Komunikaty PR

Rozwój pracowników jest naszą siłą!

2019-10-30  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

W krakowskich hotelach Grupy Accor, dzięki stałemu rozwojowi kompetencji zespołów, staramy się być o krok przed naszym gościem.

Szkolenia i możliwości

Rozbudowany system szkoleń, który jest integralną częścią podróży zawodowej pracownika pozwala na rozwijanie kompetencji i nowych możliwości. Bardzo często osoby, które wiążą się z Grupą Accor zostają w niej na wiele lat, ze względu na to, że mogą zdobywać nowe umiejętności, a co za tym idzie zmieniać stanowiska oraz hotele, w których pracują. To właśnie dzięki zaangażowaniu, które tworzy się podczas tego procesu mamy silne, zgrane zespoły, na których można polegać.

Jesteśmy świadomi tego, że to umożliwienie rozwoju, podejmowania samodzielnych decyzji i zaufanie pomaga ludziom w osiąganiu najlepszych wyników, ufamy naszym pracownikom, dlatego jeśli wykazują chęć rozwoju i podejmowania wyzwań powierzamy im dodatkowe zadania. Dobrym przykładem tej praktyki jest prowadzenie kont social media poszczególnych hoteli. Profile Mercure Kraków Stare Miasto, Novotel Kraków Centrum, Novotel Kraków City West czy ibis Kraków Stare Miasto prowadzone są przez pracowników, którzy mają całkowitą dowolność kreatywną (z zachowaniem standardów poszczególnych marek hotelowych). Bardzo dużo osób, które szybko pną się po szczeblach to millenialsi, są zaangażowani, chcą się uczyć, zadają wiele pytań i wykorzystują szanse pojawiające się na ich drodze.

Konieczność podnoszenia kwalifikacji na każdym szczeblu wpływa na jakość serwisu jaka prezentowana jest naszym gościom. Dzięki wyjazdom do innych hoteli w kraju i za granicą należących do sieci pracownicy mogą obserwować w jaki sposób wdrożone zostały już pewne rozwiązania i na tym przykładzie wprowadzać je w hotelu, w którym pracują.

Transfery osób pomiędzy hotelami mają na celu wdrożenie sprawdzonych rozwiązań w innych miejscach i nieustanne dążenie do doskonałości, tak aby gość na każdym kroku czuł, że kupuje coś więcej niż nocleg ze śniadaniem. Przykładem zmian personalnych, które mają na celu rozwój poszczególnych hoteli są awanse Violety Krzemień-Banot, która po 4 latach prowadzenia hotelu Novotel Kraków City West przeszła na stanowisko dyrektorskie do combo Novotel Kraków Centrum oraz ibis Kraków Centrum, a także Macieja Leśniaka, który po współzarządzaniu hotelem ibis i ibis Budget Kraków Stare Miasto awansował na dyrektora operacyjnego combo Novotel Kraków City West i ibis Budget Kraków Bronowice.

Pasje marek to pasje ludzi

Poszczególne marki hotelowe mają swoje pasje. Mercure inspiruje się lokalnością, ibis to muzyka, a Novotel nastawiony jest na wspólne spędzanie czasu. Na wymagającym rynku hotelarstwa wyróżniamy się tym, że poza angażowaniem w szkolenia i rozwój zawodowy, umożliwiamy pracownikom realizowanie ich pasji. Przykładem takiego działania jest wystąpienie pracownic hotelu Mercure Kraków Stare Miasto obok profesjonalnych modelek podczas pokazu mody organizowanego w hotelu, występ osoby zatrudnionej w hotelu ibis podczas wydarzenia ibis Music, czy organizowanie wystawy fotografii w Novotelach składającej się z prac pracowników. Novotele kojarzone są z rodzinnością i sportem, a ich załoga i dyrektorzy to zapaleni biegacze. Dlatego właśnie między innymi Novotel Kraków Centrum i Novotel Kraków City West są wieloletnimi partnerami Cracovia Maratonu.

O jakości usług w hotelarstwie na tak wymagającym i konkurencyjnym rynku nie decyduje tylko standard i wyposażenie hotelu, ale w głównej mierze doświadczenia wynikające z kontaktu z pracownikami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Zimowy lockdown powiększa długi branży turystycznej Biuro prasowe
2021-01-18 | 08:50

Zimowy lockdown powiększa długi branży turystycznej

Zimowy lockdown kolejny raz pokrzyżował wyjazdowe plany wielu Polaków. Już co trzecia osoba w związku z pandemią odłożyła lub zrezygnowała z wydatków na ten cel –
Turystyka „Kto czyta, nie błądzi” – warto czytać etykiety
2021-01-15 | 08:00

„Kto czyta, nie błądzi” – warto czytać etykiety

13 stycznia, w rocznicę wprowadzenia obowiązującej definicji Polskiej Wódki, chronionego oznaczenia geograficznego, nieoficjalnego święta naszego narodowego trunku – ruszyła
Turystyka Poznaj nowe Bałtyckie Trasy Przyrodnicze i Kulturowe
2021-01-10 | 13:40

Poznaj nowe Bałtyckie Trasy Przyrodnicze i Kulturowe

Projekt Baltic Heritage Routes wdrażany jest od września 2017 roku przez grupę 11 partnerów z Polski, Szwecji, Niemiec oraz Litwy. Głównym celem projektu było zaprojektowanie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polskie lotniska mierzą się z największym kryzysem w historii. Część portów czeka upadłość lub będzie musiała się przebranżowić

Pandemia i lockdowny spowodowały, że polskie lotniska mierzą się z największym kryzysem w historii. Polska Agencja Żeglugi Powietrznej podaje, że w całym 2020 roku liczba wszystkich operacji lotniczych spadła o 58,7 proc. w porównaniu do 2019 roku. Większość lotnisk regionalnych musi walczyć o utrzymanie płynności finansowej, a przed nimi jeszcze co najmniej dwa trudne sezony. Na wsparcie państwa raczej nie powinny liczyć, więc niektóre porty czeka upadłość lub przynajmniej znaczące zmiany w działalności.

Handel

Sanepid przeprowadza nawet 1300 kontroli dziennie w otwartych placówkach gastronomicznych. Tymczasem sądy uchylają kary za łamanie obostrzeń

Sądy administracyjne rozpatrują w ostatnich tygodniach dziesiątki spraw, które dotyczą kar nakładanych przez sanepid za złamanie pandemicznych obostrzeń. Niedługo rozpraw może być jeszcze więcej, ponieważ według Izby Gospodarczej Gastronomii Polskiej obecnie sanepid wykonuje nawet 1300 kontroli dziennie w całym kraju. Jednak w większości przypadków są one rozstrzygane na korzyść obywateli i przedsiębiorców. Sądy uchylają kary i zwracają uwagę m.in. na brak właściwej podstawy prawnej oraz niezgodność rządowych zakazów i nakazów z Konstytucją. Przedsiębiorców, którzy zastanawiają się nad wznowieniem działalności mimo groźby kary z sanepidu, może to zachęcić do masowego łamania lockdownu.

Handel

Amnesty International: Bogate kraje kupiły już ponad 80 proc. dostaw szczepionek. Biedne zaszczepią w tym roku tylko 1 na 10 osób

Ponad 80 proc. dostaw szczepionek Pfizera-BioNTechu i Moderny planowanych na 2021 rok zostało już sprzedanych do bogatych krajów. Te zakontraktowały już wystarczającą liczbę dawek, aby do końca roku zaszczepić całą swoją populację prawie trzykrotnie. Tymczasem biedniejsze nie będą w stanie zaszczepić nawet lekarzy czy osób z grup ryzyka. Blisko 70 krajów o niższych i średnich dochodach w tym roku zaszczepi tylko 1 na 10 swoich obywateli – wynika z danych Amnesty International. Organizacja podkreśla, że – zgodnie z międzynarodowym prawem dotyczącym praw człowieka – na bogatszych państwach spoczywa odpowiedzialność za pomoc tym, które dysponują mniejszymi zasobami, a bez solidarności nie uda się zakończyć globalnej pandemii COVID-19. Według WHO będzie to możliwe dopiero po wyszczepieniu około 70 proc. całej światowej populacji. 

Problemy społeczne

Ojcowie poświęcają dzieciom więcej czasu w pandemii. Prawie co trzeci przyznaje, że poprawiło to relacje rodzinne

Ponad 60 proc. ojców w czasie pandemii spędza więcej czasu ze swoimi dziećmi. To przekłada się na poprawę wzajemnych relacji. – Jest to bardzo pozytywny skutek uboczny pandemii koronawirusa. Dzięki temu rośnie rola ojców w wychowywaniu dzieci – mówi dr Dariusz Cupiał z Tato.net. Raport o ojcostwie „Stato’20” pokazał również, że ojcowie, którzy nie mieszkają z dziećmi, odczuwają pogorszenie sytuacji – w czasie pandemii nie mają z nimi kontaktu lub jest on bardzo utrudniony. W Polsce wciąż mało popularne są inicjatywy wspierające mężczyzn w ojcostwie, a dodatkowo nie sprzyjają im regulacje prawne i praktyka sądów. Dlatego eksperci postulują szereg zmian.