Komunikaty PR

Tu nauka staje się biznesem. innoSHARE UNIversity 2019

2019-09-13  |  01:00
Biuro prasowe

Innowatorzy, przedsiębiorczy naukowcy, doktoranci i studenci, startupy deep tech, pracownicy firm prowadzących działalność badawczo-rozwojową, przedstawiciele ekosystemów innowacji z różnych części świata, a także inwestorzy – wszystkich będzie można spotkać podczas piątej edycji innoSHARE UNIversity, która odbędzie się pod hasłem „Tu nauka staje się biznesem”.

innoSHARE UNIversity to międzynarodowe wydarzenie organizowane w Warszawie dla innowatorów, przedsiębiorczych naukowców, doktorantów i studentów, startupów deep tech, pracowników firm prowadzących działalność badawczo-rozwojową, inwestorów oraz przedstawicieli ekosystemów innowacji z różnych części świata, którego celem jest budowanie sieci relacji i wymiana wiedzy pomiędzy nauką, biznesem i administracją, facylitacja i umiędzynaradawianie ekosystemu innowacji w Polsce oraz wykreowanie nowego globalnego wydarzenia w Regionie CEE we współpracy z Partnerami Fundacji Polska Innowacyjna. W tym roku, ogniskiem inspirujących spotkań i prelekcji stanie się warszawskie Centrum Nauki Kopernik, które 10 października gościć będzie uczestników tego wydarzenia.

Nauka – innowacje – biznes

W ramach wydarzenia weźmie udział 450 uczestników, a w porywających wystąpieniach i dyskusjach wystąpi ponad 40 prelegentów z kraju i z zagranicy, którzy w swoich prezentacjach poruszą zagadnienia z takich dziedzin, jak m.in. uczelnie przyszłości, nowe paliwa i energia, drony, miasto przyszłości, nowa żywność, healthcare, biotechnologia, chemia i nowe materiały, fotonika czy Human Tech. Podczas aktywności obejmujących panele dyskusyjne, FIREside CHAT (dyskusje pomiędzy przedstawicielami firmy, a osobą ze świata nauki) czy impact TALK (indywidualne wystąpienia zorientowane wokół edukacyjnego przedstawienia rozwiązań firmy) uczestnicy konferencji będą mieli możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami technologicznymi w nauce i biznesie.

Piąta edycja tego międzynarodowego wydarzenia to okazja do spotkania nie tylko ludzi świata nauki czy innowatorów ze startupów deep techowych i naukowych, ale również przedstawicieli ekosystemów innowacji z różnych części świata, partnerów i uczestników chcących realizować swoje cele biznesowe, badawcze oraz społeczne, a także inwestorów czy aniołów biznesu. Jednym z gości specjalnych tegorocznej edycji będzie Arno Meerman – współzałożyciel i Dyrektor Generalny globalnej sieci University Industry Innovation Network (www.uiin.org), który opowie, jak wyglądać będą uczelnie przyszłości oraz jak sieciowanie i facylitacja wspiera na świecie współpracę nauki z biznesem.

Sposób na networking

Jakie korzyści niesie za sobą uczestnictwo w innoSHARE UNIversity? To inspiracje płynące ze spotkań z innowatorami z kraju i zagranicy, a także unikalna wiedza dla startupów, firm, naukowców i studentów. innoSHARE UNIversity to międzynarodowe wydarzenie łączące biznes, naukę i administrację, które jest doskonałą okazją do match makingu dla startupów, firm, naukowców i funduszy VC.

W gronie key speakerów podczas piątej edycji innoSHARE UNIversity pojawią się:

· Arno Meerman – współzałożyciel i dyrektor generalny University Industry Innovation Network, wiodącej globalnej sieci, która ułatwia interakcje i stymuluje współpracę między instytucjami szkolnictwa wyższego, a przemysłem. Aktywnie prowadzi konsultacje dla rządu, uniwersytetów i przemysłu w zakresie strategii współpracy, polityk i działań na rzecz zmian instytucjonalnych;

· Dr Lech Kaniuk – doktor nauk medycznych D1 dziedzinie immunologii i chorób zakaźnych (Karolinska Institutet), współzałożyciel i CEO firmy Biopromic AB (Szwecja) działającej w branży diagnostyki chorób zakaźnych i tworzącej nowa generacje testów point-of-care;

· Jerzy Guse – australijski przedsiębiorca z ponad 9-letnim doświadczeniem w branży energii odnawialnej i efektywności energetycznej. Założyciel takich firm w sektorze energii odnawialnej, jak: Tivok Australia, Tivok Energy na Bliskim Wschodzie, Arc Renewable Group i Atlas Renewables.

Platforma innoSHARE UNIversity zaprosiła do współtworzenia konferencji także rozmaite organizacje podzielające misję uniwersytetu, które znajdą w jej ramach przestrzeń do realizacji swoich projektów, celów i eventów.

Interdyscyplinarny rozwój

innoSHARE UNIversity to inicjatywa powołana do życia przez Fundację Polska Innowacyjna, która łączy przedstawicieli świata nauki, biznesu, startupów, instytucji publicznych i prywatnych, a także organizacji pozarządowych, w efekcie czego facylituje ekosystem i relacje skupione wokół siebie. Misją fundacji jest wspieranie Polski w taki sposób, aby stała się jednym ze światowych centrów innowacji i biznesu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Jak zarządzać siecią partnerską, aby zwiększyć sprzedaż? Biuro prasowe
2019-11-14 | 12:00

Jak zarządzać siecią partnerską, aby zwiększyć sprzedaż?

O sukcesie sieci partnerskiej decyduje sprawna współpraca i komunikacja. Jednak większość stosowanych narzędzi do zarządzania partnerami, jak CRM-y i Excel, nie jest w stanie
Firma WAWEL kolejny raz z tytułem Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR 2019
2019-11-14 | 10:20

WAWEL kolejny raz z tytułem Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR 2019

Prestiżowa nagroda Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR 2019 trafiła po raz kolejny do firmy Wawel. Tym samym, pozostając wśród laureatów programu, marka umocniła miano
Firma Dziś 300, jutro 330 – KiK podwyższa poprzeczkę
2019-11-13 | 14:00

Dziś 300, jutro 330 – KiK podwyższa poprzeczkę

KiK głośno komunikował strategię rozwoju na 2019 rok. Od wielu miesięcy wiadomo było, że w kontekście tegorocznych planów marka celuje w liczbę 300 sklepów. Na ostatnim

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

Prawie 60 proc. Polaków nie wie, jak radzić sobie z długami. Są one częstą przyczyną depresji i napięć w rodzinie

Napięcia w rodzinie, konflikty, poczucie bezsilności, a nawet stany depresyjne – to pozafinansowe problemy, jakie często towarzyszą niespłaconym zobowiązaniom. 45 proc. zadłużonych Polaków oczekiwałoby w tym zakresie wsparcia, doradztwa i pomocy ze strony rodziny. Jednak tylko co piętnasty chciałby, aby wyręczono go w kwestii uregulowania długu. Do skorzystania z takiej pomocy są najbardziej skłonni przedstawiciele najmłodszej generacji Z w wieku 18–24 lat. Jest to pokolenie, która nie obawia się szczerych rozmów z partnerem o długach – wynika z badania „Postawy różnych pokoleń Polaków wobec zadłużenia” Grupy KRUK.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Ochrona środowiska

Nowy rząd będzie się musiał zmagać ze spowolnieniem gospodarki i inwestycji. Wyzwaniem dla ministra finansów będzie utrzymanie wydatków socjalnych

Głównym priorytetem nowego rządu w obszarze polityki gospodarczej będzie wsparcie krajowej gospodarki w warunkach spowolnienia na świecie – uważa Grzegorz Maliszewski, główny ekonomista Banku Millennium. Wśród ważnych zadań jest zachęcenie prywatnego biznesu do inwestowania. Wiele wyzwań czeka ministra finansów, którzy będzie musiał pogodzić możliwe ograniczenia w pozyskiwaniu nowych dochodów z deklarowanym przed wyborami wzrostem wydatków socjalnych.

Prawo

Kobiety pracujące jako hostessy są narażone na liczne nadużycia. Powstający kodeks etyczny pomoże uregulować branżę i zerwać ze stereotypami

Z analizy mediów wynika, że w blisko 80 proc. relacje pracownicze oceniane są jako złe. Szczególna sytuacja panuje w branży hostessingu, gdzie pracownice często doświadczają molestowania seksualnego, są wykorzystywane przez pracodawców, narzekają też na brak wsparcia w trudnych sytuacjach z klientami – wynika z raportu „Branża hostess w Polsce. Główne problemy i kontrowersje”. Dlatego Komitet Dialogu Społecznego KIG wspólnie z Forum Odpowiedzialnego Biznesu opowiadają się za stworzeniem kodeksu dobrych praktyk. To pierwszy krok do wprowadzenia wyższych standardów w branży.

Konsument

Czwarta rewolucja przemysłowa daje branży spożywczej szanse na rozwój. Nowe technologie pomogą jej zdobywać zagraniczne rynki

– Rozwiązania wprowadzane w ramach przemysłu 4.0. to szansa dla polskich producentów żywności na zyskanie przewagi konkurencyjnej na rynkach zagranicznych – przekonuje Kacper Nosarzewski, członek zarządu Polskiego Towarzystwa Studiów nad Przyszłością. Nowe rozwiązania technologiczne pomagają wpływać na decyzje zakupowe, usprawniają produkcję i gwarantują bezpieczeństwo produktów. To o tyle istotne, że konsumenci wybierają produkty coraz bardziej świadomie. Nie tylko zwracają uwagę na cenę, lecz także czytają etykiety.