Komunikaty PR

WIŚNIOWSKI PODBIJA ZAGRANICZNE RYNKI

2018-10-30  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania Firma_IP ( 0.19 MB )

Marka WIŚNIOWSKI, która od lat utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku produkcji bram, ogrodzeń i stolarki, jest coraz bardziej doceniana poza granicami kraju. WIŚNIOWSKI ma ambitne plany, by aż 65% produkcji sprzedawać zagranicę przy jednoczesnym zachowaniu wzrostu sprzedaży w Polsce.

Lider polskiego rynku

WIŚNIOWSKI to producent bram garażowych i przemysłowych, stolarki stalowej i aluminiowej oraz ogrodzeń. Od lat jest w Polsce liderem w swojej branży. Firma zatrudnia ponad 1800 osób, a w 2018 zaczęła znaczną rozbudowę, co przyczyni się także do wzrostu zatrudnienia. Jednocześnie zarząd firmy WIŚNIOWSKI planuje sukcesywnie podbijać rynki zagraniczne.

Przemysł 4.0

Przewagą rynkową marki jest, pomimo produkcji masowej, produkowanie także pod indywidualne zamówienie klienta. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu zaawansowanych rozwiązań technicznych z obszaru przemysłu 4.0. - Jesteśmy w czwartej rewolucji przemysłowej, czyli Industry 4.0. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na nasze produkty, niezbędne było wdrożenie rozwiązań z dziedziny automatyzacji i robotyzacji produkcji. Nadal pracując na skalę masową jesteśmy w stanie zindywidualizować nasze produkty. Czyli jesteśmy wciąż fabryką klientocentryczną. Roboty pozwoliły zwiększyć produktywność i wydajność pracy oraz znacząco obniżyć koszty przerobu. Dzięki możliwości wizualizacji, dajemy klientowi szansę "zobaczenia" produktu u "niego w domu". Te wszystkie usprawnienia, pozwalają także dostosować nasze produkty do specyficznych wymagań rynków zagranicznych. – mówi Krystyna Baran, prezes firmy WIŚNIOWSKI.

Ekspansja na zagranicę

Obecnie marka eksportuje 35% produkcji (do Austrii, Belgii, Białorusi, Chorwacji, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, na Litwę, Słowację, Słowenię, do Luksemburga, Mołdawii, Niemiec, Norwegii, Rosji, Rumunii, Szwajcarii, Szwecji, na Ukrainę, do Wielkiej Brytanii, Irlandii, Węgier, Włoch i na Łotwę), zaś 65% sprzedaje w kraju. - Chcemy te proporcje odwrócić, ale jednocześnie mamy plan zwiększyć sprzedaż w Polsce. Dziś eksportujemy nasze produkty aż do 28 krajów Europy i widzimy potencjał na zwiększenie sprzedaży. Marka WIŚNIOWSKI jest postrzegana bardzo pozytywnie, a nasze produkty są doceniane za wysoką jakość. To dla nas bardzo ważne. Mamy solidne podstawy, by podejmować kolejne inwestycje i poszerzać rynki zbytu – mówi Krystyna Baran.

Na eksport firma produkuje specjalne towary, dopasowane do danego rynku. – Każdy rynek ma swoją specyfikę, przyzwyczajenia i preferencje dotyczące produktów, a musimy się do tego dopasować. Prowadzimy badania produktów w zagranicznych instytucjach, aby dać klientom gwarancję zgodności z ich prawem budowlanym – dodaje prezes Krystyna Baran.

Firma WIŚNIOWSKI klientów zagranicznych pozyskuje podczas różnych targów, w trakcie wizyt handlowych, a także poprzez szeroko zakrojoną kampanię w internecie oraz działania PR w poszczególnych krajach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Kierujesz samochodem służbowym? Pracodawca oceni Twój styl jazdy Biuro prasowe
2019-01-18 | 11:00

Kierujesz samochodem służbowym? Pracodawca oceni Twój styl jazdy

Firmy stawiają na bezpieczeństwo kierowców samochodów służbowych. Czy wiesz, że informacje zebrane z systemu telematycznego umożliwiają przedsiębiorcom identyfikację
Firma Czwarta Gazela Biznesu dla ANG Spółdzielni
2019-01-17 | 01:00

Czwarta Gazela Biznesu dla ANG Spółdzielni

ANG Spółdzielnia po raz kolejny została wyróżniona w prestiżowym rankingu Gazele Biznesu. Dzięki dobrym wynikom finansowym, Spółdzielnia czwarty raz z rzędu znalazła
Firma Świat kupuje białostockie narzędzia. Promotech z najwyższą sprzedażą w historii
2019-01-16 | 18:55

Świat kupuje białostockie narzędzia. Promotech z najwyższą sprzedażą w historii

Drugi rok z rzędu białostocki Promotech notuje historyczny rekord sprzedaży - w 2018 r. spółka zwiększyła obroty o 22,8 proc. w stosunku do poprzedniego, osiągając poziom 67,2 mln

CES 2019

Infrastruktura

Budownictwu dokucza wzrost kosztów pracy i materiałów. Nie ma jednak dużego zagrożenia dla realizacji projektów infrastrukturalnych

Aspekty formalno-prawne związane z urzędniczą biurokracją i zmianami w przepisach pozostają jedną z największych bolączek przy realizacji projektów drogowych. Kolejną są problemy typowe dla tzw. górki inwestycyjnej, czyli wzrost cen materiałów i kosztów pracy. Jednak przyjęcie formuły waloryzacji przyszłych kontraktów – na co od dawna naciskała branża budowlana – pozwoli firmom ofertować i budować bez obaw o wzrost kosztów – ocenia Jarosław Wielopolski, prezes Multiconsult Polska. Budownictwo jest jedną z branż, które najdotkliwiej odczuwają brak siły roboczej – brakuje zarówno inżynierów, jak i robotników.

Przemysł

Słabnąca koniunktura w Europie odbije się w 2019 roku także na polskiej gospodarce. Na 5-proc. wzrost PKB nie ma co liczyć

Wojna handlowa między Stanami Zjednoczonymi a Chinami wywiera negatywny wpływ na globalne gospodarki. Spadają zamówienia w przemyśle, przez co pogarszają się nastroje zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Zdaniem Rafała Sadocha z DM mBanku także polska gospodarka, która zanotowała szybki rozwój w 2018 roku, odczuje skutki tego procesu. Jak duże, zależeć będzie od wyniku negocjacji między dwoma mocarstwami.

Handel

Lotniska i dworce coraz mocniej stawiają na działalność niezwiązaną z transportem. To już ponad połowa ich przychodów

Maksymalne wykorzystanie komercyjnej przestrzeni to dla portów lotniczych i dworców ważna część modelu finansowania. W przypadku lotnisk dochody z najmu powierzchni, wyniki sprzedażowe z reklam czy stref wolnocłowych odpowiadają nawet za 40–60 proc. całości przychodów. Tą drogą podążają też koleje, planując modernizację dworców. Komercjalizacja takich obiektów i odpowiednia oferta handlowo-usługowa pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby podróżnych. Nowo budowane obiekty są też coraz częściej bezpośrednio połączone z dużymi galeriami handlowymi, stanowiąc jeden z centralnych punktów miasta. 

Transport

W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń. Sklepy i dostawcy inwestują na potęgę

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje, że działające w tej branży podmioty muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów – inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę, która przekłada się na szybkość dostaw i końcową satysfakcję konsumentów. W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie średnim podmiotom.