Komunikaty PR

Nowe miasta i jeszcze więcej połączeń z Leszna!

2015-04-01  |  13:00
Biuro prasowe

„Jestem przekonany, że ta niezwykle pozytywna informacja sprawi ogromną radość wielu mieszkańcom Leszna i okolic. Dziś wprowadzamy kolejną linię, która połączy to wspaniałe miasto ze Szczecinem i Gorzowem Wielkopolskim oraz zwiększy liczbę połączeń do Wrocławia i Poznania! Od teraz każdy, kto planuje podróże pomiędzy tymi pięknymi miastami może liczyć na jeszcze dogodniejsze możliwości planowania wyjazdów. Nasza oferta komfortowych podróży w bardzo atrakcyjnych cenach jest już dostępna i serdecznie zapraszam do rezerwowania biletów!” – mówi Piotr Pogonowski, Dyrektor Marketingu i Komunikacji PolskiBus.com.

Kursy PolskiBus.com z Leszna w ramach linii P17 w stronę Wrocławia są realizowane z Dworca PKS przy ul. Towarowej 1 o godzinach: 05:00, 11:05, 19:55. Autokary PolskiBus.com z Leszna w kierunku Szczecina będą odjeżdżać o godzinach: 00:55, 09:55, 17:45. Pełny rozkład jazdy dla wszystkich linii dostępny jest na stronie internetowej www.polskibus.com/timetable.

W związku z modyfikacją siatki połączeń linia P17 staje się linią pospieszną, w związku z tym będą na niej obowiązywały ustawowe zniżki na bilety. Szczegóły na temat wysokości zniżek oraz wykaz osób, które są uprawnione do skorzystania z nich, można znaleźć na stronie PolskiBus.com [link]. Aby maksymalnie ułatwić zakup i korzystanie z nowego systemu PolskiBus.com przygotował filmik instruktażowy, który dostępny jest pod linkiem [link].

Pasażerowie udający się w podróż z PolskiBus.com na wszystkich liniach mają do dyspozycji bezpłatne Wi-Fi, uchylne, wygodne skórzane fotele, klimatyzację, toaletę, możliwość zabrania wózka inwalidzkiego oraz bezpłatny poczęstunek (na wybranych trasach). Wszystkie autokary marki Van Hool i ADL Plaxton wchodzące w skład floty PolskiBus.com cechuje wysoki poziom bezpieczeństwa oraz komfortu. Ceny biletów na wszystkie połączenia PolskiBus.com rozpoczynają się już od 1 zł + 1 zł opłaty za rezerwację i są dostępne na stronie www.polskibus.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Bogactwo rowerowych przygód w Trentino Biuro prasowe
2021-09-27 | 07:30

Bogactwo rowerowych przygód w Trentino

Podmuch jesiennego wiatru powoli zrywa liście z drzew, jak również napędza do aktywności na dwóch kółkach. Region Trentino okalają liczne ścieżki rowerowe, z
Turystyka Hotelarstwo przyszłości – zrównoważone działania w turystyce
2021-09-23 | 08:00

Hotelarstwo przyszłości – zrównoważone działania w turystyce

Hotelarstwo przyszłości – zrównoważone działania w turystyce Początek nowej dekady wymusił na branży turystycznej zmiany w wielu obszarach. Bezpieczeństwo sanitarne,
Turystyka Podsumowanie wakacji Polaków. Królował Bałtyk, straciły góry, hitem... Toruń!
2021-09-15 | 14:40

Podsumowanie wakacji Polaków. Królował Bałtyk, straciły góry, hitem... Toruń!

Prawie 40% turystów spędziło tegoroczne wczasy nad morzem. Rośnie popularność city breaków, częściej wybieramy też hotele z wyższej półki. Co ciekawe,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Firma

Handel

Spożycie piwa najniższe od dekady, a udział w strukturze konsumpcji alkoholu najniższy od 2003 roku. Trend spadkowy kontynuowany w 2021 roku

W 2020 roku Polacy wypili najmniej piwa od dekady – wynika z najnowszych statystyk opublikowanych przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To m.in. skutek lockdownów i nieczynnej przez wiele miesięcy gastronomii. Trend spadkowy jest kontynuowany w 2021 roku. Spadła też całkowita ilość alkoholu spożywana w postaci piwa, a jego udział w strukturze spożycia alkoholu spadł do najniższego poziomu od 2003 roku. Wynika to m.in. ze spadku zainteresowania piwami mocnymi i szybkiego rozwoju segmentu piw bezalkoholowych.

Handel

Polskie firmy rzadko decydują się na zagraniczną ekspansję. Najłatwiej przychodzi to branży technologicznej

– Każda firma już na początku swojej działalności powinna myśleć o zagranicznej ekspansji – mówi Nobu Ota, partner w firmie konsultingowej Oxygy. Statystyki pokazują, że rodzime przedsiębiorstwa mają z tym jednak problem i choć relacja eksportu do PKB systematycznie rośnie, wciąż relatywnie niewiele firm myśli o sprzedaży swoich produktów i usług za granicę. Najłatwiej przychodzi to start-upom i przedsiębiorstwom z branży technologicznej, które już na starcie są gotowe na skalowanie swojego biznesu poza rodzimym rynkiem.

Handel

Na ponad tysiąc zielonych budynków w Polsce tylko 17 to hotele. Ekologia wchodzi jednak na stałe do hotelarstwa

W Polsce zielone budownictwo zyskuje na popularności z każdym rokiem. Odzwierciedlają to statystyki Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego, według których powierzchnia użytkowa budynków objętych zielonymi certyfikatami wzrosła aż o 35 proc. na przestrzeni ostatniego roku. Ten zielony trend widać już nie tylko w biurach, ale i innych segmentach rynku nieruchomości, także w hotelach. I choć na 1,1 tys. certyfikowanych budynków w Polsce tylko 17 to hotele, to z każdym rokiem ich przybywa. Najnowszą taką inwestycją jest hotel Mercure Katowice Centrum, którego fasadę pokrywa jedna z największych w Polsce, blisko 18-metrowa ściana z żywych roślin. Inwestorem nowego hotelu jest uznany austriacki deweloper, firma UBM Development.