują kieszenie konsumentów.

Konsument

TikTok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek. Młodzi ludzie stają się odporni na tradycyjne reklamy

Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do kampanii i ich wiarygodność. Łączeniu marek i influencerów służy projekt FOLLOVERS, który jest efektem współpracy mediowego giganta Viacom i grupy BrandBuddies, z którą współpracuje ponad 750 marek. Do promocji będzie wykorzystywał TikToka i Instagrama, które stają się coraz popularniejszymi platformami.

Patronaty Newserii

XXIX Forum Ekonomiczne - Krynica

Prawo

Za kilka lat inwestycje będą zamierać z powodu sytuacji na rynku pracy. Inwestorzy nie będą mieli wykonawców o odpowiednich kompetencjach

Na polskim rynku pracy już brakuje kilku milionów pracowników, inni z kolei narzekają na brak zatrudnienia. Wynika to z jednej strony z niedopasowania umiejętności pracowników i potrzeb pracodawców, z drugiej z sytuacji demograficznej oraz niskiej aktywności zawodowej Polaków. Zdaniem eksperta rynku pracy z Konfederacji Lewiatan potrzebna jest zachęcająca do podejmowania pracy polityka, dostosowanie programów kształcenia do wymagań rynku i odpowiedzialna polityka migracyjna.

IFA 2019 Berlin

Handel

Sklepy będą w stanie dostarczać produkty poniżej 24 h. Stanie się to możliwe dzięki technologii zdalnej identyfikacji przedmiotów

W Polsce co roku sprzedawanych jest ok. 30 mln chipów działających w technologii RFID. Globalny rynek jest wart ok. 11 mld dolarów i szybko rośnie, bo technologia zdalnej identyfikacji przedmiotów znajduje szereg zastosowań niemal w każdej branży – od logistyki, przemysłu farmaceutycznego, po sklepy detaliczne i e-commerce. Duży potencjał ma zwłaszcza w tej ostatniej, bo RFID pozwala skutecznie zarządzać zapasami produktów, trafiać z reklamami do konsumentów, ograniczyć kradzieże w sklepach, a także znacznie skrócić czas dostawy zamówionych towarów.

Złote Spinacze 2019