Komunikaty PR

Aplikacja GEO Care dostępna także dla oczekujących na transport medyczny do kraj

2019-04-16  |  01:00
Kontakt
Magdalena Frańczak
Europ Assistance Polska

Wołoska 5
02-675 Warszawa
magdalena.franczak|europ-assistance.pl| |magdalena.franczak|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/

Geolokalizacja pozwala na przekazywanie klientowi, który oczekuje pomocy, bieżącej informacji o statusie realizacji sprawy. Ponadto rozwiązanie usprawnia i przyspiesza proces organizacji pomocy. Aplikacja GEO Care wykorzystuje technologię GPS (Global Positioning System) lokalizującą urządzenia na podstawie sygnałów z satelitów. Klient oczekujący na transport medyczny do kraju (repatriację) może obserwować w swoim telefonie gdzie się znajduje pomoc oraz jaki jest szacowany czas dotarcia. Z funkcji mogą korzystać klienci przebywający na całym świecie – nie ma żadnych ograniczeń geograficznych. Klient otrzymuje sms z linkiem w który musi kliknąć, aby uruchomić „tracking”, czyli śledzenie pomocy. Aby móc korzystać z aplikacji, niezbędny jest dostęp do internetu. Trasa jest liczona dla transportu samochodowego, dlatego jedynym przypadkiem kiedy aplikacja nie zadziała jest lotniczy transport medyczny. 

Celem wdrożenia każdej nowej funkcjonalności w procesie obsługi klienta jest podwyższenie jakości poprzez m.in. zminimalizowanie stresu wynikającego z sytuacji w której znalazł się klient z powodu nagłego zachorowania, awarii, czy wypadku. Aplikacja GEO Care, którą uruchomiliśmy w 2016 r. jest wysoko oceniana przez klientów objętych assistance samochodowym, dlatego postanowiliśmy ją rozszerzyć na assistance podróżny. Dla klientów jednym z najważniejszych elementów w procesie organizacji pomocy jest sprawna komunikacja – informacja o statusie sprawy, a GEO Care doskonale wpisuje się w te oczekiwanie – zaznacza Rafał Marczewski, Dyrektor Departamentu Operacyjnego &IT w  Europ Assistance Polska.

GEO Care jest jednym z wielu rozwiązań technologicznych wdrażanych przez Europ Assistance Polska, w zakresie usprawnień obsługi klienta. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy firma zaproponowała klientom zgłaszającym szkodę alternatywne kanały kontaktu, m.in. za pośrednictwem Voice Bota i Messenger Bota. Europ Assistance Polska pracuje nad kolejnymi wdrożeniami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia MetLife zadba o bezpieczeństwo uczestników PAYBACK Biuro prasowe
2019-05-16 | 15:10

MetLife zadba o bezpieczeństwo uczestników PAYBACK

Do grona partnerów Programu PAYBACK dołączyła jedna z największych firm ubezpieczeniowych na świecie. MetLife działa w ponad 40 krajach, a w swojej ofercie posiada między innymi
Ubezpieczenia Klienci CUK Ubezpieczenia już od roku zbierają punkty PAYBACK
2019-05-16 | 10:00

Klienci CUK Ubezpieczenia już od roku zbierają punkty PAYBACK

CUK Ubezpieczenia oraz PAYBACK podsumowują pierwszy rok współpracy. Jej wynik to przede wszystkim wzrost atrakcyjności oferty ubezpieczeniowej multiagencji dla polskich
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2019-05-07 | 17:00

Nie myśl o hakerze, pomyśl o HR-ze

Najsłabszym ogniwem systemu cyberbezpieczeństwa są pracownicy W 2018 roku ponad połowa europejskich firm (54%) doświadczyła cyberataku – wynika z badań Kaspersky Lab.[1] Jeśli chodzi o Polskę, według raportu PwC[2], w 2017 roku

Kalendarium

Telekomunikacja

Wdrożenie 5G będzie wymagać dużej dbałości o cyberbezpieczeństwo. Operatorzy muszą wypracować odpowiednie standardy

Wielkimi krokami zbliża się wdrożenie sieci 5G, która ma zapoczątkować nową rewolucję technologiczną i stworzyć możliwości ultraszybkiej komunikacji. Eksperci podkreślają jednak, że fundamentalną kwestią w kontekście 5G jest cyberbezpieczeństwo i na każdym etapie wdrażania nowej technologii operatorzy muszą zadbać o najwyższe standardy. Bardzo ważne jest też budowanie świadomości użytkowników końcowych oraz efektywna współpraca firm technologicznych z administracją publiczną. – W przypadku 5G trzeba najpierw wypracować standardy, a dopiero potem wdrażać całą sieć – podkreśla Ryszard Hordyński z Huawei Polska.

Konsument

Połowa Polaków styka się z dezinformacją w sieci. To może mieć ogromne znaczenie dla zbliżających się wyborów

Treści udające rzetelne dziennikarstwo, farmy trolli czy pseudoanonimowe ataki na polityczną konkurencję stają się w sieci coraz częstsze i powszechniejsze. Już ponad połowa Polaków przyznaje, że spotkała się z dezinformacją w internecie – wynika z raportu Pracowni Badań Społecznych NASK. Zdaniem internautów co trzecia informacja jest zmanipulowana. Jednocześnie dwie trzecie badanych nigdy nie weryfikuje wiarygodności informacji lub robi to sporadycznie. Takie wyniki budzą niepokój szczególnie przed wyborami. Konieczna jest edukacja internautów, czemu ma służyć serwis bezpiecznewybory.pl.

Ochrona środowiska

Branża chemiczna stawia na inwestycje przyjazne dla środowiska. Nowe rozwiązania pozwalają oszczędzać surowce

Recykling chemiczny to innowacyjna metoda, w której odpady z tworzyw sztucznych – przy zastosowaniu procesów termochemicznych – są ponownie przekształcane w surowce do nowej produkcji. Tę technologię rozwija BASF. W ramach pilotażu przetwarza różne rodzaje plastiku, które nie mogą być poddane tradycyjnemu recyclingowi mechanicznemu. Firma podkreśla, że dzięki temu wpisuje się w koncepcję gospodarki o obiegu zamkniętym. Zrównoważony rozwój to również cel fabryki katalizatorów w Środzie Śląskiej.

Farmacja

Już ponad 40 proc. Polaków cierpi na różnego rodzaju alergie. Jedyną skuteczną metodą leczenia jest immunoterapia alergenowa, czyli odczulanie

Ponad 40 proc. Polaków cierpi na choroby alergiczne, przy czym ok. 10 proc. stanowią ciężkie jej postacie. Skala ich występowania dramatycznie zwiększa się z każdym rokiem. Lekarze przypominają, że jedyną metodą, która może wyleczyć pacjenta z alergii, jest immunoterapia alergenowa, czyli odczulanie. Leczenie polega na zwalczaniu przyczyny choroby, a nie tylko na łagodzeniu objawów. Zastosowanie immunoterapii również skutecznie zapobiega rozwojowi astmy oskrzelowej i ciężkich postaci innych chorób alergicznych. Eksperci zaznaczają, że przyszłością w leczeniu alergii jest połączenie immunoterapii alergenowej z leczeniem biologicznym, stosowanym zwykle w przypadku cięższych i nieuleczalnych schorzeń.