Komunikaty PR

U2 Media uhonorowane Diamentem Forbesa 2013

2013-08-02  |  12:07

Po raz siódmy redakcja miesięcznika Forbes we współpracy z BISNODE, liderem branży informacji gospodarczej w Polsce, opracowała ranking firm najszybciej zwiększających swoją wartość. Pod lupę wzięto wszystkie przedsiębiorstwa, które w roku 2011 osiągnęły przychód co najmniej 5 mln złotych oraz złożyły sprawozdania finansowe do Krajowego Rejestru Sądowego. Wśród Diamentów Forbesa 2013 znalazł się dom mediowy U2 Media.

Trudne warunki ekonomiczne nie przeszkodziły rozwojowi grupy

Wyróżnienie Diamentem Forbesa jest dla spółki tym bardziej cenne, że wskazuje na doskonałe wyniki jaki osiąga firma, mimo niekorzystnej sytuacji makroekonomicznej w Europie, która ma także odbicie w Polsce.

Uzyskanie tytułu Diamentu Forbesa 2013 jest dowodem na wiarygodność, rentowność, płynność finansową, brak zaległości finansowych oraz dodatni wynik finansowy i wartość kapitałów własnych, co czyni nagrodzonych przedsiębiorców partnerami godnymi do zaufania w oczach innych. Prestiż konkursu i jego ranga uznawana jest przez specjalistów z zakresu ekonomii, ponieważ metodologia wyłaniania laureatów nagród oparta jest na metodach ekonomicznych, a wyniki tego konkursu nie są oparta na ogólnej ocenie działalności firmy, lecz na konkretnych danych – podkreślał w liście gratulacyjnym skierowanym do prezesa U2 Media Marka Jaszczura marszałek województwa Mazowieckiego, Adam Struzik.

U2 Media wyróżnione w badaniu satysfakcji klienta

To jednak nie jedyne wyróżnienie, którym uhonorowano grupę domów mediowych w ostatnim czasie. U2 Media zajęło czołowe miejsca w poszczególnych, kluczowych wymiarach oceny domów mediowych w rankingu satysfakcji klientów do raportu specjalnego Media i Marketing Polska, zrealizowanego przez Millward Brown SMG/KRC. Partnerzy biznesowi doceniali planowanie oraz zakup mediów, konkurencyjną ofertę cenową, wysoką jakość planowania telewizji oraz rozumienie idei zintegrowanej komunikacji. W wymienionych kategoriach U2 Media zajęło pierwszą pozycję spośród domów mediowych działających na polskim rynku. Firmy współpracujące ze spółką są ponadto zadowolone z jakości obsługi oraz chętnie poleciłyby ją swoim przyjaciołom. Klienci nagrodzili także U2 Media za wysoką jakość planowania radia oraz znajomość rynku mediów.

O U2 Media

U2 Media to część grupy Mediabrands, jednej z największych międzynarodowych grup domów mediowych. Spółka powstała w 2005 roku i zajmuje się doradztwem w zakresie mediów, komunikacji i marketingu. Współpracuje z globalną agencją mediową Universal McCann, posiadającą 200 oddziałów na całym świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Marka Tarczyński sponsorem The Voice Kids Biuro prasowe
2021-03-03 | 11:00

Marka Tarczyński sponsorem The Voice Kids

Firma Tarczyński – innowacyjny producent przekąsek białkowych, w tym Gryzzali oraz Chipsów Mięsnych, kierowanych do dzieci i młodzieży – została telewizyjnym sponsorem IV
Media i PR Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowym
2021-03-03 | 08:00

Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowym

„1% dla życia na sto procent” to hasło kampanii 1%, w ramach której Fundacja Tesco wspiera Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie. Celem tegorocznej akcji jest zakup
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2021-03-02 | 16:00

Podcasty Accenture „Points of Change” - startuje kampania employer brandingowa

Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach firmy. W każdym z 10

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

OFE do całkowitej likwidacji. Każda decyzja w sprawie zgromadzonych tam oszczędności będzie oznaczać utratę części środków

1 czerwca ma zacząć obowiązywać nowa ustawa, która ostatecznie zlikwiduje otwarte fundusze emerytalne. Nastąpi to 28 stycznia 2022 roku, a zgromadzone na nich pieniądze zostaną przetransferowane domyślnie na Indywidualne Konta Emerytalne lub na wniosek posiadacza rachunku w OFE do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Wybór przyszłego emeryta w każdym z tych przypadków będzie oznaczał utratę części środków. Przeniesienie środków do IKE wiąże się z pobraniem 15-proc. opłaty przekształceniowej, z kolei do ZUS – z podatkiem od emerytur i niemożnością dziedziczenia środków. – Te zmiany nastąpią bez konsultacji społecznych – mówi ekonomistka WSB w Poznaniu, dr Edyta Wojtyla.

 

Handel

Allegro chce przejąć część wartego 340 mld zł rynku zakupów firmowych. Na nowej platformie zniżki hurtowe i odroczone płatności cieszą się największym zainteresowaniem

W czasie pandemii duża część wydatków zakupowych Polaków przeniosła się do e-handlu. Do internetowych zakupów przekonały się również firmy. Według szacunków przytaczanych przez Allegro wartość zakupów firmowych w kanale online przekroczyła 340 mld zł w 2020 roku. Znacząca część tego rynku jest do zagospodarowania przez ofertę giganta polskiego e-commerce, w czym ma pomóc uruchomiona na początku lutego nowa platforma Allegro Biznes. Korzyści dla kupujących to m.in. odroczona płatność do 60 dni i rabaty przy dużych zamówieniach oraz cenniki hurtowe. W ofercie są nie tylko produkty odpowiadające na podstawowe, ale jednocześnie szerokie potrzeby wszystkich przedsiębiorców, np. artykuły papiernicze, produkty do sprzątania czy sprzęt IT. Oferta jest również dostosowana do bardzo specyficznych branż, takich jak warsztaty samochodowe, firmy budowlane czy gabinety kosmetyczne.

Handel

Powstaje projekt wspólnej europejskiej chmury. Ma przyspieszyć wdrażanie takich rozwiązań w polskich firmach

Ze względu na pandemię koronawirusa masowa migracja polskich przedsiębiorstw do chmury jest już nieunikniona. Firmy wciąż mają jednak obawy dotyczące tego procesu. Przykładowo 44 proc. z nich wymaga, aby ich centra danych podlegały unijnej legislacji. Odpowiedzią ma być GAIA-X, czyli koncepcja europejskiej infrastruktury chmurowej, w ramach której usługi będą świadczone przez lokalnych dostawców z Europy. Projekt może być motorem napędowym do szybszego wdrażania rozwiązań chmurowych w polskich firmach, chociaż jak pokazują najnowsze dane GUS, obecnie już prawie 40 proc. średnich oraz 60 proc. dużych firm w Polsce korzysta z płatnych rozwiązań cloud computingu.

Handel

Kraje globalnego Południa potrzebują lepszego dostępu do szczepionek na COVID-19. Pandemia jest tam nie tylko problemem zdrowotnym, ale także przyczyną głodu

– Najbardziej dokuczliwym skutkiem rozprzestrzeniania się koronawirusa w krajach globalnego Południa jest nie tyle sam COVID-19, co klęska głodu. W wielu krajach pandemia spowodowała zamknięcie lokalnych gospodarek, masowe bezrobocie, przerwanie łańcuchów dostaw i wzrost cen – wymienia Helena Krajewska z Polskiej Akcji Humanitarnej. Dlatego biedne kraje Afryki, Azji czy Ameryki Południowej pilnie potrzebują szczepień przeciwko COVID-19. W ramach programu COVAX do końca tego roku do najbiedniejszych państw ma trafić co najmniej 1,3 mld dawek. To jednak kropla w morzu potrzeb. Pierwsze szczepionki trafiły w ubiegłym tygodniu do Ghany i Wybrzeża Kości Słoniowej.