Komunikaty PR

CORENDON ZWIĘKSZA LICZBĘ LOTÓW

2019-10-18  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
Do pobrania corendon ( 1.38 MB )

W minioną środę przedstawiciele linii lotniczych Corendon Airlines spotkali się z polskimi touroperatorami, zarządcami portów lotniczych oraz  biur podróży na uroczystej kolacji, podczas której zaprezentowali zaplanowane działania, cele dotyczące polskiego rynku, a także udzielili informacji o nowych połączeniach lotniczych.

Corendon Airlines, to firma, która dzięki bogatej ofercie i wysokiej jakość usług odnotowuje ciągły wzrost rozwoju na rynku europejskim, w tym również w Polsce. Z tego powodu linie lotnicze zaprosiły działających na polskim rynku touroperatorów, przedstawicieli biur podróży oraz portów lotniczych na uroczystą kolację, której gospodarzami byli prezes zarządu Corendon Tourism Group Yıldıray Karaer oraz kadra kierownicza Corendon Airlines. Podczas przyjęcia, które odbyło się wieczorem 16 października w Warszawie, Karaer przedstawił celeCorendon Airlines jeśli chodzi o rozwój usług w Polsce oraz udzielił szczegółowych informacji dotyczących połączeń lotniczych na polskim rynku.Wieczór uświetnił występ znanego holenderskiego wokalisty jazzowego Steffena Morrisona.

Yıldıray Karaer, prezes zarządu Corendon Tourism Group, dziękując wszystkim za przybycie powiedział: “Jako Corendon Airlines zajęliśmy należne sobie miejsce na rynku europejskim, dzięki prowadzonym z sukcesem działaniom oraz wysokiej jakości naszych usług. Nie mamy wątpliwości, że odniesiemy taki sam sukces na rynku polskim. Będziemy inwestować w polski rynek i odpowiadać na potrzeby polskiego konsumenta, bo jest dla nas niezwykle istotny. Dlatego też zwiększyliśmy liczbę połączeń lotniczych, kierunków turystycznych oraz lotnisk do których latamy. W sezonie letnim 2020 rozpoczniemy loty z Warszawy, Poznania, Gdańska, Wrocławia, Katowic do Antalyi oraz z Katowic do Gazipaşa, Heraklionu i Rodos. Naszym celem jest sprzedaż 140 000 miejsc, które zaplanowaliśmy na sezon 2020 ”.

 

Planowane połączenia lotnicze Corendon Airlines z Polski w okresie od 25 kwietnia 2020 roku do 

15 października 2020 roku przedstawiają  się następująco:

 

Warszawa – Antalya                   W każdą środę i sobotę

Poznań – Antalya                        W każdą środę

Gdańsk – Antalya                        W każdy czwartek

Wrocław – Antalya                      W każdą niedzielę

Katowice – Antalya                     W każdą środę i sobotę

Katowice – Gazipaşa                    W każdą środę

Katowice– Heraklion                   W każdą niedzielę

Katowice– Rodos                          W każdy piątek

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Z wizytą w siedzibie królów. Zamek Gniew w nowej odsłonie Biuro prasowe
2019-11-05 | 10:30

Z wizytą w siedzibie królów. Zamek Gniew w nowej odsłonie

Luksusowe apartamenty, zwiedzanie sali tortur, uroczystości na dziedzińcu. To nie jedyne atrakcje, czekające na gości hotelu mieszczącego się w Zamku Gniew. Niedawno rycerska twierdza po raz
Turystyka Rozwój pracowników jest naszą siłą!
2019-10-30 | 14:00

Rozwój pracowników jest naszą siłą!

W krakowskich hotelach Grupy Accor, dzięki stałemu rozwojowi kompetencji zespołów, staramy się być o krok przed naszym gościem. Szkolenia i możliwości Rozbudowany system
Turystyka Novaturas podsumowuje wyniki finansowe za trzy kwartały 2019 r.
2019-10-29 | 18:00

Novaturas podsumowuje wyniki finansowe za trzy kwartały 2019 r.

Wyniki finansowe Grupy Novaturas w pierwszych trzech kwartałach 2019 r. pozostawały pod wpływem dużej konkurencji i jednocześnie słabszego popytu na wyjazdy zagraniczne spowodowanego upalnym

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Browary Kompanii Piwowarskiej przestawiają się na zieloną energię elektryczną. Ich produkcja w kraju będzie w 100 proc. zasilana przez odnawialne źródła

1/3 udziałów w polskim rynku piwa ma Kompania Piwowarska. Firma sukcesywnie zwiększa wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł. W 2021 roku jej browary będą już w 100 proc. zasilane zieloną energią elektryczną. Ma się do tego przyczynić zawarta właśnie umowa z innogy, na mocy której browary KP będą zaopatrywane w energię elektryczną z farm wiatrowych. Pozwoli to m.in. ograniczyć emisję dwutlenku węgla o 66 proc. i zabezpieczy firmę przed wzrostem cen energii. Dziesięcioletni kontrakt to jedna z niewielu dotąd na polskim rynku umów zawieranych bezpośrednio pomiędzy wytwórcą energii z OZE a jej odbiorcą końcowym.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Handel

Tempo wzrostu gospodarki hamuje. Kryzys w Niemczech jeszcze nie spowalnia eksportu, ale wstrzymuje inwestycje firm

W III kwartale 2019 roku PKB Polski zwiększyło się o 3,9 proc. w ujęciu rocznym. To wprawdzie najwolniejsze tempo od IV kwartału 2016 roku, ale i tak dobry wynik. Według Rafała Beneckiego, głównego ekonomisty ING Banku Śląskiego, istotne jest to, że problemy niemieckiego przemysłu przekładają się na polską gospodarkę wolniej i łagodniej niż zazwyczaj. Jednak mimo wzrostu dochodów konsumentów dynamika ich wydatków spada, a firmy coraz ostrożniej planują inwestycje.

Problemy społeczne

Firmy coraz częściej dbają o pozytywne doświadczenia kandydatów podczas rekrutacji. To przekłada się na lojalność wobec marki

Aby przyciągnąć pracowników, nie wystarczy tworzyć miejsc pracy, ale trzeba zadbać o doświadczenia kandydatów i traktować ich jak klientów – przekonuje Maja Gojtowska, autorka książki „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”. Budowa pozytywnego candidate experience może stanowić o przewadze konkurencyjnej firmy. Brak komunikacji z rekruterem czy niepodawanie istotnych dla kandydata informacji w ogłoszeniu o pracę może zniechęcić do marki. Tymczasem firma, która dba o pracowników podczas rekrutacji, sama tworzy ambasadorów marki.

Handel

Chiński rynek szansą dla polskich producentów drobiu. Rodzimi drobiarze za granicą wygrywają jakością i ceną

Wszystko wskazuje na to, że w tym roku eksport drobiu z Polski, który od kilkunastu lat nieprzerwanie rośnie, po raz pierwszy będzie większy niż dostawy mięsa drobiowego na rynek krajowy – mówi Jarosław Kowalewski z Superdrob. Zwiększony popyt globalny, głównie z powodu rosnącego spożycia w Chinach, tworzy dobrą koniunkturę na kilka kolejnych lat. Polscy producenci wygrywają konkurencję nie tylko ceną, lecz także jakością.