Komunikaty PR

7.500.000 zadowolonych pasażerów PolskiBus.com

2014-07-14  |  19:00
Biuro prasowe

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że tak duża liczba ankietowanych klientów jest zadowolona z usług PolskiBus.com. Tak wysokie wyniki umacniają nas w przekonaniu, że nasz wspólny wysiłek mający na celu stałe podwyższanie poziomu usług oraz dostosowywania siatki połączeń do oczekiwań naszych klientów przynosi pożądane efekty. Jak zaobserwowaliśmy pasażerowie wybierający się w podróż z PolskiBus.com doceniają przede wszystkim komfort podróżowania oraz udogodnienia, takie jak klimatyzacja i bezpłatny dostęp do Wi-Fi” – mówi Grażyna Fałdyga-Król, Dyrektor Handlowy PolskiBus.com.

 „Jesteśmy również bardzo zadowoleni, że dzięki obecności PolskiBus.com na krajowym rynku prawie co szósta osoba, która wcześniej nie była zdecydowana na wyjazd wybrała się z nami w podróż. Natomiast prawie co czwarty pasażer zdecydował się na pozostawienie samochodu i skorzystanie z naszych usług. Siatka komfortowych połączeń autokarowych w przystępnej cenie pomiędzy atrakcyjnymi lokalizacjami może znacząco przyczynić się do rozwoju polskiej turystyki i działalności gospodarczej, na czym z pewnością skorzystają lokalni przedsiębiorcy na terenie całej Polski” – dodaje Grażyna Fałdyga-Król, Dyrektor Handlowy PolskiBus.com.

Do tej pory PolskiBus.com przewiózł już ponad 7.500.000 pasażerów, co oznacza, że statystycznie już co 5 Polak skorzystał z naszych usług. Wraz ze wzrostem liczby klientów oraz obsługiwanych tras zaobserwowaliśmy, że poziom zadowolenia naszych klientów pozostał na bardzo wysokim poziomie, co jest dla nas bardzo istotne. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy flota PolskiBus.com powiększyła się do 113 nowoczesnych pojazdów. Z kolei liczba tras uległa zwiększeniu do 16, a wprowadzenie kolejnych jest planowane jeszcze w tym roku.

Dane pochodzą z badania przeprowadzonego przez PolskiBus.com w dniach 16.05 – 05.06.2014 r. W badaniu wzięło udział 9 535 respondentów, podróżujących na wszystkich trasach PolskiBus.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Tu się szkolą załogi linii KLM Biuro prasowe
2021-07-26 | 01:00

Tu się szkolą załogi linii KLM

Holenderska firma Królewskie Towarzystwo Lotnicze, bo tak brzmi pełna nazwa linii KLM, należy od lat do czołówki firm lotniczych na świecie. Działa nieprzerwanie od 1919 roku.
Turystyka Workation – jak wybrać miejsce do pracy zdalnej?
2021-07-12 | 13:12

Workation – jak wybrać miejsce do pracy zdalnej?

Jak połączyć pracę i odpoczynek? Odpowiedź jest prosta – workation, czyli wakacje połączone z pracą zdalną. Pomimo luzowania obostrzeń, wciąż wiele firm pracuje w formule home
Turystyka Czas na wakacje! Jakie plany mają Polacy?
2021-06-29 | 10:00

Czas na wakacje! Jakie plany mają Polacy?

Mimo że kolejne państwa otwierają się na turystów, dużą popularność zyskują w tym roku wakacje w Polsce. Jak pokazują badania, najwięcej osób spędzi wczasy w kraju.

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2021

Handel

Przez pandemię aż 42 proc. Polaków musiało ciąć wydatki. Jednak tylko 1/3 zamierza ograniczać konsumpcję także w przyszłości

Aż 42 proc. Polaków w trakcie pandemii COVID-19 musiało rezygnować albo ograniczyć część wydatków. Najczęściej dotyczyło to wyjazdu na wakacje, zakupu nowych ubrań, obuwia, kosmetyków czy sprzętu RTV/AGD. Ponad połowa badanych wskazała, że w czasie pandemii takie zakupy nie były im potrzebne, ale 31 proc. musiało wprowadzić oszczędności ze względu na obniżkę dochodów lub utratę pracy. Co ciekawe, co piąty Polak zdecydował się też na ograniczenie wydatków ze względu na wzrost świadomości ekologicznej. Przypadający w tym roku 29 lipca Dzień Długu Ekologicznego – obchodzony prawie miesiąc wcześniej niż w roku ubiegłym – pokazuje jednak, że poziom konsumpcji zaczyna już wracać do poziomu sprzed pandemii.

Przemysł

W wyniku zmian klimatycznych polskie firmy coraz chętniej będą się ubezpieczać. Już teraz ubezpieczyciele chronią ich majątek w wysokości 1,7 bln zł

Około 60 proc. całego majątku zgromadzonego przez polskie firmy jest objęte ochroną ubezpieczeniową. Wraz z rozwojem gospodarczym i zmianami klimatu rośnie jednak zarówno ryzyko szkód, jak i wartość majątku, który trzeba ubezpieczać. W Polsce przed pożarami, powodziami czy gwałtownym wiatrem trzeba obecnie chronić o 2,2 bln zł więcej majątku niż w 1995 roku – wynika z danych PIU i Deloitte’a. Polskie przedsiębiorstwa – zwłaszcza MŚP – są tego coraz bardziej świadome i coraz chętniej sięgają po ubezpieczenia, szczególnie polisy od odpowiedzialności cywilnej i zdarzeń losowych. Wraz z rosnącym zainteresowaniem zmienia się również oferta ubezpieczycieli dedykowana tej grupie.

Prawo

Firmy będą musiały wdrożyć u siebie system zgłaszania nieprawidłowości. Termin się zbliża, a odpowiednich regulacji brak

Do 16 grudnia Polska, podobnie jak inne kraje UE, ma czas na zaimplementowanie do krajowego prawa dyrektywy o ochronie sygnalistów w firmach. Polska regulacja nie jest jeszcze gotowa, ale przedsiębiorcy już powinni rozpocząć proces przygotowań, bo jest on wieloetapowy – podkreślają prawnicy. Choć wdrożenie systemu chroniącego osoby, które zgłaszają nieprawidłowości w miejscu pracy, będzie się wiązało z nowymi obowiązkami i kosztami, to może też przynieść wiele korzyści.

Konsument

Większość rodziców popełnia wiele błędów związanych z żywieniem dzieci. 61 proc. z nich otrzymuje te same posiłki, co reszta rodziny

Z najnowszego badania przeprowadzonego przez zespół lekarzy z Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz ekspertów programu „1000 pierwszych dni dla zdrowia" zainicjowanego przez Fundację Nutricia wynika, że aż 61 proc. rodziców karmi dzieci tymi samymi posiłkami, które je reszta rodziny. Zdaniem ekspertów to niepokojące, ponieważ niesie za sobą ryzyko zbyt wysokiego udziału w diecie maluchów soli, cukru dodanego i tłuszczy trans. W menu niemowląt nie powinny się też znajdować soki owocowe, mleko krowie jako napój i napoje roślinne. Odpowiednie karmienie i rozszerzanie diety jest bardzo ważne zwłaszcza w 1000 pierwszych dniach życia, czyli w okresie od poczęcia do około trzeciego roku życia, kiedy kształtują się zdrowie oraz przyszłe preferencje żywieniowe dziecka.