Komunikaty PR

Duża aktualizacja silnika Criteo dla branży Travel

2015-02-03  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Pietrzak
East Side Consulting GmbH

Nałęczowska 62/56
02-922 Warszawa
pietrzak|east-side-consulting.pl| |pietrzak|east-side-consulting.pl
+48 22 642 82 77
www.east-side-consulting.com

Criteo, firma technologiczna działająca w branży marketingu wydajnościowego, ogłosiła duże uaktualnienie silnika reklamowego, które umożliwi firmom docieranie do klientów w oparciu o kwotę, jaką prawdopodobnie są w stanie wydać na rezerwacje podróży i usług wakacyjnych. Silnik Criteo Engine przypisuje teraz każdemu internaucie przewidywaną wartość rezerwacji, kalkulowaną w oparciu o szeroki zakres danych. Wartość ta brana jest pod uwagę podczas licytacji reklamy. Te dodatkowe informacje pozwalają osobom odpowiedzialnym za marketing stron internetowych z branży Travel, np. linii lotniczych, hoteli czy działających online agencji podróży, skupić się na wykorzystaniu budżetów do zdobycia najbardziej cennych klientów – takich, którzy z największym prawdopodobieństwem dokonają zakupu. Dane pozwalają także optymalizować kampanie w celu zwiększenia przychodów online przy danym koszcie sprzedaży. Aktualizacja silnika została już wprowadzona u ponad 300 klientów na całym świecie, zwiększając ich całkowitą wartość rezerwacji średnio o 20 procent.

 

Najnowsze wydanie silnika Criteo automatycznie ocenia chęć dokonania rezerwacji przez klienta oraz prawdopodobną wartość zakupu, indywidualnie dla każdego wyświetlenia reklamy. W trakcie ewaluacji, Criteo Engine bierze pod uwagę szereg danych, takich jak wzorce nawigacji po stronie, cel podróży czy dane wprowadzane na stronie w trakcie wyszukiwania rezerwacji. Wszystkie dane przetwarzane są w czasie rzeczywistym, dzięki czemu silnik Criteo jest w stanie optymalizować wydatki reklamowe przez skupienie się na odpowiednim użytkowniku; identyfikując najlepszy moment do wyświetlenia reklamy i adaptując się do sezonowości podróży w każdym kraju.

Dodatkowo, firma Criteo wprowadziła nowy zestaw layoutów reklamowych dla branży podróżniczej, przygotowanych specjalnie pod kątem urządzeń mobilnych. Pomogą one zwłaszcza liniom lotniczym osiągnąć cele związane z efektywnością, pozostając w zgodzie z wszystkimi regulacjami prawnymi.


„Branża Travel posiada jedno z najbardziej rozmyślnych audytoriów online, decyzje zakupowe najczęściej poprzedzone są szerokim researchem na różnych urządzeniach, często na wielu różnych stronach internetowych” – powiedział Jonathan Wolf, Chief Product Officer at Criteo. “Usprawniając silnik Criteo skupiliśmy się na tej branży. Reklamodawcy są teraz w stanie dotrzeć do klientów, którzy na wakacje są skłonni wydać więcej, a zmniejszyć wydatki reklamowe na tych, u których wartość rezerwacji będzie niższa. W rezultacie nasi kliencie z branży Travel na całym świecie obserwują średnio 20-proc wzrost wartości rezerwacji uzyskanej dzięki marketingowi Criteo”.

„Dzięki uruchomieniu Criteo-COS-Optimizer – funkcji, która zwiększa prawdopodobieństwo konwersji opierając się na danych, takich jak czas podróży czy długość okresu od rezerwacji do usługi – byliśmy w stanie zoptymalizować KPI naszych kampanii” – komentuje  Gretlies Ringe, Senior Campaign Manager Marketing, TUIfly.com. „W rezultacie obniżyliśmy koszt sprzedaży o 29 proc. a CPO – o 10 proc. Dodatkowo, zwiększyliśmy wskaźnik konwersji o 11 proc. Dzięki temu, że Criteo regularnie dostarcza nowe funkcje i możliwości pomagające w optymalizacji naszych wysiłków związanych z reklamą display obserwujemy ciągły wzrost naszej efektywności”.

„Usprawniony silnik Criteo przeniósł nasze kampanie na wyższy poziom i umożliwił nam budowanie głębszych relacji z klientami” – mówi Andrew Booth, Chief Revenue Officer w LateRooms.com.  „Jako, że zmierzamy do interakcji na żywo z naszymi klientami, zrozumienie wzorców wydatków oznacza, że możemy zaproponować bardziej odpowiednią ofertę co w rezultacje prowadzi do istotnego zwiększenia KPI”.

Więcej informacji o silniku Criteo i rozwiązaniach marketingu w modelu performance znaleźć można na www.criteo.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Bogactwo rowerowych przygód w Trentino Biuro prasowe
2021-09-27 | 07:30

Bogactwo rowerowych przygód w Trentino

Podmuch jesiennego wiatru powoli zrywa liście z drzew, jak również napędza do aktywności na dwóch kółkach. Region Trentino okalają liczne ścieżki rowerowe, z
Turystyka Hotelarstwo przyszłości – zrównoważone działania w turystyce
2021-09-23 | 08:00

Hotelarstwo przyszłości – zrównoważone działania w turystyce

Hotelarstwo przyszłości – zrównoważone działania w turystyce Początek nowej dekady wymusił na branży turystycznej zmiany w wielu obszarach. Bezpieczeństwo sanitarne,
Turystyka Podsumowanie wakacji Polaków. Królował Bałtyk, straciły góry, hitem... Toruń!
2021-09-15 | 14:40

Podsumowanie wakacji Polaków. Królował Bałtyk, straciły góry, hitem... Toruń!

Prawie 40% turystów spędziło tegoroczne wczasy nad morzem. Rośnie popularność city breaków, częściej wybieramy też hotele z wyższej półki. Co ciekawe,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Firma

Handel

Spożycie piwa najniższe od dekady, a udział w strukturze konsumpcji alkoholu najniższy od 2003 roku. Trend spadkowy kontynuowany w 2021 roku

W 2020 roku Polacy wypili najmniej piwa od dekady – wynika z najnowszych statystyk opublikowanych przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To m.in. skutek lockdownów i nieczynnej przez wiele miesięcy gastronomii. Trend spadkowy jest kontynuowany w 2021 roku. Spadła też całkowita ilość alkoholu spożywana w postaci piwa, a jego udział w strukturze spożycia alkoholu spadł do najniższego poziomu od 2003 roku. Wynika to m.in. ze spadku zainteresowania piwami mocnymi i szybkiego rozwoju segmentu piw bezalkoholowych.

Handel

Polskie firmy rzadko decydują się na zagraniczną ekspansję. Najłatwiej przychodzi to branży technologicznej

– Każda firma już na początku swojej działalności powinna myśleć o zagranicznej ekspansji – mówi Nobu Ota, partner w firmie konsultingowej Oxygy. Statystyki pokazują, że rodzime przedsiębiorstwa mają z tym jednak problem i choć relacja eksportu do PKB systematycznie rośnie, wciąż relatywnie niewiele firm myśli o sprzedaży swoich produktów i usług za granicę. Najłatwiej przychodzi to start-upom i przedsiębiorstwom z branży technologicznej, które już na starcie są gotowe na skalowanie swojego biznesu poza rodzimym rynkiem.

Handel

Na ponad tysiąc zielonych budynków w Polsce tylko 17 to hotele. Ekologia wchodzi jednak na stałe do hotelarstwa

W Polsce zielone budownictwo zyskuje na popularności z każdym rokiem. Odzwierciedlają to statystyki Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego, według których powierzchnia użytkowa budynków objętych zielonymi certyfikatami wzrosła aż o 35 proc. na przestrzeni ostatniego roku. Ten zielony trend widać już nie tylko w biurach, ale i innych segmentach rynku nieruchomości, także w hotelach. I choć na 1,1 tys. certyfikowanych budynków w Polsce tylko 17 to hotele, to z każdym rokiem ich przybywa. Najnowszą taką inwestycją jest hotel Mercure Katowice Centrum, którego fasadę pokrywa jedna z największych w Polsce, blisko 18-metrowa ściana z żywych roślin. Inwestorem nowego hotelu jest uznany austriacki deweloper, firma UBM Development.