Komunikaty PR

You Cannot Not Design – konferencja o projektowaniu w biznesie

2019-10-10  |  12:00

You Cannot Not Design – konferencja o projektowaniu w biznesie

Konferencja „You Cannot Not Design” to pierwsze tak cross-dyscyplinarne wydarzenie w Polsce łączące tematykę innowacyjnego projektowania z biznesem. W Concordia Design w Poznaniu spotkają się światowej klasy innowatorzy i eksperci z różnych dziedzin, którzy zderzą realne problemy i wyzwania biznesowe z teorią. Poznamy odpowiedzi na takie pytania, jak: czy polskie firmy są gotowe na technologie, które zmieniają świat? Co zrobić, by innowacja była częścią DNA przedsiębiorstwa? Jak być wiarygodnym w świecie streamów, youtuberów czy TikToka? Jak budować efektywne zespoły, by przeprowadzić proces zmian i przekształcać idee w realne modele biznesowe? Gwiazdą konferencji będzie Patrick van der PIjl - autor książki „Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych”.

 

Jak skutecznie wdrażać innowacje?

Uczestnicy konferencji będą mogli zdobyć wiedzę, narzędzia i inspiracje do projektowania produktów i usług, zarządzania zmianą i wdrażania nowych rozwiązań w firmie. Przejdą przez poszczególne kroki procesu projektowego: od budowania zespołu, przez analizę trendów i ideację, aż po prototypowanie, testowanie i wdrożenie. Poruszą takie zagadnienia, jak disruptive economy, design thinking czy futures thinking. A co najważniejsze, poznają realne korzyści, wynikające ze stosowania niekonwencjonalnych sposobów rozwiązywania problemów w firmach.

Innowacyjna formuła konferencji polega też na tym, że oprócz części wykładowej uczestnicy mogą wziąć udział w warsztatach, podczas których będą pracować zespołowo nad rzeczywistymi wyzwaniami biznesowymi zgłoszonymi przez partnerów biznesowych konferencji.

W biznesie zaprojektowane jest wszystko. Nie tylko produkty i usługi, lecz także kultura organizacyjna, ścieżka obsługi klienta, edukacja, doświadczenia, wrażenia, modele biznesowe… Nie można więc nie projektować. Nasza konferencja daje konkretne narzędzia i podpowiada, jak przeprowadzić taki proces projektowy w swojej firmie i czerpać z niego zyski – mówi Ewa Voelkel-Krokowicz, CEO Concordia Design, organizatorka konferencji.

 

Design mix czy Design jam?

Każdy uczestnik konferencji będzie mógł wybrać własną ścieżkę programową: Design Mix lub Design Jam. Design Mix to rozwiązanie dla tych, którzy chcą przede wszystkim poszerzać swoją wiedzę o procesie projektowym, poznać ciekawe przykłady modeli biznesowych oraz nawiązać nowe kontakty biznesowe w ramach programu networkingowego. Uczestnicy tej formuły wezmą udział w inspiracyjnych wykładach odbywających się na W Strefie Inspiarcji, a następnie wybiorą interesujące ich propozycje z programu Strefy Doświadczeń. Wezmą też udział w bogatym programie networkingowym.

Design Jam przeznaczone jest dla osób, które mają wiedzę teoretyczną na temat projektowania produktów i usług i chcą ją rozwinąć. Podczas 2-dniowych warsztatów zmierzą się z konkretnymi wyzwaniami biznesowymi i pod okiem ekspertów zaprojektują skuteczne rozwiązania. Wstępem do każdej części warsztatowej będzie wykład w Strefie Inspiracji.

 

Wyjątkowe spotkania z ekspertami

Główną gwaizdą konferencji będzie Patrick van der Pijl – autor książki „Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych”, który wdraża innowacje i opracowuje strategie przyszłości dla firm. Podczas wykładu zwróci on uwagę na najważniejszy aspekt projektowania – skuteczne wdrożenie i wybór efektywnego modelu biznesowego. I wdrożenie właśnie będzie słowem kluczem całej konferencji. Wśród pozostałych gości znajdą się tacy eksperci, jak:

  • Tomas Diaz – przedsiębiorca i jeden z 10 najlepszych cyfrowych innowatorów według „Guardiana”,

  • Alain Heureux – przedsiębiorca i wizjoner branży technologicznej,

  • Zuzanna Skalska – badaczka trendów w designie, biznesie i innowacjach, współpracuje ze światowymi gigantami,

  • dr Magdalena Łużniak-Piecha – psycholog społeczny, wykładowca na Uniwersytecie SWPS, konsultantka z zakresu edukacji, innowacji i design thinking,

  • dr Karol Jachymek – wykładowca School of Ideas na Uniwersytecie SWPS, zajmuje się m.in. społeczno-kulturowymi kontekstami mediów społecznościowych oraz blogo- i vlogosfery,

  • Piotr Voelkel – biznesmen, współwłaściciel Grupy Kapitałowej VOX i współtwórca pierwszego w Polsce prywatnego centrum kreatywności i biznesu Concordia Design.Wydarzenie odbędzie się w dniach 16-17 stycznia 2020 r. w Concordia Design w Poznaniu


Więcej informacji:
http://youcannotnotdesign.pl/
https://www.swps.pl/nauka-i-badania/konferencje/20610-you-cannot-not-design-konferencja-o-projektowaniu-w-biznesie

Organizatorem konferencji jest Concordia Design - pierwsze w Polsce prywatne centrum kreatywności i designu z siedzibą w Poznaniu i Wrocławiu. Concordia Design to firma z 9- letnim doświadczeniem w obszarze projektowania usług, produktów i kultury organizacyjnej zorientowanej na innowacje. Wspiera polskie i międzynarodowe firmy wykorzystując zwinne metody pracy i własną metodę creatitivity thinking.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja DLACZEGO SZACHY SĄ UNIWERSALNE, CZYLI NOWY PORADNIK „SZACHY W GODZINĘ” Biuro prasowe
2020-05-27 | 10:00

DLACZEGO SZACHY SĄ UNIWERSALNE, CZYLI NOWY PORADNIK „SZACHY W GODZINĘ”

Z końcem maja na rynku wydawniczym ukazał się najnowszy podręcznik o nauce gry w szachy dla początkujących. Jego autorem jest Michał Kanarkiewicz, utytułowany szachista oraz ambasador
Edukacja Niewielu studentów poznaje Bloomberga
2020-05-25 | 13:00

Niewielu studentów poznaje Bloomberga

Bankowość i finanse to branża, w której chce pracować wielu studentów uczelni biznesowych. Jedną z umiejętności oczekiwanych od kandydatów do pracy w bankach, domach
Edukacja Prof. Grzegorz Mazurek rektorem Akademii Leona Koźmińskiego
2020-05-21 | 13:00

Prof. Grzegorz Mazurek rektorem Akademii Leona Koźmińskiego

Grzegorz Mazurek rektorem Akademii Leona Koźmińskiego 18 maja br. Rada Powiernicza Akademii Leona Koźmińskiego, której przewodniczy założyciel uczelni i jej pierwszy rektor, prof.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Sport

Siłownie i kluby fitness szykują się na przyjęcie klientów od 6 czerwca. Z ich usług tuż po otwarciu chce skorzystać 9,5 mln Polaków

W trakcie lockdownu 43 proc. Polaków ograniczyło swoją aktywność fizyczną, głównie ze względu na zamknięcie obiektów sportowych. Prawie 40 proc. nie podjęło żadnej aktywności w ciągu ostatnich 30 dni – wynika z badania MultiSport Index Pandemia. Optymistyczne jest jednak to, że 85 proc. Polaków, czyli ok. 27 mln osób, zamierza ćwiczyć częściej po zakończeniu pandemii, a aż 9,5 mln planuje skorzystać z obiektów sportowo-rekreacyjnych tuż po ich ponownym otwarciu. Siłownie, baseny i kluby fitness przygotowują się już do przyjęcia klientów w nowym reżimie sanitarnym, co nastąpi od 6 czerwca.

IT i technologie

Druk 3D niezastąpiony w czasie pandemii. Mimo to wiele mniejszych firm może nie przetrwać kryzysu

Trudności z logistyką i dostawami do klientów, ograniczenie dostępności komponentów produkowanych w Azji – to problemy, które branża technologiczna odczuła w związku z rozwojem pandemii. – Niektóre firmy mogą tego nie przetrwać – mówi Mariusza Babula z firmy Zortrax. W długim terminie kryzys związany z koronawirusem może mieć jednak dobroczynny wpływ na rynek. Drukarki 3D w czasie pandemii okazały się niezastąpione w produkcji środków ochrony osobistej dla personelu medycznego z uwagi na krótki czas realizacji zamówień. Wzrosła więc świadomość roli druku 3D w produkcji.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

Polacy coraz chętniej wybierają diety pudełkowe. Po okresie pandemii firmy cateringu dietetycznego mogą liczyć na wzrost sprzedaży

Pandemia i przymusowa izolacja sprzyjają tyciu. Przeciętny Polak przybierał na wadze średnio 0,5 kilograma tygodniowo. To paradoksalnie dobra wiadomość dla dietetycznych firm cateringowych, które odrabiają straty z marca i kwietnia. O ile do Wielkanocy ich spadki w zamówieniach sięgały nawet 50 proc., o tyle obecnie popyt znacznie się zwiększył. – Te firmy zostały o wiele mniej dotknięte skutkami koronawirusa niż pozostała część branży HoReCa – ocenia Marek Lekki, prezes Stowarzyszenia Przedsiębiorców Branży Cateringu Dietetycznego. Perspektywy dla rynku są optymistyczne.

Uroda

Stres związany z pandemią koronawirusa może powodować łysienie. W ostatnim czasie do trychologów zgłasza się coraz więcej osób z tym problemem

Jedną z częstych przyczyn wypadania włosów jest permanentny stres. Lęk i życie w napięciu negatywnie wpływają na kondycję całego organizmu, a co za tym idzie – osłabiają włosy i powodują liczne problemy skóry głowy. Włosy są bowiem barometrem odzwierciedlającym ogólny stan zdrowia psychicznego i fizycznego. Czynnikiem, który napędza stres, jest pandemia koronawirusa, która spowodowała, że wielu osobom od kilku tygodni stale towarzyszą stres i niepewność. W ostatnich dniach do gabinetów trychologów zgłasza się coraz więcej osób z problemem utraty włosów.