Komunikaty PR

Odkrywcy Taurus – ruszyła nowa akcja promująca aktywny styl życia

2019-10-08  |  20:50

Taurus ruszył z nowym projektem dla aktywnych osób. W ramach programu Odkrywcy Taurus uczestnicy mogą liczyć na pakiet specjalnych korzyści. Jak tłumaczy polska marka, akcja opiera się na prostych zasadach, a jej celem jest promowanie i inspirowanie do aktywnego wypoczynku, podróży oraz amatorskich pasji sportowych. Zarejestrowane w programie osoby otrzymują m.in. zniżki, stałe rabaty i przedłużoną gwarancję na wybrane produkty.

Za nową akcją stoi polska firma Taurus, która znana jest głównie z produkcji i dystrybucji boxów dachowych oraz uchwytów do samochodowego przewozu m.in. rowerów i nart. Taurus to obecnie oficjalny dystrybutor m.in. bagażników amerykańskiej marki Yakima oraz rowerów szwajcarskiej marki BMC Switzerland.

Akcja narodziła się wokół przyświecającej nam idei promowania aktywnego stylu życia i zarażania nim innych. Dlatego w ramach Odkrywców Taurus chcemy wspierać podróżnicze pasje, aktywne formy wypoczynku oraz realizację amatorskich wyzwań sportowych. Założenia projektu są proste, a odkrywcą może zostać każdy, kto zarejestruje się na stronie internetowej programu lub w jednym z naszych salonów. To uprawnia do określonych korzyści” – mówi manager generalny w firmie Taurus, Robert Senczek.

Jak tłumaczy polska firma, aktualna lista korzyści, na jakie liczyć mogą zarejestrowani uczestnicy programu Odkrywcy Taurus, obejmuje zniżkę w wysokości 40 zł na pierwsze zakupy (przy zakupie na kwotę ponad 400 zł brutto) oraz stały rabat na poziomie 7 proc. przy kolejnych zakupach. Bonusy te dotyczą zakupów w internetowym sklepie i salonach stacjonarnych marki Taurus.

Co ważne, uczestnik programu nie musi posiadać paragonu czy innego dowodu zakupu, jeśli dojdzie np. do reklamacji. Będąc zarejestrowanym, nie trzeba też płacić kaucji przy wypożyczaniu sprzętu. Taurus zapewnia również zarejestrowanym uczestnikom dłuższą o 12 miesięcy gwarancję na kupione produkty marki Taurus.

Nasz nowy projekt daje też dodatkowe możliwości osobom planującym ciekawą aktywność o odkrywczym charakterze. Przez stronę internetową akcji można bowiem zgłosić swoją wyprawę, a – po indywidualnych uzgodnieniach – podejmiemy decyzję o szerszym wsparciu sprzętowym dla uczestnika programu” – dodaje Robert Senczek.

Robert Senczek wskazuje, że Odkrywcy Taurus to długoterminowa misja marki Taurus, a projekt ma być rozwijany także w przyszłości.

Akcja prowadzona jest zarówno poprzez stronę internetową, jak i 11 autoryzowanych salonów stacjonarnych firmy Taurus. Przez internet i w salonach można zarejestrować się w programie Odkrywcy Taurus oraz realizować przysługujące uczestnikom korzyści.

Szczegółowe informacje nt. programu Odkrywcy Taurus:

https://www.odkrywcytaurus.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka „Kto czyta, nie błądzi” – warto czytać etykiety Biuro prasowe
2021-01-15 | 08:00

„Kto czyta, nie błądzi” – warto czytać etykiety

13 stycznia, w rocznicę wprowadzenia obowiązującej definicji Polskiej Wódki, chronionego oznaczenia geograficznego, nieoficjalnego święta naszego narodowego trunku – ruszyła
Turystyka Poznaj nowe Bałtyckie Trasy Przyrodnicze i Kulturowe
2021-01-10 | 13:40

Poznaj nowe Bałtyckie Trasy Przyrodnicze i Kulturowe

Projekt Baltic Heritage Routes wdrażany jest od września 2017 roku przez grupę 11 partnerów z Polski, Szwecji, Niemiec oraz Litwy. Głównym celem projektu było zaprojektowanie
Turystyka 2020 rok na wrocławskim lotnisku: ponad 1 mln pasażerów
2021-01-10 | 11:00

2020 rok na wrocławskim lotnisku: ponad 1 mln pasażerów

Port Lotniczy Wrocław podsumowuje trudny i nietypowy rok. W okresie pandemii najwięcej pasażerów było w sezonie letnim. Dla lotniska najważniejsze pozostaje zdrowie podróżnych

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Dostawy szczepionek do państw UE ruszą pełną parą w II kwartale. Wtedy może pojawić się problem z wydolnością systemu szczepień

Komisja Europejska zakontraktowała do tej pory w sumie 2,3 mld dawek szczepionek na COVID-19 od sześciu firm farmaceutycznych. Jeżeli rozmowy z dwoma kolejnymi zakończą się podpisaniem umów, ta liczba jeszcze wzrośnie. – UE już w tej chwili ma dużo więcej dawek, niż sama potrzebuje – mówi dyrektor Przedstawicielstwa KE w Polsce, dr Marek Prawda. Dostawy mają ruszyć w pełni w II kwartale br., ale niektóre kraje się niecierpliwią i prowadzą z producentami indywidualne rozmowy dotyczące zakupu dodatkowych szczepionek. Jak podkreśla ekspert, te negocjacje nie mogą w żaden sposób ograniczać wywiązywania się z dostaw  w ramach unijnego programu.

Problemy społeczne

Na Podhalu kryzys z branży turystycznej rozlewa się na inne branże. Część przedsiębiorców zamierza działać mimo obostrzeń

2020 rok był bardzo trudny dla przedsiębiorców turystycznych na Podhalu. Tatry mogło odwiedzić o 40 proc. turystów mniej niż przed rokiem, a największą bolączką jest zamknięcie turystyki w sezonie zimowym. Rządowe tarcze nie obejmą wszystkich poszkodowanych, co powoduje, że kryzys zaczyna się już rozlewać na inne branże. – Doszliśmy do takiego momentu, gdzie jest tylko frustracja, bunt i nieposłuszeństwo. Może się okazać, że faktycznie część biznesów otworzy się mimo obostrzeń – mówi Agata Wojtowicz, prezes Tatrzańskiej Izby Gospodarczej.

Finanse

Fundusze liczą na okazje do inwestowania w branżach dotkniętych kryzysem. Ich aktywność rośnie, ale prawie połowa spodziewa się mniejszych budżetów na inwestycje

90 proc. funduszy aktywnych w Polsce, pomimo pandemii i kryzysu, dobrze ocenia swoją obecną sytuację. 66 proc. określą ją jako stabilną, a 24 proc. spodziewa się poprawy – wynika z badania „Barometr branży Private Equity i Venture Capital”. W 2021 rok wchodzą z ostrożnym optymizmem. – Inwestorzy oceniają, że ten rok będzie szansą na zakup spółek po dobrych cenach, które zostały skorygowane podczas pandemii, albo na sprzedaż firm, które nie zostały dotknięte kryzysem – informuje Piotr Dalak z JP Weber, współautor raportu.

Problemy społeczne

Jurek Owsiak: 29. Finał WOŚP gotowy pod względem organizacyjnym i sanitarnym. Na zbiórkach i aukcjach internetowych uzbierano już ponad 10 mln zł

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gotowa do 29. finału, nietypowego ze względu na pandemię i obowiązujące obostrzenia. Tegoroczna akcja charytatywna to już blisko 8 tys. puszek stacjonarnych, 12 tys. eSkarbonek, prawie 1,4 tys. sztabów oraz rzesza wolontariuszy. – Liczymy się z tym, że w czasie pandemii zebranych pieniędzy może być dużo mniej. Ale zbiórka już trwa i o dziwo jednego dnia potrafi przybyć na naszym koncie ponad milion złotych. W tych czasach to nieprawdopodobna suma – mówi Jurek Owsiak, pomysłodawca i prezes Fundacji WOŚP. Finał rozpocznie się w sobotę 30 stycznia wieczorem.