Komunikaty PR

Way To Beauty w Avenidzie Poznań

2019-01-11  |  10:15
Biuro prasowe
Kontakt
Kamil Świstowski
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
kamil.swistowski|prinspiration.pl| |kamil.swistowski|prinspiration.pl
881255888
www.prinspiration.pl

Do grona najemców Avenidy dołączyła marka Way To Beauty. W pierwszym  salonie tej marki w Poznaniu klienci znajdą m.in. kosmetyki do pielęgnacjii stylizacji włosów, lakiery hybrydowe i akcesoria kosmetyczne renomowanych marek.  

Cieszymy się, że kolejna polska marka dołączyła do Avenidy. To nie pierwszy raz, gdy najemcy na swój debiut w Poznaniu wybierają nasze Centrum – m.in. ze względu na dogodną lokalizację. Mamy nadzieję, że klienci docenią poszerzenie segmentu health and beauty o nowy salon kosmetyczny i chętnie będą korzystać z jego bogatej oferty – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań.

Way To Beauty przy aranżacji swoich sklepów stawia na spójność, dlatego wystrój nowego salonu w Avenidzie pozostaje wierny konceptowi marki. Podążając za najnowszymi trendami, firma stawia w nim na nowoczesność i minimalizm. Rekomendowane przez markę produkty będą eksponowane na podświetlanych półkach.  

W nowym salonie na powierzchni 28 mkw. klienci znajdą m.in. szeroki wachlarz kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów oraz farby używane przez profesjonalnych fryzjerów. Ponadto w swoim asortymencie marka posiada również lakiery hybrydowe, kosmetyki do pielęgnacji twarzy oraz akcesoria kosmetyczne popularnych firm. Na sklepowych półkach klienci znajdą produkty takich marek jak: Indigo, Yanke Candle, Saryna Key, Kerastase, Insight, Wellness, Neonail, Chiodo, Bielenda, Maxia czy Morganna's Alchemy.

Marka Way To Beauty powstała w 2012 roku. Od tego czasu otworzyła 34 salony w Polsce. Salon w Avenidzie jest pierwszym sklepem w Poznaniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Architektura Promenady inspiruje do rozrywki, wypoczynku i zakupów Biuro prasowe
2019-01-16 | 17:30

Architektura Promenady inspiruje do rozrywki, wypoczynku i zakupów

Atrium Promenada w wyniku ukończenia pierwszej fazy rozbudowy i przebudowy zyskała zupełnie nową strefę food court pod nazwą Republika Smaku. Natomiast część pasażu głównego w
Nieruchomości Panattoni kupuje grunt i rozbudowuje Czeladź do 130 tys. m kw. za 260 mln PLN
2019-01-16 | 14:00

Panattoni kupuje grunt i rozbudowuje Czeladź do 130 tys. m kw. za 260 mln PLN

Panattoni Europe, lider rynku powierzchni przemysłowych w Europie, powiększy podaż magazynową na Śląsku, kluczowym hubie przemysłowym Europy Środkowo-Wschodniej. Deweloper zakupił
Nieruchomości Dni otwarte na osiedlu Bliska Wola już 18-19 stycznia
2019-01-16 | 13:20

Dni otwarte na osiedlu Bliska Wola już 18-19 stycznia

J.W. Construction zaprasza na Dni Otwarte warszawskiej inwestycji Bliska Wola, które odbędą się 18 i 19 stycznia 2019 roku przy ulicy Kasprzaka 31. Wydarzenie jest okazją do bliższego

CES 2019

Ochrona środowiska

Prawie 60 proc. domów jednorodzinnych w Polsce jest w złym stanie technicznym. To wpływa na zdrowie mieszkańców

58 proc. budynków w Polsce ma powyżej 40 lat, jest w złym stanie technicznym i negatywnie wpływa zarówno na zdrowie mieszkańców, jak i jakość powietrza – wynika z ostatniego „Barometru zdrowych domów”. Eksperci podkreślają, że niezbędne są preferencyjne narzędzia finansowe i programy wsparcia, bo Polacy najczęściej nie dysponują odpowiednim kapitałem, który mogliby przeznaczyć na termomodernizację. Jednym z takich narzędzi, które ma przyczynić się do ograniczenia niskiej emisji i smogu w Polsce, ma być wprowadzona w tym roku ulga termomodernizacyjna, dzięki której będzie można odliczyć od podatku wydatki poniesione na docieplenie domu jednorodzinnego do 53 tys. zł. 

Prawo

Inwestowanie w badania i rozwój w Polsce coraz bardziej opłacalne. Dzięki nowej uldze podatkowej firmy sporo zaoszczędzą

Dzięki nowej uldze podatkowej, tzw. innovation box, inwestowanie w badania i rozwój jest w Polsce coraz bardziej opłacalne. W połączeniu z już obowiązującą ulgą na B+R ma ona zachęcić firmy do zwiększania nakładów na działalność badawczo-rozwojową. Zwłaszcza że zaproponowana przez rząd preferencyjna 5-proc. stawka podatku jest jedną z najniższych w Europie, a ustawodawca zadbał o szeroki katalog kwalifikowanych praw własności intelektualnej. Polska wprowadziła takie rozwiązanie w swoim systemie podatkowym jako czternasty kraj w Europie. 

Transport

Wymiana gospodarcza Polski z Iranem ma duży potencjał. Zagrożeniem są sankcje i trudności z dystrybucją towaru

Rośnie wymiana handlowa Polski z Iranem. Tylko w 2017 roku Polska wyeksportowała do tego kraju towary za ponad 121 mln euro, a wartość importu sięgnęła 83 mln euro. W ciągu kilku lat wymiana handlowa wzrosła kilkukrotnie, ale jej potencjał jest znacznie większy. Chociaż sankcje nałożone na Iran utrudniają handel, mniejsze firmy coraz chętniej wchodzą na tamtejszy rynek. Wyzwaniem jest dla nich zorganizowanie dostaw na tamtejszy rynek. Na tym wykłada się wiele firm.

Media i PR

Ubiegły rok pod znakiem kryzysów wizerunkowych. Nie ominęły instytucji państwowych i mediów

Z kryzysami wizerunkowymi mierzą się już nie tylko marki, lecz również media, także społecznościowe, instytucje państwowe, a nawet organizacje pożytku publicznego. Bohaterem jednej z najgłośniejszych afer w ubiegłym roku, z której musiał się tłumaczyć Mark Zuckerberg, był Facebook, ale nie brakuje też przykładów z polskiego podwórka.  Wizerunkowym wpadkom musiały stawić czoła m.in. linie lotnicze LOT, marka Reserved i organizator Szlachetnej Paczki. Zdaniem ekspertów w tym roku kryzysy mogą dotknąć także influencerów i polityków, a ich źródłem mogą być m.in. fake newsy i kwestie społeczno-kulturowe.