Komunikaty PR

Warszawa 158. portem lotniczym w siatce połączeń easyJet

2018-10-31  |  19:00
Biuro prasowe
fot. Dariusz Kłosiński

Warszawa 158. portem lotniczym w siatce połączeń easyJet. Inauguracyjny lot do Londynu Gatwick

4 nowe trasy łączące Warszawę z Bazyleą, Berlinem Tegel, Genewą i Londynem Gatwick

Czołowy europejski przewoźnik lotniczy easyJet zainaugurował loty z Warszawy do Londynu Gatwick, które będą się odbywać w poniedziałki, środy, piątki i niedziele w cenie od 91 złotych* za osobę w jedną stronę. Przewiduje się, że z nowego połączenia, obsługiwanego przez samoloty A320, skorzysta 77 000 osób. W większości będą to pasażerowie podróżujący służbowo i w interesach, ale elastyczne przeloty między Warszawą a Londynem Gatwick zainteresują też klientów planujących krótkie wyjazdy i odwiedziny rodzin lub znajomych w Anglii lub Polsce. Linia easyJet stawia na wygodę podróży i przystępne ceny, a nowy kierunek wzmocni relacje biznesowe i turystyczne łączące oba miasta. Inauguracyjny lot z Warszawy do Londynu Gatwick to również świadectwo rosnącego zaangażowania linii easyJet w Polsce. Przewoźnik realizuje strategię dodawania do oferty kolejnych czołowych lotnisk, a wprowadzenie Warszawy do siatki połączeń oznacza, że liczba obsługiwanych przez niego europejskich portów lotniczych wzrosła do 158.

28 października rozpoczęły się loty do Berlina Tegel. Linia spodziewa się, że kursujące na tej trasie samoloty A320 przewiozą 135 000 pasażerów. Ceny biletów zaczynają się od 81 złotych* za osobę w jedną stronę. Od 28 października samoloty A320 w barwach easyJet kursują też do dwóch miast szwajcarskich: trzy razy w tygodniu do Bazylei (we wtorki, czwartki i niedziele), a cztery razy do Genewy (w poniedziałki, środy, piątki i niedziele). Bilety na obu trasach kosztują od 81 złotych* za osobę w jedną stronę.

Ali Gayward, dyrektor oddziału easyJet w Wielkiej Brytanii, komentuje:

„Cieszymy się z inauguracji połączeń easyJet na czterech trasach z Warszawy. Jesteśmy przekonani, że loty do tętniących życiem miast, takich jak Berlin czy London, oraz do głównych szwajcarskich ośrodków kultury i sztuki, jakimi są Bazylea i Genewa, zyskają popularność wśród warszawskich pasażerów, a dodatkowo przyczynią się do napływu turystów — korzystnego dla lokalnej gospodarki i rozwoju kraju”.

„Jako czołowy europejski przewoźnik lotniczy z zadowoleniem rozwijamy ofertę kierunków z Warszawy. Uważamy, że cztery nowe trasy będą cieszyły się popularnością i pozwolą nam osiągnąć długoterminowy, stabilny wzrost oraz wzbogacić listę celów podróży przy zachowaniu niskich taryf i wysokiego standardu obsługi”.

Piotr Rudzki z biura prasowego Lotniska Chopina powiedział:

„Pojawienie się nowego przewoźnika – easyJet – poszerza i wzbogaca ofertę podróży lotniczych z Lotniska Chopina. Potwierdza to również atrakcyjność i potencjał gospodarczy naszego regionu Europy. Cieszymy się, że nasi pasażerowie mogą już korzystać z poszerzonej siatki połączeń.”

---

* Cena biletu w przypadku rezerwacji dokonanej na dwie osoby na podróż w okresie od 31.10.18 do 30.03.19. Ceny mogą ulegać zmianie.

O easyJet

easyJet jest czołową europejską linią lotniczą. Oferuje najlepszą siatkę połączeń między głównymi lotniskami Europy, konkurencyjne ceny i przyjazną obsługę.

easyJet obsługuje więcej tras europejskich niż jakikolwiek inna linia lotnicza i przewozi ponad 83 miliony pasażerów rocznie — w tym około 13 milionów podróżujących służbowo i w interesach. Flota easyJet składa się z 308 maszyn, które latają na 1032 trasach, do 159 portów lotniczych w 34 krajach. Ponad 300 milionów Europejczyków może dojechać na jedno z takich lotnisk w niespełna godzinę.

easyJet pragnie być firmą odpowiedzialną społecznie. Będąc pracodawcą w ośmiu krajach europejskich, stosuje lokalne formy zatrudnienia i przestrzega wszystkich przepisów krajowych, z poszanowaniem opinii związków zawodowych. Linia wspiera szereg lokalnych organizacji charytatywnych, a dzięki nawiązanej w 2012 roku współpracy z funduszem UNICEF zgromadziła ponad 10 milionów funtów dla najbardziej potrzebujących dzieci.

Przewoźnik poważnie traktuje kwestię zrównoważonego rozwoju. Inwestuje w najnowsze technologie, dba o efektywność i stara się maksymalnie wykorzystywać miejsca w samolotach. W rezultacie ślad węglowy przypadający na jednego pasażera easyJet jest o 22% mniejszy niż na pasażera tradycyjnej linii lotniczej podróżującego na tej samej trasie takim samym samolotem.

easyJet to firma innowacyjna, która w ciągu 20 lat działalności zmieniła lotnictwo pasażerskie, a dziś wprowadza nowatorskie rozwiązania cyfrowe, internetowe, inżynierskie i operacyjne, dzięki którym podróżowanie staje się łatwiejsze i tańsze.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Agro Days. Dni Hodowcy 2019. Polska jakość, światowe trendy. Biuro prasowe
2019-01-21 | 12:00

Agro Days. Dni Hodowcy 2019. Polska jakość, światowe trendy.

Agro Days to dwa dni obfitujące w bogaty program merytoryczny, pełen warsztatów, specjalistycznych pokazów i konferencji dla hodowców bydła, drobiu
Śląsk i Mazowsze: gigantyczne koszty zagrożenia blackoutem
2019-01-13 | 23:00

Śląsk i Mazowsze: gigantyczne koszty zagrożenia blackoutem

Gdyby pod koniec zeszłego roku doszło w całym kraju do ośmiogodzinnej przerwy w dostawie energii w całym kraju, straty dla gospodarki wyniosłyby aż 2,6 mld zł –
Pramerica Życie zmienia się w Unum Życie
2018-12-11 | 13:00

Pramerica Życie zmienia się w Unum Życie

Pramerica Życie zmienia się w Unum Życie   Pramerica Życie TUiR SA ma nowego właściciela Grupę Unum - lidera w zapewnianiu ochrony finansowej w Stanach

Kalendarium

CES 2019

Infrastruktura

Budownictwu dokucza wzrost kosztów pracy i materiałów. Nie ma jednak dużego zagrożenia dla realizacji projektów infrastrukturalnych

Aspekty formalno-prawne związane z urzędniczą biurokracją i zmianami w przepisach pozostają jedną z największych bolączek przy realizacji projektów drogowych. Kolejną są problemy typowe dla tzw. górki inwestycyjnej, czyli wzrost cen materiałów i kosztów pracy. Jednak przyjęcie formuły waloryzacji przyszłych kontraktów – na co od dawna naciskała branża budowlana – pozwoli firmom ofertować i budować bez obaw o wzrost kosztów – ocenia Jarosław Wielopolski, prezes Multiconsult Polska. Budownictwo jest jedną z branż, które najdotkliwiej odczuwają brak siły roboczej – brakuje zarówno inżynierów, jak i robotników.

Przemysł

Słabnąca koniunktura w Europie odbije się w 2019 roku także na polskiej gospodarce. Na 5-proc. wzrost PKB nie ma co liczyć

Wojna handlowa między Stanami Zjednoczonymi a Chinami wywiera negatywny wpływ na globalne gospodarki. Spadają zamówienia w przemyśle, przez co pogarszają się nastroje zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Zdaniem Rafała Sadocha z DM mBanku także polska gospodarka, która zanotowała szybki rozwój w 2018 roku, odczuje skutki tego procesu. Jak duże, zależeć będzie od wyniku negocjacji między dwoma mocarstwami.

Handel

Lotniska i dworce coraz mocniej stawiają na działalność niezwiązaną z transportem. To już ponad połowa ich przychodów

Maksymalne wykorzystanie komercyjnej przestrzeni to dla portów lotniczych i dworców ważna część modelu finansowania. W przypadku lotnisk dochody z najmu powierzchni, wyniki sprzedażowe z reklam czy stref wolnocłowych odpowiadają nawet za 40–60 proc. całości przychodów. Tą drogą podążają też koleje, planując modernizację dworców. Komercjalizacja takich obiektów i odpowiednia oferta handlowo-usługowa pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby podróżnych. Nowo budowane obiekty są też coraz częściej bezpośrednio połączone z dużymi galeriami handlowymi, stanowiąc jeden z centralnych punktów miasta. 

Transport

W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń. Sklepy i dostawcy inwestują na potęgę

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje, że działające w tej branży podmioty muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów – inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę, która przekłada się na szybkość dostaw i końcową satysfakcję konsumentów. W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie średnim podmiotom.