Komunikaty PR

Wielkie Świąteczne Cenozamrażanie!

2014-12-30  |  11:00
Biuro prasowe

PolskiBus.com przygotował dla wszystkich nowych oraz stałych klientów specjalną promocję – Wielkie Świąteczne Cenozamrażanie! Od 22 do 31 grudnia codzienne do czasu ogłoszenia 140 podróży będziemy proponowali naszym pasażerom nie mniej niż 10 wybranych podróży, na które zamrozimy ceny na niskim, atrakcyjnym poziomie! Bilety w promocyjnych cenach na konkretne kursy będą dostępne do momentu zapełnienia autokaru.

Zapraszamy zatem do codziennego odwiedzania naszego profilu na www.facebook.com/PolskiBus, gdzie będziemy przedstawiali 10 podróży w bardzo atrakcyjnych cenach. Nie czekaj! Zobacz co przygotowaliśmy dla Ciebie! Znajdź interesującą Cię podróż i zarezerwuj swój bilet w atrakcyjnej cenie już dziś!

W skład floty PolskiBus.com wchodzą wyłącznie nowoczesne, klimatyzowane autokary. Każdy pojazd jest wyposażony w uchylne, skórzane fotele, gniazdka elektryczne, bezpłatne Wi-Fi oraz toaletę. PolskiBus.com nie pobiera żadnych ukrytych opłat za przewożony bagaż. Odwiedź stronę www.polskibus.com, aby zarezerwować bilety oraz aby uzyskać więcej informacji na temat naszej siatki połączeń. Zapraszamy również na fanpage marki na portalu społecznościowym Facebook www.facebook.com/PolskiBus.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Bogactwo rowerowych przygód w Trentino Biuro prasowe
2021-09-27 | 07:30

Bogactwo rowerowych przygód w Trentino

Podmuch jesiennego wiatru powoli zrywa liście z drzew, jak również napędza do aktywności na dwóch kółkach. Region Trentino okalają liczne ścieżki rowerowe, z
Turystyka Hotelarstwo przyszłości – zrównoważone działania w turystyce
2021-09-23 | 08:00

Hotelarstwo przyszłości – zrównoważone działania w turystyce

Hotelarstwo przyszłości – zrównoważone działania w turystyce Początek nowej dekady wymusił na branży turystycznej zmiany w wielu obszarach. Bezpieczeństwo sanitarne,
Turystyka Podsumowanie wakacji Polaków. Królował Bałtyk, straciły góry, hitem... Toruń!
2021-09-15 | 14:40

Podsumowanie wakacji Polaków. Królował Bałtyk, straciły góry, hitem... Toruń!

Prawie 40% turystów spędziło tegoroczne wczasy nad morzem. Rośnie popularność city breaków, częściej wybieramy też hotele z wyższej półki. Co ciekawe,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Firma

Handel

Spożycie piwa najniższe od dekady, a udział w strukturze konsumpcji alkoholu najniższy od 2003 roku. Trend spadkowy kontynuowany w 2021 roku

W 2020 roku Polacy wypili najmniej piwa od dekady – wynika z najnowszych statystyk opublikowanych przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To m.in. skutek lockdownów i nieczynnej przez wiele miesięcy gastronomii. Trend spadkowy jest kontynuowany w 2021 roku. Spadła też całkowita ilość alkoholu spożywana w postaci piwa, a jego udział w strukturze spożycia alkoholu spadł do najniższego poziomu od 2003 roku. Wynika to m.in. ze spadku zainteresowania piwami mocnymi i szybkiego rozwoju segmentu piw bezalkoholowych.

Handel

Polskie firmy rzadko decydują się na zagraniczną ekspansję. Najłatwiej przychodzi to branży technologicznej

– Każda firma już na początku swojej działalności powinna myśleć o zagranicznej ekspansji – mówi Nobu Ota, partner w firmie konsultingowej Oxygy. Statystyki pokazują, że rodzime przedsiębiorstwa mają z tym jednak problem i choć relacja eksportu do PKB systematycznie rośnie, wciąż relatywnie niewiele firm myśli o sprzedaży swoich produktów i usług za granicę. Najłatwiej przychodzi to start-upom i przedsiębiorstwom z branży technologicznej, które już na starcie są gotowe na skalowanie swojego biznesu poza rodzimym rynkiem.

Handel

Na ponad tysiąc zielonych budynków w Polsce tylko 17 to hotele. Ekologia wchodzi jednak na stałe do hotelarstwa

W Polsce zielone budownictwo zyskuje na popularności z każdym rokiem. Odzwierciedlają to statystyki Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego, według których powierzchnia użytkowa budynków objętych zielonymi certyfikatami wzrosła aż o 35 proc. na przestrzeni ostatniego roku. Ten zielony trend widać już nie tylko w biurach, ale i innych segmentach rynku nieruchomości, także w hotelach. I choć na 1,1 tys. certyfikowanych budynków w Polsce tylko 17 to hotele, to z każdym rokiem ich przybywa. Najnowszą taką inwestycją jest hotel Mercure Katowice Centrum, którego fasadę pokrywa jedna z największych w Polsce, blisko 18-metrowa ściana z żywych roślin. Inwestorem nowego hotelu jest uznany austriacki deweloper, firma UBM Development.