Komunikaty PR

WIŚNIOWSKI PODBIJA ZAGRANICZNE RYNKI

2018-10-30  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania Firma_IP ( 0.19 MB )

Marka WIŚNIOWSKI, która od lat utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku produkcji bram, ogrodzeń i stolarki, jest coraz bardziej doceniana poza granicami kraju. WIŚNIOWSKI ma ambitne plany, by aż 65% produkcji sprzedawać zagranicę przy jednoczesnym zachowaniu wzrostu sprzedaży w Polsce.

Lider polskiego rynku

WIŚNIOWSKI to producent bram garażowych i przemysłowych, stolarki stalowej i aluminiowej oraz ogrodzeń. Od lat jest w Polsce liderem w swojej branży. Firma zatrudnia ponad 1800 osób, a w 2018 zaczęła znaczną rozbudowę, co przyczyni się także do wzrostu zatrudnienia. Jednocześnie zarząd firmy WIŚNIOWSKI planuje sukcesywnie podbijać rynki zagraniczne.

Przemysł 4.0

Przewagą rynkową marki jest, pomimo produkcji masowej, produkowanie także pod indywidualne zamówienie klienta. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu zaawansowanych rozwiązań technicznych z obszaru przemysłu 4.0. - Jesteśmy w czwartej rewolucji przemysłowej, czyli Industry 4.0. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na nasze produkty, niezbędne było wdrożenie rozwiązań z dziedziny automatyzacji i robotyzacji produkcji. Nadal pracując na skalę masową jesteśmy w stanie zindywidualizować nasze produkty. Czyli jesteśmy wciąż fabryką klientocentryczną. Roboty pozwoliły zwiększyć produktywność i wydajność pracy oraz znacząco obniżyć koszty przerobu. Dzięki możliwości wizualizacji, dajemy klientowi szansę "zobaczenia" produktu u "niego w domu". Te wszystkie usprawnienia, pozwalają także dostosować nasze produkty do specyficznych wymagań rynków zagranicznych. – mówi Krystyna Baran, prezes firmy WIŚNIOWSKI.

Ekspansja na zagranicę

Obecnie marka eksportuje 35% produkcji (do Austrii, Belgii, Białorusi, Chorwacji, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, na Litwę, Słowację, Słowenię, do Luksemburga, Mołdawii, Niemiec, Norwegii, Rosji, Rumunii, Szwajcarii, Szwecji, na Ukrainę, do Wielkiej Brytanii, Irlandii, Węgier, Włoch i na Łotwę), zaś 65% sprzedaje w kraju. - Chcemy te proporcje odwrócić, ale jednocześnie mamy plan zwiększyć sprzedaż w Polsce. Dziś eksportujemy nasze produkty aż do 28 krajów Europy i widzimy potencjał na zwiększenie sprzedaży. Marka WIŚNIOWSKI jest postrzegana bardzo pozytywnie, a nasze produkty są doceniane za wysoką jakość. To dla nas bardzo ważne. Mamy solidne podstawy, by podejmować kolejne inwestycje i poszerzać rynki zbytu – mówi Krystyna Baran.

Na eksport firma produkuje specjalne towary, dopasowane do danego rynku. – Każdy rynek ma swoją specyfikę, przyzwyczajenia i preferencje dotyczące produktów, a musimy się do tego dopasować. Prowadzimy badania produktów w zagranicznych instytucjach, aby dać klientom gwarancję zgodności z ich prawem budowlanym – dodaje prezes Krystyna Baran.

Firma WIŚNIOWSKI klientów zagranicznych pozyskuje podczas różnych targów, w trakcie wizyt handlowych, a także poprzez szeroko zakrojoną kampanię w internecie oraz działania PR w poszczególnych krajach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Koronawirus napędza windykację online Biuro prasowe
2020-04-07 | 12:59

Koronawirus napędza windykację online

W dobie koronawirusa i spowolnienia gospodarki przedsiębiorcy nie zwlekają już miesiącami z odzyskiwaniem należności od kontrahentów. Na znaczeniu mocno zyskała windykacja,
Firma Komunikacja wewnętrzna w dobie epidemii – zalecenia dla firm
2020-04-07 | 11:00

Komunikacja wewnętrzna w dobie epidemii – zalecenia dla firm

Nieskuteczna komunikacja w firmie to koszt 40 tys. złotych rocznie. Liczba ta dotyczy jednak okresu, w którym funkcjonowanie firmy nie jest zagrożone przez globalną epidemię. W tej
Firma mambon.pl: bezpłatna platforma zachęcająca do społecznej solidarności
2020-04-06 | 15:45

mambon.pl: bezpłatna platforma zachęcająca do społecznej solidarności

W DOBIE COVID-19 BRANŻA FINANSOWA BIERZE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZACHĘCANIE DO ZBIOROWEJ SOLIDARNOŚCI Skutki gospodarcze wirusa SARS-CoV-2 są nieprzewidywalne. Wprowadzony stan izolacji

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Prawo

Mikroprzedsiębiorcy i samozatrudnieni masowo wnioskują o zwolnienie ze składek na ubezpieczenia społeczne. Dziennie do ZUS wpływają dziesiątki tysięcy wniosków

Ponad pół miliona mikrofirm i milion samozatrudnionych może skorzystać z ulgi w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne. Łącznie do 6 kwietnia złożono ponad 264 tys. wniosków o wsparcie w ramach rozwiązań przewidzianych w tarczy antykryzysowej. Zdecydowana większość – ok. 212 tys. – dotyczyła zwolnienia z obowiązku opłacania składek na ubezpieczenia społeczne. – Wnioski można przesyłać pocztą i składać do skrzynek w placówkach, ale zachęcamy do przesłania ich przez Platformę Usług Elektronicznych – mówi prof. Gertruda Uścińska, prezes ZUS.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

W branży deweloperskiej nie widać jeszcze symptomów kryzysu. Utrudniony dostęp do finansowania może jednak uderzyć w kondycję deweloperów

Prace na budowach są w większości kontynuowane przy zachowaniu procedur bezpieczeństwa. Eksperci jednak oceniają, że z czasem także branża deweloperska odczuje skutki pandemii, m.in. wskutek załamania na rynku pracy i zmniejszonego popytu, problemów z dostawami materiałów budowlanych czy utrudnionego dostępu do finansowania. To może zastopować prowadzone inwestycje. W takim scenariuszu, jeżeli termin realizacji inwestycji się opóźni, odpowiedzialność będzie spoczywać na deweloperze, a nabywca lokalu będzie uprawniony do zerwania z nim umowy.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Problemy społeczne

Uchodźcy szczególnie zagrożeni koronawirusem. Zła sytuacja w obozach w Grecji

Ponad 80 proc. uchodźców na świecie mieszka w krajach o niskim i średnim dochodzie, często w państwach, gdzie toczą się konflikty oraz brakuje podstawowych środków czystości czy wody. Koronawirus to dla nich znacznie większe zagrożenie niż dla pozostałych osób. W przeludnionych obozach dla uchodźców nie ma warunków do izolacji, nie jest możliwa kwarantanna czy zachowanie odpowiedniego dystansu i higieny. W akcję zapobiegania pandemii w obozach dla uchodźców włączyła się Polska Akcja Humanitarna.