Komunikaty PR

P7 Warszawa – Lublin – Rzeszów. 99,8% zadowolonych pasażerów!

2015-01-16  |  13:31
Biuro prasowe
  • 99.8% pasażerów zadowolonych lub bardzo zadowolonych z usług PolskiBus.com
  • 52% pasażerów podróżuje częściej dzięki nowym połączeniom
  • 16% pasażerów pozostawiło samochody, aby podróżować linią P7

Aby mieć pewność, że jakość świadczonych usług zawsze spełnia oczekiwania naszych klientów przeprowadziliśmy badanie, mające na celu sprawdzenie poziomu zadowolenia
z funkcjonowania nowej linii P7 Warszawa – Lublin – Rzeszów.

Według ankiety przeprowadzonej wśród pasażerów PolskiBus.com, aż 99,8% była zadowolona lub bardzo zadowolona z usług przewoźnika.

Dodatkowo aż 52% przebadanych pasażerów stwierdziło, że dzięki wprowadzeniu nowej linii podróżuje znacznie częściej.

Z badań również wynika, że 16% pasażerów do tej pory podróżowało własnym samochodem, zanim dowiedziało się o nowej linii P7, a 3,3% w ogóle rezygnowało z podróży, gdyby połączenie P7 Warszawa – Lublin – Rzeszów nie było dostępne.

Łącznie aż 19,3% klientów to nowi lub powracający do transportu publicznego pasażerowie, co pokazuje, że dzięki regularnym usługom na najwyższym poziomie w przystępnej cenie firmy związane z transportem publicznym, jak PolskiBus.com są w stanie kreować popyt na tego typu usługi, wpływać na zmniejszenie korków na drogach, wspomagać środowisko naturalne oraz wspierać gospodarkę.

Ponadto PolskiBus.com z przyjemnością informuje, że nowa linia P7 Warszawa – Lublin – Rzeszów nieustannie cieszy się rekordową popularnością wśród naszych pasażerów. Od momentu uruchomienia linii zostało sprzedanych już ponad 68 000 biletów.

„Niezwykle wysoki poziom satysfakcji naszych pasażerów oraz ogromna liczba sprzedanych biletów w tak krótkim czasie jest najlepszym dowodem na to, że linia P7 łącząca Lublin, Warszawę i Rzeszów jest bardzo potrzebna i pożądana przez pasażerów. Chciałabym podziękować za wszelkie głosy poparcia, jakie do tej pory otrzymaliśmy. Już ponad 25 000 osób podpisało się pod apelem wspierającym otwarcie i dalsze funkcjonowanie linii Warszawa Lublin Rzeszów. Odnotowujemy szerokie zainteresowanie ze strony wszelkich mediów oraz lokalnych polityków. Pragnę jeszcze raz podkreślić, iż dotychczasowy sukces zawdzięczamy przede wszystkim naszym sympatykom. Wciąż prosimy o wsparcie mając nadzieję, że tak doskonałe wyniki badania będą dodatkowym dowodem, że istnieje duże zapotrzebowanie na tę usługę.” – mówi Grażyna Fałdyga-Król, Dyrektor Handlowy PolskiBus.com

W dalszym ciągu zachęcamy naszych pasażerów do wspierania wspólnej inicjatywy popierającej niedawno uruchomione połączenie podpisując apel. Obecnie Samorządowe Kolegium Odwoławcze (SKO) jest w trakcie rozpatrywania skargi Stowarzyszenia Lexmid i BUS na decyzję Marszałka Województwa Mazowieckiego, dzięki której umożliwione zostało uruchomienie tego połączenia. Wobec tego w dalszym ciągu istnieje zagrożenie, że realizacja kursów na linii P7 zostanie przez SKO wstrzymana. Zapraszamy do podpisywania apelu, dzięki któremu wyrażacie Państwo swoje poparcie także dla nowych przyszłych połączeń – www.polskibus.com/petition.

Dane pochodzą z badania przeprowadzonego przez PolskiBus.com w dniach 24.10 – 07.11.2014 r.
W badaniu wzięło udział 758 respondentów, podróżujących na trasie P7 Warszawa – Lublin – Rzeszów PolskiBus.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Bogactwo rowerowych przygód w Trentino Biuro prasowe
2021-09-27 | 07:30

Bogactwo rowerowych przygód w Trentino

Podmuch jesiennego wiatru powoli zrywa liście z drzew, jak również napędza do aktywności na dwóch kółkach. Region Trentino okalają liczne ścieżki rowerowe, z
Turystyka Hotelarstwo przyszłości – zrównoważone działania w turystyce
2021-09-23 | 08:00

Hotelarstwo przyszłości – zrównoważone działania w turystyce

Hotelarstwo przyszłości – zrównoważone działania w turystyce Początek nowej dekady wymusił na branży turystycznej zmiany w wielu obszarach. Bezpieczeństwo sanitarne,
Turystyka Podsumowanie wakacji Polaków. Królował Bałtyk, straciły góry, hitem... Toruń!
2021-09-15 | 14:40

Podsumowanie wakacji Polaków. Królował Bałtyk, straciły góry, hitem... Toruń!

Prawie 40% turystów spędziło tegoroczne wczasy nad morzem. Rośnie popularność city breaków, częściej wybieramy też hotele z wyższej półki. Co ciekawe,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Firma

Handel

Spożycie piwa najniższe od dekady, a udział w strukturze konsumpcji alkoholu najniższy od 2003 roku. Trend spadkowy kontynuowany w 2021 roku

W 2020 roku Polacy wypili najmniej piwa od dekady – wynika z najnowszych statystyk opublikowanych przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To m.in. skutek lockdownów i nieczynnej przez wiele miesięcy gastronomii. Trend spadkowy jest kontynuowany w 2021 roku. Spadła też całkowita ilość alkoholu spożywana w postaci piwa, a jego udział w strukturze spożycia alkoholu spadł do najniższego poziomu od 2003 roku. Wynika to m.in. ze spadku zainteresowania piwami mocnymi i szybkiego rozwoju segmentu piw bezalkoholowych.

Handel

Polskie firmy rzadko decydują się na zagraniczną ekspansję. Najłatwiej przychodzi to branży technologicznej

– Każda firma już na początku swojej działalności powinna myśleć o zagranicznej ekspansji – mówi Nobu Ota, partner w firmie konsultingowej Oxygy. Statystyki pokazują, że rodzime przedsiębiorstwa mają z tym jednak problem i choć relacja eksportu do PKB systematycznie rośnie, wciąż relatywnie niewiele firm myśli o sprzedaży swoich produktów i usług za granicę. Najłatwiej przychodzi to start-upom i przedsiębiorstwom z branży technologicznej, które już na starcie są gotowe na skalowanie swojego biznesu poza rodzimym rynkiem.

Handel

Na ponad tysiąc zielonych budynków w Polsce tylko 17 to hotele. Ekologia wchodzi jednak na stałe do hotelarstwa

W Polsce zielone budownictwo zyskuje na popularności z każdym rokiem. Odzwierciedlają to statystyki Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego, według których powierzchnia użytkowa budynków objętych zielonymi certyfikatami wzrosła aż o 35 proc. na przestrzeni ostatniego roku. Ten zielony trend widać już nie tylko w biurach, ale i innych segmentach rynku nieruchomości, także w hotelach. I choć na 1,1 tys. certyfikowanych budynków w Polsce tylko 17 to hotele, to z każdym rokiem ich przybywa. Najnowszą taką inwestycją jest hotel Mercure Katowice Centrum, którego fasadę pokrywa jedna z największych w Polsce, blisko 18-metrowa ściana z żywych roślin. Inwestorem nowego hotelu jest uznany austriacki deweloper, firma UBM Development.