Komunikaty PR

Aplikacja GEO Care dostępna także dla oczekujących na transport medyczny do kraj

2019-04-16  |  01:00
Kontakt
Magdalena Frańczak
Europ Assistance Polska

Wołoska 5
02-675 Warszawa
magdalena.franczak|europ-assistance.pl| |magdalena.franczak|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/

Geolokalizacja pozwala na przekazywanie klientowi, który oczekuje pomocy, bieżącej informacji o statusie realizacji sprawy. Ponadto rozwiązanie usprawnia i przyspiesza proces organizacji pomocy. Aplikacja GEO Care wykorzystuje technologię GPS (Global Positioning System) lokalizującą urządzenia na podstawie sygnałów z satelitów. Klient oczekujący na transport medyczny do kraju (repatriację) może obserwować w swoim telefonie gdzie się znajduje pomoc oraz jaki jest szacowany czas dotarcia. Z funkcji mogą korzystać klienci przebywający na całym świecie – nie ma żadnych ograniczeń geograficznych. Klient otrzymuje sms z linkiem w który musi kliknąć, aby uruchomić „tracking”, czyli śledzenie pomocy. Aby móc korzystać z aplikacji, niezbędny jest dostęp do internetu. Trasa jest liczona dla transportu samochodowego, dlatego jedynym przypadkiem kiedy aplikacja nie zadziała jest lotniczy transport medyczny. 

Celem wdrożenia każdej nowej funkcjonalności w procesie obsługi klienta jest podwyższenie jakości poprzez m.in. zminimalizowanie stresu wynikającego z sytuacji w której znalazł się klient z powodu nagłego zachorowania, awarii, czy wypadku. Aplikacja GEO Care, którą uruchomiliśmy w 2016 r. jest wysoko oceniana przez klientów objętych assistance samochodowym, dlatego postanowiliśmy ją rozszerzyć na assistance podróżny. Dla klientów jednym z najważniejszych elementów w procesie organizacji pomocy jest sprawna komunikacja – informacja o statusie sprawy, a GEO Care doskonale wpisuje się w te oczekiwanie – zaznacza Rafał Marczewski, Dyrektor Departamentu Operacyjnego &IT w  Europ Assistance Polska.

GEO Care jest jednym z wielu rozwiązań technologicznych wdrażanych przez Europ Assistance Polska, w zakresie usprawnień obsługi klienta. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy firma zaproponowała klientom zgłaszającym szkodę alternatywne kanały kontaktu, m.in. za pośrednictwem Voice Bota i Messenger Bota. Europ Assistance Polska pracuje nad kolejnymi wdrożeniami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2019-07-08 | 17:00

Insurtech a ubezpieczyciele

Jak nowe technologie zmieniają sektor ubezpieczeniowy? W 2018 roku 10 największych insurtechów w Europie zebrało ponad 330 mln dolarów z przeprowadzonych transakcji. Inwestycje tych firm tylko w ciągu jednego roku wzrosły
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2019-06-27 | 14:35

Obsługa klienta bez dodatkowej ochrony medycznej

Najwięcej ogłoszeń rekrutacyjnych dotyczy pracowników sektora handlu oraz osób zajmujących się obsługą klienta. Zaledwie 18 proc. kasjerów ma dostęp do prywatnej opieki medycznej. Sprawny dostęp do świadczeń
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2019-06-27 | 11:25

Co drugi pracownik na zwolnieniu?

W pierwszym kwartale tego roku wystawiono 7,5 mln zwolnień z tytułu choroby własnej, a pracujących Polaków jest 16,3 mln. Koszty pracodawców z tytułu absencji wyniosły ponad 2 mld zł. Prawidłowa profilaktyka w ramach

Kalendarium

MSPO - Targi Obronne Zbrojeniowe 2019 - Kielce

Przemysł spożywczy

Europejska polityka rolna do poprawki. W Polsce trzy czwarte dopłat z UE trafia do 20 proc. największych gospodarstw

Polskie rolnictwo wytwarza około 2,4 proc. PKB, podczas gdy średnia w UE to niecałe 1,5 proc. Zatrudnia też więcej pracowników niż w UE, dlatego ciągle odgrywa bardzo ważną rolę w polskiej gospodarce. Od momentu wstąpienia do Unii liczba środków kierowanych do obszarów wiejskich wzrosła 15-krotnie, ale rolnictwo nadal boryka się z istotnymi problemami o charakterze środowiskowym i społecznym. Wynikają one m.in. z faktu, że w Polsce 3/4 dopłat bezpośrednich trafia raptem do 20 proc. największych gospodarstw. Wspólna Polityka Rolna w tym zakresie wymaga reformy – podkreślają eksperci.

Prawo

Resort przedsiębiorczości chce decentralizacji. 31 urzędów może czekać wyprowadzka z Warszawy

Po 30 latach funkcjonowania samorządu terytorialnego w Polsce zaufaniem darzy go 2/3 Polaków, a ponad 70 proc. jest zadowolonych z działań lokalnych władz. Jeszcze większy odsetek deklaruje zainteresowanie sprawami lokalnymi – pokazują badania CBOS. – Tak wysoki poziom zaufania i zadowolenia Polaków z samorządu to inspiracja dla sektora przedsiębiorstw, jak prowadzić efektywny dialog i budować kapitał społeczny – podkreślają eksperci Krajowej Izby Gospodarczej.

Patronaty Newserii

XXIX Forum Ekonomiczne - Krynica

Prawo

Prezes GPW: Pracownicze plany kapitałowe dadzą impuls do rozwoju warszawskiej giełdzie. Skorzystają przede wszystkim małe i średnie spółki

Napływ kapitału w wysokości od 2 do nawet 6 mld zł w dalszej perspektywie, zwiększone inwestycje i nowy impuls do rozwoju – takie przełożenie na Giełdę Papierów Wartościowych będzie mieć wdrożenie programu pracowniczych planów kapitałowych – ocenia jej prezes dr Marka Dietl. Jak ocenia, dzięki PPK skorzystają przede wszystkim mniejsze spółki notowane na warszawskim parkiecie, które zyskają łatwiejszy dostęp do długoterminowego pieniądza. – Ten dostęp jest kluczowy na ich drodze do podboju światowych rynków – mówi Dietl.

IFA 2019 Berlin

Przemysł

Segment farb i lakierów jednym z najszybciej rosnących na rynku chemii budowlanej. Konsumenci coraz częściej wybierają produkty premium i eko

Kilkuprocentowy wzrost rynku farb dekoracyjnych w ujęciu wartościowym i wzrost ilościowy rzędu 1–1,5 proc. – takie są przewidywania Śnieżki na 2019 rok. Prezes grupy Piotr Mikrut ocenia, że w branży farb i lakierów coraz silnej zaznacza się trend ekologii, a konsumenci migrują w kierunku grup produktów premium i bardziej przyjaznych środowisku. Ta branża nie ucieknie też od cyfryzacji, zwłaszcza w obszarze kanałów sprzedaży. Plany Śnieżki na nadchodzące lata zakładają umacnianie pozycji grupy na rynku polskim, ale też rozwój za granicą.

Złote Spinacze 2019