Komunikaty PR

Hotele B&B – optymalny wybór dla klientów korporacyjnych

2015-01-26  |  09:00
Biuro prasowe

Targi, konferencje, podpisanie umowy, negocjacje, przedstawienie nowej oferty… Powodów do wyjazdów służbowych jest coraz więcej. W dobie globalizacji podróże służbowe stanowią niezbędny element funkcjonowania wielu firm i instytucji. Jak zorganizować je w taki sposób, by nie rezygnując z komfortu nie nadwyrężać nadmiernie korporacyjnego budżetu? Odpowiedzi na to pytanie warto poszukać w ofercie hoteli sieci B&B, doskonale wpisującej się w wymagania nowoczesnego biznesu.

Podróżujący w celach służbowych poszukają zwykle hotelu, który zapewni komfort pracy i wypoczynku, możliwość regeneracji po dniu pełnym spotkań i przygotowania się do wyzwań kolejnego dnia. Ważne również, aby znajdował się w dobrej lokalizacji, która pozwoli ograniczyć czas spędzany na dojazdach z jednego miejsca spotkania na drugie. Planując pobyt i poszukując komfortowych warunków noclegu w Warszawie, Toruniu czy we Wrocławiu, warto rozważyć propozycję B&B Hotels Polska. Położenie hoteli oraz atrakcyjne ceny tworzą ofertę sieci wręcz doskonałą dla firm zainteresowanych optymalizacją kosztów podróży służbowych. 

– Dogodna lokalizacja, wygodne łóżko i bezpłatny dostęp do Wi-Fi to najważniejsze rzeczy, których oczekują klienci korporacyjni. Dlatego oprócz komfortowych, klimatyzowanych pokoi z łazienkami i wydzielonym miejscem do pracy, każdy z naszych obiektów udostępnia szybkie, bezprzewodowe łącze internetowe o nominalnej prędkości 40 Mb/s – zarówno w hotelowym lobby, jak i we wszystkich pokojach. Dostępność szybkiego bezprzewodowego Internetu jest dzisiaj niezastąpiona, dlatego w naszych obiektach jest ona standardem. Nasi goście doceniają również możliwość pozostawienia auta na hotelowym parkingu – naziemnym lub podziemnym. Nie muszą tracić czasu na szukanie wolnych miejsc w okolicy. Dla zmotoryzowanych to duże ułatwienie, szczególnie w kontekście lokalizacji naszych hoteli w ścisłych centrach miast – mówi Beatrice Bouchet, prezes Zarządu B&B Hotels Polska.

Zróżnicowana oferta sektora hotelarskiego daje dziś podróżnym dowolność w wyborze miejsca noclegu. Dużą popularnością cieszą się hotele oferujące komfortowe zakwaterowanie w rozsądnej cenie, zlokalizowane w centrach miast. Hotele sieci B&B w Warszawie, Toruniu i we Wrocławiu doskonale wpisują się w ten trend, stając się atrakcyjnym punktem na hotelowej mapie Polski.

– W B&B Hotels Polska zdajemy sobie sprawę, ile kosztują podróże służbowe i jak ważna, z punktu widzenia przedsiębiorców, jest optymalizacja tego rodzaju wydatków. Dlatego też, dla klientów biznesowych, którzy zdecydują się na stałą współpracę z hotelami sieci B&B przygotowaliśmy specjalną ofertę, obejmującą atrakcyjne stawki korporacyjne, pozwalające zmniejszyć koszty takich wyjazdów –  podkreśla Prezes Zarządu B&B Hotels Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Bogactwo rowerowych przygód w Trentino Biuro prasowe
2021-09-27 | 07:30

Bogactwo rowerowych przygód w Trentino

Podmuch jesiennego wiatru powoli zrywa liście z drzew, jak również napędza do aktywności na dwóch kółkach. Region Trentino okalają liczne ścieżki rowerowe, z
Turystyka Hotelarstwo przyszłości – zrównoważone działania w turystyce
2021-09-23 | 08:00

Hotelarstwo przyszłości – zrównoważone działania w turystyce

Hotelarstwo przyszłości – zrównoważone działania w turystyce Początek nowej dekady wymusił na branży turystycznej zmiany w wielu obszarach. Bezpieczeństwo sanitarne,
Turystyka Podsumowanie wakacji Polaków. Królował Bałtyk, straciły góry, hitem... Toruń!
2021-09-15 | 14:40

Podsumowanie wakacji Polaków. Królował Bałtyk, straciły góry, hitem... Toruń!

Prawie 40% turystów spędziło tegoroczne wczasy nad morzem. Rośnie popularność city breaków, częściej wybieramy też hotele z wyższej półki. Co ciekawe,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Firma

Handel

Spożycie piwa najniższe od dekady, a udział w strukturze konsumpcji alkoholu najniższy od 2003 roku. Trend spadkowy kontynuowany w 2021 roku

W 2020 roku Polacy wypili najmniej piwa od dekady – wynika z najnowszych statystyk opublikowanych przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To m.in. skutek lockdownów i nieczynnej przez wiele miesięcy gastronomii. Trend spadkowy jest kontynuowany w 2021 roku. Spadła też całkowita ilość alkoholu spożywana w postaci piwa, a jego udział w strukturze spożycia alkoholu spadł do najniższego poziomu od 2003 roku. Wynika to m.in. ze spadku zainteresowania piwami mocnymi i szybkiego rozwoju segmentu piw bezalkoholowych.

Handel

Polskie firmy rzadko decydują się na zagraniczną ekspansję. Najłatwiej przychodzi to branży technologicznej

– Każda firma już na początku swojej działalności powinna myśleć o zagranicznej ekspansji – mówi Nobu Ota, partner w firmie konsultingowej Oxygy. Statystyki pokazują, że rodzime przedsiębiorstwa mają z tym jednak problem i choć relacja eksportu do PKB systematycznie rośnie, wciąż relatywnie niewiele firm myśli o sprzedaży swoich produktów i usług za granicę. Najłatwiej przychodzi to start-upom i przedsiębiorstwom z branży technologicznej, które już na starcie są gotowe na skalowanie swojego biznesu poza rodzimym rynkiem.

Handel

Na ponad tysiąc zielonych budynków w Polsce tylko 17 to hotele. Ekologia wchodzi jednak na stałe do hotelarstwa

W Polsce zielone budownictwo zyskuje na popularności z każdym rokiem. Odzwierciedlają to statystyki Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego, według których powierzchnia użytkowa budynków objętych zielonymi certyfikatami wzrosła aż o 35 proc. na przestrzeni ostatniego roku. Ten zielony trend widać już nie tylko w biurach, ale i innych segmentach rynku nieruchomości, także w hotelach. I choć na 1,1 tys. certyfikowanych budynków w Polsce tylko 17 to hotele, to z każdym rokiem ich przybywa. Najnowszą taką inwestycją jest hotel Mercure Katowice Centrum, którego fasadę pokrywa jedna z największych w Polsce, blisko 18-metrowa ściana z żywych roślin. Inwestorem nowego hotelu jest uznany austriacki deweloper, firma UBM Development.