Komunikaty PR

Inteligentna strategia zarządzania energią

2013-06-20  |  14:44
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR G. Miller, E. Mittelstaedt Sp. J.

Czeczota 31
02 - 607 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
22 245 28 68
www.mondaypr.pl

Prognozy mówią o podwojeniu popytu na energię do roku 2050, a niektórzy eksperci przewidują, że Internet jako sieć interakcji między maszynami będzie charakteryzował się 100-krotnie większym zapotrzebowaniem na energię niż obecna sieć interakcji między ludźmi. Każde pokolenie ludzkości boleśnie przekonuje się, że zdolność naszej planety do wytwarzania energii jest skończona – dlatego też musimy nauczyć się korzystać z niej bardziej racjonalnie i efektywnie.

 

„Teraz jest czas na ambitne rozwiązania w zakresie efektywności energetycznej: w większości istniejących instalacji można przy zastosowaniu dostępnych dzisiaj ofert i technologii zaoszczędzić do 30% energii. Lokalne działania w kierunku efektywności energetycznej dają ważny efekt dźwigni: z powodu strat w sieciach przesyłowych i rozdzielczych 1KWh energii zużywanej w budynku wymaga wyprodukowania 3KWh energii, zatem na każdą jednostkę zaoszczędzoną w budynkach przypadają trzy jednostki oszczędności w produkcji!” – podkreśla Jacek Łukaszewski, prezes Schneider Electric Polska, firmie specjalizującej się w zarządzaniu energią elektryczną. „Bardzo ważnym elementem zmian jest edukacja i dostęp do wiedzy. Xperience Efficiency jest serią eventów w różnych częściach świata, podczas których eksperci Schneider Electric na nowo definiują termin „zarządzanie energią” i w praktyce pokazują zastosowanie nowych „zielonych technologii. W spotkaniach Xperience Efficiency można również uczestniczyć wirtualnie, za pośrednictwem strony internetowej www.schneider-electric.com” – dodaje Jacek Łukaszewski.

 

Xperience Efficiency 2013 to cykl ogólnodostępnych eventów m.in. w Rosji, Stanach Zjednoczonych, Chinach i Brazylii. Specjaliści Schneider Electric prezentowali technologie do zarządzania energią i podnoszenia wydajności procesów biznesowych jak również rozwiązania dedykowane użytkownikom prywatnym.  Materiały, szkolenia i prezentacje przedstawione na Xperience Efficiency 2013 dostępne są również na stronie www.schneider-electric.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka LNG i kogeneracja sposobem na smog Biuro prasowe
2017-02-11 | 10:35

LNG i kogeneracja sposobem na smog

Główną przyczyną zanieczyszczenia powietrza w Polsce jest spalanie słabej jakości paliw oraz śmieci w domowych, często przestarzałych piecach. Ale nie tylko – nie bez winy są
Energetyka Jak pozyskać dofinansowanie na fotowoltaikę?
2017-01-20 | 08:39

Jak pozyskać dofinansowanie na fotowoltaikę?

Elektrownie słoneczne pozwalają zredukować koszty energii elektrycznej i cieplnej. Dzięki dostępnym programom unijnym i ministerialnym, istnieje możliwość sfinansowania inwestycji nawet
Energetyka Oszczędzaj na kosztach energii z Selgros Cash&Carry i Energy Match
2017-01-18 | 14:00

Oszczędzaj na kosztach energii z Selgros Cash&Carry i Energy Match

  Wyjątkowo korzystna oferta obniżenia kosztów energii jest już dostępna dla członków Uczestników jednego z najpopularniejszych programów zniżkowych dla

Kalendarium

28 marca

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Bankowość

Mobilnie płaci nawet 80 proc. użytkowników smartfonów i tabletów. Transakcje mają być coraz prostsze i szybsze

Urządzenia mobilne zawładnęły rynkiem płatniczym w Polsce. Już blisko 80 proc. użytkowników smartfonów i tabletów płaci za ich pomocą. Na popularności zyskują także smartwatche, inteligentne opaski czy breloki z wbudowaną kartą płatniczą. Banki pracują nad nowymi możliwościami płatności. Hasło przewodnie tych prac to one-click. Chodzi o to, by transakcje były łatwe, szybkie i bezpieczne – ocenia Piotr Bochenek ze SkyCash Polska.

Patronat Newserii

Prawo

Dzieci będą mogły samodzielnie wyrażać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w internecie. Nie zawsze będzie to bezpieczne

Nowe unijne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych wskazują, że zgodę na ich przetwarzanie w internecie będą mogły udzielać samodzielnie dzieci. Krajowe ustawy mogą ustanowić własną granicę wiekową, ale nie niższą niż 13 lat. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych ma konsekwencje prawne. Trzeba brać pod uwagę, że dzieci są szczególnie narażone na zagrożenia w cyfrowym świecie – przypomina Edyta Bielak-Jomaa, Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych.

Transport

Stolica będzie bardziej eko. W ciągu trzech lat na ulice Warszawy wyjedzie 130 nowych elektrobusów

Jeszcze w tym roku Warszawa będzie dysponować flotą trzydziestu nowoczesnych autobusów elektrycznych. Do 2020 roku stolica planuje zakupić w sumie 130 takich pojazdów, a na terenie miasta powstaje sieć pantografów do ładowania autobusów elektrycznych. Z kolei w podpoznańskiej fabryce Solarisa powstaje pierwszy w Polsce przegubowy autobus elektryczny, który trafi w najbliższych miesiącach na testy do MZA. Dzięki inwestycjom warszawski transport będzie bardziej ekologiczny.

Farmacja

Krajowy rynek diagnostyki laboratoryjnej będzie rósł o ok. 8 proc. rocznie. Polskie firmy umacniają swoją pozycję za granicą

Wartość rynku diagnostyki laboratoryjnej wynosi ponad 1,4 mld zł. W kolejnych latach oczekiwany jest dynamiczny wzrost, o ok. 8 proc. rocznie – prognozuje firm PMR. Dla polskich firm szczególnie atrakcyjny jest segment mikrobiologii – ze względu na wymóg przeprowadzania testów mikrobiologicznych przez przemysł.

Firma

Średnio siedmiu na dziesięciu Polaków zadowolonych ze swojej pracy. Wpływa to na wyższe przychody firm

Zaangażowanie i satysfakcja pracowników wpływa na ich efektywność i bezpośrednio przekłada się na przychody firmy. Dlatego coraz więcej pracodawców buduje politykę personalną ukierunkowaną na zadowolenie zatrudnionych osób. Kluczowa w tym procesie jest dobra, transparentna komunikacja, kultura feedbacku, przyjazne środowisko pracy i zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju – wskazuje Agnieszka Przybyłek, odpowiedzialna za HR w koncernie Brown-Forman.