Komunikaty PR

Aplikacja GEO Care dostępna także dla oczekujących na transport medyczny do kraj

2019-04-16  |  01:00
Kontakt
Justyna Niebutkowska-Jończyk
Europ Assistance Polska

Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/

Geolokalizacja pozwala na przekazywanie klientowi, który oczekuje pomocy, bieżącej informacji o statusie realizacji sprawy. Ponadto rozwiązanie usprawnia i przyspiesza proces organizacji pomocy. Aplikacja GEO Care wykorzystuje technologię GPS (Global Positioning System) lokalizującą urządzenia na podstawie sygnałów z satelitów. Klient oczekujący na transport medyczny do kraju (repatriację) może obserwować w swoim telefonie gdzie się znajduje pomoc oraz jaki jest szacowany czas dotarcia. Z funkcji mogą korzystać klienci przebywający na całym świecie – nie ma żadnych ograniczeń geograficznych. Klient otrzymuje sms z linkiem w który musi kliknąć, aby uruchomić „tracking”, czyli śledzenie pomocy. Aby móc korzystać z aplikacji, niezbędny jest dostęp do internetu. Trasa jest liczona dla transportu samochodowego, dlatego jedynym przypadkiem kiedy aplikacja nie zadziała jest lotniczy transport medyczny. 

Celem wdrożenia każdej nowej funkcjonalności w procesie obsługi klienta jest podwyższenie jakości poprzez m.in. zminimalizowanie stresu wynikającego z sytuacji w której znalazł się klient z powodu nagłego zachorowania, awarii, czy wypadku. Aplikacja GEO Care, którą uruchomiliśmy w 2016 r. jest wysoko oceniana przez klientów objętych assistance samochodowym, dlatego postanowiliśmy ją rozszerzyć na assistance podróżny. Dla klientów jednym z najważniejszych elementów w procesie organizacji pomocy jest sprawna komunikacja – informacja o statusie sprawy, a GEO Care doskonale wpisuje się w te oczekiwanie – zaznacza Rafał Marczewski, Dyrektor Departamentu Operacyjnego &IT w  Europ Assistance Polska.

GEO Care jest jednym z wielu rozwiązań technologicznych wdrażanych przez Europ Assistance Polska, w zakresie usprawnień obsługi klienta. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy firma zaproponowała klientom zgłaszającym szkodę alternatywne kanały kontaktu, m.in. za pośrednictwem Voice Bota i Messenger Bota. Europ Assistance Polska pracuje nad kolejnymi wdrożeniami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia Wiener digitalizuje ubezpieczenia korporacyjne Biuro prasowe
2020-05-28 | 10:48

Wiener digitalizuje ubezpieczenia korporacyjne

Pośrednicy Wiener otrzymali dostęp do Portalu Ubezpieczeń Korporacyjnych. Tym samym agenci zyskali intuicyjne narzędzie do sprzedaży ubezpieczeń dla klientów
Ubezpieczenia Nowa odsłona INTER Medyk Life - ubezpieczenia na życie dla zawodów medycznych
2020-05-26 | 15:00

Nowa odsłona INTER Medyk Life - ubezpieczenia na życie dla zawodów medycznych

Obowiązujący w Polsce stan epidemii postawił przed pracownikami służby zdrowia nowe wyzwania i zagrożenia związane z wykonywaniem ich zawodu. Według danych Głównego Urzędu
Ubezpieczenia MAXI TARCZA – nowa oferta dla klientów
2020-05-22 | 13:07

MAXI TARCZA – nowa oferta dla klientów

Polska Grupa Brokerska i Europ Assistance Polska przygotowały dla swoich obecnych i nowych klientów ofertę z szerokim zakresem usług pomocy w wielu nieprzewidzianych, a niezmiernie dla

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Efekty pandemii widoczne w wyszukiwarce Google. Praca zdalna, zwolnienia i e-zakupy wśród najpopularniejszych haseł

W ostatnich tygodniach życie codzienne i zawodowe Polaków przeniosło się do sieci. Tam również szukamy informacji, jak sobie radzić z nową rzeczywistością. Statystyki wyszukiwarki Google pokazują, że wśród najpopularniejszych haseł są te związane z pracą zdalną, zwolnieniami czy zasiłkami dla bezrobotnych. Z kolei przedsiębiorcy masowo szukają informacji o rządowej pomocy w ramach tzw. tarczy antykryzysowej albo uczą się zakładać sklepy internetowe.

Prawo

Biura podróży i ich klienci nie są chronieni w wystarczającym stopniu. Wątpliwości budzi długi okres na zwrot pieniędzy czy voucher zamiast gotówki

– Przepisy w obecnym kształcie nie chronią ani interesów organizatorów turystyki, ani samych podróżnych – ocenia Paweł Wójcik, adwokat Kancelarii RWW.legal Rusin Wójcik. Specustawa wprowadziła regulacje, zgodnie z którymi rozwiązanie umowy jest skuteczne dopiero po 180 dniach. Biuro podróży ma tyle dni na zwrot wpłaconych przez klienta środków, częściej jednak organizatorzy proponują podróżnym voucher do realizacji na poczet przyszłych imprez turystycznych w ciągu roku.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Rośnie eksport śliwki kalifornijskiej. W okresie pandemii częściej sięgamy po zdrowe produkty o długim terminie ważności

W czasie pandemii rośnie sprzedaż naturalnych produktów spożywczych o długim terminie ważności. Na popularności zyskują suche artykuły spożywcze, ale też produkty prozdrowotne. Taki trend sprzyja producentom suszonych owoców, którzy już przed koronawirusem dynamicznie zwiększali sprzedaż. Eksport śliwki kalifornijskiej do Polski od sierpnia 2019 do marca 2020 roku wzrósł prawie dwukrotnie. – Konsumenci częściej wybierają produkty, które w naturalny sposób pomagają im zachować zdrowie – mówi Kevin Verbruggen z California Prune Board i podkreśla, że suszone śliwki mają między innymi dobroczynny wpływ na układ trawienny.

Problemy społeczne

W Polsce kilkaset osób cierpi na rzadką chorobę wywołującą obrzęki i ból. Szansą dla chorych jest innowacyjna terapia zarejestrowana w Europie

Trudny do zniesienia ból, deformacje twarzy i obrzęki narządów wewnętrznych, w tym krtani, które stwarzają ryzyko uduszenia – z takimi objawami zmagają się pacjenci cierpiący na dziedziczny obrzęk naczynioruchowy. W Polsce jest ich zaledwie kilkuset, ale szacuje się, że mniej więcej drugie tyle wciąż pozostaje niezdiagnozowanych. Chorzy z ciężkim przebiegiem doświadczają w ciągu roku nawet do kilkudziesięciu zagrażających życiu napadów tej choroby, a okresy między atakami przepełnione są strachem i niepokojem. Szczególnie dotyczy to pacjentów z najcięższym przebiegiem, u których dochodzi do obrzęków krtani czy twarzy. W Europie niedawno zarejestrowano innowacyjny lek, który może zapobiegać atakom. W Polsce ruszyła kampania edukacyjna, która ma zwiększyć świadomość dotyczącą tej choroby i zwrócić uwagę na problemy pacjentów, którzy się z nią zmagają.